Àcid Fòlic
- jessixcarlos
- :: poltre

- Entrades: 625
- Membre des de: dv. oct. 05, 2007 4:03 pm
Àcid Fòlic
Una pregunta.
L'acid folic engreixa?? es que fa unes tres semanes que el preng i em veig me inflada i la meva sorpresa a sigut al pessar-me, he pujat casi 3 quilos i menjo el mateix que abans de prendre`l. Nose si pot ser d'aixo. Alguna us heu trobat amb aixo.
Salutacions a totes!!!
L'acid folic engreixa?? es que fa unes tres semanes que el preng i em veig me inflada i la meva sorpresa a sigut al pessar-me, he pujat casi 3 quilos i menjo el mateix que abans de prendre`l. Nose si pot ser d'aixo. Alguna us heu trobat amb aixo.
Salutacions a totes!!!
Re: ACIDO FOLICO
Hola jessixcarlos!
l'àcid fòlic és una vitamina o sigui que en principi no té per què engreixar...a mi em va passar exactament el mateix que a tu (vaig pujar 3,5 kg sense fer cap canvi en la dieta ni en l'exercici) però va ser quan vaig deixar les pastilles anticonceptives, a vegades els canvis hormonals són un desbarajuste
a banda de començar amb l'àcid fòlic no has fet cap canvi més? (com ara deixar les anticonceptives?)
l'àcid fòlic és una vitamina o sigui que en principi no té per què engreixar...a mi em va passar exactament el mateix que a tu (vaig pujar 3,5 kg sense fer cap canvi en la dieta ni en l'exercici) però va ser quan vaig deixar les pastilles anticonceptives, a vegades els canvis hormonals són un desbarajuste
a banda de començar amb l'àcid fòlic no has fet cap canvi més? (com ara deixar les anticonceptives?)Re: ACIDO FOLICO
Hola noies...
jo he deixat de prendre es pastilles anticonceptives i he començat a prendre acid folic fa 3 setmanes i no noto res de res...el meu pes es el mateix, almenys de moment jeje
jo he deixat de prendre es pastilles anticonceptives i he començat a prendre acid folic fa 3 setmanes i no noto res de res...el meu pes es el mateix, almenys de moment jeje
Hola!!
Doncs jo ja fa un mes i mig que me les prenc i estic com sempre, bé igual no però això segurament serà pels gelats! L'any passat me les vaig pendre durant 3 mesos i tampoc vaig notar res, potser ho podries consultar al prospecte?
Doncs jo ja fa un mes i mig que me les prenc i estic com sempre, bé igual no però això segurament serà pels gelats! L'any passat me les vaig pendre durant 3 mesos i tampoc vaig notar res, potser ho podries consultar al prospecte?

http://www.fertilityfriend.com/home/22e75d
01/07/10: ECO privi=2,150 kg
12/07/10:Control pes IVET=2,300 kg
26/07/08: Llevadora
DPP: 07/08/10
- maresmenca
- :: tigre

- Entrades: 795
- Membre des de: dc. maig 27, 2009 12:39 pm
l'àcid fòlic sol o amb vitamina B12 no engreixa, em sembla que el que engreixa és el que porta iode...
Jo ja porto dues caixes i tampoc m'he engreixat.

Yo, mi, me, contigo... http://jgodrid.wordpress.com
Mobles d'estudi en venta! https://picasaweb.google.com/jgodrid/Mu ... Negociable
Hola!!!
A mi el meu gine tambe m'ha dit que comenci amb el YODECIFOL quan em vingui la propera regla... Dinser, et va be???
De moment aquest cop amb les pastilles no m'he engreixat, espero que quan les deixi tampoc...
A mi el meu gine tambe m'ha dit que comenci amb el YODECIFOL quan em vingui la propera regla... Dinser, et va be???
De moment aquest cop amb les pastilles no m'he engreixat, espero que quan les deixi tampoc...

dinser ha escrit:Jo porto 5 mesos prenent yodofecol (àcid fòlic + iode) i tampoc m'he engreixat.
és el mateix que m'ha dit a mi que em prengui la ginecòloga i ja porto una caixa...

27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
A mi m'han receptat Ginenatal... de moment tot bé!! M'he engreixat una mica però crec que és perquè tinc molta gana!! jajajajajajaja
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
monipeny ha escrit:dinser ha escrit:Jo porto 5 mesos prenent yodofecol (àcid fòlic + iode) i tampoc m'he engreixat.
és el mateix que m'ha dit a mi que em prengui la ginecòloga i ja porto una caixa...
Hola! una pregunta tonta...
he de començar on fica el dia al que estem veritat? la capsa dura dues setmanes, oi?
Gracies!!!!
Yo mel vaig prendre durant la busqueda i no em vaig engreixar.
lo de començar pel dia es per comoditat, per saber si te las pres o no
jessixcarlos ha escrit:Una pregunta.
Salutacions a totes!!!
A mí si em va engreixar, les dues vegades.
La primera, no vaig fer gaire cas perquè de seguida em vaig quedar
Aquest segon cop (estem buscant el germanet
per la meva princesa
) ens està costant més aconseguir l´embaras, i la pujada de kilos ha estat molt més bèstia.He de dir que ja porto més d´un any prenent el FOLI-DOCE, i només he fet un descans de 3 mesos, per després tornar a seguir. (indicat tot per la gine desde començament)
Com que jo tinc problemes de tiroides, em medico de per vida, i em controla l´endocrina cada cert temps,.... vaig aprofitar la darrera visita per preguntar-li això mateix.
Em va dir, que l´àcid fòlic, en si, no engreixa, però que no em podré aprimar mentre´s el prengui. Resumidament, em va explicar que les vitamines fan que el nostre cos absorveixi amb molta més facilitat totes les propietats dels aliments que ingerim, tant bones com dolentes.
En situacions normals, el nostre cos, només es queda amb algunes de les propietats del que menjem, però que quan prenem vitamines, absorvim gairebé totes, i per això és més fàcil engreixar-se quan prenem el fòlic, i més dificil aprimar-se.
Buscant germanet/a des de setbr 2008. Ja portem quasi 10 anys....
Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

Després de quatre IAs sense èxit,... amb cada cop menys paciència, ho seguim intentant per la via natural...

SINDRIA ha escrit:Yo mel vaig prendre durant la busqueda i no em vaig engreixar.
Genial!!!! gracies reina!!!
jo tinc visita el dimarts amb el ginecoleg. Li comentaré el tema de que estem buscant, suposo que m'ho receptaran no??? jo mai he pres pastilles antibaby...
jo vaig per la segona caixa...

27.11.2009: 1ª visita ginecologa - 1ª eco
04.01.2010: 2ª visita ginecologa - 2ª eco
02.02.2010: Amniocentesis
03.02.2010: ÉS UNA NENA!
12.02.2010: Revisión después de la Amnio
11.03.2010: Eco Morfológica
16.03.2010: Visita Ginecóloga resultados Morfológica
23.04.2010: Resultados análisi de sangre Ginecóloga
29.04.2010: Curso preparación al parto
Qui està connectat