Mutació genètica Factor V leiden i gen MTHFR

Problemes durant l'embaràs.
bakallanera
:: pantera
Entrades: 863
Membre des de: dt. març 03, 2009 1:50 pm

Re: Mutació genètica Factor V leiden i gen MTHFR

EntradaAutor: bakallanera » ds. març 14, 2009 9:54 pm

Doncs si, a mi les primeres vegades que em van posar heparina (me les va posar una imfermera), em fa fer uns blaus de por, fins que el 4rt dia, a l'hospital d'urgències perquè era diumenge, em va atendre un noi super jove i em va donar uns quants cosells que em van anar molt bé, i de fet, jo mai m'he arribat a fer els blaus com els de l'imfermera ;-) Em va dir que ho fes davant d'ell per a que em pogués guiar i així ja me les podria posar jo, que és més còmode que haver d'anar cada dia a que te la posin...
A mi em va explicar que pel mal, em punxés uns 5 cm lluny del melic, pels costats millor que per sobre o sota. Llavors et fas un plec amb una mà (de fet quan t'asseus ja surt una mica el pneumàtic...). Amb un cotó amb alcohol neteges una mica i llavors apuntes i claves amb decisió. Llavors ve la part important pels blaus, has de prémer molt a poc a poc i que el líquid vagi entant lentament, amb el primer embaràs comptava fins a 10 (per alentir el pas) però ara compto fins a 30... i no em queda marca, només de vegades algun puntet. Treus la xeringa i amb el cotó paretes, sense fregar, com quan et treuen sang. Amb l'altre embaràs jo tampoc no gosava ensenyar la panxa, més que res perquè la gent s'esvera una mica...
Ah! El part va ser induït, però no cesàrea, que vol dir que et posen un gel per anar dilatant i Oxitocina per provocar contraccions, i la resta com un part espontani.
Per cert, ja puc confirmar que estic embarassda altre cop, i que tot va bé!!!
Sort!
Imatge

Imatge

Endavant tots el petitons i petitones que teniu algun entrebanc!!
I també els més grans!
bakallanera

EntradaAutor: bakallanera » ds. març 14, 2009 10:30 pm

Ja veuràs Meri68, d'aquí a l'estiu si vas a poc a poc, podràs aprofitar el banyador de l'any passat
;-)
Imatge

Imatge

I també els més grans!
hope
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. abr. 21, 2008 11:25 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: hope » dl. març 16, 2009 8:53 am

Bakallanera felicitats pel teu embaras i gràcies per les explicacions!!!
Març 2008: 1ª FIV amb 1 embrió fresc positiu
Octubre 2008: Òbit fetal a les 32 setmanes
Abril 2011: 2ª FIV 1 embrió congelat ( esperem que sigui positiu!!!)
hope

EntradaAutor: hope » dc. març 18, 2009 9:33 am

Nenes ja tinc els resultats de les trombofilies, han sortit negatiu, les úniques que estan una mica alterades son:
Temps de tromboplastina parcial.......38 seg. Hauria d´estar entre 25-35
Temps de TRombina......28 Hauria d´estar entre 15-25

Vaja que al final diu que tan poca diferencia l´estudi de lA trombofilia es negatiu. Pero el Factor V Leiden no se si me l´han mirat, que es pot dir d´una altra manera?
meri68
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dc. març 18, 2009 9:48 am

no, si no surt es que no t'ho han mirat... ara que ho penso, si la proteina S funcional (o C, ara no recordo) et surt alterada, et recomanen mirar leiden... aixó t'ho han mirat??
Imatge
hope

EntradaAutor: hope » dc. març 18, 2009 9:54 am

Si m´han mirat la C i la S i l´anticoagulant lupic i tot ha sortit be... Així vol dir que no cal que em mirin res mes, no?
Gràcies guapa
bakallanera

EntradaAutor: bakallanera » dc. març 18, 2009 3:03 pm

Doncs jo no se que dir-te, a mi em van fer unes quantes proves, analítiques, i estudi genètic, que és on va sortir el tema de la mutació. També tinc alterada la proteina S funcional, però no se si quan al laboratori troben una cosa busquen l'altra... a mi em van donar els resultats de tot el mateix dia.
Les que esteu amb heparina, com van els blaus? millor?
Sort!
Imatge

Imatge

I també els més grans!
meri68

EntradaAutor: meri68 » dc. març 18, 2009 4:40 pm

A veure, si tens la mutació V Leiden, la proteïna S funcional sempre surt alterada, per tant, Hope, si t'ha sortit be, es que no tens aquesta mutació.
Suposo que si t'han fet una analítica complerta de trombofilia, i no t'ha trobat res, vol dir que aquest no es el problema... Una abraçada!
Imatge
hope

EntradaAutor: hope » dj. març 19, 2009 9:20 am

Gràcies noies, doncs es veu que no hi ha cap motiu pel que em va passar...La veritat es que no se com em sento... Per una banda es bo no tenir res malament però per l´altra tot passa per algun motiu, no???
Cinta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1715
Membre des de: dj. ago. 14, 2008 10:00 am
Ubicació: Tortosa (Terres de l'Ebre)

EntradaAutor: Cinta » dv. març 20, 2009 3:22 pm

hope ha escrit:Nenes ja tinc els resultats de les trombofilies, han sortit negatiu, les úniques que estan una mica alterades son:
Temps de tromboplastina parcial.......38 seg. Hauria d´estar entre 25-35
Temps de TRombina......28 Hauria d´estar entre 15-25

Vaja que al final diu que tan poca diferencia l´estudi de lA trombofilia es negatiu. Pero el Factor V Leiden no se si me l´han mirat, que es pot dir d´una altra manera?

Hola guapíssima!!!

Feia dies que no et llegia per aqui i havia pensat enviar-te una mail però ja t'he trobat!!!

No se si dir.te que m'alegro del negatiu, perque suposo que a tu no et convencerà que tot sigui negatiu, però crec que sí, que vaig a dir-te que m'alegro perque això vol dir que no tens cap problema i que no sempre ha de passar el mateix, per tant siguis positiva i mira endavant que ja queda menys per la propera fita!!!
Com estàs? estàs treballant o fent alguna cosa?? com ho portes tot plegat??

Una abraçada mooolt forta des de l'Ebre!!! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
I una altra per totes les que esteu en aquests post sou totes moooolt valentes!!!!!! ànims!!! :love:
ImatgeImatge
el post del Pol: viewtopic.php?f=35&t=9096

ImatgeImatge
el post del Iu: viewtopic.php?f=115&t=27798
hope

EntradaAutor: hope » ds. març 21, 2009 9:14 am

CINTA BONICA!!!! Moltes gràcies maca... Jo estic be, ara ja fa dos mesos que treballo i intento concentrar-me en la feina, cada dia estic millor, no oblido al meu Pol però ja no ploro i ho veig d´una altra manera... I tu??? Veig que el teu Pol esta molt gran i molt maco, m´alegro moltissim bonica!!!! Cuida´l molt, eh? i cuidat tu tambe... I dona molts patons a totes les decembreres, sou uns soletes.
meri68

EntradaAutor: meri68 » dg. jul. 19, 2009 10:41 am

bakallanera ha escrit:Ara pensava que us he explicat el procés de l'embaràs, però no el part....

Bé, cap a la setmana 37-38 en la visita amb el ginecòleg, va veure que començava a tenir el colll de l'úter borrat (un dels indicis que el cos s'està preparant per al part. L'heparina me l'haig de posar cada dia, com que és un anticoagulant, el part espontani no és molt recomanable ja que el risc d'hemorràgia és molt gran, i a més, no és compatible amb la peridural (epidural li havia dit sempre, fins que l'anestessista em va dir que era peridural) si han passat menys de 12 hores des que me l'he posada. De fet el ginecòleg ja m'havia avisat que si notava contraccions fortes i em tocava posar-me l'heparina, abans de fer-ho anés a l'hospital.
Les contraccions amb oxitocina van ser molt doloroses, però amb la peridural tot va anar de meravella, vaig poder gaudir del moment i apretar, i en canvi del dolor res de res.

Bakallanera, aixó vol dir que t'han de programar el part necessàriament? o només te'l programen si vols la peridural? ara el tema encara no em preocupa massa, però jo preferiria, sempre i quan fos possible, un part natural, sense oxitocina ni peridural... potser llavors no cal que sigui programat, oi? he llegit que el problema es que si el punxen l'anestèsia abans de unes 24 hores des de l'ultima injecció, pors tenir problemes.
En fi, suposo que mes endavant ja en parlarem amb l'hospital, però es que fins ara no hi havia pensat...
Imatge
Colors
Entrades: 2059
Membre des de: dl. set. 08, 2008 10:02 am

EntradaAutor: Colors » dl. jul. 20, 2009 11:19 am

Hola noies!

Que be que hagi trobat aquest post.

Mireu fa 10 anys, van descobrir a la meva mare que tenia una alteració (mutació) dels factors V i X de la coagulació de la sang.

En principi no li ha passat mai res, però mai mai, ha tingut dos nenes, vaja jo i la meva germana i aquesta mutació la tenim totes les dones de la familia de la meva mare.

Total com podeu veure estic embaraçada de 10 setmanes, i quan vaig anar al ginecoleg nou, és a dir, el que hem portarà el part, vaig a la quiron, em va dir, si tenia alguna cosa i els hi vaig comentar.

DOncs la ginecologa em va dir, portes un embaraç d'alt risc, i ara et passo directament a l'hematoleg, sense consultar amb ell, ja m'ha receptat heparina, que me la tinc que punxar, m'he fet les analítiques dels factors hepàtics i de coagulació (dissabte d'urgència) i aquest dijous vaig de cap a l'hematoleg, i divendres vaig un altre cop a la ginecologa.

A mi hem van donar un medicament per poder eliminar-me uns quistes, i resulta que em va fer sortir varius a les cames de forma interna, i sempre m'han dit que el que tinc es perillós.

La ginecologa hem va dir que no em puc ficar de part sola, que em programarien aquest, i que l'assistirient tant l'equip de ginecologia com l'equip d'hematologia per si sorgia qualsevol problema, ja que ens podem desangrar.

De moment no tinc més dades, ja que espero a dijous.

Però a mi la ginecologa hem va dir que era un embaraç d'alt risc, ahh i per cert, jo tenia que fer-me una IA, que al final no ens ha fet falta, de casualitat, i el centre de reproducció assistida hem va dir que abans de poder-me fer cap tractament tenia que estar sempre en contacte d'un hematoleg, ja que hem tenien que portar conjuntament.

Un petonàs!!!
Imatge

Imatge
meri68

EntradaAutor: meri68 » dl. jul. 20, 2009 12:22 pm

Colors ha escrit:Hola noies!

Que be que hagi trobat aquest post.

Mireu fa 10 anys, van descobrir a la meva mare que tenia una alteració (mutació) dels factors V i X de la coagulació de la sang.

En principi no li ha passat mai res, però mai mai, ha tingut dos nenes, vaja jo i la meva germana i aquesta mutació la tenim totes les dones de la familia de la meva mare.

Total com podeu veure estic embaraçada de 10 setmanes, i quan vaig anar al ginecoleg nou, és a dir, el que hem portarà el part, vaig a la quiron, em va dir, si tenia alguna cosa i els hi vaig comentar.

DOncs la ginecologa em va dir, portes un embaraç d'alt risc, i ara et passo directament a l'hematoleg, sense consultar amb ell, ja m'ha receptat heparina, que me la tinc que punxar, m'he fet les analítiques dels factors hepàtics i de coagulació (dissabte d'urgència) i aquest dijous vaig de cap a l'hematoleg, i divendres vaig un altre cop a la ginecologa.

A mi hem van donar un medicament per poder eliminar-me uns quistes, i resulta que em va fer sortir varius a les cames de forma interna, i sempre m'han dit que el que tinc es perillós.

La ginecologa hem va dir que no em puc ficar de part sola, que em programarien aquest, i que l'assistirient tant l'equip de ginecologia com l'equip d'hematologia per si sorgia qualsevol problema, ja que ens podem desangrar.

De moment no tinc més dades, ja que espero a dijous.

Però a mi la ginecologa hem va dir que era un embaraç d'alt risc, ahh i per cert, jo tenia que fer-me una IA, que al final no ens ha fet falta, de casualitat, i el centre de reproducció assistida hem va dir que abans de poder-me fer cap tractament tenia que estar sempre en contacte d'un hematoleg, ja que hem tenien que portar conjuntament.

Un petonàs!!!

O sigui que part programat tans si si com si no? merde...
Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dl. jul. 20, 2009 1:11 pm

Hola Meri,

doncs a mi m'ho van dir ja a aquesta visita.

Em van dir que no és podien arriscar a que hem fiques de part.

Diu que hi ha noies amb aquest problema que desprès del part els hi tenen que ficar una tasfusió de sang, però clar, a mi tot em ve de nou i em faig quedar en estat de xoc.

Però al trobar aquest post sembla que he vist una mica més de llum que no sóc la única.

Tot això m'ho va dir la gine, i a mi ara em porten a la Quiron, vaig primer a mirar que tot estigui be a ginecologia, desprès pujo a la planta dos a hematologia a veure com hem trobo i desprès amb lo que hem diu l'hematoleg baixo a la planta 1 a veure que diu la gine un altre cop.

Ja et dic que a mi hem van dir que al part hi estaria tant el departament de ginecologia, és a dir, la meva gine, com hematologia.

No si si a tothom és igual, però ja veus que estic de 10 i això és el que hem van dir.

També hem van dir que la heparina en principi la tindria que deixar de pendre com dos setmanes abans de part o així, però que tot això m'ho explicarien més endavant.

Dijous vaig al hematoleg, si tens algun dubte o pregunta si vols li pregunto, faig com qui te el dubte sóc jo i cap problema!!!
Imatge

Imatge
bakallanera

EntradaAutor: bakallanera » dt. jul. 21, 2009 12:04 am

Meri, Colors, a mi el primer part me'l van provocar (induir) i el segon també serà així...

Sé que fa una mica de pal dit així, però penseu que és prevenció... de fet et programen cap a la setmana 38-39, però si que pot ser que vosaltres us poseu de part espontàniament, abans de la data.... L'hematòleg i el ginecòleg, capa la a setmana 36 em vana anr repetint que sobre tot si notava molèsties o contraccions a partir d'aquell moment, abans de posar-me l'heparina anés a visitar-me.
Jo només me vaig deixar de punxar el dia abans, segons indicació del meu hematòleg. El tema és que si fa poques hores que t'has posat heparina, l'hemorràgia durant el part pot ser molt forta... amb totes les conseqüències per la vostra salut.... A més, no us podran posar epidural, però això no és un problema si tampoc la voleu!!!

Per cert, ara amb el segon ja m'han dit que serà abans que amb el Jan, a la setmana 38, ja que el gine no vol que el nen sigui massa grandet, perquè vol evitar de totes totes haver de fer cesàrea (què bé!!!)

Meri, et trobes bé? Ja el/la notes? Com van els blaus, millor? Jo estic contenta perquè aquest cop em queden molt poques marques, i com que noto els seus moviments, ja no m'agafen cagarrines just abans de cada eco ;-)

Per cert, l'altre dia parlant amb unes noies, que totes tenien morenes des dels seus embarassos, em vaig quedar parada perquè jo era la única que no en tenia ni n'havia tingut, llavos van comentar que de fet és un problema de circulació.... nosaltres amb l'heparina, comq ue la sang està més líqida tenim menys possibilitats de tenir-ne!!!! Si! UNA COSA BONA D'HAVER-SE DE PUNXAR CADA DIA!!!!

Sort!!!!
:-()-)
Imatge

Imatge

I també els més grans!
meri68

EntradaAutor: meri68 » dt. jul. 21, 2009 10:14 am

bakallanera ha escrit:Meri, Colors, a mi el primer part me'l van provocar (induir) i el segon també serà així...

Sé que fa una mica de pal dit així, però penseu que és prevenció... de fet et programen cap a la setmana 38-39, però si que pot ser que vosaltres us poseu de part espontàniament, abans de la data.... L'hematòleg i el ginecòleg, capa la a setmana 36 em vana anr repetint que sobre tot si notava molèsties o contraccions a partir d'aquell moment, abans de posar-me l'heparina anés a visitar-me.
Jo només me vaig deixar de punxar el dia abans, segons indicació del meu hematòleg. El tema és que si fa poques hores que t'has posat heparina, l'hemorràgia durant el part pot ser molt forta... amb totes les conseqüències per la vostra salut.... A més, no us podran posar epidural, però això no és un problema si tampoc la voleu!!!

Per cert, ara amb el segon ja m'han dit que serà abans que amb el Jan, a la setmana 38, ja que el gine no vol que el nen sigui massa grandet, perquè vol evitar de totes totes haver de fer cesàrea (què bé!!!)

Meri, et trobes bé? Ja el/la notes? Com van els blaus, millor? Jo estic contenta perquè aquest cop em queden molt poques marques, i com que noto els seus moviments, ja no m'agafen cagarrines just abans de cada eco ;-)

Per cert, l'altre dia parlant amb unes noies, que totes tenien morenes des dels seus embarassos, em vaig quedar parada perquè jo era la única que no en tenia ni n'havia tingut, llavos van comentar que de fet és un problema de circulació.... nosaltres amb l'heparina, comq ue la sang està més líqida tenim menys possibilitats de tenir-ne!!!! Si! UNA COSA BONA D'HAVER-SE DE PUNXAR CADA DIA!!!!

Sort!!!!
:-()-)

Bakallanera! gràcies per contestar! així que programaran el part? en fi, es un mal menor... l'important es que tot vagi be, pel pesolet i per mi... Jo segueixo amb la panxa plena de hematomes, i mira que segueixo les instruccions al peu de la lletra... potser es que la meva dosi es molt alta (10.000 ui innohep) i resulta inevitable...
Encara no el noto, i he de dir que vaig cagada a les visites sempre...
Una abraçada, Bakallanera!
I Colors, benvinguda al mon de les heparineres :--/)
Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dt. jul. 21, 2009 1:00 pm

Noies us volia fer una pregunta.

Quan dissabte em van fer les analítiques, em sa sortir una mena de morat on em van punxar, i desprès al voltant cop que fos un herpe que picava moltíssim, per a que us feu una idea és com que m'haguessin mossegat, i s'hagues infectat, i clar, ara m'agradaria saber si tot te relació, espero que no.

A mi de blaus m'hen surten a la mínima, i no son d'aquells fluixets, si no de vegades son com molt negres i fant mal, però és a la mínima.

A vosaltres també us passa o només si us fan analítiques i amb la heparina.

I una altra cosa, la cosina de la meva mare que és metge va preguntar a l'hematologa de l'hospital de Montblanc i li va dir que de vegades es pot controlar amb aspirina, a vosaltres al principi us van dir aspirina o directament amb heparina com a mi??

Ho dic perque dijous li preguntaré les diferencies a l'hematoleg i prefereixo pendre la dosi amb pastilla que no pas punxant-me.

Ahh per cert, ara investigant la familia, resulta que el meu avi fa com 20 anys que es pren medicament per controlar la coagulació de la sang i com ja es gran i no li fa efecte li fan sintron o alguna cosa així, li comentaré a l'hematoleg, ho dic per si a part de la familia de part de mare, puc patir algun tipus d'anomalia per part de pare també.

Quan tingui els resultats de les analítiques ús les passo.

Un petonàs i gràcies
Imatge

Imatge
meri68

EntradaAutor: meri68 » dt. jul. 21, 2009 1:20 pm

Colors ha escrit:Noies us volia fer una pregunta.

Quan dissabte em van fer les analítiques, em sa sortir una mena de morat on em van punxar, i desprès al voltant cop que fos un herpe que picava moltíssim, per a que us feu una idea és com que m'haguessin mossegat, i s'hagues infectat, i clar, ara m'agradaria saber si tot te relació, espero que no.

A mi de blaus m'hen surten a la mínima, i no son d'aquells fluixets, si no de vegades son com molt negres i fant mal, però és a la mínima.

A vosaltres també us passa o només si us fan analítiques i amb la heparina.

I una altra cosa, la cosina de la meva mare que és metge va preguntar a l'hematologa de l'hospital de Montblanc i li va dir que de vegades es pot controlar amb aspirina, a vosaltres al principi us van dir aspirina o directament amb heparina com a mi??

Ho dic perque dijous li preguntaré les diferencies a l'hematoleg i prefereixo pendre la dosi amb pastilla que no pas punxant-me.

Ahh per cert, ara investigant la familia, resulta que el meu avi fa com 20 anys que es pren medicament per controlar la coagulació de la sang i com ja es gran i no li fa efecte li fan sintron o alguna cosa així, li comentaré a l'hematoleg, ho dic per si a part de la familia de part de mare, puc patir algun tipus d'anomalia per part de pare també.

Quan tingui els resultats de les analítiques ús les passo.

Un petonàs i gràcies

Tema picor despres de la analitica.. ni idea ?-)

Tema aspirina i/o heparina... aixó t'ho ha de dir un hematòleg, noia :***:
Imatge
Colors

EntradaAutor: Colors » dv. jul. 24, 2009 9:32 am

Bon dia noies,

Ahir vaig anar a la visita amb l'hematoleg.

Va estar super be, complerta, i m'ho van explicar tot molt clar, la veritat és que estic molt més tranquila.

A l'octubre quan estigui de més o menys 5 mesos em programaran amb l'especialista amb coagulació, per mirar a veure com vaig i començar a preparar coses i passos pel part.

M'han dit que el dia del part tindran preparades bosses de plasma i medicació per si hi hagués una hemorràgia, que no tingués que patir per res, que en tot moment hem tindran controlada.

En principi si la medicació i tot ho prenc be, i responc be al tractament com és el més normal, no tindre cap problema de cara al part.

Ahh una cosa, el part és programat, però m'ha comentat que és programat perque si no no et poden ficar la epidural, que si em fiques de part sola, no em podrien ficar la epidural, almenys és el que vaig entendre, només per això, hem va dir si el vols més natural doncs res, quan et fiquis de part vens però clar, pensa que no hi ha epidural ni res, tot a pelo, i clar, a mi això de patir, i que pugui passar algo em dona por, perque si desprès pel que sigui te que ser cesària o alguna complicació no em podrien ficar res, prefereixo fer el que hem manen.

Crec que no em deixo res important.

Un petonàs!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::