MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
Re: MAMIS MATARÓ
bueno, dona'ls-hi temps jejejeje per demà o diumenge hauries de notar una micona de millora. jejeje
Bon dia noies!!!!
Jo vaig parir a la clinica del Remei i la veritat que un 10!!!!!
Jo vaig parir a la clinica del Remei i la veritat que un 10!!!!!
Una altra mataronina per fer llista !!
Txellins QUE VEN MIS OJOS !!! JA ???? un germanet/a per l'Etna !! MOLTES FELICITATS !!!!
No li diré al Bipo que si per ell fos ja hi tornariem... però amb prou feines m'acabo de reincorporar a la feina i necessito una mica més de temps...que si no no em coneixaran !!! o sigui que aquest cop no ens trobarem a les classes
(si és que hi tornes...).
Jo també vaig parir a l'Hospital de Mataró i també en tinc molt bon record (si és que és compatible part amb bon record
) ! el que si que potser recomanaria que quan aneu a la Rda Prim si podeu escollir llevadora n'escolliu alguna que també treballi a l'hospital, jo vaig tenir la sort de trobarme'n una de les que m'havia visitat (que em sembla que em van acabar visitant totes !) i era molt maca i va tenir el detall de quedar-se fins que vaig parir tot i que ja havia acabat el torn
I l'Iris va néixer amb un petit buf al cor (ja se li ha arreglat) però allà mateix ens van donar l'hora per fer-li una revisió al cap d'uns dies i n'estem molt contents del seguiment que li han fet.
No sé noies, a Mataró fa poc va morir una noia de part en una privada (diria que a la Sagrada Familia o al Sagrat cor o alguna cosa sagrada...) i és una desgracia molt grossa que suposo que pot passar a tot arreu si és que ha de passar però mira, a mi em dona més confiança un gran hospital... si bé que és cert que a la Rda Prim van una mica "per feina"...
Apa, em subscric al post i ens veiem per aqui !!
Txellins QUE VEN MIS OJOS !!! JA ???? un germanet/a per l'Etna !! MOLTES FELICITATS !!!!
No li diré al Bipo que si per ell fos ja hi tornariem... però amb prou feines m'acabo de reincorporar a la feina i necessito una mica més de temps...que si no no em coneixaran !!! o sigui que aquest cop no ens trobarem a les classes
(si és que hi tornes...). Jo també vaig parir a l'Hospital de Mataró i també en tinc molt bon record (si és que és compatible part amb bon record
) ! el que si que potser recomanaria que quan aneu a la Rda Prim si podeu escollir llevadora n'escolliu alguna que també treballi a l'hospital, jo vaig tenir la sort de trobarme'n una de les que m'havia visitat (que em sembla que em van acabar visitant totes !) i era molt maca i va tenir el detall de quedar-se fins que vaig parir tot i que ja havia acabat el torn I l'Iris va néixer amb un petit buf al cor (ja se li ha arreglat) però allà mateix ens van donar l'hora per fer-li una revisió al cap d'uns dies i n'estem molt contents del seguiment que li han fet.
No sé noies, a Mataró fa poc va morir una noia de part en una privada (diria que a la Sagrada Familia o al Sagrat cor o alguna cosa sagrada...) i és una desgracia molt grossa que suposo que pot passar a tot arreu si és que ha de passar però mira, a mi em dona més confiança un gran hospital... si bé que és cert que a la Rda Prim van una mica "per feina"...
Apa, em subscric al post i ens veiem per aqui !!
Bipa, ostres ara feia molts dies que no sabia de tu!
Penso molt en vosaltres i sobretot en la teva mare! A veure si un dia d'aquests la trobo per l'escala i li faig un mega atxutxón!
Doncs si, ja hi tornem a ser nena! En un moment de bojeria, vam dir... Som-hi???? i vinga...
(De moment queda sota secret del Forum!!! )
Ara com que he canviat d'horari de feina, aniré a les visites de la llevadora a les tardes. Em toca amb la Mariona, que no sé quina cara té, però en tinc bones referències!
Aquesta pobre noia de Mataró, va tenir una mala sort que t'hi cagues. Es veu que passa una vegada cada milió de parts... uffff m'esgarrifo de pensar-hi!!!!
Penso molt en vosaltres i sobretot en la teva mare! A veure si un dia d'aquests la trobo per l'escala i li faig un mega atxutxón! Doncs si, ja hi tornem a ser nena! En un moment de bojeria, vam dir... Som-hi???? i vinga...
(De moment queda sota secret del Forum!!! )
Ara com que he canviat d'horari de feina, aniré a les visites de la llevadora a les tardes. Em toca amb la Mariona, que no sé quina cara té, però en tinc bones referències!
Aquesta pobre noia de Mataró, va tenir una mala sort que t'hi cagues. Es veu que passa una vegada cada milió de parts... uffff m'esgarrifo de pensar-hi!!!!
Aquí es suma una altra buscadora (de llarg recorregut) de Mataró.
Bipa, el cas que comentes va ser a la Sagrada Família, però supso que una cosa com aquesta et pot passar a qualsevol lloc, encara que avui en dia sembli impossible.
Bipa, el cas que comentes va ser a la Sagrada Família, però supso que una cosa com aquesta et pot passar a qualsevol lloc, encara que avui en dia sembli impossible.
oh... cuantes mamis de Mataró!!!!
si que hi ha un "virus" de panxetes i bebes a Mataró!!! espero unirme d'aqui poquet a aquest "virus"
si que hi ha un "virus" de panxetes i bebes a Mataró!!! espero unirme d'aqui poquet a aquest "virus"
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
buf quin mal rollo lo de la noia aquesta...
EGR tens tota la raó el dia que quedem haurem de reservar el Mataró Park sencer!! jajajajaja
Cada vegada q vegi una panxu pel carrer pensaré en vosaltres....jajaja tendriem que pensar en una clase de còdig per reconeixer-nos!!!!
EGR tens tota la raó el dia que quedem haurem de reservar el Mataró Park sencer!! jajajajaja
Cada vegada q vegi una panxu pel carrer pensaré en vosaltres....jajaja tendriem que pensar en una clase de còdig per reconeixer-nos!!!!

Aquí una altra de Mataró. que bé!!! quanta gent!!!! segur que ens hem vist alguna vegada pel carrer, sense saber qui som.
Alba, entra per aquí sempre que vulguis!!!! i espero que ben aviat com a futura mami!!!
Alba, entra per aquí sempre que vulguis!!!! i espero que ben aviat com a futura mami!!!
si si... aqui em tindreu cada dia!! jijiji
de quina zona de mataró son aquestes mamis???
Jo soc de Cerdanyola! de tota la vida
de quina zona de mataró son aquestes mamis???
Jo soc de Cerdanyola! de tota la vida
Jo de Peramàs.-Centre. Sempre he viscut entre Rda. O'Donnell, c/Biada i ara Torrijos.
I la resta???
I la resta???
Jo he viscut tota la vida als Molins però ara visc al centre-pla d'en boet, a la zona dels jutjats. Artemis, estem a prop...
Jo tota la vida he viscut a Rocafonda (amb la Bipa
), ara des de fa uns 6 anys al carrer Santa Marta!
Per cert, que amb la Buh!, vam fer tota la bàsica juntes!
), ara des de fa uns 6 anys al carrer Santa Marta!Per cert, que amb la Buh!, vam fer tota la bàsica juntes!

Ep! Jo també sóc de Mataró! Fa 7 anys, però, que vivim a Tarragona ... i m'enyoro molt!!!
Per cert, que això de la "passa" de panxes també ha arribat aquí
Petonets!
Per cert, que això de la "passa" de panxes també ha arribat aquí
Petonets!
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Doncs jo soc del centre,al costadet de la riera! així que si algú vol quedar per fer un café descafeinat per Cal Uño, aviseu que baixo! eheh
Ei, que jo també sóc de Mataró, només heu de veure el meu nick
(lesantes = Les Santes
).
L'únic que ja fa uns anys que visc a Pineda, però encara faig la vida a Mataró, jo vivia a la Riera, a sobre la Galeria (a l'edifici on ara hi a el Zara).
A mi em tocava tenir el nen a l'Hospital de Calella, però com que m'he fet donant de cordó, ara el tindré a l'hospital de Mataró. Tinc la visita el dia 9 d'octubre perquè em programin la cessària (si noies, sóc part del 5% o menys de dones que té el nen de cul). I com que es el primer embaràs, no volen arriscar.
(lesantes = Les Santes
).L'únic que ja fa uns anys que visc a Pineda, però encara faig la vida a Mataró, jo vivia a la Riera, a sobre la Galeria (a l'edifici on ara hi a el Zara).
A mi em tocava tenir el nen a l'Hospital de Calella, però com que m'he fet donant de cordó, ara el tindré a l'hospital de Mataró. Tinc la visita el dia 9 d'octubre perquè em programin la cessària (si noies, sóc part del 5% o menys de dones que té el nen de cul). I com que es el primer embaràs, no volen arriscar.
Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
ja està canviat el títol del post
nosaltres vivim per la zona de l'eixample
Hola!
Ostres, quantes mataronines! bé, jo no em considero mataronina de cor, però sempre hi he anat al cole, i ara hi visc des que ens vam casar! La majoria d'amics són d'aquí també, o sigui que sóc bastant, bastant mataronina!
bé, doncs jo vaig al gine per mútua aquí a Mataró, i quan tingui una
, em tocarà tenir-lo a la Quiron. El meu gine, segons tinc entès, treballa amb la Teknon, la Quiron i Hosp. Gral de Catalunya, però arribat el moment, suposo que ell en recomanarà alguna. Tooooot al seu temps! ( Les foreres que conec que compartim gine, l'han tingut a la Quiron, o sigui que potser el gine tira més cap aquí!)
O sigui que tota la "plaga" (de bon rollo) d'embarassades que veig pel carrer, esteu TOTES aquí!!!!
lessantes, i ara el nen ja no es pot canviar de posició? perdona la ignorància! A veure què et diuen el dia 9!
Bé, m'aniré passant, però és que vaig molt cansada i no segueixo el ritme trepidant del Socpetit! vaig a
BON CAP DE SETMANA!!!
Ostres, quantes mataronines! bé, jo no em considero mataronina de cor, però sempre hi he anat al cole, i ara hi visc des que ens vam casar! La majoria d'amics són d'aquí també, o sigui que sóc bastant, bastant mataronina!
bé, doncs jo vaig al gine per mútua aquí a Mataró, i quan tingui una
, em tocarà tenir-lo a la Quiron. El meu gine, segons tinc entès, treballa amb la Teknon, la Quiron i Hosp. Gral de Catalunya, però arribat el moment, suposo que ell en recomanarà alguna. Tooooot al seu temps! ( Les foreres que conec que compartim gine, l'han tingut a la Quiron, o sigui que potser el gine tira més cap aquí!)O sigui que tota la "plaga" (de bon rollo) d'embarassades que veig pel carrer, esteu TOTES aquí!!!!
lessantes, i ara el nen ja no es pot canviar de posició? perdona la ignorància! A veure què et diuen el dia 9!
Bé, m'aniré passant, però és que vaig molt cansada i no segueixo el ritme trepidant del Socpetit! vaig a
BON CAP DE SETMANA!!!Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
Txell09 ha escrit:ja està canviat el títol del post![]()
![]()
![]()
gràcies Txell!!!
bona nit!! acabem d'arribar a casa, que ens menjat uns frankfurts al Central Park.. mmm que bons!! jijiji
Hola bon dia!!!!
Com anem mataronines?? Doncs que bé, estem totes bastant juntes oi???
Ara si que aniré amb mil ulls pel carrer per veure si sou o no vosaltres jejeje
PEtons!
Com anem mataronines?? Doncs que bé, estem totes bastant juntes oi???
Ara si que aniré amb mil ulls pel carrer per veure si sou o no vosaltres jejeje
PEtons!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]