Busco ginecòleg a Lleida

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
elia1733
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. jul. 25, 2009 10:59 am

Busco ginecòleg a Lleida

EntradaAutor: elia1733 » dt. ago. 11, 2009 5:14 pm

Hola noies m'agradaria obtenir informació vostra per tal de trobar un bon ginecòleg a Lleida o província. Algú agradable que li puguis consultar el que calgui, que estigui enteradet de força coses (em refereixo a nous avenços amb l'especialitat, n'hi ha que no saben res) i es preocupi pel pacient.
He provat el Dr. Garcia Mercè i la Dra. Paloma Huguet i la veritat és no m'han agradat gens, tinc les meves raons.
M'han parlat molt bé del Dr. Godino.

Moltes gràcies a totes!
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

desembre10 2FIV, 3 gener 2011 beta+!!! Tinc un nen!
octubre13 3FIV-
neonats
Entrades: 1
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 11:58 am

Re: Busco ginecòleg a Lleida

EntradaAutor: neonats » dc. ago. 12, 2009 12:05 pm

hola
et puc recomanar el Dr Cos. visita a la Clinica Perpetuo Socorro. a mi m'agrada molt!!! i lo més importantç: sap molt!!!! i aten parts a l'Arnau
SINDRIA
:: girafa
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dc. ago. 12, 2009 12:19 pm

Bones Elia!! la meva es la Dra. Valls i bé, però tampoc he tingut cap problema important així que no la he possat a prova.
a mi m'han parlat molt bé del Dr. Maestre i he pensat que kuan me kedi preñi aniré a ell.
besitos
ImatgeImatge
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

EntradaAutor: cuqueta » dc. ago. 12, 2009 1:49 pm

Hola!
T'anava a dir que NO et recomano la Dra Huguet, pero veig que ja l'has descartada tu mateixa. :ok:
Jo anava al Dr Pàmpols que esta al passeig de Ronda i molt bé de tracte, encara que no sé fins a quin punt esta posat al dia pq al anar a buscar un peke vaig canviar per un gine de BCN (sempre he tingut claríssim que no volia parir a Lleida).

Petons
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » dc. ago. 12, 2009 2:03 pm

Moltes gràcies a totes!

Jo també he sentit a parlar del doctor Maestre, en tinc bones referències. Algú sap on visita? Hauria de mirar si s'inclou dins la meva mutua. Jo soc d'agrupacio mutua.

Salutacions!
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dc. ago. 12, 2009 3:25 pm

El dr. Maestre visita al carrer akell que va del mercat de fleming a ricard vinyes. que hi ha una sabateria que fa cantonada, doncs el portal del cantò. davant del bar l'antiquari. jeje nosé si m'explico be.
jo ara pq només he de fer deures i esperar, però quan ja estigui ( o faci 1any que busco) aniré a ell. xD
ja ens explicaràs on has anat i que t'ha semblat!!
xitooooos
ImatgeImatge
feminacora
:: lleona
:: lleona
Entrades: 932
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm

EntradaAutor: feminacora » dc. ago. 12, 2009 3:39 pm

Habeis ido a su consulta???? cuando es por tema de infertilidad tambien te visita???
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
07/08/10 TE Positivooooooooo
paola
:: papallona
:: papallona
Entrades: 109
Membre des de: dg. gen. 04, 2009 5:11 pm

EntradaAutor: paola » dg. ago. 16, 2009 6:40 am

Hola,

jo us recomano la dra. Antorn. Visita a Gine 4, a Balmes, vora la botiga de bicicletes caluxo. Jo li dono un 10!
Imatge
laucob
:: dinosaure
Entrades: 8123
Membre des de: ds. jul. 21, 2007 1:13 pm

EntradaAutor: laucob » dt. ago. 18, 2009 10:53 pm

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 31, 2025 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
sunset1980
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: sunset1980 » dc. ago. 19, 2009 8:34 am

laucob quina és la teva gine?
Imatge
laucob

EntradaAutor: laucob » dc. ago. 19, 2009 9:06 am

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 31, 2025 10:22 am, en total s’ha editat 3 vegades.
bunyols
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. ago. 16, 2009 5:49 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: bunyols » dc. ago. 19, 2009 9:23 am

Molt bon dia a totes!
Jo sóc nova escrivint però ja fa més d'un any que us llegeixo, ric, ploro i em sento recomfortada amb vosaltres. Vaja que ja us considero "les meves colegues". Encara no estic embarassada ( algun dia confio :()():::: ). Però gràcies a vosaltres ja sóc "experta" en moltes coses, je je.

Fa molts dies que hi dono voltes i m'he estat informant de tota manera possible pel SP. Bé el cas és que estic més que disgustada ?-) amb el meu gine de tota la vida, el dr. garcia mercé i m'he decidit a canviar, m'ha costat però he pres la decisió gràcies a vosaltres. gràcies!
A la meva mutua han reduït considerablement els gines i ara estic dubtant entre El Pescador i l'Estadella, doncs la Huguet ni hablar.

Algun comentari que em pugui fer decantar tot i que guanya punts el Pescador que a més a més atén a la Perpetuo i totes n'esteu molt contentes. Aiiiiiiii! estic feta un embolic!!!!

Moltíííííííííííííííssimes gràcies a totes per tot!
laucob

EntradaAutor: laucob » dc. ago. 19, 2009 9:37 am

f
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. des. 31, 2025 10:22 am, en total s’ha editat 1 vegada.
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » ds. ago. 22, 2009 5:22 pm

Hola bunyols,
jo tampoc et puc ajudar amb els gines que dius no conec cap dels dos, em sona el nom d'Estadella però res més.
El que et puc dir que estic molt i molt descontenta del Dr. Garcia Mercè, li vaig donar la meva confiança durant més de 2 anys i una mica desastre, no em va solucionar el meu problema. Doncs vaig decidir deixar-lo, i no ho vaig fer només jo, també ma germana i ma mare. Hem va fer perdre el temps de mala manera. Sort que ja he solucionat el problema.

Però encara no m'he plantejat amb qui faré la proxima revisió. Estic molt, molt, molt contenta amb una ginecòloga de Cervera, tant contenta que em desplaço alli expressament, no està tant lluny de Lleida, i a més no entra a la mutua. Per això estava buscant un altre que m'hi entri.

Una abraçada a totes
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
elia1733

EntradaAutor: elia1733 » ds. ago. 22, 2009 5:29 pm

Hola a totes!
Us vull preguntar: suposo que és diferent el gine que us fa els tractaments de reproducció assistida del que us fa la revisió anual, citologies i seguiment de l'embaràs?

Jo m'he fet un tractament de repoduccio assistida fora de Lleida i per això no ho conec.

Els ginecòlegs que m'he visitat a Lleida( Huguet, Garcia Mercé...) no entren en temes de fertilitat.

Gràcies.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
bunyols

EntradaAutor: bunyols » ds. ago. 22, 2009 8:48 pm

((Bueno, confio en que ara em si em sortirà és que aquesta tarde he fet 2 mensajitos :-.:·:: primer es veu que no estava registrada : :dimoni: i se ma borrat automàticament i després el segon a la previsualitazció noi se que he tocat i M'HA DESAPAREGUT :sogra: . En fi, de fet, no em ve de nou xq a mi els ordinadors no m'estiment massa que diguem :ufs: ))
Ara sí, hola elia1733!
Ostras! fins a Cervera :motu:: ! Caram! Ara que si tu estàs més que contenta llavors jo també estic contenta. I lo més important m'alegro moltíssim de que hagis solucionat el teu problema, quin descans :mumint: és que no hi ha res que faci més ràbia que la sensació de pèrdua de temps :-(( . jo un dels motius pels quals deixaré d'anar al Garcia Mercé és aquest. es que mira d'uns meeeeesos cap aquí em va trobar una sèrie d'aparicions misterioses dignes dels millors espectros de l'Iker Jiménez, Es veu que ara apareix aqúi , uns mesos més tard allà i a sobre de mai dir-me quan marxo què pot ser, m'ho pregunta a mi al principi de cada sessió "i jo que sé". Despres mira i diu "no no era pas això lo que havíem dit", "i jo que vol que li faci", després fa tot un seguit de preguntes que per a mi no tenen res a veure, i començo a mirar on hi ha la càmara oculta. Lo millor és que ara, a l'últim avistamiento vaig veure 2 ous!! i il.lusa de mi vaig pensar "toma bessonada" i no , és clar va ser un "torna despres de tal, qual i pascual". Però tranquil.les que per no amoïnar-me no em va dir ni mitja pista del que podia ser allò. Surprise!! per la pròxima visita. Pues no senyor! no hi haurà propera visita.
A part, si mai vingués en camí un <:-< no m'ofereix cap confiança arrel d'una pregunta que li vaig fer sobre una enfermetat. Mare meva lo que em va contestar!! em va deixar KO TOTAL, vaja "suspenso total!!!!!!" , dp vaig buscar per internet per veure "el disbarat" que havia preguntat i res tot solucionat, de disbarat res i jo tranquileta que em vaig quedar.

Bueno, el cas és que la primera setmana de setembre, definitivament, canvio de chichinòleg i m'en vaig al dr Godino :p-) me l'han recomanat molt perque t'explica molt bé les coses. I és això lo que vull no demano res més.
AIXÍ QUE TORNARÉ I US DONARÉ REFERÈNCIES , OK?

Besitos mil a totes!!!!!!!!!!!!!!! i gràcies per tot!!
bunyols l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. ago. 22, 2009 10:42 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
bunyols

EntradaAutor: bunyols » ds. ago. 22, 2009 9:04 pm

Ostras elia 1733! que amb la por de tindre que tornar a repetir el missatge un altra vegada no t'he contestat a la teva última pregunta.
Mira, una amiga meva està fent un tractament de fertilitat FIV aquí Lleida i ella, al seu ginecòleg hi anava per mutua, però el tractament no li entra i ha de pagar a part , allí on va ja hi ha tot un equip de ginecòleg, uròleg, etz. Vamos què és independent.

El ginecòleg de sempre és el que va iniciar el procés de saber la causa de xq no hi havia bebitos i els va derivar a un centre de reproducció assistida i allí vam analitzar de nou les causes, tot molt professional i ja esta en dansa. Ara paciència i a esperar. Bueno, però el centre, claro està, el tries tu, el que més confiança t'ofereixi, el ginecòleg habitual només t'indica que la teva solució és passar per un Centre d'aquests
Espero haver-te aclarit algo.
Una abraçada.
elia1733

encara vull saber més!

EntradaAutor: elia1733 » dl. ago. 24, 2009 11:57 pm

Moltes gràcies bunyols, t'agraeixo la teva confiança i dedicació en els teus missatges.

Conec 3 centres de reproducció: Cefer, avantmedic i CIRH. M'he informat sobre avantmedic ja que me'l van recomanar al forum, però he vist que les FIV no les fan a Lleida. M'agradaria visitar-me a CIRH, la pàgina web és molt informativa, el que no sé és si pots fer-te tots els tractaments a Lleida (ia, fiv...). La teva amiga està contenta amb el centre de reproducció i els metges? Si és així m'agradaria saber quin és el centre. Vaig molt perduda, no tinc cap referència.

Moltes gràcies.
Buscant des del 2004
edat 37 i 40
proves OK
2009 1IA-, 2IA-
setembre10 1FIV -

octubre13 3FIV-
bunyols

Re: encara vull saber mes!

EntradaAutor: bunyols » dt. ago. 25, 2009 10:52 am

Bon dia elia1733!
encantada de poder il.luminar-te una mica, perque reconec que en aquests temes quan vas perdut et poses nerviosilla i no saps cap a on tirar :-:) . Mira, jo t'explico xq jo abans tampoc en sabia ni flowers . La meva amiga va mirar el Cefer però , finalment, va triar el CIRH i n'està més que contenta. Ella va acabar anant allí xq un familiar seu hi va anar i en van sortir amb un preciós bebote. Però t'he de dir que l'atenció personal és immillorable, molt atents en tot i per tot, i estan disponibles les 24h , independentment de si és festa major o "festes de guardar" que diuen. O sigui que si et toca una eco per controlar els ovulitos a veure que fan , i resulta que és El Pilar i és festiu, no problem xq , ni els ovulitos ni , bitxets, i procés maduratiu en general entén de festes ni festius. Ella fa una FIV xq no era questió de IA, i ho fa tot a Lleida al amateix centre. Aquest també va ser un dels motius pels quals va triar el centre , xq com que et fan molts controls, també has d'estar en repòs algun dia, doncs és comodíssim. El tema de les injeccions i tota la pesca també t'ho enxpliquen molt bé i et donen confiança. També et donen un dvd explicatiu i totes les facilitts per qualsevol dubte, xq tot això fa respecte i penses i si no ho faig bé? Ella ara està en la segona intentona, creuem els dits xq funcioni!! A ell li van demanar més proves que no pas al cefer. Però és clar aquesta és la seva experiència. Ja hi va como Pedro por su casa allí. Vaja que molt bé. Ara només cal que li vinguessin dos formosos bunyolets i ja seria el no va más!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Una abraçada i qualsevol cosa ja saps! Ànims i molta sort!! i com va dir una petitona del SP: QUI LLUITA POT GUANYAR QUI NO LLUITA HO TÉ TOT PERDUT!
bunyols

Re: encara vull saber mes!

EntradaAutor: bunyols » dt. ago. 25, 2009 11:40 am

Ah! sí, una altra coseta que potser ja ho saps però que igualment t'ho poso. És pel que fa a la qüestió eònòmica. Tu pagues pel tractament (ara potser em columpio però diria que són uns 3000eur.) Aquí hi va inclòs tot (visites , medicaments, tot) . Llavors si resulta que has fet tres intentones i res (snif :ufs: ), o sigui has pagat tres vegades, a la quarta (si ho vols tornar a intentar :ok: ) els medicaments ja no hi entren i els has de pagar tu .
Ara sí , ja està, crec que no m'blido res. :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::