MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
Eih!!!!
Aquí una Mataronina i tres Capgrossos més!!!
35 anys de Mataró i ara fa dos mesos que hem marxat a un poble d'Osona de 700 habitants i no us ho creureu si us dic que dues families més, també son de Mataró
Total que aquí es veuen més samarretes de les Santes (edicions pasades) i samarretes castelleres que a Mataró fora de temporada
Trobo a faltar l'olor de grassilla del frankfurt a l'anar a recollir els nens al cole!!!!!!!!
Eih però cada setmana continem baixant.
Ja hem donava la sensació que hi havia molta gent de l'SP de Mataró
Ens anem llegint!!!
Aquí una Mataronina i tres Capgrossos més!!!
35 anys de Mataró i ara fa dos mesos que hem marxat a un poble d'Osona de 700 habitants i no us ho creureu si us dic que dues families més, també son de Mataró
Total que aquí es veuen més samarretes de les Santes (edicions pasades) i samarretes castelleres que a Mataró fora de temporada
Trobo a faltar l'olor de grassilla del frankfurt a l'anar a recollir els nens al cole!!!!!!!!
Eih però cada setmana continem baixant.
Ja hem donava la sensació que hi havia molta gent de l'SP de Mataró
Ens anem llegint!!!
hola!!! jo no soc de mataro pero el meu marit si...
i les meves vacances tambe ho son a mataro... aixi es que m'hapunt al post
a mes aixi vaig coneixen gent per quan la núria hi vagi sola de vacances d'aqui a uns anyets 
i les meves vacances tambe ho son a mataro... aixi es que m'hapunt al post
a mes aixi vaig coneixen gent per quan la núria hi vagi sola de vacances d'aqui a uns anyets 
- lupitafriend
- :: zebra

- Entrades: 1685
- Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm
mmmmmmmmmm!!!!!!!! els frankfurts de la riera!!!!!!!! i els gelats de can graupera!!!!!!!! mai he trobat res semblant aqui Girona!!!!!!!!!
el proper dia q baixi em penso fotre un frankfurt encara q siguin les 9 del matí!!! quin antojillo!!!!! ja sento la olor des d'aqui!!
per cert, sabeu d'algun gine privat q faci ecos be de preu? només pq un dia q vingui, ma mare pugui veure a la petita.
el proper dia q baixi em penso fotre un frankfurt encara q siguin les 9 del matí!!! quin antojillo!!!!! ja sento la olor des d'aqui!!
per cert, sabeu d'algun gine privat q faci ecos be de preu? només pq un dia q vingui, ma mare pugui veure a la petita.
lupitafriend sento dir-te que a les 9 del mati encara està tancat... aquest matí quan he surtit del laboratori echevarne he anat a esmorzar a la rosita (xurros... mmm) i estava tancat..
així que quan vinguis vine un miqueta més tarda...
ara mateix em menjaria un també!! jejeje
així que quan vinguis vine un miqueta més tarda...
ara mateix em menjaria un també!! jejeje
- patricia37
- :: puça

- Entrades: 5
- Membre des de: dt. set. 29, 2009 1:45 pm
Alguna embaraçada, i amb el doctor Carabias de CGO?
Hola,
visc a Mataro, i estic embaraçada de 26 semanes.
que be haber trobat aquest post,pq fa no mes 3 anys q visc aqui i no conec molta gent.
Aixi q estic super happy de trobar un lloc, on poder anar consultan i compartint coses.
La pregunta, alguna amb el doctor Carabias, de CGO, i que tal?
salutacions i gracies per aquest post xiques.
muackss
visc a Mataro, i estic embaraçada de 26 semanes.
que be haber trobat aquest post,pq fa no mes 3 anys q visc aqui i no conec molta gent.
Aixi q estic super happy de trobar un lloc, on poder anar consultan i compartint coses.
La pregunta, alguna amb el doctor Carabias, de CGO, i que tal?
salutacions i gracies per aquest post xiques.
muackss
Ostres noies, totes aneu al CGO???!!!!!! quin èxit que té, no? Jo hi havia anat fa anys amb la Dra. Barba...
Ningú va amb el meu gine? (Dr. Torres i Pons) ???
Ningú va amb el meu gine? (Dr. Torres i Pons) ???
Hola jo també soc mami de Mataró (bueno ara visc a Argentona pero la feina encara la tinc a Mataró)... He viscut 7 anys al carrer Biada i la meva cafeteria està a Francesc Macia, al costat del jutjat....
L'embaras me'l van seguir a la Rda. Prim, amb la Mariona (molt maca), i vaig parir a l'hospital de Mataró, els hi dono un 10, molt contenta amb el tracte del dia del part i els dos dies següents.... (nomes un però... vaig estar monitoritzada gairebe 13 hores i la meva idea era pasar la dil.latació caminant... coses de novatilla...)...
Ja ho sabeu, si voleu fer un cafetet www.coffeeblues.net
L'embaras me'l van seguir a la Rda. Prim, amb la Mariona (molt maca), i vaig parir a l'hospital de Mataró, els hi dono un 10, molt contenta amb el tracte del dia del part i els dos dies següents.... (nomes un però... vaig estar monitoritzada gairebe 13 hores i la meva idea era pasar la dil.latació caminant... coses de novatilla...)...
Ja ho sabeu, si voleu fer un cafetet www.coffeeblues.net
jejejejej veig que les mataronines anem sortint com els bolets!!!!!!
Doncs jo he anat a aquesta cafeteria allowyn....... viam si un dia passo, i entro a saludar-te!!! Treballo al centre i normalment em moc per la riera, c/ ST josep, i C/ Barcelona que es onm treballo...... i fins ara he resistit la t emptació dels franfurts de la riera!!!!!!
pero no creieu que costa molt!!!!!! això si els gelats de la verdu no mels treu ningu!!! no se que fare ara que ja han tancat!

Doncs jo he anat a aquesta cafeteria allowyn....... viam si un dia passo, i entro a saludar-te!!! Treballo al centre i normalment em moc per la riera, c/ ST josep, i C/ Barcelona que es onm treballo...... i fins ara he resistit la t emptació dels franfurts de la riera!!!!!!
pero no creieu que costa molt!!!!!! això si els gelats de la verdu no mels treu ningu!!! no se que fare ara que ja han tancat!

yuyu, i per què t'has hagut de resisitir als frankfurts?? ai, ara me'n feu venir ganes!
jajajajaj perque no vull agafar molts kilos....i perque m'agraden amb molt tomaquet i ara em fa acides!!!!! ufffff ho passo fatal tinc el franfurt tot el dia a la boca!!!! pero quan pareixi ummmmmmmmmmmmmm en menjare un de molt ple de tomaquet

aaaaahhhhh, doncs a fer bondat, que ben aviat podràs demanar un Franfurt des del llit de l'hospital! jejeje Per cert, sabeu si es pot menjar Frankfurt si no has passat la Toxoplasmosi? i pernil dolç?
Franfurt si, perque ja esta bullit no????? i pernil dolç tambe perque ja esta com cuinat....be no se com explicar-ho pero no es del tot cru i es pot menjar....jo lo unic que he fet abstiencia total es de fuet, llangonissa, salmo, pate, pernil iberic, ( mentida en vaig menjar un dia).... tot la demes he menjat normal, la ginecologa em va dir que si en 31 anys no ho havia agafat que era dificil......això si he rentat molt be l'enciam i les verdures

A mi em van dir que si el pernil ibèric era dels bons no hi havia cap problema, o sigui que ja ho sabeu, teniu una bona excusa !!
A mi em venien de gust les pizzes i les olives !! quina falera !! i parlant de Frankfurts jo als que no em puc resistir son als que venen a l'Ikea !!(on per cert hi ha la densitat de panxes per m2 més alta de Catalunya !!)
Jo també patia pels Kg (en vaig agafar uns 12/13) però en molt poc temps fiu van desapareixer !
A mi em venien de gust les pizzes i les olives !! quina falera !! i parlant de Frankfurts jo als que no em puc resistir son als que venen a l'Ikea !!(on per cert hi ha la densitat de panxes per m2 més alta de Catalunya !!)
Jo també patia pels Kg (en vaig agafar uns 12/13) però en molt poc temps fiu van desapareixer !
Hola guapes!!!
Ehhh quantes som ja!!! Que bé!!!
Frankfurts de la Riera.... mmmmmm ara m'ha vingut de gust!!! mmmmmmmmmm jejeje
Allowyn, som veïnes! Els meus pares viuen al carrer Biada, bueno de fet jo hi he viscut tota la vida!! Que bé, ja aniré a saludar-te un dia a la cafeteria!!!
Yuyu, oi si.. els gelats de la Verdú.. i els granissats de maduixa i de taronja... aaaaahhh se'm fa la boca aigua només de pensar-hi!! jejeje
Patricia37, jo m'hi he visitat un cop amb el Dr Carabias, és molt maco (un pèl sobon) però molt bon home i molt amable. A mi el tracte em va agradar molt.
Catty, doncs mira, quan vinguis de vacances ja podràs quedar amb gent, així coneixeràs a algú que la família sogril jejeje
PEtonets per totes guapes!!!!!!!
Ehhh quantes som ja!!! Que bé!!!
Frankfurts de la Riera.... mmmmmm ara m'ha vingut de gust!!! mmmmmmmmmm jejeje
Allowyn, som veïnes! Els meus pares viuen al carrer Biada, bueno de fet jo hi he viscut tota la vida!! Que bé, ja aniré a saludar-te un dia a la cafeteria!!!
Yuyu, oi si.. els gelats de la Verdú.. i els granissats de maduixa i de taronja... aaaaahhh se'm fa la boca aigua només de pensar-hi!! jejeje
Patricia37, jo m'hi he visitat un cop amb el Dr Carabias, és molt maco (un pèl sobon) però molt bon home i molt amable. A mi el tracte em va agradar molt.
Catty, doncs mira, quan vinguis de vacances ja podràs quedar amb gent, així coneixeràs a algú que la família sogril jejeje
PEtonets per totes guapes!!!!!!!
doncs si puc menjar franfurts i pernil dolç, ja em puc quedar embarassada!!!!!!!jejejee
Per cert, jo sóc més del Berna pels gelats....., tot i que als de la Verdú tampoc els hi faig mala cara, eeeh!
Quedada de panxolines i buscadores mataronines: al Franfurt de la Riera! ja veureu que contents estaran els cambrers de veure tanta dona junta! jajaja

Per cert, jo sóc més del Berna pels gelats....., tot i que als de la Verdú tampoc els hi faig mala cara, eeeh!
Quedada de panxolines i buscadores mataronines: al Franfurt de la Riera! ja veureu que contents estaran els cambrers de veure tanta dona junta! jajaja

si és veritat Musica!!! jajaja perquè els cambrers també són dels de tota la vida!!!!!!! jajaja
hora de sopar i nomes llegeixo: frankfurt, frankfurt, frankfut..... que bons!! a part els de la Riera tenen un gust especial... que bons!!!!!!!! em sembla que aquest cap de setmana em menjaré un.... no em puc resistir!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |