Experiències després de deixar les pastilles anticonceptives

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
aurora84
:: gosset
Entrades: 417
Membre des de: dg. maig 18, 2008 4:36 pm

Experiències després de deixar les pastilles anticonceptives

EntradaAutor: aurora84 » dg. set. 27, 2009 9:21 am

Hola noies, les del post de buscadores de setmebre ja em coneixeu... Obro aquest post per explicar experiències després de deixar les pastilles: com va reaccionar el vostre cos, quan de temps vau tardar en estabilitzar-vos, com han canviat els vostres cicles, si us ha costat molt quedar-vos embarassades,...

Jo portava 6 anys prenent-me-les, i a finals d'agost, acabat el meu cicle vam decidir que les deixava i ens posàvem a buscar... Vaig haver de fer-me una eco a mig cicle per tal de controlar un quiste benigne que tinc a l'ovari i el ginecòleg es va sorpendre en veure que no tenia massa activitat. No tenia cara d'ovular, ni de baixar la regla quan em tocava ni de res,... Simplement semblava que encara estigués a principi de cicle. Doncs res, després de 34 dies de cicle la cosa està igual. Ahir vaig anar a urgències i em van dir que tot s'està reajustant, que no saben quan tardarà en posar-se tot a lloc, ni si tindré la regla, ni quan la tindré,... que no saben si he ovulat o ovularé properament, que allà està tot. Que està tot bé però que s'ha d'estabilitzar mica en mica.
Això és una agonia...

A alguna de vosaltres li ha passat això? Estaria bé recollir experiències i així les noies que estan en situacions semblants no s'alarmarien tant com ho vaig fer jo.

FITXES DE LES EX-PASTILLERES !!!!
ABRIL
Chambrina
Ubicació:
Edat: 32
Professió: Educadora social / Gestora de conflictes
Recerca:
Ultima pasti 03/2010
1er.Cicle de recerca 03/2010
Visita 04/05/2010, TE+
Altres dades: Estudiant d'un Postgrau de l'UB
Dates importants: Visquient tn pecat amb en Chambrino es de 04/2008

[Abril
Ubicació: Taradell (poble a propet de Vic)
Edat: 25
Professió: dissenyadora gràfica pels matins, professora de reforç per les tardes.
Recerca:
Ultima pasti 02/2010
Anàlisi de sang de la toxoplasmosi, rubeola ...
03/2010 Comença amb l'àcid fòlic.
31/03 Gine dona llum verda!!
TE + 29/05)
Altres dades: m'encanta el pernil salat!
Dades importants:

Mama pronto
Ubicació: Badalona
Edat: 33
Professió:?
Recerca:
Ultima pasti: 15/01
1r Cicle de recerca març
Yodocefol desde 22/01
Altres Dades:
Dates Importants:

Miriameta :
u]Ubicació[/u]: Lleida
Professió: Auxiliar d'infermeria, buscant feina de tècnic de Labortòri.
Recerca:
Impacient de començar!!
Ultima pasti 02/05
TE+ 09/06
Altres Dades: Esperava els 100 missatges... però ara ja els té!!!! M´encanta la fotografia, estaria tot el dia fent fotos. La pintura a l´oli, el dibuix, la lectura i enganxarme al foro!!!!
Estic feliç, feliç, feliç
Dates Importants: Casada el 6 de setembre del 2009!!! Un dia super feliç!!!

Suan
Ubicació:
Edat: 29
Professió: Professora
Recerca:
1r cicle sense pastis març
Visita Gine d'urgencia 03/04 eco+analisis--> Tot OK
Abança visita del 28/04 al 7/04 --> LLum verda per començar a buscar
Altres Dades:
Dates Importants:
Aniversari: 30 abril 1980

MiMi_M_T
Ubicació: Barcelona
Edat: 26
Professió: Comercial, pero estic acabant Educació Infantil.
Recerca:
Ultima pasti 08/2009
1er.Cicle de recerca 09/2009
Febrer 2010 recepten Omifin per estimular ovulació
Abril 2010 començar OMIFIN quan començi nou cicle
Altres dades: El nen petit de casa es un Boxer de 18 mesos.
Dates importants: Casament el dia 04-Juliol-2009

En espera...

RECERCA COMENÇADA

4/05/2010 les crispetes han començat a petar! La primera ha estat la Chambrina!!! Felicitats!!!

29/05/2010 Ja tenim la segona crispeta que ha petat!!! Abril moltes felicitats!!!

Dacona a l¡ataque a per l'ovulillo!!!

05/2010 La Mimi_M_T també té un positiu!
05/2010 Positiu d'una altre desertora !!! La Carbi serà un amam de febrer!

06/2010La nostra crispeta nocturna també ha petat!!! nenes els motors comencen a estar calents i això ja no sen's resistirà gaire més!!! (em falta la data del TE+) Felicitats!!

06/2010 Mama Pronto!!! que ens ho tenies amagat!!! Moltes felicitats!!!

21/06/2010 Una més!!! la Suan ja té un cigonet a la panxona!!! Felicitats!!!

Recordeu el lema:

Miri:
Al juny les crispetes estàn al punt

BettyBoo
Ubicació: SantCugat
Edat: 33
Professió: Buscant, ha fet 2 entrevistes que tenen bona pinta.
Recerca:
Visita Gine 16/10 --> Acid fòlic, els ovaris funcionen perfectament, no hi ha quistes ( Historial mèdic: Endometriosi)
Ultima pasti 27/12
Cicles 27-28 dies fins al 3r cicle
4t cicle 22 dies, visita gine --> Tot OK, recepta Oli d'Onagra, per reduir SPM i aconsella TO ClearBlue
5è i 6è Cicle 24 dies --> TO+ 11è dia
7è Cicle TO IDEM
Cicles buscant: aquest es el 7e (abril)
No hi ha psicosímptomes grcies a l'Oli d'Onagra
11/05 --> Visita Institut Marqués, no hi ha coàgul aixi que ja pots deixar les pastilles aquestes. I d'aqui tres setmanes a buscar resultats anàlisis!!
Dates Importants: casament 7 d'agost 2009

Agunau
Ubicació: Tàrrega
Professió: Secreta...espia o inspectora d'hisenda o alguna cosa intrepidant
Recerca:
Aro vaginal tret al Gener
1r Cicle de recerca Febrer
4t cicle finals març.
Trucar al Gine cicles curts (pasqua) --> teknon: espera 1 any / SS: espera nou cicle i si es repeteix analisis i proves. (antecedents menopausa precoç)
12/05 -- Visita a l'Institut Marqués i trobada amb la Mara. Confirmen que ovula a dia tropiecientos mil de cicle!! . D'aqui 3 setmanes resultats anàlisis
Altres Dades: Magrada fer pastissos! i sóc fan de "Cuinar per Amor" així em va... guerra constant amb la balança!
Dates Importants: Casament el 07-05-2005 Queda molt poquet pel 5è aniversari!!

Rela
Ubicació: Sabadell
Professió: Mestra
Recerca:
1r Cicle de recerca Març
Altres Dades: Amant de les pipes tijuana i dels gossos
Dates Importants:

Mara17
Ubicació: Manresa
Edat: 31
Professió: Relacionat amb nens
Recerca:
1r Cicle de recerca 03/2009
Pendent de treure el quiste
6/05/2010 Anàlisis
Finals maig Visita pre-operatòria
Visita Institut Marqués --> confirmen que l'àlien molesta, tornar d'aqui tres setmanes pels resultats anàlisis i trobada amb L'Agunau!!
Altres Dades: Afició a la xocolata i estar de bonhumor. M'ho passo bé amb qualsevol bestièsa, però sobretot amb les activitats a l'aire lliure
Dates Importants: En parella des de fà mes de 6 anys. és molt fort però no recordo el dia que vam anar a viure junts... un dia ens vam adonar que feia mesos que no dormíem separats!!!

Keniana
Recerca:
1r Cicle de recerca 12/2009
Ultima pasti 12/2009
Cicles molt i molt llargs, 48-50 dies +-
06/2010 Tractament durant un any amb controls regulars
Altres Dades:
Dates Importants: Parella de fet 10/2007

ALIME
Ubicació: Girona
Professió: Administració organisme públic
Recerca:
Desde el Gener/Febrer 2010
Altres Dades: NO em vull obsesionar amb el tema de ser "mami"... quan tingui que ser serà!
Dates Importants: Casats desde 2008

Bufiya
Ubicació: Sant Boi
Edat: 30
Professió: Mestra en Educació Infantil
Recerca:
14/04 Comença amb l'àcid fòlic
21/04 Hora al Gine
Altres Dades: M'agraden els embotits del divendres a la nit. Ritual d'inauguració del cap de Semana
Dades Importants: Casament 18/09/2009

Ruperta
Ubicació:Barcelona
Edat:
Professió: Dependenta de una botiga de sabates
Recerca:
Ultima pasti 02/2010
1ªcicle de recerca 03/2010
Visite Gine 6/05/2010
Àcid fòlic desde 14/05
Altres Dades: M'agrada cuinar (novatisima),lleguir,anar de botigues,estar amb el ruperto...
Dades Importants: 9è aniversari de nòvios. Casament 10/10/09

Luva
Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Professió: Mestre d'educació infantil
Recerca:
Ultima pastilla 28/02
7/04 comença el cicle
Acfol després de SS (comença ja, però ja!!)
Segona setmana de maig comença en serio la busqueda!
Altres Dades: M'encanta menjar mexicà, els nens i formar part de les ex-pastilleres
Dates Importants:

Sita81
Ubicació: Badalona
Recerca:
aanell vaginal TRET 16/04
Comença a buscar al maig
Altres Dades: Buscant pis i ja s'ha tret les opos i amb mèrits o honors o com es digui!!
Dates Importants:vivint amb el Sito 12/2005. Casament 06/2007

Jo1979
Ubicació:
Edat: 30
Professió: S'encarrega de la comptabilitat d'una empresa
Recerca:
Comença al maig 2010
Altres Dades: Té una gosseta de 10 mesos
Dates Importants: 12 anys amb el Sr.Jo. 6 anys visquent en pecat.

Dacona
Ubicació:
Edat: 34, a punt dels 35
Professió: Al paro, buscant feina...
Recerca: 2/10 Visita gine per dir que voliem començar a buscar al maig
3/10 començo amb Yodocefol
4/10 visita gine, revisió anula i analítica, tot ok
30/4/10 última pasti
Altres dades:
Dates importants: casament 4/10

Angelina
Ubicació: Poitiers, França
Professió: Treballar? què és això?? Vaig plegar en plè embaraç, treballava en la restauració (en la cuina no eh, abans si però ara ultimament era sala)
Recerca:
Prenent microval (anticonceptives)
Visita Gine 03/2010--> llum verda per part seva
visita al genetista -->14/06 podem anar a pel Baby, ens explica els diferents controls possibles durant l'embaràs! A l'ataque!!
Ultim microval '1/05

Altres Dades: Tinc un nen de quasi 8 mesos. Sóc una golafre i m'encanta dormir! Els animalons, els gats son la meva perdició!
Dates Importants: 09/9/2006 Boda oficial, 28/10/2006 Re-boda , 12/08/2009 Neix el Walid (es pronuncia Ualid... no me li digueu Valid ehhh!)

...ESPERANT...

* Amb molta il.lusió les que esperem perdem a la Suan (7/05) que passa a ser buscadora oficial!!!
* També avui ens abandona la Luva que ha tingut la visita de la indesitjable! Molt desitjada en aquest cas!!! Ble la senyoreta Luva no es pren l'àcid fòlic!!! així que no la coronem com a buscadora oficial fins d'aqi un parellet de mesos!!
* Resulta que sense haverme'n adonat... el dia 31/03 vam perdre l'Abril d'entre les buscadores!!! Això s'anima!!!
* Bé aquesta primera quinzena de maig 2010 hem perdut la nostra crispeta nocturna, la Miri que ja ha deixat les pastis hi ha començat la búsqueda (3/05/2010) i la Luva aquesta setmana ja s'ha posat en serio a pel !!!
* Fa un parell de setmanes (ara no m'en recordo quan, ja posaré la data un altre moment) la Sita, estudiosa i impresionant ha passat a ser una crispeta en preparació! Esperem que aviat estigueu totes preparades i aneu petant!
[/b]
*El dia 14 de juny comença la busqueda de l'Angelina!
*La Betty està en standBy amb una super feina i super relaxada! Quan vagin a per l'ovulito ja ens avisarà!!!

Maricris
Ubicació:
Edat:26
Professió:
Recerca:
Encara no començada
Altres Dades: Reformant el pis, un cop acabat a pel Baby
Dades Importants: 3 anys de casats. En Maricrisu té 31 anyets

Molts petonets a totes i sort en les vostres recerces!!! <:-<
aurora84 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. juny 24, 2010 10:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010

http://www.fertilityfriend.com/home/365884

Imatge

11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
Violeta
:: girafa
Entrades: 2218
Membre des de: dt. set. 30, 2008 11:06 am

Re: Experiències després de deixar les pastilles anticonceptives

EntradaAutor: Violeta » dg. set. 27, 2009 9:50 am

Hola Aurora84,
Em sap greu que estiguis passant per això, i també no poder-te ajudar, sobretot no t'alarmis, és veritat que diuen que el cos s'ha de reajustar, a mi la ginecòloga m'ho va dir, però cada dona i cos és un món i sentiràs experiències de tot tipus.
Jo vaig prendre pastilles durant 9 anys, les vaig deixar de prendre un mes abans de posar-m'hi, al desembre, consell de la gine, feia servir preservatiu, i al gener vam deixar els preservatius. Els cicles van ser d'entre 29 i 31 dies des del principi, i a l'abril ja em vaig quedar embarassada. La gine em va dir que els primers mesos el cos s'ha d'adaptar a les no-pastilles, pensa que has estat molts anys prenent hormones, i el cos necessita reajustar-se de nou i funcionar tot sol, de vegades costa, sobretot fes-te fer un seguiment pel gine i no t'amoïnis, tard o d'hora tindràs els cicles regulats!!!! :ok:
La vida amb un somriure és més bonica...

Imatge
La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea

El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Imatge
karkinyoli
:: lleona
:: lleona
Entrades: 982
Membre des de: dv. feb. 08, 2008 3:17 pm

EntradaAutor: karkinyoli » dg. set. 27, 2009 9:56 am

Hola Aurora guapa!!!!
Jo vaig prendre les pastis 5 anys i quan les vaig deixar (que ja en deu fer 7 o 8, buf! com passa el temps!), vaig estar 3 mesos sense tenir la warry. Al final el metge em va donar una medicació per provocar-me-la, em va venir una mini regla i a partir d'aquí tot va començar a rodar per sí sol.
Em van donar la mateixa explicació que a tu, que el cos necessita reajustar-se i que hi ha noies que es regulen desseguida i noies que triguen més.
Però no estiguis desanimada que no ets cap bitxo raro ni res d'això. Fes cas del que et digui el teu metge i dóna temps als teus pobres ovaris, que durant 6 anys han estat a "l'atur" i ara els demanes una jornada completa i amb hores extres! :-D
Un petonet maca! :-()-)
gegar82
Entrades: 432
Membre des de: dj. nov. 27, 2008 3:56 pm

EntradaAutor: gegar82 » dg. set. 27, 2009 10:07 am

Hola, jo portava 3 amys i mig posant-me parches, al març de l'any passat n o l'altre els vaig deixar, però teniem la intencio de buscar després d'aquell estiu, doncs em vaig quedar després d'haver-les deixat ( 3 o 4 vegades que vam fer el tonto), quant vaig anar a la gine després de 54 dies sense regla i un test negatiu em va dir que es normal, que després dels anticonceptius el cos de la dona té fins atres mesos per posar-se apunt, en el meu cas però quant em va fer la eco va veure que ea per embaraç, molta sort i no et preocupis el teu cos s'esta reajustant a treballar sol una altre vegada.
Imatge
Imatge
Panxupacte:Anoa,Bombolla,Madrona,Ninapetita,Nidiagi ,Pimpam,Mama2010,Martavila,Nivaira Brownie i Gegar
Xell
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 12:31 pm

EntradaAutor: Xell » dg. set. 27, 2009 1:27 pm

A mi l'únic que em va passar desprès de 4 anys amb anticonceptius és que em venia la regla cada quinze dies. Cada cos reacciona d'una manera diferent. No et preocupis. :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
aurora84
Entrades: 417
Membre des de: dg. maig 18, 2008 4:36 pm

EntradaAutor: aurora84 » dg. set. 27, 2009 4:34 pm

Ostres, gràcies per explicar-me les vostres experiències!!! realment cada cos és un món... Però tan de bo enganxem a l'òvul quan es decideixi a sortir!! jajajajaja

Estic una mica aixafada...perquè no sé fins quan no podré quedar-me embarassada... i també em plantejo una pregunta: quan sabré si ho estic???? si representa que no sé quan m'ha de venir la regla, quan podré considerar que tinc una falta?? jajajaja de moment m'he proposat fer-me un TE entre mitjans i finals d'octubre si la :sogra: no ha donat senyals de vida... Ara, que si em surt negatiu puc tenir un xasco com una casa de pagès... però bé, algun dia me l'hauré de fer no si no ve la warry??

Molts petonets i gràcies!!!!
Adéu petit angelet... La teva vida ha sigut molt curteta, però sempre formaràs part de mi... 6/9/2010

http://www.fertilityfriend.com/home/365884

Imatge

11 juliol 2011- Torna la menstruació, tornem a començar!
5 setembre - Visita ginecòloga per solucionar problema FL
SINDRIA
Entrades: 2472
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 11:36 am

EntradaAutor: SINDRIA » dg. set. 27, 2009 7:20 pm

Jo despres de dixAR les pastis vaig estar dos cicles sense ovular, per em venia la regla puntual!o se pq el primer va coincidir amb la vsita al gine i m'ho va dir i al segon vaig anar per controlar si havia passst, a mes els TO eren negatius sempre. al tercer ja van doanr positiu i vam encertar! :pandi:
soooooooort!! :-()-)
ImatgeImatge
Martina32
Entrades: 2135
Membre des de: dl. abr. 20, 2009 11:26 am

EntradaAutor: Martina32 » dg. set. 27, 2009 7:25 pm

Aurora jo les vaig deixar al març i encara tinc els cicles mig bojos. Abans de prendre pastis em venia cada 29 dies clavat, doncs ara he tingut de 2 de 28, 2 de 32 i aquest últim de 40!, un desespero. Ara estic en kit-kat de búsqueda però si aquest mes torna a fer al mateix aniré al gine.
Jurdi
:: zebra
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dl. set. 28, 2009 8:23 am

Aqui va la meva experiència pastillera,
Vaig pendre pastilles durant 10 anys (amb els seus corresponents descans),el mes de novembre del 2008 vaig acabar l'última caixa i em va venir la warry al cap de 28 dies exactes.
Una setmana abans de que aparegués la malaida warry vaig tenir psicosimptomes de tot tipus (mal als ovaris,pits inflats,tots els simptomes del món),vaig trucar al ginecoleg perquè alló no era normal,il.lusa de mi em pensava que ja estava prenyi,i em va dir que el cos s'estava reajustant que el més problable es que apareixeria la warry i va apareixer quan li tocava.

El seguent més em va tornar apareixer el dia 22 del cicle,quan normalment el meu cicle abans de les pastis era de 28 o 29 dies.

Crec que va ser a partir del tercer mes que el meu cos es va ajustar i ara apareix quan més o menys li toca.
Imatge
misua
Entrades: 2
Membre des de: dl. set. 28, 2009 3:54 pm

EntradaAutor: misua » dl. set. 28, 2009 7:02 pm

Hola sòc nova per aquí, jo tinc un dilema com tu aurora!

Vaig prendre les pastis 8 anys, al novembre de l'any passat les vaig deixar, la primera regla hem va venir al cap de 34 dies, i fins al juny d'aquest any m'ha vingut regularmente cada 32/33 dies.
Vaig tenir visita al juny i el ginecoleg hem va dir que eren cicles llargs però normals.
Bé dons la regla del juliol i agost m'ha fet el boig. Al juliol s'hem va retrasar 15 dies, i quan hem va venir va ser una micar rara, ja que no tacava gaire sang, més marro. Després a l'Agost vaig estar la segona setmana i l'ultima com 5 dies tacant marro i rosat. Tosts els TE que he fet han sortir negatius.
El gine hem va dir que espres fins el novembre a veure que feia sinó hem donaria hora que no hem preocupes que fins que no pasa 1 any el cos no torna a posar-se al seu lloc i que poder era un desarreglo.

A dia d'avui de setembre encara no m'ha vingut la regla, no se quan m'ha de venir, ni quan podria fer el TE estic amb un dilema. Cada dóna es un mon.
morritos
Entrades: 2065
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 2:49 pm

EntradaAutor: morritos » dj. oct. 01, 2009 1:00 pm

hola!!

m'uneixo al club!!

JO porto 3 anys prenent-me les pastilles.. aquest mes es el primer cicle que no en prenc i m'ha vingut 10 dies abans!!

En comptes de 28 dies com habia estat sempre m'ha vingut als 18..... suposo que es normal.. però ostres! et fa que pensar!!

El que no sé si ja estaré regualda o què.. perquè volem començar a possar-nos aquest mes....
?-) ?-) ?-) ?-)
Imatge

Imatge
Hemos hecho ''teti'' durante 10 meses.
raquel79
:: dinosaure
Entrades: 7784
Membre des de: dl. ago. 31, 2009 12:22 pm

EntradaAutor: raquel79 » dj. oct. 01, 2009 1:42 pm

SINDRIA ha escrit:Jo despres de dixAR les pastis vaig estar dos cicles sense ovular, per em venia la regla puntual!o se pq el primer va coincidir amb la vsita al gine i m'ho va dir i al segon vaig anar per controlar si havia passst, a mes els TO eren negatius sempre. al tercer ja van doanr positiu i vam encertar! :pandi:
soooooooort!! :-()-)

OSTRES, ARA FARÉ UNA PREGUNTA SUPER TONTA... POT SER QUE ET VINGUI LA REGLA PERÒ NO OVULIS?????
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dj. oct. 01, 2009 1:55 pm

raquel79 ha escrit:POT SER QUE ET VINGUI LA REGLA PERÒ NO OVULIS?????

Raquel quan prens pastilles el teu cos no ovula i tens la regla però es com si fos una altre manera de tenir la regla.(les pastilles fan que la hipofisis que es l'encarregada de segregar hormones no actui),em sembla,ara no ho tinc clar igual m'he colat ?-) ?-) ?-)
Imatge
morritos

EntradaAutor: morritos » dj. oct. 01, 2009 2:12 pm

pero los TO si te los haces te marca si estás ovulando???

?-) ?-) ?-) leche!

yo lo unico q quiero saber es si ya este mes ovulo en condiciones...pero claro no m lo voy a estar haciendo el TO cada dia..jajaaj
Imatge

Imatge
laurita29
:: dofí
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dj. oct. 01, 2009 4:46 pm

Noies la meva experiencia es qe jo portava mooooooooolts anys amb pastis... fins que al nadal de l'any passat hem vaig ficar el NUVARING... (aro vaginal)... bé, doncs vaig estar fins al maig d'aquest any... i va ser l'ultim... els dos cicles següents perfectes... clavats a 28 dies... quasi bé sense mal... El tercer cicle el vaig tenir a 26 dies... i vaig tacar a meitats de cicle, el dia 16 en concret... vaig estar tacant uns 4 o 5 dies... i després hem va marxar fins que hem va venir la warry... I el quart cicle ha sigut de 27 dies... tot perfecte, sense tacar abans de venir-me ni res... i el mal de warry com sempre...
Bé ara estem al 5e. espero tenir mes sort... ahh!! al segon cicle hem vaig comprar els TO de clearblue per provar-lo... i hem va sortir positiu un dia... pero es clar suposo que el meu cos no estava regularitzat encara....
Doncs aquest 5e. cicle, mels he tornat a fer a consciencia... i el dia 12 del cicle hem va sortir positiu el TO aixi que hem fet deures... a veure si tenim sort i hem fet diana!!!!!!!!!

Jo crec que hem de tenir una cosa clara... CADA DONA ES UN MON, I CADA COS ES COMPLETAMENT DIFERENT... PERÒ JO CREC QUE LA MAJORIA QUE ACABA DE DEIXAR LES ANTICONCEPTIVES, HA DE DEIXAR UNS CICLES DE MARGE PERQUE EL COS S'ACOSTUMI A QUE LES HORMONES QUE LI ESTAVEM FINCANT... JA NO HI SON... PER AIXO S'HA DE REGULAR I FUNCIONAR PER SI SOL... AIXI QUE PACIENCIA I SORT A TOTES!!!!!!!!!!!!!
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dv. oct. 02, 2009 8:29 am

laurita, totalment d'acord, doncs...
però tia, una cosa, quan dius que portes 5 mesos buscant, comptes des de el primer mes que ho vas fer sense anticonceptius, no? llavors, crec que els primers mesos, que expliques que vas tenir uns cicles tan raros potser no haurien de comptar, no?
laurita29
Entrades: 3088
Membre des de: dv. juny 26, 2009 11:40 am

EntradaAutor: laurita29 » dv. oct. 02, 2009 8:35 am

raquel79 ha escrit:laurita, totalment d'acord, doncs...
però tia, una cosa, quan dius que portes 5 mesos buscant, comptes des de el primer mes que ho vas fer sense anticonceptius, no? llavors, crec que els primers mesos, que expliques que vas tenir uns cicles tan raros potser no haurien de comptar, no?

Hola mi niña!!!!!
Doncs si, jo compto desde el primer mes sense anticonceptives... encara que sé que els dos primers cicles van ser com si encara les prenés... ja que el meu cos encara feia el mateix com si les estigués prenent!!!... si es aixi aquest seria el 3er cicle que provem... OFICIALMENT!!!... pero bueno, jo ho vaig comptar aixi perque va ser quan ja no hem prenia res...
Imatge

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
morritos

EntradaAutor: morritos » dv. oct. 02, 2009 8:42 am

bufff......... jo ha sigut deixar les pastilles i tornar a tenir dolors de warry.. de cos, de esquena.. de ovaris..... buff... ho passo molt malament!!! :ufs: :ufs: :ufs: i a sobre se m'adelanta 10 díes!!

''tócate''........!!!!!!!!!!!!!!! :-:) :-:) :-:)
Imatge

Imatge
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dv. oct. 02, 2009 8:54 am

laurita29 ha escrit:
raquel79 ha escrit:laurita, totalment d'acord, doncs...

Hola mi niña!!!!!
Doncs si, jo compto desde el primer mes sense anticonceptives... encara que sé que els dos primers cicles van ser com si encara les prenés... ja que el meu cos encara feia el mateix com si les estigués prenent!!!... si es aixi aquest seria el 3er cicle que provem... OFICIALMENT!!!... pero bueno, jo ho vaig comptar aixi perque va ser quan ja no hem prenia res...

homeee... llavors són tres cicles, mentidosotaaa... jejejejeje

per mi aquest seria el meu primer cicle oficial... el primer sense pastis ho vam fer super poc sense precaucions, i ni setmana sexy ni res... el següent vaig tenir un cicle super raro de 25 dies, i ara seria (creuarem els dits) el primer cicle normal
raquel79

EntradaAutor: raquel79 » dv. oct. 02, 2009 8:54 am

morritos ha escrit:bufff......... jo ha sigut deixar les pastilles i tornar a tenir dolors de warry.. de cos, de esquena.. de ovaris..... buff... ho passo molt malament!!! :ufs: :ufs: :ufs: i a sobre se m'adelanta 10 díes!!

''tócate''........!!!!!!!!!!!!!!! :-:) :-:) :-:)

jajajaja... és que lo bo d e les pastis és que les regles són més curtes i menys doloroses, almenys en el meu cas...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 22 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::