SEGON PART MÉS FÀCIL QUE EL PRIMER? I EL PEQUE?

Experiències i pors del moment més desitjat.

CarmeD
:: zebra
Entrades: 1987
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 6:02 pm

SEGON PART MÉS FÀCIL QUE EL PRIMER? I EL PEQUE?

EntradaAutor: CarmeD » dj. set. 17, 2009 3:08 pm

Hola noies,
estic esperant el meu segon fill i tothom diu que el segon és el que surt més ràpid i més fàcil... Bé, tothom excepte la llevadora, que diu que això no passa. La veritat és que aquest meu segon embaràs està siguent molt pijtor que el primer, però tinc l'esperança que compensi amb el part.
També diuen que els segons són més moguts que els primers.
ANimeu-vos i expliqueu-me les vostres experiències, si us plau!

UNa abraçada **--o-)
empordanesa
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. maig 27, 2009 1:18 pm

Re: SEGON PART MÉS FÀCIL QUE EL PRIMER? I EL PEQUE?

EntradaAutor: empordanesa » dj. set. 17, 2009 3:38 pm

Aisss, no vull desanimar-te...

El meu primer part va ser força ràpid per ser primerenca: en 8 horetes la vaig tenir als braços.
El segon tothom em deia que seria bufar i fer ampolles, i jo m'ho vaig creure... i van ser 16 horetes de res..., el doble!

El pitjor? Creure't que sí, que serà més ràpid, perque llavors ho passes fatal si no és així.
El millor? Que tot i ser més llarg, ja saps a què t'enfrontes, coneixes el teu dolor, saps quan i com apretar...

No sé, jo crec que és aleatori i que cada part és completament diferent.

Això que els segons són més moguts no ho sé encara, és molt petit... espero que no! :-D :-D
grn74
:: tortuga
Entrades: 337
Membre des de: dv. març 30, 2007 2:36 pm

EntradaAutor: grn74 » dj. set. 17, 2009 3:43 pm

Jo el meu primer part va ser molt llarg, quasi bé 13 hores, en canvi el segon va ser molt ràpid, nomñes 4 hores i una mica més el tinc a casa, ja que le contraccions eren tal fluixes que casi no em vaig adonar, i també el segon és molt més nerviós que el primer.
La veuràs que amb el segon és tot molt més fàcil ja que tens experiencia!!
Ara pensa una cosa que no tothom és igual!!
Imatge

Imatge
montsant
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dv. abr. 10, 2009 12:16 pm

EntradaAutor: montsant » dj. set. 17, 2009 4:29 pm

Hola Carme! Mira, jo dilato molt ràpid i el primer part va durar 4 hores... jo estava espantada perquè com diuen que el segón va més ràpid em feia por no arribar a l'hospital i el ginecòleg em va deixar molt clar que cada part és un món. Que tenia molts punts d'anar ràpida com amb el primer però que també podia ser més llarg. Doncs el segón va ser en 3 hores... Així que no se que dir-te, el gine i les llevadores sempre deien que no hi ha cap part igual (i és ben cert)
Per lo de que el segón surti més mogut doncs en el meu cas es compleix i la veritat és que ho vaig preguntar a unes mames abrileres que tenen 3 fills per saber si es van alternant, és a dir si sortia el primer tranquil i el segón mogut si el tercer tornava a sortir tranquil... i es veu que es compleix bastant,eh? A mi el meu primer em semblava mogudet però ara em sembla molt pacific en comparació amb aquest petit belluguet :-eh_:: Només neixer feia uns ulls tan grans, tan oberts que feia por... jejjee!

Jo crec bastant en això de que en surt un de cada :ok: El teu gran és tranquil o mogut?
Imatge

Imatge
marta9
:: poltre
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dj. set. 17, 2009 4:34 pm

Doncs jo durant l'embaràs he tingut més molèsties "tontes" amb el segon que amb el primer: cremor d'estómac, mal d'esquena, morenes... vaja de tot! Què et dec haver de dir a tu, durant l'embaràs ja se sap, tot "és normal" :r)

Però per la resta de coses el segon infiniiiiiiiiiitament més fàcil que el primer! Amb la Cèlia vaig fer una preclàmpsia i un Sd. de Hellp, cesària d'urgència, 5 dies a l'hospital, no em pujava la llet i la nena morta de fam plorant nit i dia, i després el ser novata en això de fer de mama, que no sabia mai què volia, si gana, son, braços.... la nena és va passar com 6 o 7 mesos abans no li vaig anar trobant el funcionament...

Amb en Guiu tot ha sigut bufar i fer ampolles, el part va ser tant ràpid que no li va donar temps a son pare d'arribar al paritori, només 4 horetes des de la primera contracció a casa, el nen és molt més tranquil.let que era la nena, i a més ara ja endevino què li passa abans que plori!
Imatge
Imatge
Imatge
amca
Entrades: 95
Membre des de: ds. des. 20, 2008 10:06 pm

EntradaAutor: amca » dj. set. 17, 2009 8:23 pm

Hola CarmeD!

Doncs el meu primer part va ser provocat amb oxitocina perque vaig trencar aigües quan estava de 41+6 i no tenia contraccions. Tot va anar molt bé, però el part va durar gairebé 12 hores. En canvi el segon part va ser molt més fàcil: quan estava de 38+2 em vaig llevar i vaig adonar-me que havia trencat aigües i que tenia contraccions. Em vaig estar un parell d'hores a casa, control·lant les contraccions i quan vaig veure que eren cada cinc minuts o aixi, me'n vaig anar a l'hospital. Vaig ingressar a les 12 del migdia i a les tres ja tenia la meva filla en braços. Molt més ràpid que el primer! I aquest segon part va ser part natural, va ser perfecte! I sí, la petita és més moguda que la gran. En el meu cas també es compleix!

Que vagi tot molt bé!
Lopez@Jaen
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3454
Membre des de: dc. maig 23, 2007 7:38 am
Ubicació: Lleida
Contacta:

EntradaAutor: Lopez@Jaen » dl. set. 21, 2009 10:15 am

M'agradat aquet post pero ara en fa por si el 2º te que ser me mogut que la meva Lucía ja en puc començar a prende tila!!!!!
Si la tia no caminaba i ja es ficaba dins dels calaixos de la seva hab., Aix con en surtira aquet!!!!

Be tambe tinc que dir que a la nena la sentia molt mes a la panxa que ha aquet, a vosaltres us ha passat? suposo que tambe te aveure no? jo ja sabia que la nena seria un terremoto abans de surti i creec que aquet sera mes tranquil per que es mou una molt menys.

Be i lo del segon part ja anireu deixan mes respostes que aixi les que anem darrera anirem veien con va aixo . ;-)
ImatgeImatgeImatge Aqui esta con vaig arriba pag.5:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=35&t=6341
ImatgeImatge Imatge Aqui esta con vaig arribar pag.4:[/url=http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15281&start=60/[url]
ritanina
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 2:27 pm

EntradaAutor: ritanina » dl. set. 21, 2009 1:05 pm

El primer embaras molt bo el part a les 42 setmanes, 6 hores de part amb dolors horribles i el bebé un sol.
El segon un embaras amb algunes cosetes pero treballant fins l'ultim dia però molt cansat tenin l'altre petit. A les 40 setmanes i amb 2 hores de part, tot va ser molt rapid i pocs dolors. I el bebe un altre sol.
CarmeD
Entrades: 1987
Membre des de: dl. jul. 20, 2009 6:02 pm

EntradaAutor: CarmeD » dj. set. 24, 2009 1:23 pm

Ja us ho explicaré. De moment aquest és molt més mogut a la panxa que el primer, i no para d'amenaçar-me que vol venir abans. AMb el primer vaig treballar fins l'últim dia. Amb aquest, els 2,5 darrers mesos de baixa, amb contraccions, medicació... un desastre.
A veure què tal és. El meu primer és un nen tranquil i bon nano.
A mi el què em fa por és justament no enterar-me que vaig de part, perquè, amb tanta amenaça, ja em sembla que ho veig normal...
Ja us ho explciaré!!!!!!!!!!
Carme74
Entrades: 1478
Membre des de: ds. març 01, 2008 7:08 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Carme74 » dj. set. 24, 2009 2:45 pm

Amb el meu segon part unamica més i pareixo al cotxe!! Va ser facilíssim i sobretot molt ràpid!
Imatge

Imatge
yoneni
Entrades: 452
Membre des de: dv. ago. 21, 2009 5:16 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: yoneni » dl. nov. 02, 2009 8:09 pm

M'ha agradat molt aquest post, però m'està agafant por... El part del meu nen, des que em van començar les contraccions fins que va sortir, va durar unes 4h. Si aquest ha d'anar més rápid, ja cal que planti la tenda de càmping davant de l'hospital perquè no hi arribaré!
I lo de terremotos, aquest meu ho es moltíssim, espero que el germanet/a sigui més tranquil.
Ripollesa
Entrades: 338
Membre des de: dl. nov. 09, 2009 9:22 am

EntradaAutor: Ripollesa » dv. nov. 27, 2009 8:24 am

El meu primer part va durar 14 hores. Vaig trencar aigües a casa i no tenia contraccions. Quan vaig arribar a l'hospital tampoc. Però cap al tard, van començar a venir, i eren insuportables. Estava exhausta, i al final plorava suplicant l'epidoral a crits. Me la van posar, i suposo que en part per això se'm va allargar més encara. Em van haver de donar un pilot de punts. Estava destrossada després del part ( això si, super feliça eh!)

El segon en canvi, només va durar 6 hores, amb contraccions molt més suportables. Vaig entrar al quiròfan a les 12 menys 5, i a les 12 i tres minuts ja tenia la Queralt a coll. Va ser bufar i fer ampolles, comparat amb el primer cop. No em van haver de donar cap punt, i com que no em van ficar l'epidoral em vaig recuperar molt ràpid. Al cap de dues hores ja caminava pràcticament com si res, i al cap de 23 hores ja era a casa ( el ginecòleg flipava mentre em firmava l'alta).

I en això que dieu de que el primer és tranquil i el segon és més mogut. En el meu cas, tant la primera com la segona són molt trapelles. No me'n ha tocat cap de tranquila! aviam si aquest cop...
Imatge
campi
Entrades: 617
Membre des de: dg. nov. 22, 2009 3:33 am

EntradaAutor: campi » ds. des. 12, 2009 8:09 pm

El meu primer part va ser provocat pero nomes va durar 3 hores. Estic cagada de no arribar a l'hospital aquesta vegada. A més ,com el primer va ser provocat no se quins simptomes et diuen que ja pots petar a correr cap a l'hospital. Socorro!!!!!!Espero arrivar a temps.
devo
Entrades: 1964
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 1:27 pm

EntradaAutor: devo » dj. des. 17, 2009 1:43 pm

Campi, a mi em passa com a tu!!!!
El meu primer part va durar 2 hores i mitja, i també va ser provocat. Portava varis dies amb contraccions, eren molt fluixetes però eren contínues tot el dia, i van decidir provocar-me'l perquè deien que sinó estaria esgotada. Jo no sé quan s'haguessin allargat aquelles contraccions (crec que dies), gairebé no havia dilatat gens... i ara crec que aquest cop no sabré quan ha arribat el moment d'anar a l'hospital... i també em fa por no ser-hi a temps!
Imatge Imatge Imatge
Ayrs
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

EntradaAutor: Ayrs » dj. des. 24, 2009 8:12 am

El que sí es sap es que al primer part el coll de l'úter primer s'esborra i desprès comença a dil·latar, i que al segon i sucesius s'esborra i dil·lata alhora.
ImatgeImatge
Imatge
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

EntradaAutor: nuscka » dl. des. 28, 2009 6:17 am

doncs el meu primer part va ser força ràpid, només 6 hores de de la primera contracció, pero sempre he pensat que si hagués estat un part més respectat (a l'hopital estaven col.lapsats, i em van deixarmés de tres hores sola, fent registres), hagúes pogut parir com a mínim una hora abans. Així i tot vaig parir a la sala de dilatació! va vam tenir temps d'arribar enlloc...

El segon va ser fugaç.només 3 hores des de la primera contracció dolorosa, tot i que havia estat 24 hores amb braxton hicks regulars, cada 10 minuts, pero sense ni gota de mal.
Aquest també va neixer a la sala de dilatació...
La llevadora em va dir que si m'animava a tenir el tercer, hauria d'anar-hi a la primera contracció...Pero si aixó és el que he fet ara! "doncs t'hauràs d'instal.lar en una tenda ala gespa de l'hopital els nou mesos!" neu:-D neu:-D neu:-D
ImatgeImatge
Bombolla
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4444
Membre des de: dc. set. 10, 2008 9:25 am
Ubicació: Mallorca (Amb el cor a Barcelona)
Contacta:

EntradaAutor: Bombolla » dc. feb. 03, 2010 4:44 pm

Jo encara no estic embarassada del segón. Però pel primer en teoria m'havien de punxar oxcitocina per provocar-me el part. Doncs em van dir abans de punxar-te et trencarem la bossa, i així ho van fer...i ja no vaig necessitar oxcitocina ni na de na! Estava de 2 cm i a partir de llavors van començar les contracions, una darrera de l'altre i amb 1 hora i 30 minuts l'Ona ja havia nascut. A mi també em fa molta por el pròxim part, suposo que també serà diferent (perquè espero que no sigui provocat), només desitjo que tingui temps d'arribar a l'hospital!
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=35&t=9125
Imatge
Que em voleu conèixer?: viewtopic.php?f=91&t=25741

Les Positives sempre estarem amb tu Brownie !
nuriaau
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dj. feb. 04, 2010 3:59 pm

Hola!

Ara que ja he parit, em reafirmo en que el segon part és molt més ràpid que el primer. El primer des de que vaig començar a tenir contraccions regulars cada 5 minuts i va haver sortit l'Arnau van passar 7 hores.
Amb la segona van passar 3 hores (si em descuido la tinc al cotxe!!) :content:

Edito per comentar que el primer fill va venir petitet i em van haver de posar bastants punts. En canvi la segona venia grosseta i me'n van posar molt pocs, i que el postpart també ha sigut físicament millor
Eva_
Entrades: 616
Membre des de: dj. oct. 29, 2009 9:43 pm
Ubicació: Muntanyola

EntradaAutor: Eva_ » dj. feb. 18, 2010 11:23 am

Hola!
Doncs els meus dos parts van durar 4 horetes cadascún, vàren ser naturals i de mal... igual. Jo em pensava que el segon no tindria temps d'arribar a l'hospital, però sí hi vàrem arribar. Penso que encara hauria pogut ser més ràpid perquè em notava fluixa després de 4 setmanes de repòs, sinó potser hauria tingut més forces.
La diferència és que amb la segona no em van fer episio, només un puntet de res, al dia següent ja érem a casa.
I la segona peque... és un bitxet! pur nervi, mare meva i el primer em semblava mogudet! la Iris ens farà córrer... jejeje :-D :-D :-D
Imatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::