CADEMA XUMET
CADEMA XUMET
A veure si hem podeu ajudar.
Tinc una cadena per aguantar el xumet d'aquestes de fusta de boles de colors que al final hi ha un cordill per lligar-hi el xumet. El problema que tinc es que no se com lligar el xumet. Altres cadenes sobre la rodona del final per poder entrar l'arandela del xumet però en aquesta no ja que te un cordill. No se si m'he explicat bé, poso una foto.
Gràcies.
Tinc una cadena per aguantar el xumet d'aquestes de fusta de boles de colors que al final hi ha un cordill per lligar-hi el xumet. El problema que tinc es que no se com lligar el xumet. Altres cadenes sobre la rodona del final per poder entrar l'arandela del xumet però en aquesta no ja que te un cordill. No se si m'he explicat bé, poso una foto.
Gràcies.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Re: CADEMA XUMET
Jo tb la tinc! A veure, és fàcil però no sé si t'ho sabré explicar...
Has de passar tot el cordill per l'arandela del xumet, i després passar tota la cadena per mig del cordill. Així ja queda fermat
Esper que m'haguis entès i et vagi bé!
Has de passar tot el cordill per l'arandela del xumet, i després passar tota la cadena per mig del cordill. Així ja queda fermat
Esper que m'haguis entès i et vagi bé!
NENA83 HO HAS EXPLICAT PERFECTE!
es igual que cuando pones en el móvil algun adorno de colgar, normalmente en el lateral.
sipama ha escrit:NENA83 HO HAS EXPLICAT PERFECTE!
GRÀCIES
ENADEU, QUE TAL?
Moltes gràcies a totes!!!
Nena83 aquest migdia intentarè fer-ho a veure si m'en surto. Una cosa tan senzilla i no sabia pas com fer-ho. Ja t'explicarè com a anat.
Nena83 aquest migdia intentarè fer-ho a veure si m'en surto. Una cosa tan senzilla i no sabia pas com fer-ho. Ja t'explicarè com a anat.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |