MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
O sigui que hem de quedar al Nougat, al frankfurt, a la plaça de la peixeteria i a la cafeteria de l'Allowyn!!! nenes!! que m'engreixaré més del que ja ho estic!!! jajajaja
jo prendré nomes aigües!! jejejeje
jo prendré nomes aigües!! jejejeje
musica moltes gràcies guapa! a veure si demà quan torni de treballar em dona temps d'anar a mirar-ho
Txellins gràcies a tu també per la referència, també ho aniré a mirar i demà us explico
noietes!!! que ens hem de controlar sino ens passarem el dia menjant jajajajajaja
Txellins gràcies a tu també per la referència, també ho aniré a mirar i demà us explico
noietes!!! que ens hem de controlar sino ens passarem el dia menjant jajajajajaja
Moltes felicitats musica!!!!!!
Nosaltres hem passat el cap de setmana fora... el peque super bé!!!
Bona setmana a tothom!!!
Nosaltres hem passat el cap de setmana fora... el peque super bé!!!
Bona setmana a tothom!!!
Musica moltes felicitats....ho he vist ara!!!!! que be una altra mami!!!!
Noies no m'ha quedat clar on era la trobada????
era aquest finde....m'he l'he perdut???? 
Noies no m'ha quedat clar on era la trobada????
era aquest finde....m'he l'he perdut???? 
Quan vosaltres vulgueu la fem!!! jo treballo una setmana de matins i una de tardes, però la setmana que vaig de tardes, a les 7 ja plego o sigui que si calgués doncs ja m'afegiria on fos una mica més tard i sinó, doncs aprofitar la setmana que vaig de matins jejejejee
Quan i on vulgueu!!!

Quan i on vulgueu!!!

Per cert, avui tenia visita al CGO però al final m'han trucat dient que el doctor tenia una cessària d'urgència que me la canviaven per dimecres... Toca esperar una mica més!!!
Amb les ganes que tenim de veure que tot va bé... aixx que es fa llarg això!!! Sort que només són dos dies més... jejje
PEtonets!!!!!!!!!!!11
Amb les ganes que tenim de veure que tot va bé... aixx que es fa llarg això!!! Sort que només són dos dies més... jejje
PEtonets!!!!!!!!!!!11
jo tambe tinc visita avui....be jo la tenia dema i em van trucar per canviar-la per avui!!! 

- lauraijoan
- :: zebra

- Entrades: 1141
- Membre des de: dg. juny 21, 2009 4:35 pm
CAP GROSSES!!!!
Ja no soc buscadora!! sóc futura mami de Juny!!!! oleeeeeeeeeeeeee!! engrossaré la llista de les panxus de Mataró!!!
Bueno bueno...veig que esteu quedant jo m'apuntooooooooo!!! a Ca L'uÑO al Frankfurt!! però no tot al mateix dia!!! heheh i el bar Alloween aquest no el conec...on para?? em sembla que m'hauré de llegir tot el post....
per cert jo treballo a bcn i només podria quedar el finde... :(
Ei això de l'ou de xocolata és molt bona idea...si si..-..si alguna ho va a preguntar que ho digui a veure que!
Ja no soc buscadora!! sóc futura mami de Juny!!!! oleeeeeeeeeeeeee!! engrossaré la llista de les panxus de Mataró!!!
Bueno bueno...veig que esteu quedant jo m'apuntooooooooo!!! a Ca L'uÑO al Frankfurt!! però no tot al mateix dia!!! heheh i el bar Alloween aquest no el conec...on para?? em sembla que m'hauré de llegir tot el post....
per cert jo treballo a bcn i només podria quedar el finde... :(Ei això de l'ou de xocolata és molt bona idea...si si..-..si alguna ho va a preguntar que ho digui a veure que!
- lauraijoan

merci alba!! a tu ja et queda poquet eh?? cap símptoma?
Lauraijoan enhorabona!!! Acabo de llegir com vas saber-ho!! què romàntic en un creuer!! aixxx que xulo!!!
Lo del Bar Allowyn, és el nom d'una forera jejejeje el bar es diu Coffee Blues em sembla i està prop dels jutjats de MAta´ro, a la ronda Francesc Macià
Lo del Bar Allowyn, és el nom d'una forera jejejeje el bar es diu Coffee Blues em sembla i està prop dels jutjats de MAta´ro, a la ronda Francesc Macià
lauraijoan ha escrit:merci alba!! a tu ja et queda poquet eh?? cap símptoma?
cap sintoma i molts psicosintomes!! ojala em pugui unir a aquest post com mami.. jejeje!!!!!!!
la veritat que super romantic no??? alla en el creuer
- lauraijoan

artemis! ah!!merci!!! encara no he tingut temps de llegir-ho tot....:) bueno doncs sigui on sigui...jo m¡apunto! hehe
alba, doncs la veritat que si.... primer em vaig portarr uns TE que tenia a casa i el primer dia de la nowarry me'ls vaig fer, va sortir una ratlla q casi no es veia....i no les teniem totes amb nosaltres, així que vem comprar a santorini un clear blue, jo el volia digital però no en tenien...total que tot en grec! jo penava que almenys estarien les instruccions en angles!! però vamos que un positiu es un positiu! heheh la veritat q va ser molt romàntic perq just sortia el sol... però et puc dir que jo ni reaccio ni res...em vaig quedar en xoc...el joan va fotre un crit que crec q va despertar la resta de camarots...jejjeje... a veure si els psico se't converteixen en psimptomes! sort!

alba, doncs la veritat que si.... primer em vaig portarr uns TE que tenia a casa i el primer dia de la nowarry me'ls vaig fer, va sortir una ratlla q casi no es veia....i no les teniem totes amb nosaltres, així que vem comprar a santorini un clear blue, jo el volia digital però no en tenien...total que tot en grec! jo penava que almenys estarien les instruccions en angles!! però vamos que un positiu es un positiu! heheh la veritat q va ser molt romàntic perq just sortia el sol... però et puc dir que jo ni reaccio ni res...em vaig quedar en xoc...el joan va fotre un crit que crec q va despertar la resta de camarots...jejjeje... a veure si els psico se't converteixen en psimptomes! sort!

que maco nena!!!!! sempre recordaras aquest viatge eh?????
d'aqui uns dies sortirem de dubtes!
d'aqui uns dies sortirem de dubtes!
hola noies! soc nova aqui, tinc un petit problema;potser em podeu ajudar. Estic de 21 setmanes i m'he quedat sense ginecoleg, i ara n'he trobat un que porta parts a l'hospital de barcelona, pero no el conec, algu coneix el doctor Briones?? es de l'equip d'en Font. Moltes felicitats a totes
!!
!!Re: MAMIS I BUSCADORES MATARÓ
Mosca jo em visito amb la doctora Carreras que també és de l'equip d'en Font, jo estic molt contenta amb ella, aquest metge em va fer les primeres corretges i no se... jo em quedo amb la meva gine.
Lauraijoan!!! FELICITATS!!!! ja t'ho vaig dir al post de juny! Les dues som de juny i mataronines! que guai!
mosca, no conec el Dr. Briones. Com és que t'has quedat sense ginecòleg? Jo havia anat amb la Dra. Carreras, però fa 2 anys em vaig canviar per tema d'horaris...
mosca, no conec el Dr. Briones. Com és que t'has quedat sense ginecòleg? Jo havia anat amb la Dra. Carreras, però fa 2 anys em vaig canviar per tema d'horaris...
bon dia! mosca a mi em porta el dr. Lopez del Font. com que t'has quedat sense????
hola noies, es que el meu gine ha deixat la privada, ara esta a la seguretat social. M'agradaba mot, pero que hi farem. El problema es que m'ha costat molt trobar algu que vagi a l'hospital de barcelona, i aquet hi va. gracies a totes! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]