sagnat d'implantació
- sunset1980
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm
sagnat d'implantació
Hola!! Em podrieu ajudar a diferenciar la warry del sagnat d'implantació??
Moltes gràcies a totes!

Moltes gràcies a totes!
Re: sagnat d'implantació
Bones Sunset,
Pel que he anat veien pq aquí el sagnat d'implantació és produeix normalment entre els dies de 7 a 10 després de l'ovulació i crec, però no estic segura, que no passen de taquetes.
Fins ara,
Pel que he anat veien pq aquí el sagnat d'implantació és produeix normalment entre els dies de 7 a 10 després de l'ovulació i crec, però no estic segura, que no passen de taquetes.
Fins ara,
Buscant Des del 2008
17 Cicles

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783
Buscant des de Novembre del 2013

17 Cicles

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783
Buscant des de Novembre del 2013

- sunset1980

Gràcies MILU, pel que dius el que em passa a mi segurament sigui la warry!!!
ja que es un sagnat bastant abundant i no són només taquetes. Ja m'ho pensava però en volia estar del tot segura, més que res no volia caure del núvol. Aquest ha estat el primer més d'intents i alguna cosa em deia que hauriem fet diana a la primera! Que ingènua.....!!!!!
Bé, ja veig que hauré de tenir paciència.....
Bé, ja veig que hauré de tenir paciència.....
Sí Sunset i Milu, això és el que jo també havia entès. Només taquetes
- sunset1980

Hola Sunset1980, ho sento per la visita d ela jdheghdfg.
Entenc perfectament el que sents. El mes passat va ser el nostre primer mes de búsqueda i jo crec que inconcientment pensava que em quedaria a la primera i no va ser així. Tot i que em va venir la warry tenia com l'esperança de que pogués ser implantació. Però res.
Suposo que portem tota la vida prenent precaucions per no quedar-nos prenyis, que quan ens hi posem sembla que tingui que ser fàcil, tot i que haguem llegit que la mitja per quedar-se és d'un any.
Aquest és el meu segon mes de recerca i m'ho estic prenent amb més calma, ja que sinó em tornaré boja. I ja que estem parlant d ela implanatció, jo voldria saber si sempre que et quedes embarassada tens les taquetes d'implantació?
Com passi sempre, l'agost tampoc serà el meu ja que em toca la no-warry el 2 d'agost.
Molta sort en la recerca.
Entenc perfectament el que sents. El mes passat va ser el nostre primer mes de búsqueda i jo crec que inconcientment pensava que em quedaria a la primera i no va ser així. Tot i que em va venir la warry tenia com l'esperança de que pogués ser implantació. Però res.
Suposo que portem tota la vida prenent precaucions per no quedar-nos prenyis, que quan ens hi posem sembla que tingui que ser fàcil, tot i que haguem llegit que la mitja per quedar-se és d'un any.
Aquest és el meu segon mes de recerca i m'ho estic prenent amb més calma, ja que sinó em tornaré boja. I ja que estem parlant d ela implanatció, jo voldria saber si sempre que et quedes embarassada tens les taquetes d'implantació?
Com passi sempre, l'agost tampoc serà el meu ja que em toca la no-warry el 2 d'agost.
Molta sort en la recerca.
Hola dinser, pel que jo sé no sempre que estàs embarassada tens sagnat d'implantació, només algunes noies el tenen.
Espero que aquest cop tinguis més sort que el primer!! sinó paciència!!! jo ja vaig pel sisé intent....
Espero que aquest cop tinguis més sort que el primer!! sinó paciència!!! jo ja vaig pel sisé intent....

jo vaig tenir un sagnat d´implantació com una warry.........bé, fins i tot em pensaba que ho era !!!!! després em vaig enterar que estaba embarassada i llavors vaig tenir petites pèrdues que es van sol.lucionar una setmaneta de repòs i ara tinc dos preciosos bessons de 18 mesos i mitg, o sigui que cada persona pot ser un món..... no us capfiqueu tant, ja sé que és molt dificil de fer-ho i fàcil de dir-ho, però com més calma i poseu millor !!!
Gràcies Nona i Seira.
Nona molta sort amb la recerca. Quan et toca et TE?
Seira, jo també vull uns bessonets tant bonics com els teus.
Nona molta sort amb la recerca. Quan et toca et TE?
Seira, jo també vull uns bessonets tant bonics com els teus.
Hola noies!!
Seira, m'has deixat ben parada amb això que et va passar, pq llavors, com és pot saber que no és la warry??? com ho vas saber tu, al final?
Osti tu, aquest món és ben complex... Només em faltava saber això per acabar de parar boja! perquè, us explico el meu cas: aquest era el nostre 3er mes de búsqueda, i jo hi tenia moltes esperances posades, feia uns dies que tenia moltes punxades i molèsties a la zona dels ovaris (que no tinc mai per la warry), dons al final la senyora va venir 2 dies abans del que tocava, per tirar les meves il.lusions per terra. Però des del dia que em va venir fins avui (5 dies), he tingut a estones ganes de vomitar, em feia com fàstic el cafè amb llet de cada dematí (fins i tot en llençava un culet cada dia pq no me'l podia acabar!), i segueixo amb alguna punxadeta als ovaris. M'estic tornant lela i li he dit al meu home que tinc un embaràs psicològic!!
En fi, que sunset1980 i dinser, us entenc perfectament pq jo estic igual, que em pensava que això seria un pim pam i ho estic portant força malament...
Seira, m'has deixat ben parada amb això que et va passar, pq llavors, com és pot saber que no és la warry??? com ho vas saber tu, al final?
Osti tu, aquest món és ben complex... Només em faltava saber això per acabar de parar boja! perquè, us explico el meu cas: aquest era el nostre 3er mes de búsqueda, i jo hi tenia moltes esperances posades, feia uns dies que tenia moltes punxades i molèsties a la zona dels ovaris (que no tinc mai per la warry), dons al final la senyora va venir 2 dies abans del que tocava, per tirar les meves il.lusions per terra. Però des del dia que em va venir fins avui (5 dies), he tingut a estones ganes de vomitar, em feia com fàstic el cafè amb llet de cada dematí (fins i tot en llençava un culet cada dia pq no me'l podia acabar!), i segueixo amb alguna punxadeta als ovaris. M'estic tornant lela i li he dit al meu home que tinc un embaràs psicològic!!
En fi, que sunset1980 i dinser, us entenc perfectament pq jo estic igual, que em pensava que això seria un pim pam i ho estic portant força malament...
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Jo de sagnat d'implantació no en vaig tenir pas! No sabia ni que existia abans que en parlessiu al forum
digueu-me inculta...
Bona sort per les q esteu en busqueda!
PEtons
digueu-me inculta...Bona sort per les q esteu en busqueda!
PEtons
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Aquest fil de conversa em ve a mi a mida...
Porto tot el mes amb molt de dolor de ronyons i d'ovaris, dos TE amb sombra (no positius, però una petita ombra) i avui m'ha vingut la regla... però no estic massa tranquil.la. Al desembre vaig tenir un abort a les 5 setmanes i ara ... doncs no sé! Dilluns aniré al gine i mentrestant em portaré bé!
Un petó
Porto tot el mes amb molt de dolor de ronyons i d'ovaris, dos TE amb sombra (no positius, però una petita ombra) i avui m'ha vingut la regla... però no estic massa tranquil.la. Al desembre vaig tenir un abort a les 5 setmanes i ara ... doncs no sé! Dilluns aniré al gine i mentrestant em portaré bé!
Un petó
- sunset1980

Dinser tens tota la raó, jo també em pensava que això seria més fàcil i costa molt no deixar de pensar-hi en tot moment. L'agost serà el segon mes de busqueda i espero estar més tranquila, el juliol se'm va fer tant llarg...... Quan el dimecres em va venir la warry em vaig portar una desilusio molt gran però tenia l'esperança que fos sagnat d'implanatació, però clar vaig llegir que només són unes taquetes i el meu era més abundant, i ara al llegir això de la Seira em quedo ben parada!!!! Quin embolic! Suposo que les més novatilles haurem d'aprendre a estar més tranquiles i no obsessionar-nos amb el tema, suposo que quan menys ens ho esperem farem diana!!!!
Un petonet molt gran i molta sort!!!!!!

Un petonet molt gran i molta sort!!!!!!

- sunset1980

Seira enhorabona pels teus bessons!!! A mi m'encantaria que el dia que em quedi embarassada i vagi a a la gine em digués que són bessons!!! Deu ser tan maco.......
Un petonàs!!!

Un petonàs!!!

És veritat, a mi gtambé m'agradaria tenir bessons. Ademés són dos
i un sol part.
i un sol part.Re: sagnat d'implantació
hola noies!!! no us vull desesperar mes el que esteu pero jo tambe em pensava que seria mes facil aixo de quedar-se embrassada, i per mes que vulgui estar tranquil.la ha arribat el punt en que quan fem els deures a vegades estic mes per si tenim punteria que disfrutar del moment. ja m'enteneu...no arribeu a obsesionar-vos tant com jo. busxo des del setembre del any passat i la veritat ara ultimament se'm fa dificil no pensar-hi....quan van passar els 6 mesos primers, penses es normal...pero ara ja tinc ganes d'anar al metge a que li mirin els bitxillos.
res noies nomes us vull dir que us ho agafeu en calma I MOLTA SORT SEGUR QUE EL MES D'AGOST DONARA MOLTS POSITIUS!!!!!
res noies nomes us vull dir que us ho agafeu en calma I MOLTA SORT SEGUR QUE EL MES D'AGOST DONARA MOLTS POSITIUS!!!!!
Jo no he tingut sagnat d'implantació i crec q tot i q és dificil elmillor és no obessionar-se
Nosaltres ho vam aconseguir al tercer mes (els altres dos mesos se'm va adelantar aixi q afortunadament no vaig patir amb els endarreriments,,.) prò us entenc xq jo estava convençuda d'aconseguir-ho el segon mes q estavem de lluna de mel,relaxats... i per intents la cosa no va ser!
Nosaltres ho vam aconseguir al tercer mes (els altres dos mesos se'm va adelantar aixi q afortunadament no vaig patir amb els endarreriments,,.) prò us entenc xq jo estava convençuda d'aconseguir-ho el segon mes q estavem de lluna de mel,relaxats... i per intents la cosa no va ser!
Hola a tothom!!
Sóc nova aquí.. ja fa uns mesos que estem intentant de "quedar-nos embarassats". Però de moment no hi ha hagut sort.. Aquest mes ha estat una mica estrany, ja que jo soc com un rellotge quan m'ha de venir la regla i a l'agost se m'ha endarrerit una setmana. Us volia preguntar si el sagnat per implantació es pot confondre amb una regla.. Ho dic perque sempre he tingut les regles molt doloroses, i aquest mes no m'ha fet gens de mal i m'ha durat tres dies enlloc de 5. Però el sagnat ha estat com el de la regla... no és que només hagi tacat una mica. I sobre es suma que porto una setmana que m'adormo per tot arreu. A banda d'això, cap altre simptoma. Seira, com vas saber que ho estaves???
Gràcies per la vostra ajuda!!
Sóc nova aquí.. ja fa uns mesos que estem intentant de "quedar-nos embarassats". Però de moment no hi ha hagut sort.. Aquest mes ha estat una mica estrany, ja que jo soc com un rellotge quan m'ha de venir la regla i a l'agost se m'ha endarrerit una setmana. Us volia preguntar si el sagnat per implantació es pot confondre amb una regla.. Ho dic perque sempre he tingut les regles molt doloroses, i aquest mes no m'ha fet gens de mal i m'ha durat tres dies enlloc de 5. Però el sagnat ha estat com el de la regla... no és que només hagi tacat una mica. I sobre es suma que porto una setmana que m'adormo per tot arreu. A banda d'això, cap altre simptoma. Seira, com vas saber que ho estaves???
07/10. 4 IA neg.
21/8/11 Petit Miracle. TE +
07/10/11 Plec Nucal 1,93mm i nas 1,5mm. Bé! Risc SD: 1/10.000
02/11/11Ets un nen! El papa està molt content!
20/12/11/Morfològica bé.
12/01/12/L'Arnau pesa 901 gr perc. 24.
14/02/12/Diabetis gestacional. Insulina!.
16/3/12/Peses 2.760 gr. i fas 44 cm. Ganes de veure't!

20/12/11/Morfològica bé.

lali40 ha escrit:Hola a tothom!!
Hola lali guapisima!!!!! a mi hem va passar algo semblant al mes de juliol... resulta que els dos cicles anteriors els vaig tenir de 28 dies normals... però al juliol, vaig començar a tacar el dia 16 del cicle... i vaig estar 6 dies... mica en mica... gairebé quan anava al lavabo sino res... i despres hem va parar 4 dies, i al dia 26 hem va baixar la regla i la vaig tenir nomes 3 dies... vaig parlar amb la meva ginecologa quan vaig tacar el dia 16, hem vaig espantar es clar, i hem va dir que podia ser un sagnat normal que tenim les dones... o un sagnat d'implantació... doncs bé al venir-me despres la regla ja vaig saber que vaig sagnar i punto... el fet es que ella hem va explicar que el sagnat d'implantació, per norma general, es molt poquet, i entre marronos i vermell... pero es tacar moooolt poquet...
així que jo crec que si vas tacar com la regla, ha sigut una regla mes curta... que de vegades les dones, tenim les hormones una mica desmarxades... No et preocupis, ja veuras com ara la seguent et vindrà mes normal!!!!

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935

laurita29 ha escrit:lali40 ha escrit:Hola a tothom!!
Hola lali guapisima!!!!! a mi hem va passar algo semblant al mes de juliol... resulta que els dos cicles anteriors els vaig tenir de 28 dies normals... però al juliol, vaig començar a tacar el dia 16 del cicle... i vaig estar 6 dies... mica en mica... gairebé quan anava al lavabo sino res... i despres hem va parar 4 dies, i al dia 26 hem va baixar la regla i la vaig tenir nomes 3 dies... vaig parlar amb la meva ginecologa quan vaig tacar el dia 16, hem vaig espantar es clar, i hem va dir que podia ser un sagnat normal que tenim les dones... o un sagnat d'implantació... doncs bé al venir-me despres la regla ja vaig saber que vaig sagnar i punto... el fet es que ella hem va explicar que el sagnat d'implantació, per norma general, es molt poquet, i entre marronos i vermell... pero es tacar moooolt poquet...
així que jo crec que si vas tacar com la regla, ha sigut una regla mes curta... que de vegades les dones, tenim les hormones una mica desmarxades... No et preocupis, ja veuras com ara la seguent et vindrà mes normal!!!!
Merci bonica!! Suposo que les ganes i l'esperança pot amb tot!! Jo sempre he tingut cicles de 28 dies.. però des que busquem que em fa el tonto la regla... en fi... esperem que un dia o altre sigui veritat!

07/10. 4 IA neg.
20/12/11/Morfològica bé.

20/12/11/Morfològica bé.

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |