AJUDA!!NO VOL VERDURA!!

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
mymy
:: zebra
Entrades: 1194
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 4:25 pm

AJUDA!!NO VOL VERDURA!!

EntradaAutor: mymy » dg. set. 13, 2009 8:07 pm

hOLA NOIES!! a veure si em podeu donar algun trukillo es k no se k fer ja!! la iraida menja be, amb la fruita els prmiers dies si k no volia pero amb una setmana mes o menys ja li agradava i molt contenta. El iogurt, galetes i la de cereals tb molt be... ara la verdureta i pollastret es un ploreraaaaaaaaa, i uns brams i arcades. Primer li vaig fer pollastre, fesoleta i patata junt i res de res, despres li vaig fer en potitos per separat per veure k anava millor i anava fent barrejetes res de res, he probat pastanaga, fesoleta, patata i pollastre. I noies de veritat k em fa molta pena pk ens mira amb una carona, ella obra la boketa i despres li entren arcades i comença a plorar i plorar... uffffffffff k dificil. I res kuan ja portem molta estona ( 30/40 min) k pobreta va plorant li donem aigueta l'agafem i apa ja a dinat. clar es conforma pero te gana. Pero no li dono res, li adelanto a la hora i mitja un bibero petit, k se'l puleix com si res inclus plora pk en voldria mes pero clar si no dina...
A vosaltres us passava?? kom ho veu solucionar?
Imatge
Imatge
llumer
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

Re: AJUDA!!NO VOL VERDURA!!

EntradaAutor: llumer » dg. set. 13, 2009 8:32 pm

nosaltres al principi no hi posavem carn, fins que no es va acostumar una mica. Li posavem poma bullida, pata, pastanaga, i aixi anar afegint, pero la poma suposo que dona gust dolçet com ara la fruita... també pots afegir alguna pruna de les del rostit escaldada, que ho endolceix, inclus una mica de llet del bibi... a veure si troba un gust una mica mes "familiar" i s'hi va acostumant...
a la meva al principi també li feia molt liquid... sembla que aixi passa millor...
no sé, t'he explicat els meus truquillus, pero cada nen es un mon! A veure si algo et serveix!
mamavi
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

EntradaAutor: mamavi » dg. set. 13, 2009 8:34 pm

prova de donar-li carbassa sola, o carbaçó amb patata, sense pollastre. Poc a poc introdueix el pollastre al vapor o a la planxa.
Jo sí li donaria bibe o pit si no ho vol, pensa q s'ha d'acostumar al gust :-((
eli75
Entrades: 685
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 7:16 pm

EntradaAutor: eli75 » dg. set. 13, 2009 9:14 pm

això de les arcades és habitual, la meva ho ha fet amb potitos "artificials"... de vedella.

quan faig les papilles a casa he comprovat que els de verdura i carn/peix se'ls menja millor si tenen poca fesoleta i força pastanaga.
També li agraden molt amb arròs blanc bullit (en compte de patata), perquè no ho proves?
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. set. 14, 2009 12:41 am

a la Júlia també va costar-li un pèl acostumar-s'hi però ara li encanta :ok:

pots provar de posar-hi carbassó que és més suau que la mongeta, i com t'han dit, provar de posar-hi més pastanaga o més carbassa, que ho fa més dolç. També pots mirar de fer-la amb cuixa en comptes de petxuga, que també queda més suau... o fer-li més clara, o més espessa.... per provar no hi perds res! Però tranquil.la que és qüestió de temps :ok:
goblien
:: cèrvol
Entrades: 556
Membre des de: dj. maig 07, 2009 8:48 am

EntradaAutor: goblien » dl. set. 14, 2009 12:42 pm

Hola guapa!

Jo vaig probar-ho tot, doncs a la meva petita li passava igual. Li feia mil combinacions de verdura i res. Amb la carn tampoc. Em varen dir de posar poma o una cullerada de sucre i res de res, feia fastics i no ho volia.
Fins que un dia una amiga em va dir, barreja-li amb iogurt (una porcada), i li va encantar! Desde llavors ho feia sempre igual, i cada dia li posava menys iogurt, ara ja se la menja bé.
Es una porqueria pero ens va salvar la vida!
Un lloc on trobar la inocència perduda, la infantesa mes tendre de mans de petits detalls. www.maimanetes.blogspot.com

ImatgeImatge
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. set. 16, 2009 12:01 pm

Mymy el Jan no vol pollastre ni en pintura, o sigui que jo li faig, patata, pastanaga i mongeta tendre. algun dia li he canviat la mongeta per carbassó i carbassa i no hi ha manera, li entren arcades i vomita...

o sigui que fins que no anem al pedi li segueixo donant lo que es menja bé, la patata, pastanaga i mongeta tendre.

això si, al cap de 3 hores es menja el seu bibi de rigor.

muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Imatge

Imatge
Mtuki
Entrades: 1189
Membre des de: dl. jul. 28, 2008 3:04 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Mtuki » dl. set. 28, 2009 9:28 am

Hola, la Mar va començar dissabte amb les verdures i el pollastre... i ahir va anar millor que elprimer dia... però al principi senmpre fa arcades... i el que li costa més és obrir la boca..., la vaig mig enganyar amb el xumet... i s'ho anava menjant, sense fàstics... però varem estar molta estona... a veure avui com va... si en una setmana o més segueix igual potser posi en pràctica algun dels vostres consells.
Mymy com va? és veritat que s'ha de tenir paciència i és qüestió de temps-..,.
Muak!
mymy

EntradaAutor: mymy » dl. set. 28, 2009 8:39 pm

ja no fa arcades... menja unes 4 cullarades i ja esta...boca tancada..poc a poc. Quan comença a fer la marranota tancant laboca i somicant, la deixo..,preferixo no forçar molt aixi cada dia una mica mes...aixxxxxxxxxxx
Imatge
Imatge
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. set. 28, 2009 11:11 pm

mymy ha escrit:ja no fa arcades... menja unes 4 cullarades i ja esta...boca tancada..poc a poc. Quan comença a fer la marranota tancant laboca i somicant, la deixo..,preferixo no forçar molt aixi cada dia una mica mes...aixxxxxxxxxxx

molt ben fet!! jo mai l'he forçat a menjar, quan diu prou li ofereixo un parell de cops, però res, si continua amb la boca tancada, tanquem paradeta :ok: d'aquesta manera vam començar com vosaltres, primer arcades, dp 3 o 4 cullerades, i ara se'n menja un plat ben grosset!!! o sigui que tot arribarà! no t'hi capfiquis!!!
mymy

EntradaAutor: mymy » dc. oct. 14, 2009 9:12 pm

Gracies tolinso...anem fent... ara ja hem intoduit el peixet i la vedella... ufff va a dies, el primer dia de la vedella fent el tonto, i a braçs meu( tin el bicep eskerra super desarrollat ja!! al estil tenista!) es va menjar tot el mi ni plat k havia posat.... amb el lluç na de na... total k el meu pare la va agafar i no se com pero s'ho va menjar... ara el avi li va tocar fer el pallasito... pero altres dies el mateix i res 4 cullarades pero sense plorar... algo es algo...
Imatge
Imatge
hiolambda
:: pantera
:: pantera
Entrades: 850
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 8:05 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: hiolambda » dj. oct. 15, 2009 4:56 pm

Hola.
Jo estic molt trista perquè en Pau sempre havia estat molt bon menjador. Quan li vam donar per primer cop la verdura, la devorava. Donava un gust veure'l. Però fa cosa d'un mes (coincidint amb un rotavirus que va agafar i amb el costipat...) costa molt que mengi. Jo només li dono el cap de setmana perque durant la setmana s'ho menja a l'escola bressol, i dien que tant bé...
Però amb mi/nosaltres, plora i vomita. No sempre vomita, però plorar sí i clar, parem.
Això també em passa amb els cereals, però no tant. I amb la fruita també una miqueta però no tant.
Al final acabo donant-li el pit.
Jo sé que no passa gana i a més és un nen gran, però m'agradaria que tornés a menjar com sempre...
Em va dir la pediatra que tant pot ser perquè pels moquets tingui els conductes plens i vomiti, com per què si em veu a prop, vol "tetita" i per això plora a casa i a l'escola-bressol o amb les padrines, no.
Hiolambda
http://aquihodeixodit.blogspot.com.es/

Imatge

Imatge

Gairebé 1000 dies alletant als meus petits!!!
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dj. oct. 15, 2009 6:34 pm

Hola Hiolambda,

tranquila, no et desesperis! Poc a poc i ja veuràs que se li passarà i un dia te la menjarà molt bé. Pots intentar barrejar la verdura i els cereals, o donar-l'hi trossets i així la toca i mostra interés.

Nosaltres hem aconseguit que ara menji bastant bé sense pit, i en té 10 de mesos. Ens ha costat bastant. No has de desesperar-te i que ell vegi que també s'alimenta amb el menjar.

Una cosa que pots provar és de donar-l'hi una mica de pit i després la verdura.

Molta sort!!
oshita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 105
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 9:26 pm

EntradaAutor: oshita » dv. oct. 23, 2009 9:05 pm

Hola!
Nosaltres teníem el mateix problema fins que el pediatre ens va dir la barreja següent:
Porro (bastant), pastanaga (1/2), bleda (2 fulles), patata (1 petita), carabassó (un trosset),mongeta verda (unes 8-10 baines), carabassa i ceba (1/4).
Per altra banda, el pollastre amb un filet ben primet i cuit volta i volta, que no quedi torrat.
Tot a la batedora amb un rajolí d'oli d'oliva

Li encanta! Això si, ha d'estar ben calenta. Nosaltres li anem escalfant a mesura que va menjant, sino no en vol.

A veure si us ajuda!!
Ixena
Entrades: 566
Membre des de: dv. març 16, 2007 6:57 pm

EntradaAutor: Ixena » dv. gen. 08, 2010 5:25 pm

Hola!

A nosaltres el principi també ens va costar una mica, però sembla que hem trobat la solució! Potser és una tonteria, però així se la menja millor! Jo la feia a la babycook, com la fruita i la compota que li agraden molt. Doncs la verdura no gaire i hi feia uns fàstics... vaig provar diferents combinacions i res de res. Al final, un dia la vaig bullir normal i corrent, amb un pot amb aigua i va i aquell dia se la menja! xx:-D Vaig provar combinacions: i bullides, perfecte, a la babycook res de res! Així que de moment ho faig bullit, quan hi estigui acostumat ja ho tornaré a provar...

No sé si és perquè el gust és diferent (a la babycook és al vapor i de l'altra manera és bullida) o el triturat; la textura queda diferent. Bullida i triturada amb la batedora queda més líquida, més semblant a la fruita; a la babycook queda més pastosa, encara que hi afegeixo aigua de les dues maneres.

Potser t'ajuda. I parlant-ne amb una amiga, a la seva filla li passa exactament igual!

Sort!
Imatge
maura
:: tortuga
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: maura » ds. gen. 09, 2010 6:24 pm

Hola noies,
Amb en Roger fa pocs dies que hem començat però li costa força. Jo crec que és cosa de temps, així que no em vull deseperar, però us volia fer una pregunta.
Ell, per ara, només menja uns 60, després ja li venen arcades i jo no insiteixo, però si no li dono res més al cap de res ja trona a tenir gana. Vosaltres li complementeu amb un bibi? Li doneu tot seguit o us espereu una estona?
Imatge Imatge
Ixena

EntradaAutor: Ixena » ds. gen. 09, 2010 10:01 pm

Hola Maura,

Jo sí que li dono un bibi petit després. El pediatre no em va dir res i és una cosa que li vull preguntar, però jo li dono perquè begui i perquè són lactants, no? la llet la necessiten. A més, penso que si en beu és perquè té gana i en vol, quan no en vol més doncs no se l'acaba. Amb la fruita faig el mateix. I és que vaig comprovar que si no ho faig així, no aguanta gaire... el pediatre sí que em va dir que la fruita es digereix bastant ràpid.

Espero haver-te ajudat!
Imatge
maura
Entrades: 320
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:41 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: maura » dg. gen. 10, 2010 2:14 pm

Ixena, jo atmbé ho faig, tant amb la verdura com amb la fruita, però no m'espero una estona, sinó que li dono tot seguit. Tu esperes a que hagi passat un ratillo?
Imatge Imatge
Ixena

EntradaAutor: Ixena » dt. gen. 12, 2010 1:20 pm

Maura, jo també li dono força seguit. Ara amb la verdura, si se la menja tota, estic provant no donar-li llet, per veure si aguanta fins la fruita i perquè sinó em trobo que llavors no menja gaire fruita, com si encara estigués tip. No sé, ho vaig fent segons el dia.
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::