no vol la hamaqueta

Més qüestions.
lina
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. set. 21, 2008 2:02 pm

no vol la hamaqueta

EntradaAutor: lina » dc. set. 23, 2009 8:17 pm

Doncs aixo que posso al meu bebe de 4 mesos :-)(-: a la seva hamaqueta i si està 5 minuts, ja comença a moure's i a plorar, al vostre li passa??
magia
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

Re: no vol la hamaqueta

EntradaAutor: magia » dc. set. 23, 2009 9:01 pm

Sí, a en Jan li passava absolutament el mateix, ni 10 minuts! Tot el dia a coll amunt i avall. És un nen molt mogut i necessita explorar constantment. En contra: que cansa molt!!!! :ufs:
i a favor: que és molt espavilat i quan tenen un any, fan petar! :ok:
ImatgeImatge
gemins74
Entrades: 112
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 11:26 am

EntradaAutor: gemins74 » dc. set. 23, 2009 10:28 pm

Al Pau tampoc li agrada gaire....Jo el que faig perquè m'aguanti més estona, és anar-lo canviant de posició a l'hamaca, vull dir, no sé si la teva hamaca té diverses posicions.... La meva en té tres, i la posició estirada és la que li agrada menys ( suposo que perquè nomès veu el sostre).
La posició més asegudeta, l'aguanta una mica més i ara que ja té gairebé quatre mesos, suposo que ja no li fa cap mal.
El que també faig, és passar per davant seu i anar-li dient cosetes mentre faig coses, perquè si no, a la que porta 5 minuts a l'hamaca i no em veu, ni li dic res, es posa a cridar
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

EntradaAutor: sancale » dc. set. 23, 2009 11:00 pm

Ostres, jo tinc la esquena trencada perque el meu nen de casi 5 mesos no vol res més que braços. A l´hamaqueta està màxim 3 minuts, té un gronxador Firsher Price i també aguanta 3 minuts, a la manteta d´activitats 3 minuts més... I així tot el dia. No vol tampoc el cotxet, només braços i jo sense poder fer feina!!! En fi, és el que hi ha...
Tati
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 338
Membre des de: ds. març 29, 2008 8:06 am
Ubicació: Vila de Gràcia - Barcelona

EntradaAutor: Tati » dj. set. 24, 2009 7:24 am

Això va a nens, així que no us hi esforceu pq no acensguireu res si no els agrada! L'Ona de bebé com a molt si debia estar 1 hora sumant totes les "estades" però en canvi al Roc i a l'Aleix no els fa res estar-s'hi molta estona, és com tot, va a caràcters!!!! :-:) :-:)

Igualment pensa que a la que fan 5 o 6 mesos ja no s'hi poden estar pq amb el seu propis pes si són molt moguts :-)(-: :-)(-: :-)(-: :-)(-: la poden fer bolcar, si t'hi fixes a la caixa normalment diu per a nens menors de 6 mesos!
Imatge

Imatge

Ja sóc mama-http://www.stikets.com... aquestes etiquetes són el meu vici!!!! Codi dte 5% Ms88df
brujita
:: gosset
:: gosset
Entrades: 489
Membre des de: dl. juny 09, 2008 8:47 pm

EntradaAutor: brujita » dj. set. 24, 2009 8:39 am

Mis mellizas de 4 meses aguantan algo más, eso sí tienen su ratito que se duermen, su ratito en que les canto, su ratito de dibujos en la tele y de vez en cuando las saco y me las meto en mi cama ya que les encanta rodar, ya se dan la vuelta completa y pienso que lo que necesitan es espacio. Quiero ponerles una manta grande en el suelo y tumbarlas ahí pq me da penita tenerlas todo el tiempo en la hamaca, me da la sensación de que necesitan más espacio y sobretodo moverse.
Imatge
TXETA
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dj. set. 24, 2009 9:04 am

Amb l'Aleix ARA estem acongeguint que s'hi estigui una estoneta, la feia servir molt per aprofitar jo i dutxar-me, recollir... i jo crec que el que li passava és que al perdre'm de vista es posava com una moto. A poc a poc l'hem anat posant i mentre jugant amb ell i ara li agrada més, tot i que és un adicte als bracets! :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D

Saps que passa? Que tothom et diu que la ganduleta va genial, que als nens els hi encanta, i quan al teu no li agrada et sembla que fas alguna cosa malament o que el teu fill és raro, i tothom és com és... al meu fill no li agrada gaire el cotxet, i no hi ha dia que anem a passejar i no acabi una estoneta als braços o a la motxilla, i el tio està molt gran, pesa 8'700 kg i la meva esquena ni us ho explico... Què hi farem! Jo ic que m'ha sortit un fill mimosin :love: :love: :love: :love: :love: i M'ENCANTA! ;-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. set. 24, 2009 9:14 am

TXETA ha escrit:Saps que passa? Que tothom et diu que la ganduleta va genial, que als nens els hi encanta, i quan al teu no li agrada et sembla que fas alguna cosa malament o que el teu fill és raro, i tothom és com és... al meu fill no li agrada gaire el cotxet, i no hi ha dia que anem a passejar i no acabi una estoneta als braços o a la motxilla, i el tio està molt gran, pesa 8'700 kg i la meva esquena ni us ho explico... Què hi farem! Jo ic que m'ha sortit un fill mimosin :love: :love: :love: :love: :love: i M'ENCANTA! ;-)

Completament d'acord!! :ok: :ok: :ok:

La meva tampoc li agradava massa la ganduleta, al final només la feia servir per dornar-li les papilles quan encara no s'assentava i ben just!!. Igual va passar amb la manta educativa, ni 2 minuts. Ella li feia més gràcia gatejar "a sus anchas". Les dues m'han quedat noves!!.
oshita
Entrades: 105
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 9:26 pm

EntradaAutor: oshita » dj. set. 24, 2009 12:53 pm

Al meu peque no li ha entusiasmat mai l'hamaqueta, però vaig aconseguir que s'hi estés una estomna més quan li vaig comprar una joguina que s'acopla als laterals. És un arc que té animalets de peluix que fan soroll (músiqueta i altres sorollets) quan els toques, s'hi entretenia molt! És de la marca Tiny Love.

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::