Hola nueva a la vista
Hola nueva a la vista
Hola chicas!
Pues eso que soy nueva, en el foro claro... ja jaja
pues eso este mes de agosto hemos empezado con la búsqueda ( bueno más bien hemos tonteado un pokillo), después de mucha insitencia por parte de mi pareja.
A mi todo esto me queda un poco grande, supongo que será normal... ( que miedito!!!)
Bueno espero ir charlando un pokito con todas1
Besitos
Pues eso que soy nueva, en el foro claro... ja jaja
pues eso este mes de agosto hemos empezado con la búsqueda ( bueno más bien hemos tonteado un pokillo), después de mucha insitencia por parte de mi pareja.
A mi todo esto me queda un poco grande, supongo que será normal... ( que miedito!!!)
Bueno espero ir charlando un pokito con todas1
Besitos
Re: Hola nueva a la vista
hola te deseo mucha suerte en tu busqueda, el proximo mes te puedes apuntar en el post de buscadores, a si todas compartimos los positivos y sentimientos..todas las primerizas tienen miedo. y tambien jajaja
bueno besos y bienvenida
bueno besos y bienvenida
laura_28 ha escrit:hola te deseo mucha suerte en tu busqueda, el proximo mes te puedes apuntar en el post de buscadores, a si todas compartimos los positivos y sentimientos..todas las primerizas tienen miedo. y tambien jajaja
bueno besos y bienvenida
bueno, pues eso haré, me apuntaré!
por cierto gracias por la bienvenida laura_28 y suerte a ti también!!!!
y con el canguelis, pues ya veurem que fem!!!!

en el post has d'apuntar el dia previst en que et vols fer el TE "test embaraç", ja veuras com son molt maques i t'ajuden molt, ens veiem per aqui!!!
laura_28 ha escrit:en el post has d'apuntar el dia previst en que et vols fer el TE "test embaraç", ja veuras com son molt maques i t'ajuden molt, ens veiem per aqui!!!
ufff... yo de esto no me entero!!
bueno este mes aún me tiene que venir mi amiga regla sobre el 31, pero no creo yo que ya sin ponerle mucha maña hayamos acertado!!!!
Entonces cuando abrais el post de septiembre tengo que apuntar cuando me quiero hacer el TE, y cuando tiene que ser antes de que venga la regla o después??'
Que estrés... ji jiji
KIS benvinguda
!!!! desitjo que tinguis un busqueda molt curteta i intensa
!!!!!
Aviat obriran el post de buscadores de Setembre!!!! ja veuràs que totes les noies t'acolliran molt bé i entre totes ens ajudem a resoldre dubtes i calmar les nostres pors!!! estaràs molt i molt bé aquí amb nosaltres!!!! t'envio moltíssima sort
!!!!
!!!! desitjo que tinguis un busqueda molt curteta i intensa Aviat obriran el post de buscadores de Setembre!!!! ja veuràs que totes les noies t'acolliran molt bé i entre totes ens ajudem a resoldre dubtes i calmar les nostres pors!!! estaràs molt i molt bé aquí amb nosaltres!!!! t'envio moltíssima sort
!!!!Re: Hola nueva a la vista
tahisona ha escrit:KIS benvinguda!!!! desitjo que tinguis un busqueda molt curteta i intensa
!!!!!
Aviat obriran el post de buscadores de Setembre!!!! ja veuràs que totes les noies t'acolliran molt bé i entre totes ens ajudem a resoldre dubtes i calmar les nostres pors!!! estaràs molt i molt bé aquí amb nosaltres!!!! t'envio moltíssima sort![]()
!!!!
Muchisimas gracias tahisona!!!!! pues cuando lo abran alla que voy!!

Hola Kis bienvenida,
Pues si seguro que ya mismo una de las chicas abrirá el post de buscadoras de septiembre (Aun no sé quien será?????
)
La verdad que todas son estupendas, así que nos apuntan el dia de posible TE, y nos vamos animando en esos dias de desespero y nervios,
y se hacen más llevadero....
Bueno te deseo mucha suerte en tu busqueda (Yque sea bien cortita) y cero miedos!!!!!
Nos vemos!
Pues si seguro que ya mismo una de las chicas abrirá el post de buscadoras de septiembre (Aun no sé quien será?????
)La verdad que todas son estupendas, así que nos apuntan el dia de posible TE, y nos vamos animando en esos dias de desespero y nervios,
y se hacen más llevadero....
Bueno te deseo mucha suerte en tu busqueda (Yque sea bien cortita) y cero miedos!!!!!
Nos vemos!
Antes lo de abrir post se hacia por antigüedad, creo que ahora se ofrecen!!!!
A mi me haría ilusión abrirlo algun mes, pero no muy lejano, jajajajaja
A mi me haría ilusión abrirlo algun mes, pero no muy lejano, jajajajaja
BEnvingudaaaaaaa!!!
El TE és aconsellable spear-se per fer-te'l kom a mínim el dia k t'ha d venir la regla (per akí més coneguda kom la warry) ;)
tb és el meu primer mes de búsqueda i no sé pas si haurem fet diana tan ràpid. d fet m'hauria d venir la warry el 31 i ja komenço a notar s-imptomes així k... pffff...
El TE és aconsellable spear-se per fer-te'l kom a mínim el dia k t'ha d venir la regla (per akí més coneguda kom la warry) ;)
tb és el meu primer mes de búsqueda i no sé pas si haurem fet diana tan ràpid. d fet m'hauria d venir la warry el 31 i ja komenço a notar s-imptomes així k... pffff...
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
MOLT BENVINGUDA I MOLTA SORT EN LA BUSQUEDA KIS!!!!
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
Benvinguda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja veuràs que per aquí t'hi sentiràs de conya!!!!! Totes les noies són maquíssimes i ens ajudem molt quan tenim dubtes, pors.... A mi m'ha ajudat molt tenir amb qui parlar del tema i ahir vaig poder compartir amb les companyes del post d'agost el meu positiu!!! Així que jo també et recomano que quan s'obri el post de setmbre t'hi apuntis de seguida!!
Molta sort!!!!
Ja veuràs que per aquí t'hi sentiràs de conya!!!!! Totes les noies són maquíssimes i ens ajudem molt quan tenim dubtes, pors.... A mi m'ha ajudat molt tenir amb qui parlar del tema i ahir vaig poder compartir amb les companyes del post d'agost el meu positiu!!! Així que jo també et recomano que quan s'obri el post de setmbre t'hi apuntis de seguida!!
Molta sort!!!!
Kis benvinguda i que tinguis molta sort i t'hi quedis aviadet!!!!!!!jejejeje
.....jo també soc una puça!!!! jejeje petons a totes!!! 
.....jo també soc una puça!!!! jejeje petons a totes!!! 
18set.+ NATURAL
http://tickers.nuvis.org/2008-09-06/N12 ... inuria.png

29/09=1ª Eco!embrionet de 3mm
19/10=fa 2,2cm
12/11=ja fas 6,2cm i et mous molt,plec nucal 1,5mm!
03/12=no paras de creixer!
23/12=eco sembla nen!
12/01=la morfològica.ETS UN NEN!! tot OK!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
18/05/2010 NEIX MARCEL 3.505KG!
http://tickers.nuvis.org/2008-09-06/N12 ... inuria.png

29/09=1ª Eco!embrionet de 3mm
19/10=fa 2,2cm
12/11=ja fas 6,2cm i et mous molt,plec nucal 1,5mm!
03/12=no paras de creixer!
23/12=eco sembla nen!
12/01=la morfològica.ETS UN NEN!! tot OK!
15/02=pesa 900gr
22/03=pesa 1K800gr
22/04=pesa 2k529gr!
18/05/2010 NEIX MARCEL 3.505KG!
- maresmenca
- :: tigre

- Entrades: 795
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 12:39 pm
benvinguda!
- igperadejordi
- :: tortuga

- Entrades: 321
- Membre des de: ds. ago. 08, 2009 2:45 pm
Benvinguda Kis!
Espero que sigui una recerca curta! Com nosaltres que al primer mes... I ara en Pol ja té 8 mesos. Jo fa poc que he descobert el Socpetit, però veuràs que és genial, i lo bé que t'acullen!
Molta sort!
Espero que sigui una recerca curta! Com nosaltres que al primer mes... I ara en Pol ja té 8 mesos. Jo fa poc que he descobert el Socpetit, però veuràs que és genial, i lo bé que t'acullen!
Molta sort!
ciregirl ha escrit:BEnvingudaaaaaaa!!!
ja ja ja, yo estoy igual la cochinota está a la vuelta de la esquina!!!!!!
bueno otra vez será....Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

07.11.2009