INFECCIO D'ORINA????
INFECCIO D'ORINA????
BON DIA, NOIES!!!
US VOLIA FER UNA PREGUNTA PER SI ALGUNA DE VOSALTRES LI HA PASSAT...EL MARC, QUE TE QUINZE MESOS, AQUESTA NIT HA FET MOLT POC PIPI, EL BOLQUER ERA PRACTICAMENT SEC, NOMES ESTAVA MULLAT DEL DAVANT DE TOT, I ELL NORMALENT S'AIXECA AMB EL BOLQUER QUE PESA UN MUNT!!!
FA DOS DIES QUE NO TE GAIRA GANA I AL MATI I AL VESPRE EM VA SEMBLAR NOTAR-LO UNA MICA CALENT I LI VAIG DONAT APIRETAL...ARA JA NO EN TE DE FEBRE (BE, DE FET NO LI VAIG MIRAR, PERO TOCANT-LI LA FRONT ACOSTUMO A SABER-HO I CREC QUE TENIA DECIMES, NO MOLTA FEBRE).
CREIEU QUE PODRIA TENIR INFECCIO D'ORINA? ES QUE NO N'HA TINGUT MAI I NO SE QUINS SIMPTOMES DONA...
ES QUE ARA VE EL CAP DE SETMANA I NO SE SI PORTAR-LO AL PEDIATRA D'URGENCIES (QUE ES UN ROTLLO) O ESPERAR A VEURE QUE TAL ESTA EL DILLUNS...
QUE FARIEU VOSALTRES? GRACIES PER ENDAVANT, GUAPES!!!
US VOLIA FER UNA PREGUNTA PER SI ALGUNA DE VOSALTRES LI HA PASSAT...EL MARC, QUE TE QUINZE MESOS, AQUESTA NIT HA FET MOLT POC PIPI, EL BOLQUER ERA PRACTICAMENT SEC, NOMES ESTAVA MULLAT DEL DAVANT DE TOT, I ELL NORMALENT S'AIXECA AMB EL BOLQUER QUE PESA UN MUNT!!!
FA DOS DIES QUE NO TE GAIRA GANA I AL MATI I AL VESPRE EM VA SEMBLAR NOTAR-LO UNA MICA CALENT I LI VAIG DONAT APIRETAL...ARA JA NO EN TE DE FEBRE (BE, DE FET NO LI VAIG MIRAR, PERO TOCANT-LI LA FRONT ACOSTUMO A SABER-HO I CREC QUE TENIA DECIMES, NO MOLTA FEBRE).
CREIEU QUE PODRIA TENIR INFECCIO D'ORINA? ES QUE NO N'HA TINGUT MAI I NO SE QUINS SIMPTOMES DONA...
ES QUE ARA VE EL CAP DE SETMANA I NO SE SI PORTAR-LO AL PEDIATRA D'URGENCIES (QUE ES UN ROTLLO) O ESPERAR A VEURE QUE TAL ESTA EL DILLUNS...
QUE FARIEU VOSALTRES? GRACIES PER ENDAVANT, GUAPES!!!
Re: INFECCIO D'ORINA????
No sé dir-te si el teu petit està malalt o no, el que sí et puc dir és que el meu nen de 14 mesos i mig també està molt desganat darrerament (crec que per la calor) i alguna vegada s'aixeca amb el bolquer ben sec (una o dues vegades en un mes) i ell també és dels que els deixa ben xops per la nit!!
No sé si t'he ajudat gaire...
No sé si t'he ajudat gaire...
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Aviam jo de nens no en tinc... pero les infeccions d'orina fan mal, fins i tot en els nens... es normal q no menjin son com nosaltres fa molta calor... pel pipi a la nit!!! potser es q a 14 i 15 mesos començen a ser conscients q estan molls i els molestra, no? nuse he! pero penso q si tingués una infecció no tindria decimentes tindria una febrada i ploraria sobretot al fer pipi... pero vaja... per estar mes tranki jo de tu aniria al metge o el trucaria! Ja us explicaré quan tingui el meu amb lo paranoicq a soc segur q no parare de preguntar no tindrà això o allò???
Que no sigui res!!
En tot cas infecció d'orina o no dona-li força aigua i farà neteja...esclar q no ho cura, pero buidara
Que no sigui res!!
En tot cas infecció d'orina o no dona-li força aigua i farà neteja...esclar q no ho cura, pero buidara

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
GRACIES, GUAPES!!! POTSER ESPERO A VEURE QUE TAL EL CAP DE SETMANA...
Uola guapa,
jo crec que si té infecció donarà febre segur, el Marc com està? Vull dir, es troba bé? A mi també em passa això del metge els caps de setmana....anar a urgències és estar-hi unes 5 o 6 horetes mínim i en unes condicions
així que t'entenc. Jo m'esperaria a veure si fa febre, si en té doncs ràpidament a urgències, li fan l'anàlitica i si té infecció d'orina et donen antibiòtic i millorarà ràpidament segur.
Ptons cuca, ets cara de veure eh!
jo crec que si té infecció donarà febre segur, el Marc com està? Vull dir, es troba bé? A mi també em passa això del metge els caps de setmana....anar a urgències és estar-hi unes 5 o 6 horetes mínim i en unes condicions
Ptons cuca, ets cara de veure eh!

Amb el tema de la infecció d'orina no et puc ajudar, però sobre el bolquer pràcticament sec sí. Des de fa un parell o 3 de setmanes a la meva filla també li passa, i als fills de les meves amigues també. Hem deduït que orinen menys perquè suen molt més i eliminen molt a través de la suor. No necessiten fer tant pipí. No sé si m'he explicat bé, però a nosaltres ens sembla que és per aquest motiu.
Sort!
Sort!
GRACIES, ISA!!! EL MARC VA ESTAR UNA MICA NEGUITOS...PERO CREC QUE ARA ESTA UNA MICA MES TRANQUIL...I LA FEBRE CREC QUE NO LI HA TORNAT A PUJAR...
ESPERARE A VEURE QUE TAL EL CAP DE SETMANA...I SINO A URGENCIES....
TENS RAO, SOC CARA DE VEURE...ES QUE VAIG DE CUL...AMB PERDO!!! A LA FEINA ESTEM CANVIANT EL PROGRAMA INFORMATIC I REESTRUCTURANT COSES I ME N'ENCARREGO JO...AIXI QUE US LLEGEIXO DE TANT EN TANT, PERO ESCRIURE, ESCRIC POQUET...
PETONS, GUAPA!!!1
ESPERARE A VEURE QUE TAL EL CAP DE SETMANA...I SINO A URGENCIES....
TENS RAO, SOC CARA DE VEURE...ES QUE VAIG DE CUL...AMB PERDO!!! A LA FEINA ESTEM CANVIANT EL PROGRAMA INFORMATIC I REESTRUCTURANT COSES I ME N'ENCARREGO JO...AIXI QUE US LLEGEIXO DE TANT EN TANT, PERO ESCRIURE, ESCRIC POQUET...
PETONS, GUAPA!!!1
Hola noies,
pujo aquest post perque la Paola fa dos dies que pràcticament no fa pipi...ahir a la tarda li vaig posar el bolquer net a les 16:30, i a les 21 quan anava a dormir el tenia ben sec, vaig estar recapitulant i me'n vaig adonar que fa dos dies que en fa mooolt poquet. Vaig enrecordar-me d'aquest post...a més fa uns dies que no es troba bé, va estar molt encostipada, ara ja li va passant, casi no té mocs ni tos però jo no la trobo bé al 100%, què us sembla? És normal això de fer tan poquet pipi? Es que a més beu molts líquids....
Muak al final el Marc estaba bé oi? El vas dur a urgències?
pujo aquest post perque la Paola fa dos dies que pràcticament no fa pipi...ahir a la tarda li vaig posar el bolquer net a les 16:30, i a les 21 quan anava a dormir el tenia ben sec, vaig estar recapitulant i me'n vaig adonar que fa dos dies que en fa mooolt poquet. Vaig enrecordar-me d'aquest post...a més fa uns dies que no es troba bé, va estar molt encostipada, ara ja li va passant, casi no té mocs ni tos però jo no la trobo bé al 100%, què us sembla? És normal això de fer tan poquet pipi? Es que a més beu molts líquids....
Muak al final el Marc estaba bé oi? El vas dur a urgències?
Isa, perdona per no haver vist el teu missatge, pero he estat de vacances i no m'he tornat a connectar fins avui!!!
El Marc estava bé, no vam anar a urgencies, al cap de dos dies va tornar a fer pipi normal...suposo que amb la calor elimina molt suant...aixo ho va comentar algu a l'SP...
Que tal esteu vosaltres?
El Marc estava bé, no vam anar a urgencies, al cap de dos dies va tornar a fer pipi normal...suposo que amb la calor elimina molt suant...aixo ho va comentar algu a l'SP...
Que tal esteu vosaltres?
Muak guapa,
jo també he estat desconnectada, tranqui. La Pao bé, va passar igual que al Marc, després d'uns tres dies ja va tornar a fer els pipi normal....deu ser això de la suor, que curiós, sí que suen oi?
Ptons guapa.
jo també he estat desconnectada, tranqui. La Pao bé, va passar igual que al Marc, després d'uns tres dies ja va tornar a fer els pipi normal....deu ser això de la suor, que curiós, sí que suen oi?
Ptons guapa.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |