ES TOCA!
ES TOCA!
Uola nenes, doncs la Paola fa uns quants dies que quan l'estic canviant es toca la vulva...primer es sol tocar el melic, s'hi posa el dit al foradet, i després es toca la vulva igual. És normal oi? S'està descobrint, jo hi faig broma amb ella igual que quan es toca el melic...però bueno, que us volia preguntar si els vostres també ho fan. 

Re: ES TOCA!
vaja si ho fa!! Té ara 18 mesos i ja en fa dos o 3 que ho "a saco". S'estan coneixent, què hi farem. El nen amb 4 anys també es toca.
Són nens.
Són nens.
Jo diria que es normal, estan descobrint el seu cos i per ells es el mateix la vulva o el penis que les mans o les cames. Potser mes interessants ja que normalment ho porten tapat.
El menut es pegaba cada estirada al penis (la pell) que feia mal de veure, sempre estavem amb la cantarella de "tant fort no que et faras mal!!!!!".
El menut es pegaba cada estirada al penis (la pell) que feia mal de veure, sempre estavem amb la cantarella de "tant fort no que et faras mal!!!!!".
Els meus tenen 18 i mitg i s´ho passen teta tocant-se.............la única cosa que vigilo sempre és que quan els canvio no es posin les mans a la boca després de tocar-se i ja està, s´estant coneixen i els fa gràcia.l'Africa riu com una bleda i l'Ot va fent ohhhhhhhhhhhhhhh.................
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |