Recomaneu-me un portabebès útil des del 1r dia

Més qüestions.
mamavi
:: poltre
Entrades: 633
Membre des de: dv. feb. 29, 2008 9:03 am

Re: Recomaneu-me un portabebès útil des del 1r dia

EntradaAutor: mamavi » dg. oct. 04, 2009 2:07 pm

crec que un fular elàstic és el millor. Tinc una amiga "experta", si vols li comento.
Jo vaig utilitzar la bandolera i després el mei tai. Em va anar força b´, la veritat, però crec que el fular o el pouch van més bé (això m'han dit). :content:
iuia
:: zebra
Entrades: 1633
Membre des de: dt. feb. 17, 2009 12:42 pm

EntradaAutor: iuia » dg. oct. 04, 2009 3:51 pm

A mi també m'interessa el tema. Què recomaneu? Jo em vaig comprar un portabebès-arrullo de la casa Nikidom. El què passa que al ser prematurs no s'hi veuen els nens allà dins encara. Algú el té? Què tal us ha anat?
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

El nostre post per si voleu saber-ne més:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=12672
sancale
:: pantera
:: pantera
Entrades: 800
Membre des de: ds. feb. 28, 2009 1:53 am

EntradaAutor: sancale » dg. oct. 04, 2009 4:25 pm

Hola,
Hi ha una forera que és experta en el tema dels portabebés, la Djiluga. Ella us pot aconsellar els millors segons la edat del nen. De fet, a l´apartat General del foro, a Trobades, us indica dates de tallers gratuïts que fa on podeu provar els diferents tipus de portabebés.
A mi em va aconsellar i estic supercontenta!!!
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dg. oct. 04, 2009 5:12 pm

jo tinc això... i molt be!!!!!
quan era mes peque em feia cosa portar-li, tot i que anava de conya, i ara es genial!!!!!!!!!

http://www.hotslings.com/baby_slings/ev ... collection
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dg. oct. 04, 2009 6:12 pm

Jo tinc aquest: http://www.becobabycarrier.com/index.asp

Que té un reductor per portar els mes petits de tots... a mi me'l van regalar quan l'Iris ja era mes gran i no el vaig utilitzar amb reductor i em fa l'efecte que potser costa una mica posar-los dins amb el reductor, vaja que no és tant pràctic com anar sense ... abans de tenir-la jo la portava amb el fulard des que va neixer i hi anava la mar de bé però ara em fa una mica de mandra fer tot el muntatge del fulard i vaig mes ràpid amb la moxileta i al pare li agrada més...

Jo n'estic molt contenta de la Beco però per que me la van regalar per que si no pica una mica...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dg. oct. 04, 2009 6:59 pm

Hi ha moltes socpetitones que ja s'han animat a dur el seu nadó a sobre, jo realment et recomanaria un fular(no necessàriament elàstic) o una bandolera.

Hi ha un munt d'instructores que et poden ensenyar a posarte el fular o la bandolera si t'animes, segur que en tens una prop de casa.
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dg. oct. 04, 2009 7:13 pm

M'encanta que vulguis dur el teu bebé des del primer dia! jo el Guiu el duc des de les primeres setmanes i m'agrada taaaant!!! :love: :love: :love:

El meu portabebé preferit és el fular, perquè sents al nen tant a prop! I és tant còmode, ens hi estem hores i hores! I a més són preciosos! :r) Et poso alguna foto dels meus, també tinc una bandolera d'anelles... :r) Exhibicionista què és una! :-D De totes maneres com ja t'ha dit algú parla amb la djiluga que n'és tota una experta! i si pots ves a un dels seus cursets, són molt xulos!!! :love: Jo hi vaig anar a l'agost! Allà podràs remenar tocar i provar tot tipus de portabebès i veure què és el que més et convé!
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Imatge
Imatge
Imatge
djiluga
Entrades: 1913
Membre des de: dt. abr. 22, 2008 9:34 am
Ubicació: El Maresme
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. oct. 04, 2009 7:41 pm

Hola Goga,

Doncs que bé que vulguis portar el petit des del primer dia!!! :pandi: :pandi: :pandi:
Per a un nen acabat de néixer pots utilitzar fular teixit, fular elàstic i bandolera perfectament. També hi ha el "marsupi" que és un tipus de motxilleta ergonòmica molt suau adequada a partir dels 3,5kg.
Jo, si n'hagués de triar un de sol triaria el fular, és el portabebè més còmode quan està ben posat... i amb nens petits que van gairebé tota l'estona dormint els pots portar hores i hores còmodament. Elàstic o no elàstic... és una altra qüestió, doncs si vols un fular únic que et serveixi des que neixi fins que el nen sigui gran seria un no elàstic, si vols un fular que puguis utilitzar des que neix fins als 12-15kg és una bona opció molt agradable i fàcil per començar (depenent de l'època de l'any, dels nusos que vulguis utilitzar,...)
La bandolera d'anelles resulta molt pràctica i va molt bé per donar el pit, de totes maneres no et permet tenir els braços tant lliures com el fular i també requereix ajustar-la, encara que només sigui mitjançant anelles.
Pel que fa al marsupi, doncs és una bona opció fins als 7-8 mesos aproximadament (que ja podries utilitzar la teva altra motxilla ergonòmica). Col·loques ràpidament al bebè i queda en posició granoteta sense que hagis de fer res en especial.
Com t'han dit, si et ve de gust venir a algun taller, podràs veure-ho tot en directe.
I si tens altres dubtes... aquí estem! :ok:
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. oct. 04, 2009 8:30 pm

Goga ha escrit:Moltes gràcies a totes, canguretes! :cangui:

Veig que en general em recomaneu el fular! :p-) I les bandoleres tipus BabyBag què tal? Pensava que anaven millor pels nadons que no pas els fulars, no és així doncs?

Noooooooo!!! Les tipus prémaxx i redcastle, etc. no tenen ni punt de comparació amb una bandolera d'anelles que et pots cosir tu mateixa :ok:
Aquest tipus de bandolera com la "babybag" que dius, s'adapten molt poc al bebè i al portador, són incòmodes per qui les porta i el bebè malgrat se li respecta la curvatura natural de l'esquena va molt desenganxat de la mare, tampoc pots fer totes les posicions que faries amb una simple bandolera d'anelles.
Si hi tens traça, amb una simple tela de cotó de 70cmx2,10m i unes anelles d'alumini específiques per a bandoleres et fas una bandolera genial molt més còmode i adaptable a les posicions i edat del bebè que qualsevol bandolera que no sigui d'anelles ;-)
A més, se'n troben molt bé de preu. Hi ha mares que en cusen... i des de 25 euros se'n poden aconseguir.
ImatgeImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dg. oct. 04, 2009 8:53 pm

Al post de PORTABEBÈS n'hem parlat uns quants cops.
Jo el desaconsello totalment perquè és un portabebè molt poc adaptable. Depèn en de la talla del portador i de la talla i posició que utilitzaràs amb el nen a cada moment.
Per exemple, la noia de la foto quan el nen tingui un mes més no l'hi podrà dur perquè no li cabrà així estiradet, i no li anirà bé per portar-lo ventre amb ventre perquè no es pot ajustar, i més endavant per portar-lo a la cadera caldrà tornar-ho a valorar.
Jo en tinc un, i sempre m'ha anat petit o gran... :-:)
ImatgeImatgeImatge
marta9
Entrades: 657
Membre des de: dj. oct. 23, 2008 3:01 pm
Ubicació: Rubí (Vallès Occidental)

EntradaAutor: marta9 » dg. oct. 04, 2009 9:47 pm

Goga ha escrit:
Marta9, a la foto on portes el Guiu amb 2 setmanes, veig que no el portes estirat, sinó dret. És així com s'han de dur? Jo pensava que es duien estiradets.

Es poden dur estiradets, clar, per donar teta va molt bé, però es poden dur també drets si van en posició granoteta (amb les cames més altes que el culet i l'esqueneta curvada, i de cara a la mare, clar!)...
Imatge
Imatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. oct. 05, 2009 1:29 am

Goga ha escrit:Gràcies, djiluga! I dels pouches, què me'n dius? Com aquest:

Imatge

jo és el que tinc, i a mi em va perfecte. Molt fàcil de posar i la Júlia sembla anar-hi ben còmoda assentadeta. Jo no li vaig portar de molt petita, però.
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. oct. 05, 2009 8:03 am

tolinso ha escrit:jo és el que tinc, i a mi em va perfecte. Molt fàcil de posar i la Júlia sembla anar-hi ben còmoda assentadeta. Jo no li vaig portar de molt petita, però.

Aquesta és la qüestió, si l'utilizes quan el bebè ja pot anar assegudet i agafes la talla que et correspon ok. Però no és la mateixa talla per portar el bebè estirat en posició bressol, ni posició buda, que per portar-lo assegudet.
Si el problema no és que el bebè no hi vagi còmode, sinó que és molt difícil ensopegar la talla adequada en cada moment.
ImatgeImatgeImatge
marta_mum
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dl. oct. 05, 2009 10:12 am

A mi el pouch també m'agrada molt, no és tan ajustable com una bandolera, posats a comparar amb un portanadó semblant, però per donar el pit és genial, i mes endavant quan volen pujar i baixar constantment i per trajectes curtets també!

Igual que el nen va creixent i li anem canviant la roba perque li queda petita o nosaltres ens engreixem i aprimem i hem de canviar de pantalons, el pouch és igual, però tampoc usaras la mateixa bandolera 4 anys seguits!!!, perquè sóm presumides i igual que compres pantalons i camises noves, també de tant en tant renoves el portanadó , o en tens 2 o tres per combinar amb la roba que dus un dia concret.

Jo mateixa tinc els "de batalla" per estar a casa, els del dia a dia i els de lluir, per mi és una prenda de roba mes.
Noa25
Entrades: 1025
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 9:54 am

EntradaAutor: Noa25 » dl. oct. 05, 2009 12:16 pm

Hola noies!
Jo estic molt animada a fer servir un portabebe, però sobretot pel tema de la LM. Estic indecisa entre la bandolera i el fular. He vist diferents videos, i trobo que la bandolera és molt facil de posar i treure, en canvi el fular el trobo més distret i més atapait...Jo, a part del portabebe penso fer servir cotxet. Que em recomeneu?
Imatge
ImatgeImatge
djiluga
Contacta:

EntradaAutor: djiluga » dl. oct. 05, 2009 1:09 pm

Noa25 ha escrit:Hola noies!
Jo estic molt animada a fer servir un portabebe, però sobretot pel tema de la LM. Estic indecisa entre la bandolera i el fular. He vist diferents videos, i trobo que la bandolera és molt facil de posar i treure, en canvi el fular el trobo més distret i més atapait...Jo, a part del portabebe penso fer servir cotxet. Que em recomeneu?

Jo et recomanaria provar-los, encara que sigui amb panxa :-()) per fer-te a la idea com s'utilitzen i quin t'és més pràctic.
La bandolera és senzilla, però també cal ajustar-la, va molt bé per donar el pit i per a portar els bebès petits, però no ofereix la comoditat i mans lliures absolutes del fular. El fular, sobretot l'elàstic, també va molt bé per donar el pit!
ImatgeImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::