TE negatiu i als dies possitiu????

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
taduol
:: gosset
Entrades: 447
Membre des de: dt. jul. 07, 2009 9:19 am

TE negatiu i als dies possitiu????

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 7:03 am

Hola noies!! :--/)

Aquest post és per que totes aquelles que el dia previst de fer-se el TE els va sortir negatiu i als dies, al veure que no apareixia la :sogra: se'l van tornar a fer i els va donar possitiu!!

Expliqueu-nos!!! :pandi: :pandi:

A mi, ahir m'havia d'haver vingut la :sogra: , de fet tenia simptomes de que s'apropava... em vaig fer el TE i em va donar negatiu. Avui, m'ha marxat el dolor, i encara no m'ha vingut... I tant de bo no vingui!!! :love:
taduol l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. set. 23, 2009 1:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
La vida no se mide por las veces que respiras, sino por los momentos que dejan sin aliento
Imatge
Imatge
musica
:: dofí
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

Re: TE negatiu i als dies possitiu??

EntradaAutor: musica » dc. set. 23, 2009 7:11 am

taduol, a mi no m'ha passat mai, encara espero el meu primer +, però sé de casos que sí que han sigut així! De quina marca era el TE?

MOLTISSIMA SORT!!! :ok:
Imatge

Imatge

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 7:20 am

musica ha escrit:taduol, a mi no m'ha passat mai, encara espero el meu primer +, però sé de casos que sí que han sigut així! De quina marca era el TE?

MOLTISSIMA SORT!!! :ok:

:--/) :--/) :--/) :--/) :--/)

Es d'Unitest, i em vaig fer 2, un al mati i un a la tarda... (con la ansia!! :-D )

No se si seràn gaire bons, peró em van donar negatiu els 2.
La vida no se mide por las veces que respiras, sino por los momentos que dejan sin aliento
Imatge
Imatge
xllm
Entrades: 473
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 9:24 am
Ubicació: Girona
Contacta:

EntradaAutor: xllm » dc. set. 23, 2009 7:23 am

Doncs jo us ho puc ben explicar pq soc un d´aquets casos. :-)

Des de Novembre del 2007 que no em venia la regla,jo no tenia cap sintoma d´embaraç. :ufs: Al Desembre despres de 2 faltes,em vaig fer la prova cap a finals de mes,exactament ,el dia 22,i em va donar negatiu.El dia 26 de Desembre que em tocava treballar,m´en vaig fer un altre,i tmb em va donar negatiu.
Total que ja no m´hi vaig capficar mes,fins el dia de fi d´any que em va sentar el sopar i l´Alchol (dos cubates)fatal,i ens en vem tenir que tornar a casa pq nomes tenia ganes de vomitar i malt de panxa.Pero de fet,tampoc pensava que que estigues embarassada.
El dia 2 de Gener vaig entrar a treballar de tardes i una companya em va dir (nena fots una cara a prenyada que no t´agunates!!!!!)i jo li vaig contestar que impossible pq em vaig fer 2 o 3 tests i em van donar negatius.ella em va dir,t´ho has fet amb sang (la prova),i jo li vaig contestar,no...nomes amb les tiretes.Com treballo al l´Hospi.em van fer una anal.litica i al cap de 45min em van dir que estava embarassada i tenia una veta de 3000.Lo qual no era de poc.I em va costar creure-mo!!!!en fi l´Ibai el meu peque no es deixava veure....jejje. :-eh_::

O sigui reines que per mi el predictor no es 100% fiable.I si m´he de tornar a fer la prova,mirare de anar algun lloc que m´ho fagin altre cop amb sang pq almenys ho saps del cert!!! :***:
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » dc. set. 23, 2009 7:25 am

taduol, eren Unitest??????? uuuuiiii, pregunta-li a l'Artemis! ja veuràs què et dirà!!! (ella es mou pel post de "les que hem esperant i seguim esperant" i pel de "Maig 2010". Molta sort!
Imatge

Imatge

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 7:29 am

xllm ha escrit:Doncs jo us ho puc ben explicar pq soc un d´aquets casos. :-)

Des de Novembre del 2007 que no em venia la regla,jo no tenia cap sintoma d´embaraç. :ufs: Al Desembre despres de 2 faltes,em vaig fer la prova cap a finals de mes,exactament ,el dia 22,i em va donar negatiu.El dia 26 de Desembre que em tocava treballar,m´en vaig fer un altre,i tmb em va donar negatiu.
Total que ja no m´hi vaig capficar mes,fins el dia de fi d´any que em va sentar el sopar i l´Alchol (dos cubates)fatal,i ens en vem tenir que tornar a casa pq nomes tenia ganes de vomitar i malt de panxa.Pero de fet,tampoc pensava que que estigues embarassada.
El dia 2 de Gener vaig entrar a treballar de tardes i una companya em va dir (nena fots una cara a prenyada que no t´agunates!!!!!)i jo li vaig contestar que impossible pq em vaig fer 2 o 3 tests i em van donar negatius.ella em va dir,t´ho has fet amb sang (la prova),i jo li vaig contestar,no...nomes amb les tiretes.Com treballo al l´Hospi.em van fer una anal.litica i al cap de 45min em van dir que estava embarassada i tenia una veta de 3000.Lo qual no era de poc.I em va costar creure-mo!!!!en fi l´Ibai el meu peque no es deixava veure....jejje. :-eh_::

O sigui reines que per mi el predictor no es 100% fiable.I si m´he de tornar a fer la prova,mirare de anar algun lloc que m´ho fagin altre cop amb sang pq almenys ho saps del cert!!! :***:

jajajajjajaa!!! nena!! quin ensurt, no??
doncs enhorabona per aquest nen tan guapu!!!!!!! >.-<: >.-<:
Imatge
Imatge
taduol

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 7:30 am

musica ha escrit:taduol, eren Unitest??????? uuuuiiii, pregunta-li a l'Artemis! ja veuràs què et dirà!!! (ella es mou pel post de "les que hem esperant i seguim esperant" i pel de "Maig 2010". Molta sort!

aixxxxxxxxx guapa, la vaig a xafardejar a veure si veig algo... :gat:
Imatge
Imatge
dinser
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1574
Membre des de: ds. des. 20, 2008 7:39 pm

EntradaAutor: dinser » dc. set. 23, 2009 8:49 am

Taduol, això passa perquè hi ha TE que són menys sensibles a l'hora de detectar l'hormona de l'embaràs. Un d'ells és la marca Unitest.

Si vols sortir de dubtes, compra un ClearBlue i fes-te'l demà al matí. Aquest no s'equivoca. Et detecta l'hormona inclús 4 dies abans de la no-warry. Jo me'l vaig fer 2 dies abans de la no-warry i em va sortir el POSITIVÀS!!

Ja diràs que tal. :content:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
noviachuky
:: dinosaure
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. set. 23, 2009 9:05 am

La meva va anar així:

Era el primer mes que buscavem i tampoc ens ho haviem pres gaire en serio, vull dir que els dies fèrtils res de res pq jo estava amb els preparatius del cumple de la meva mare, així que jo ja pensava que no estaria embarassada.

M'havia de venir la regla el 12 de juny (dijous), akell dia no va aparèixer, pero vaig pensar que era pels nervis tot i que no les tenia totes pq estava rara.

A l'endemà, divendres, em vaig fer un test i em va donar negatiu, així que em vaig relaxar i pensar ara et baixarà la regla el cap de setmana, (em vaig desilusionar una mica pq ens em d'enganyar) i akella nit vam anar a sopar fora, i jo en conya li vaig dir al chuky, brindem pel meu embaràs... es va enfadar una mica pq em va dir que estava obsessionada.

Total que el cap de setmana ni rastre de la warry ni mal de panxa ni res, només els pits inflats i dolorits.

El diumenge al vespre ja una mica mosca vaig anar a la farmàcia i vaig comprar un altre test (LETITEST 9 EUROS), i vaig pensar te'l faràs demà al matí amb el primer pipi

Dilluns, 16 de juny, 7.00 del matí, amb la meva gossa al lavabo mirant-me, faig pipi a sobre el test i me'n vaig a vestir, quan torno al bany veig akella ratlla forta marcada de que ho havia fet bé, i em miro el test d'aprop i a la llum i es veia una ombreta, estava al·lucinada i sense saber que fer, així que vaig trucar a la meva doctora de capçalera i li vaig explicar. Només em va dir: ENHORABONA ESTAS EMBARASSADA.

Petons guapes! Espero que els tests segueixin fallant i hi hagin moltes embarassades. Ànims!
Imatge

Imatge
artemis
Entrades: 7400
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:45 pm
Ubicació: El Maresme

EntradaAutor: artemis » dc. set. 23, 2009 9:21 am

Jo en sóc un cas..... fins a tres d'unitest nena!!!! I tots negatius com una casa!!! I quan ja duia 4 dies de retard em vaig fer un clearblue i va sortir el positivàs!!

O sigui que no perdis l'esperança!!!! Ànims!
Imatge
Imatge
Els somnis es compleixen i nosaltres ja tenim als nostres entre els braços...
Azzure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dc. set. 23, 2009 9:49 am

Jo també vaig tenir el primer test negatiu i el segon positiu.
El primer m'el vaig fer el dia 30 del cicle. Era el dia de reis i el meu home em va posar un test embolicat amb paper de regal a sota l'arbre de Nadal. M'el vaig fer de seguida i va sortir negatiu. Ja us podeu imaginar la desilusió de tots dos... Però pasaven els dies i la warry no baixava, a més tenia els pits increíblements sensibles, em molestava fins i tot el sosten. I una cosa molt curiosa i que el meu home s'en reia de mi, és que em va pegar per beure suc de melicotó (crec que vosaltres li dieu préssec?), quan a mi aquest suc ni em va, ni em vé :-:) Total, que 11 dies després del primer test, em vaig fer el segon. I aquesta vegada va ser súper positiu!! >.-<: >.-<: >.-<:
positiu.jpg
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge

Imatge
Helia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. set. 23, 2009 10:21 am

A mi també em va passar...
Me'l vaig fer el dia que m'havia de venir la nowarry, amb un clearblue amb sistema ratlletes (estava a l'estranger, no sé si aquí n'hi ha d'aquests!). Em va donar negatiu blanc nuclear, i m'ho vaig treure del cap, perquè estàvem de vacances, i m'esperaven moltes hores d'avió de tornada a casa.
Després d'avions, taxis, busos, cotxe i més de 30 hores de viatge, vam arribar a casa al vespre, i sense ni treure'm la jaqueta perquè m'estava fent pipi, vaig aprofitar i vaig fer-me un TE que tenia a casa...al cap de 4 dies del primer test. I sí, va donar positiu!!
L'endemà tothom em preguntava com havia anat el viatge, i jo estava tan flipada que deia a tothom que era el jetlag... però evidentment era l'emoció! Va ser molt emocionant... Llàstima que no va anar bé... :-:)

Taduol, molta sort!! :ok:
ImatgeImatge
Imatge
taduol

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 10:24 am

Helia ha escrit:A mi també em va passar...
Me'l vaig fer el dia que m'havia de venir la nowarry, amb un clearblue amb sistema ratlletes (estava a l'estranger, no sé si aquí n'hi ha d'aquests!). Em va donar negatiu blanc nuclear, i m'ho vaig treure del cap, perquè estàvem de vacances, i m'esperaven moltes hores d'avió de tornada a casa.
Després d'avions, taxis, busos, cotxe i més de 30 hores de viatge, vam arribar a casa al vespre, i sense ni treure'm la jaqueta perquè m'estava fent pipi, vaig aprofitar i vaig fer-me un TE que tenia a casa...al cap de 4 dies del primer test. I sí, va donar positiu!!
L'endemà tothom em preguntava com havia anat el viatge, i jo estava tan flipada que deia a tothom que era el jetlag... però evidentment era l'emoció! Va ser molt emocionant... Llàstima que no va anar bé... :-:)

Taduol, molta sort!! :ok:

VAJA, ho sento. Ja veuràs com la propera vegada anirà molt be!! >.-<:
Imatge
Imatge
taduol

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 10:25 am

Azzure ha escrit:Jo també vaig tenir el primer test negatiu i el segon positiu.
El primer m'el vaig fer el dia 30 del cicle. Era el dia de reis i el meu home em va posar un test embolicat amb paper de regal a sota l'arbre de Nadal. M'el vaig fer de seguida i va sortir negatiu. Ja us podeu imaginar la desilusió de tots dos... Però pasaven els dies i la warry no baixava, a més tenia els pits increíblements sensibles, em molestava fins i tot el sosten. I una cosa molt curiosa i que el meu home s'en reia de mi, és que em va pegar per beure suc de melicotó (crec que vosaltres li dieu préssec?), quan a mi aquest suc ni em va, ni em vé :-:) Total, que 11 dies després del primer test, em vaig fer el segon. I aquesta vegada va ser súper positiu!! >.-<: >.-<: >.-<:
positiu.jpg

Jo quina ilu!! encara m'enrecordo quan vaig donar el meu primer possitiu... :love: :love:
Imatge
Imatge
taduol

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 10:27 am

artemis ha escrit:Jo en sóc un cas..... fins a tres d'unitest nena!!!! I tots negatius com una casa!!! I quan ja duia 4 dies de retard em vaig fer un clearblue i va sortir el positivàs!!

O sigui que no perdis l'esperança!!!! Ànims!

Doncs si no ve abans, em faré el clearblue aquest cap de setmana...!!! aix, tant de bo no vingui la warry.. :love:
Imatge
Imatge
taduol

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 10:29 am

noviachuky ha escrit:La meva va anar així:

Era el primer mes que buscavem i tampoc ens ho haviem pres gaire en serio, vull dir que els dies fèrtils res de res pq jo estava amb els preparatius del cumple de la meva mare, així que jo ja pensava que no estaria embarassada.

M'havia de venir la regla el 12 de juny (dijous), akell dia no va aparèixer, pero vaig pensar que era pels nervis tot i que no les tenia totes pq estava rara.

A l'endemà, divendres, em vaig fer un test i em va donar negatiu, així que em vaig relaxar i pensar ara et baixarà la regla el cap de setmana, (em vaig desilusionar una mica pq ens em d'enganyar) i akella nit vam anar a sopar fora, i jo en conya li vaig dir al chuky, brindem pel meu embaràs... es va enfadar una mica pq em va dir que estava obsessionada.

Total que el cap de setmana ni rastre de la warry ni mal de panxa ni res, només els pits inflats i dolorits.

El diumenge al vespre ja una mica mosca vaig anar a la farmàcia i vaig comprar un altre test (LETITEST 9 EUROS), i vaig pensar te'l faràs demà al matí amb el primer pipi

Dilluns, 16 de juny, 7.00 del matí, amb la meva gossa al lavabo mirant-me, faig pipi a sobre el test i me'n vaig a vestir, quan torno al bany veig akella ratlla forta marcada de que ho havia fet bé, i em miro el test d'aprop i a la llum i es veia una ombreta, estava al·lucinada i sense saber que fer, així que vaig trucar a la meva doctora de capçalera i li vaig explicar. Només em va dir: ENHORABONA ESTAS EMBARASSADA.

Petons guapes! Espero que els tests segueixin fallant i hi hagin moltes embarassades. Ànims!

Jo també és el primer mes, amb la nena vam trigar 6 mesos en quedar-nos, per aixó ho veig tant difícil... :-:)

pero mentres no hi ha warry, hi ha esperança!!! >.-<:
Imatge
Imatge
taduol

EntradaAutor: taduol » dc. set. 23, 2009 10:31 am

dinser ha escrit:Taduol, això passa perquè hi ha TE que són menys sensibles a l'hora de detectar l'hormona de l'embaràs. Un d'ells és la marca Unitest.

Si vols sortir de dubtes, compra un ClearBlue i fes-te'l demà al matí. Aquest no s'equivoca. Et detecta l'hormona inclús 4 dies abans de la no-warry. Jo me'l vaig fer 2 dies abans de la no-warry i em va sortir el POSITIVÀS!!

Ja diràs que tal. :content:

:--/)
doncs espero que sigui aixó! >.-<:
Imatge
Imatge
Piruet
:: lleona
Entrades: 935
Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)

EntradaAutor: Piruet » dc. set. 23, 2009 11:32 am

Hola a totes !

Abans de res, una màxima que cal tenir molt clara: HI HA FALSOS NEGATIUS PERÒ NO HI HA FALSOS POSITIUS !!! PER TANT, MENTRE HI HA UN NEGATIU HI HA ESPERANÇA !!! :r) :r) :r) (mentre no hi hagi visites, s'entén...)

Ara l'anècdota personal..... Jo amb l'Aleix vaig tenir una experiència curiosa.... Resulta que vem fer la feina el cap de setmana del 8 de novembre que eren els dies exactes que era fertil. ..::·· ..::·· ..::··

A més, com que erem de viatge a Madrid per un casament recordo exactament que ho vem fer divendres i dissabte i que, casualment feia una setmana que res de res... :-:) O sigui que, si ho estava, era de divendres o de dissabte.

Doncs resulta que dilluns, tornant de deixar l'Aina a l'escola bressol, vaig caure pel carrer (la vorera estava trencada) :sogra: i em van haver de portar a urgències perquè no podia ni caminar... :-((

Allà, abans de fer-me una radiografia em van fer la pregunta de rigor "estàs embarassada?" i jo vaig respondre que si ho estava era de 2 o 3 dies com a molt.... em van mirar com dient "aquesta està xalada"... :r) em van fer el test però ja em van avisar que si estava de menys d'una setmana sortiria negatiu... va sortir negatiu....i 9 mesos després naixia l'Aleix !!! :pandi: >.-<: :p-) :cnen:

Conclusió: MOLTA SORT !!!
Imatge

Imatge

Imatge
MiMi_M_T
Entrades: 960
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:56 am

Re: TE negatiu i als dies possitiu????

EntradaAutor: MiMi_M_T » dc. set. 23, 2009 6:28 pm

A mi el meu gine em va dir: (explicació)
Primer : que no tens perque quedar-te embarassada els dies d'ovulació.
Segon: que els dies que passen entre que l'esperma fecunda l'ovul i començes a generar l'hormona de l'embaras solen ser entre 10 i 15. Aixi doncs, si ets fecundada i als 5 dies t'ha de venir la regla y no baixa, encara no tindrás proutes hormonas de l'embaras i el test no ho detectara.

No se si alguna tambe li han dit aquesta explicació.
Imatge

Imatge

Imatge
zakira
Membre des de: ds. maig 17, 2008 3:31 pm

Re: TE negatiu i als dies possitiu????

EntradaAutor: zakira » dj. set. 24, 2009 11:58 pm

Taduol com van les coses?? T'ha vingut la warry?? Esperem que no i a veure com va el cap de setmana!!!!! :D
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::