Electra embarassada?
Electra embarassada?
Hola,
fa uns dies vaig escriure explicant el meu cas. Després de molt de temps lluitant per quedar-me embarassada, vaig iniciar el llarg camí cap a l'adopció. Tot i així, vaig tornar a consultar el meu cas en un centre de reproducció assistida i em van recomenar l'ovodonació. Donat el meu historial i les analítiques de fa uns mesos, van determinar que era el millor. Era una alternativa que en el seu moment vem contemplar (el meu marit i jo) i vem descartar. Però suposo que les ganes de ser pares ens ha fet tornar a valorar...
Total que hem decidit anar fent passos per veure si el meu cos està preparat per un possible embaràs i la doctora em va fer fer un hemograma complet, més nivells d'estradiol, FSH, LH, etc. Tot això el 3r dia de la regla. He de dir que aquest mes la regla ha estat extranyíssima, he tacat molt poc...
Doncs acabo d'anar a recollir la meva analítica i el primer que he mirat ha estat l'FSH i per sorpresa meva, està perfecta (era el que sempre em sortia alterat i determinava que la reserva ovàrica era pobre), però més endavant miro l'estradiol i sortia marcat amb un asterisc. Marcava gairebé 500 i al costat una taula d'interpretació de resultats: de 500 a 30.000 embaràs)...L'LH marcava un valor que no surt ni contemplat a la taula, no sé què vol dir...
Total que he arribat a casa com en xoc, he recordat que tenia unes proves d'embaràs comprades per internet i me'n he fet una, no ha sortit res, però m'he quedat amb la mosca al nas...
Què creieu que vol dir? Un miracle? Una confusió? Un desordre hormonal?
Fins la setmana que ve no puc parlar amb el metge...
fa uns dies vaig escriure explicant el meu cas. Després de molt de temps lluitant per quedar-me embarassada, vaig iniciar el llarg camí cap a l'adopció. Tot i així, vaig tornar a consultar el meu cas en un centre de reproducció assistida i em van recomenar l'ovodonació. Donat el meu historial i les analítiques de fa uns mesos, van determinar que era el millor. Era una alternativa que en el seu moment vem contemplar (el meu marit i jo) i vem descartar. Però suposo que les ganes de ser pares ens ha fet tornar a valorar...
Total que hem decidit anar fent passos per veure si el meu cos està preparat per un possible embaràs i la doctora em va fer fer un hemograma complet, més nivells d'estradiol, FSH, LH, etc. Tot això el 3r dia de la regla. He de dir que aquest mes la regla ha estat extranyíssima, he tacat molt poc...
Doncs acabo d'anar a recollir la meva analítica i el primer que he mirat ha estat l'FSH i per sorpresa meva, està perfecta (era el que sempre em sortia alterat i determinava que la reserva ovàrica era pobre), però més endavant miro l'estradiol i sortia marcat amb un asterisc. Marcava gairebé 500 i al costat una taula d'interpretació de resultats: de 500 a 30.000 embaràs)...L'LH marcava un valor que no surt ni contemplat a la taula, no sé què vol dir...
Total que he arribat a casa com en xoc, he recordat que tenia unes proves d'embaràs comprades per internet i me'n he fet una, no ha sortit res, però m'he quedat amb la mosca al nas...
Què creieu que vol dir? Un miracle? Una confusió? Un desordre hormonal?
Fins la setmana que ve no puc parlar amb el metge...
Re: Electra embarassada?
Hola Electra,
pots parlar amb el metge per telefon?
pots parlar amb el metge per telefon?
Ostres guapa... com sigui que sí....
Quants dies han passat des de la regla rara? De quina marca era el test d'embaràs? Has provat un clearblue? És dels més fiables...
Em sembla que hi ha farmàcies que fan betes (anàlisis de sang)... podries mirar de trobar-ne una i sortir de dubtes...
Molta sort!
Quants dies han passat des de la regla rara? De quina marca era el test d'embaràs? Has provat un clearblue? És dels més fiables...
Em sembla que hi ha farmàcies que fan betes (anàlisis de sang)... podries mirar de trobar-ne una i sortir de dubtes...
Molta sort!
Bones wapa!!!!
com diu l'Helia jo em faria una beta...perque si estas entre els parametres alguna cosa deu estar passant!
espero que sigui
,sooort!!! 
com diu l'Helia jo em faria una beta...perque si estas entre els parametres alguna cosa deu estar passant!
espero que sigui
,sooort!!! 
- angelina
- :: dinosaure
- Entrades: 5461
- Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
- Ubicació: Poitiers, FRANÇA
Fes te un analisis i estaras mes segura! jo em vaig fer un predictor i estava ja d'1 mes i em va sortir negatiu... així q mai se sap!
Sort!
Sort!

PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com
WALID & INÈS
Ostres!
Fins dilluns no tinc visita, el meu marit diu que esperem, però estic inquieta.
Tampoc vull fer-me il·lusions, els metges sempre ens han dit que ho tenim difícil....
Fins dilluns no tinc visita, el meu marit diu que esperem, però estic inquieta.
Tampoc vull fer-me il·lusions, els metges sempre ens han dit que ho tenim difícil....
Jo em faria una analitica en alguna farmàcia. No podria viure amb la incertesa una setmana.
Que hi hagui sort!!
Que hi hagui sort!!
electra ha escrit:Tampoc vull fer-me il·lusions, els metges sempre ens han dit que ho tenim difícil....
A nosaltres ens van dir que teníem una possibilitat entre 1.000 i que havíem de fer inseminació i mira....quan ja teníem els papers per começar-ho vaig saber que estava embarassada. La natura és sabia i curiosa i en aquests casos els miracles a vegades existeixen. És una loteria i a nosaltres ens va tocar.
Si està nerviosa i no pots esperar fins dilluns jo em compraria un test d´embaràs i demà mateix ho pots saber.
Ànims i et desitjo molta sort!!!
Electra, jo no et puc ajudar en interpretar les dades perquè no hi entenc res de res, però et desitjo tota la sort del món.
Si estàs molt neguitosa i creus que no et pots esperar, fes-te un clearblue o una beta, igual et dones una sorpresa ben gran i si no igual et servirà per estar menys nerviosa per haver d'esperar fins dilluns.
Moltíssima sort
Si estàs molt neguitosa i creus que no et pots esperar, fes-te un clearblue o una beta, igual et dones una sorpresa ben gran i si no igual et servirà per estar menys nerviosa per haver d'esperar fins dilluns.
Moltíssima sort
Gràcies per la vostra ajuda.
Avui no he pogut parlar amb ningú, a més a estat una tarda de feina bestial, així que tampoc he tingut massa temps per pensar....
Demà al matí em tornaré a fer una altra prova i a veure si puc parlar amb el metge i a veure que em diu, perquè està clar que el resultat ha sortit alterat. Segurament per telèfon em podrà dir alguna cosa i em podrà treure de dubtes, sinó que almenys em visiti dilluns
No entenc quan dieu que em faci una analítica a la farmàcia. No sabia que en fessin, però si fos així, no has de portar la prescripció mèdica? suposo que no fan analítiques així com així....
Ja us explicaré com ha anat tot.
Avui no he pogut parlar amb ningú, a més a estat una tarda de feina bestial, així que tampoc he tingut massa temps per pensar....
Demà al matí em tornaré a fer una altra prova i a veure si puc parlar amb el metge i a veure que em diu, perquè està clar que el resultat ha sortit alterat. Segurament per telèfon em podrà dir alguna cosa i em podrà treure de dubtes, sinó que almenys em visiti dilluns
No entenc quan dieu que em faci una analítica a la farmàcia. No sabia que en fessin, però si fos així, no has de portar la prescripció mèdica? suposo que no fan analítiques així com així....
Ja us explicaré com ha anat tot.
- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
electra ha escrit:No entenc quan dieu que em faci una analítica a la farmàcia. No sabia que en fessin, però si fos així, no has de portar la prescripció mèdica? suposo que no fan analítiques així com així....
No, no fan analítiques a la lleugera, només un anàlisi per determinar la hormona HCG (Gonadotropina corionica humana), que indica si hi ha embaràs o no... I no totes les farmàcies ho fan... Ja ens explicaràs què tal al final!
Bona nit,
avui he trucat al metge i m'ha dit que dilluns em vol veure, que mentrestant tranquil·litat...
Ja us explicaré.
avui he trucat al metge i m'ha dit que dilluns em vol veure, que mentrestant tranquil·litat...
Ja us explicaré.
vajaaa, he entrat amb l'esperança d saber ja kè t'havia dit el metge... weno dilluns ens informes!!! Fins llavors MOLTS ÀNIMS I MOLTA SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOORT!
Hola guapa!! Em sembla que encara no havíem parlat però et vull desitjar tota la sort del món!!
Dilluns estarem impacients per veure què et diu el metge!!!
Dilluns estarem impacients per veure què et diu el metge!!!
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
http://www.fertilityfriend.com/home/365884
11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
Molta sort!!!!!
05/12/11 Beta ++++++ 15/08/12 El dia més feliç de la meva vida!!

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050

El meu post: viewtopic.php?f=115&t=31050
Estem desitjant que sigui dilluns i que ens puguis donar una bona notícia però si no hi ha notícia a seguir lluitant. Ànims i sort!!!

- carlotayjavi
- :: dragona

- Entrades: 4134
- Membre des de: dj. abr. 23, 2009 10:17 am
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |