MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
hola capgrosses!!!
jo ara aniré a fer un voltet per la riera a comprar dos cosetes a veure si veig alguna panxu vostre!! hehehe m'he adonat q inconscientment somric quan hi veig una.... heheh
jo ara aniré a fer un voltet per la riera a comprar dos cosetes a veure si veig alguna panxu vostre!! hehehe m'he adonat q inconscientment somric quan hi veig una.... heheh
Bon dia mamis de mataro!!!! fa molta ilusió segur que ens veiem per la riera cada dissabte i no sabem qui som....podriem portar una cosa que ens distinguis!!!!!
jo visc a mataro de sempre ara fa 4 anys amb el yuyo en un pis del carrer UNIÓ.......quna fem una quedada...sera guay!!!!!!!!
quan agafi la baixa accepto la invitació de pndre un cafe a UÑo!!!!!!!!!

jo visc a mataro de sempre ara fa 4 anys amb el yuyo en un pis del carrer UNIÓ.......quna fem una quedada...sera guay!!!!!!!!
quan agafi la baixa accepto la invitació de pndre un cafe a UÑo!!!!!!!!!

musica ha escrit:
lessantes, i ara el nen ja no es pot canviar de posició? perdona la ignorància! A veure què et diuen el dia 9!
A veure, els 3 ginecòlegs que m'han vist ara m'han dit que és gairabé impossible de que es giri, perquè a part que els hi consta que almenys estic d'1 setmana més del que marca el meu ticket (és a dir, ja estaria avui de 36+2), tinc el nen super pujat (a una alçada uterina de 39 cm, que per ells això significa, segons m'han dit, proporcionalment ha estar embarassada de 39 setmanes). Total, que m'han dit que em faci a la idea.
Però esclar, sempre es pot girar, conec a una que li van programar la cessària pel mateix motiu, i el dia que l'hi anaven a fer van veure que s'havia girat i li van dir que esperarien a que tingués contraccions per a fer el part vaginal, i el dia que es va posar de part (ja gairabé de 42 setmanes) li van haver de fer una cessària d'urgència perquè s'havia tornat a posar de cul!!!

- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
lesantes! mare meva noia...llavors només hi han un 5% q els hi passa??!t'ha tocat la grossa, eh?!mentres ho tingueu tot controlat!
txell doncs jo alfinal he anat al decatlhon!
hehehe ens haurem de possar una rosa a la solapa per reconeixer.nos o un mocador de color!!!!1 juas juas!!!
txell doncs jo alfinal he anat al decatlhon!
hehehe ens haurem de possar una rosa a la solapa per reconeixer.nos o un mocador de color!!!!1 juas juas!!!
Holes noies,
lesantes aquest nen no deu ser gaire mataroní, que si no el cap li pesaria i el tindries cap per avall
diuen que caminar va bé per fer-li fer la voltereta!
Txellins fas bé d'avisar! aguantaré el secret
la Mariona també la vaig tenir en una visita i si, era força carinyosa i maca
Jo tenia la Ramona però no la vaig veure mai, estava de baixa i per això vaig anar passant per totes les llevadores...
Veig que hi ha forces panxones, ànims noies que això és molt xulo !! (tot i que el part i els primers dies son una mica durillus... )i a veure si això s'encomana més que la grip A i els hi passeu a les buscadores !!
Espero que avisareu si coneixeu gangues i ofertes de per aqui! tot i que cada vegada queden menys fabriques textils
de tant en tant n'obre alguna per vendre tares o restes d'estocs... jo el que he vist és que al centre aquest que han obert que es diu Les Tres Roques (o algo així) fan un curs de ioga per
a força bon preu, però queda una mica lluny de tot arreu.. per si a alguna li interessa...
Nosaltres hem fet dissabte perru i casolà... els dissabtes a la tarda que no m'hi busquin ni per la riera, ni pel Mataropark !! tot i que després entre setmana em costa molt trobar l'estona per fer compretes....
Apa, acabeu de disfrutar el cap de setmana !!
lesantes aquest nen no deu ser gaire mataroní, que si no el cap li pesaria i el tindries cap per avall
diuen que caminar va bé per fer-li fer la voltereta!Txellins fas bé d'avisar! aguantaré el secret
la Mariona també la vaig tenir en una visita i si, era força carinyosa i maca
Jo tenia la Ramona però no la vaig veure mai, estava de baixa i per això vaig anar passant per totes les llevadores... Veig que hi ha forces panxones, ànims noies que això és molt xulo !! (tot i que el part i els primers dies son una mica durillus... )i a veure si això s'encomana més que la grip A i els hi passeu a les buscadores !!
Espero que avisareu si coneixeu gangues i ofertes de per aqui! tot i que cada vegada queden menys fabriques textils
de tant en tant n'obre alguna per vendre tares o restes d'estocs... jo el que he vist és que al centre aquest que han obert que es diu Les Tres Roques (o algo així) fan un curs de ioga per
a força bon preu, però queda una mica lluny de tot arreu.. per si a alguna li interessa... Nosaltres hem fet dissabte perru i casolà... els dissabtes a la tarda que no m'hi busquin ni per la riera, ni pel Mataropark !! tot i que després entre setmana em costa molt trobar l'estona per fer compretes....
Apa, acabeu de disfrutar el cap de setmana !!
Això això!!! Si sabeu d'ofertes de roba aviseu ehh!!!
Jo sé que a l'Alcampo ahir tenien bodys per 50 cèntims!!! m'ho va dir me cunyada, però jo no hi he anat, a veure si dilluns m'hi acosto a veure-ho que de comprar em vull esperar una micona jeje A veure si puc!!!
PEtons mataronines!!!!!!!!!!
Jo sé que a l'Alcampo ahir tenien bodys per 50 cèntims!!! m'ho va dir me cunyada, però jo no hi he anat, a veure si dilluns m'hi acosto a veure-ho que de comprar em vull esperar una micona jeje A veure si puc!!!
PEtons mataronines!!!!!!!!!!
Bon dia noies!!!!
Avui el meu petit fa dos mesos!!!! Com passa el temps..massa ràpid!!! Que passeu un bon diumenge

Avui el meu petit fa dos mesos!!!! Com passa el temps..massa ràpid!!! Que passeu un bon diumenge

Felicitats Mon!! A Gaudir del dia!!!!!

MOLTISSIMES FELICITATS, MON!!!!!!! ostres, sembla ahir que anunciaves el teu embaràs, me'n recordo!
Moltes gràcies artemis!!!!
Ja veus com passa el temps musica!!!! Com a bon mataroni va voler neixer el dia de les Santes!!!!
Ja veus com passa el temps musica!!!! Com a bon mataroni va voler neixer el dia de les Santes!!!!
ostres, es clar! el dia de les Santes! que guai, no? a l'hora dels focs??
quina gràcia! tu estaves parint i jo estava de creuer..... Potser d'aquí uns mesets es dóna la situació a l'inversa!
quina gràcia! tu estaves parint i jo estava de creuer..... Potser d'aquí uns mesets es dóna la situació a l'inversa!
Ja veuras com si!!!! Va neixer a les 18:25, per cessarea peró no li tocava , es va adelantar tres setmanes, al ferme les corretges van veure que al nen li li baixaven les pulsacions i em van enviar al remei perque em vigilessim i al veure que no millorava van decidir operar, la veritat es que va ser un susto, ja que el metge en un principi no va tenir gaire tacte al explicar-nos els motius.... Així que auqets any res de santes... peró les de l'any que ve si que les disfrutarem!!!!!
Bon dia mataronines!!!!
Com va guapes?? Nosaltres (el meu cigru i jo) anem fent, jejeje em té l'estómac ben regirat!! no hi ha manera que m'aguanti res, ni amb Cariban ni sense!!!
Ostres espero que passi aviat aquest malestar i que només sigui els primers mesos, perquè sino em dóna algo!!!!!!!!
Petonets i bon inici de setmana!!!!!!
Com va guapes?? Nosaltres (el meu cigru i jo) anem fent, jejeje em té l'estómac ben regirat!! no hi ha manera que m'aguanti res, ni amb Cariban ni sense!!!
Ostres espero que passi aviat aquest malestar i que només sigui els primers mesos, perquè sino em dóna algo!!!!!!!!
Petonets i bon inici de setmana!!!!!!
pot ser!!! A mi també m'ho havia semblat!! Un dia davant del Pull & Bear!!! Em sembla que anaves amb una senyora que suposo que devia ser la teva mare!! jeje
Doncs, ara segur que la propera vegada et saludo!!!
Doncs, ara segur que la propera vegada et saludo!!!
ajajajaa que bo!!! I les dues callades!! doncs res, si et torno a veure et saludo!!! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]