ELS PORTABEBÈS VIATGERS ja tenen un nou post per a cada ruta

Més qüestions.
djiluga
:: zebra
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

ELS PORTABEBÈS VIATGERS ja tenen un nou post per a cada ruta

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 10:47 am

Bon dia,

A nivell d'Espanya he estat participant en rutes de fulars o altres portabebès viatgers que passaven 1 setmana amb cada família amb l'objectiu que els poguessin provar i després enviar-los a la següent. Per mi ha estat una experiència molt maca i molt interessant i m'agradaria començar una iniciativa així a Catalunya.

Ofereixo posar en viatge
Per una banda portabebès adequats des del mateix naixement (de 0 mesos a 4 anys):
1 fular (storchenwiege leo turkis 4,6m)
1 bandolera d'anelles (storchenwiege Anna)

Per altra banda, per a bebès a partir de 6 mesos i nens fins a 4 anys:
1 motxilla ergonòmica (Ergo baby orgànica)
1 mei tai (Chinado caqui)

Per a poder provar aquests portabebès, podeu inscriure-us i farem una llista i un calendari de dates.
Requisits per a participar:
- mínim de 250 posts al Socpetit.
- tenir bebès o nens entre 0 i 4 anys.
- cadascú pagarà per participar 7 euros que és el cost de missatgeria urgent (us recolliran el paquet a casa vostra en l'horari acordat i l'enviaran a la següent adreça)
- cadascú podrà provar durant 1 setmana els portabebès que hagi rebut i podrà expressar-ne l'opinió i posar fotos en aquest post.
- la ruta dels portabebès podria començar a finals d'agost, però al estar vàries famílies de vacances, us podreu seguir inscrivint durant el setembre.
- Necessito que m'envieu un privat amb el vostre nom, adreça i l'edat del vostre bebè o nen/a.

Actualitzat 15/8/09
EDITO EL POST AMB LA RUTA PROVISIONAL, COMPROVEU LES DATES:
Mei tai + motxilla ergonòmica
Gloriadsn 20-26 agost
Montsant 27 agost-2 setembre
Araceli 3-9 setembre
Naylacris 10-16 setembre
Cristin+Robert 17-22 setembre
Aneris 23-29 setembre
Jotxell 30-6 octubre

EDITO EL POST AMB LA RUTA PROVISIONAL, COMPROVEU LES DATES:
Fular + bandolera
Sesita 20-26 agost
Nueta 27 agost-2 setembre
Granoteta 3-9 setembre
Blanca07 10-16 setembre
Naylacris 17-22 setmebre
Quimbo (pendent confirmar)
djiluga l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. ago. 19, 2009 8:58 am, en total s’ha editat 16 vegades.
ImatgeImatgeImatge
montsant
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

Re: PORTABEBÈS VIATGERS

EntradaAutor: montsant » dl. jul. 27, 2009 11:45 am

que xula la iniciativa >.-<:
només tinc una motxilla i sempre penso en comprar un més ergonòmic. No reuneixo les condicions, però quan tingui més posts si encara feu la ruta m'hi apunto!
Imatge

Imatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. jul. 27, 2009 11:57 am

ostres que guai.... pero jo ja tinc un foular i una bandolera (i uns pouchs..) el que no tinc es una motchila ergonomica... però no estic gaire temptada en provar-ho de moment... es que m'agraden mes els "draps", però es una idea molt xula. Així la gent pot provar. Escolta i perque no poses un mei tai per viatgar?? aquest si que m'agradaria provar-lo, si pot ser eh?
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 12:12 pm

Gloriadsn, afegeixo mei tai a la ruta ;-)
Montsant, tot serà qüestió de parlar-ne. Intenta fer uns quants posts més aquests dies, i ja ho arreglarem ;-)
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 12:15 pm

Si us sembla bé, a les que estigueu interessades en participar, digueu quins portabebès us interessen. Es poden fer 2 rutes separades, ja que provar 4 portabebès en 1 setmana és impossible, no dóna temps de poder experimentar amb tots ells.

Proposo fer 1 ruta de bandolera + fular
1 ruta de motxilla ergonòmica + mei tai

Podeu apuntar-vos en una o altra, o a les dues, segons l'edat dels vostres petits i les vostres preferències.
ImatgeImatgeImatge
Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dl. jul. 27, 2009 12:34 pm

te enviat un privi
a mi m'interessa la ruta del mei tai i la motxila! :pandi:
Sesita
:: pantera
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sesita » dl. jul. 27, 2009 12:45 pm

Hola djiluga!
Quina iniciativa mes bona!! >.-<: >.-<: haviam si s'anima la gent!

A mi m'agradaria provar el fular, ja tinc bandolera, motxilla i mei tai... així que si pogués, m'apuntaria a la ruta de bandolera i fular.
Jo tampoc arribo als 250 post... pero tinc antigüitat al forum, haviam si es pot fer algun a coseta. :-(( Sinó ho entenc perfectament, no t'amoïnis :ok: Gràcies!!
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 1:14 pm

Sesita, et conec personalment, així que no hi ha problema... això dels 250 posts és una "garantia" de cara a persones que no conec de res.
T'apunto a la llista de fular + bandolera d'anelles, doncs.
M'envies per privat la teva adreça, nom i edat del peque per organitzar la ruta?
Petons!
ImatgeImatgeImatge
Naylacris
:: dinosaure
Entrades: 12234
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 9:09 am
Ubicació: Barcelona
Contacta:

EntradaAutor: Naylacris » dl. jul. 27, 2009 1:56 pm

Pero yo tengo una pregunta, tu eres la que prestas los portabebes, son tuyos?

A mi me interesaria probar fular y mochila ergonomica, ya que tengo bandolera, meitai y pouch y solo me faltaria probar fular y mochila, como lo haria yo entonces?
ImatgeImatge
Carla tomó teti durante 38 meses
ImatgeImatge
Ana tomó teti durante 22 meses
ImatgeImatgeImatge ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 2:04 pm

Naylacris, els portabebès són meus i jo els cedeixo durant els dies de la ruta, perquè finalment acabin tornant a casa meva.

Em sap greu, però per fer la ruta en principi el pack seria fular + bandolera o bé mei tai + motxilla. Si no, a nivell organitzatiu seria molt caòtic.

D'on ets? Jo suggereixo que m'enviis la teva adreça i intentem que quan els portabebès estiguin prop de casa teva, puguis provar els que t'interessen.
Si vols tu t'apuntes a una de les dues rutes, i ens ho combinarem perquè també puguis provar l'altre.

Edito perquè veig que ets de Barcelona! Segur que els portabebès viatgers s'hi aturen uns dies, i llavors no hi haurà problema amb acordar que els puguis provar ;-)
ImatgeImatgeImatge
Quimbo
Entrades: 872
Membre des de: dc. jul. 18, 2007 1:59 pm

EntradaAutor: Quimbo » dl. jul. 27, 2009 3:32 pm

Djiluga a mi també m'interessa però no entenc ben bé com funciona. T'ensenyen a posar-lo? jo tinc un foulard i m'interessaria provar la bandolera i saber fer més opcions amb el foulard que tinc (didymos).
Tinc un nen d'1 any i 7 mesos (ja no el porto amb foulard perquè no sé com posar-lo perquè no em pesi molt) i és que estic embarassada de 19 setmanes.
Visc a Osona i per això no he vingut als teus tallers, incompatibilitat d'horaris i distància!!! sinó hagué vingut segur!!!. Què he de fer per participar en aquest nou projecte?
Imatge
Imatge

Nil, nascut el 25.12.2007
Emma, nascuda el 18.12.2009
nueta
Entrades: 431
Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
Ubicació: GRANOLLERS
Contacta:

EntradaAutor: nueta » dl. jul. 27, 2009 3:48 pm

EI djiluga!!!

desde granollers en jan i jo ens apuntem!!!! triem la ruta de fular i bandolera.pq apuntar-nos a les dues?? bé potser li dic a la isa q s'apunti a l'altre. q et sembla q és millor?

petonets
diga'm algo i t'envio privat amb dades.
Imatge

Imatge
Sesita
Entrades: 808
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 5:33 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: Sesita » dl. jul. 27, 2009 3:50 pm

Ok djiluga, doncs et passo les meves dades. gràcies maca!! :-)
Imatge
Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 3:53 pm

Quimbo ha escrit:Djiluga a mi també m'interessa però no entenc ben bé com funciona. T'ensenyen a posar-lo? jo tinc un foulard i m'interessaria provar la bandolera i saber fer més opcions amb el foulard que tinc (didymos).
Tinc un nen d'1 any i 7 mesos (ja no el porto amb foulard perquè no sé com posar-lo perquè no em pesi molt) i és que estic embarassada de 19 setmanes.

Hola Quimbo! Participar en els portabebès viatgers implica tenir 1 setmana per a provar-los i experimentar. Malhauradament no hi ha "classes" de com utilitzar-los però sí que abans d'iniciar el viatge recomanaré alguns vídeos i articles on podeu veure exactament com funciona cada portabebè i quines maneres hi ha d'utilitzarlo.

Quimbo ha escrit:Tinc un nen d'1 any i 7 mesos (ja no el porto amb foulard perquè no sé com posar-lo perquè no em pesi molt) i és que estic embarassada de 19 setmanes.

Hi ha nusos, adequats per a embarassades com el cangur a l'esquena amb acabat tibetà. Amb la bandolera, també pots portar-lo a la cadera estant embarassada si t'hi sents còmode. En el teu cas, la ruta de motxilla ergonòmica i mei tai no serien adequades, ja que els dos portabebès van lligats a la cintura per tal que el pes recaigui a la cadera. Si ho vols probar amb la teva parella o algú altre, llavors no hi a problema.

Quimbo ha escrit:Visc a Osona i per això no he vingut als teus tallers, incompatibilitat d'horaris i distància!!! sinó hagué vingut segur!!!. Què he de fer per participar en aquest nou projecte?

Per a participar envia'm un privat amb el teu nom, adreça, telèfon i nom i edat del petit. Diga'm en quina de les dues (o les dues) rutes de portabebès estàs interessada en participar... i llestos.
Respecte als tallers, a partir de setembre en realitzaré a altres llocs de Catalunya. Si formes part d'algun grup de lactància, pre-part, post-part o el que sigui, disposeu d'un espai i podem acordar un horari, en podríem organitzar un a la teva zona.
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 3:55 pm

nueta ha escrit:EI djiluga!!!

desde granollers en jan i jo ens apuntem!!!! triem la ruta de fular i bandolera.pq apuntar-nos a les dues?? bé potser li dic a la isa q s'apunti a l'altre. q et sembla q és millor?

petonets
diga'm algo i t'envio privat amb dades.

Anna, però tu ja tens fular, bandolera, motxilla i mei tai o-o:) No crec que descobrissis gaire coses noves, ni la Isa tampoc. Bé, l'únic que crec que ella no té és mei tai.
Per cert, ahir vaig conèixer una Marta amb un Jan petit de Granollers que van amb tu al grup post-part.
ImatgeImatgeImatge
marta_mum
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. jul. 27, 2009 8:24 pm

Caram, quina bona iniciativa!!!

Felicitats!!!
nueta
Entrades: 431
Membre des de: dj. set. 20, 2007 6:27 pm
Ubicació: GRANOLLERS
Contacta:

EntradaAutor: nueta » dl. jul. 27, 2009 8:59 pm

ya sé q tn tinc però no he provat cap strochen.

apunta'm!!!!!
Imatge

Imatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 9:32 pm

D'acord Nueta, doncs t'apunto a la llista del fular + bandolera ;-)
ImatgeImatgeImatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » dl. jul. 27, 2009 10:06 pm

djiluga... em crida molt el tema, pero... la meva filla ja te 2 anys i no para quieta... Al cotxet ja no la puc ni lligar pq si la lligo no hi vol anar....
De cara a un altre peque, m'interessa molt el tema, pero penso que potser en aquell moment m'apunti a algun taller teu. Espero que els segueixis fent llavors....
de moment doncs... amb la meva filla no en treuria profit de 1 setmana de prova o sigui que per ara nomes : Felicitar-te per la iniciativa!!!!
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. jul. 27, 2009 10:15 pm

llumer ha escrit:djiluga... em crida molt el tema, pero... la meva filla ja te 2 anys i no para quieta... Al cotxet ja no la puc ni lligar pq si la lligo no hi vol anar....
De cara a un altre peque, m'interessa molt el tema, pero penso que potser en aquell moment m'apunti a algun taller teu. Espero que els segueixis fent llavors....
de moment doncs... amb la meva filla no en treuria profit de 1 setmana de prova o sigui que per ara nomes : Felicitar-te per la iniciativa!!!!

Gràcies Llumer! Espero seguir fent tallers durant molt de temps, ja que els disfruto molt. Així que a veure si ens veiem més endavant! Que consti que per edat i pes els podries utilitzar perfectament amb la teva filla, sobretot a l'esquena... ;-) Si t'ho repenses, només ho has de dir.
Fins aviat!
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::