HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Neu
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Neu » dc. oct. 07, 2009 7:00 pm

Hola Nuri79,

ara mateix vinc de fer-me la histero i molt bé. Bé, m'he pres un Nolotil una hora abans por si las moscas... Estava bastant nervi abans (problema de llegir massa coses a Internet!) i no es pot dir que m'hagi fet mal. Sí que és veritat que ha costat trobar el cèrvix en el meu cas, però un cop l'han trobat ha estat un moment posar la cànula amb el líquid. Tens la molèstia típica de regla per uns instants i ja està. Ara estic feliç i i campant per casa i amb ganes de menjar una super pizza casolana!

Estigues tranquil·la que no és res!!
nuri79
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dj. oct. 08, 2009 2:36 pm

Ja m'han fet la famosa prova, a mi si que m'ha fet mal però el mal menys mal que ha durat molt poc. Hi ha hagut un moment que només pensava en sortir corrents d'alli. El radioleg diu que tot esta bé però que tinc l'úter una mica amagat i que això no hauria de ser problema de res per a quedar-se embarassada. A veure que diu el ginecoleg d'aqui dues setmanes. He fet venir el Nurio i em sembla que no calia, s'ha hagut demanar unes hores de festa a l'escola on treballa...hehehe.

Així suposo que el problema principal deuen ser els bitxitus del Nurio, ja he comprat maca a veure si la cosa millora una mica més.

:girafa:
Imatge
nuru
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » dj. oct. 08, 2009 4:30 pm

Neu i Nuri79 ja heu passat el mal tràngol, m'alegro perquè sembla que tampoc ho heu passat massa malament. Per cert, sabeu com es diu l'estri que posen al principi, que se sent un clac-clac i que fa que s'obri l'orifici (perdoneu però ja m'enteneu, oi?)?

Ara estem totes a la mateixa fase: a l'espera dels resultats, no? Us han donat les plaques a vosaltres?

A mi avui m'ha vingut la regla i jo no sé si és a conseqüència de la prova o casualitat, però la tinc força més abundant que últimament. Pensant-hi, crec que últimament cada vegada que em venia era més escassa... :-:) no sé si això és possible... I a més amb un mal com quan tenia 15 o 16 anys, que em cargolava de mal tot el primer dia. Demà o dissabte anirem a fer les anàlisis amb el nuruman i llavors ja demanarem hora per els resultats de tot plegat: ell ja pateix per què li diuen dels seus ..::·· .
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
Neu
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dj. oct. 08, 2009 4:54 pm

Hola Nuru, l'estri aquest que dius és l'espècul. A mi me'l van posar i treure unes quatre vegades, no hi havia manera de trobar el coll de l'úter! Em van dir que la trompa que em queda està ok. Ja m'ho pensava si fa un mes em vaig quedar embarassada. Els resultats me'ls donen en dos dies, és a dir, que si me la vaig fer ahir demà ja els puc recollir. Jo ara me'n vaig a consultar el meu cas a RA.

Molta sort amb els anàlisis!

Nuri79, m'alegro que ja ho hagis passat! Una mica de mal sí que fa quan et posen la cànula amb el contrast. Però com que jo sempre he patit força mal de regla, doncs mira, ho vaig suportar força bé.

Molta sort a les dues. A veure si tornem a coincidir.. aquesta vegada en un post d'embarassades!
nuri79
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 4:50 pm

EntradaAutor: nuri79 » dj. oct. 08, 2009 8:30 pm

hOla Nuru i Neu, estaria molt bé trobar.nos en algun post d'embarassades. tan de bo!

Nuru, això que comentes de la regla a mi em passa igual. La setmana passada quan em va venir vaig estar dos dies fatal, i també em va recordar el dolor de quan era més joveneta. La segona nit em vaig prendre un nolotil i normalment el segon dia mai m'havia fet mal. I a sobre ara només em dura dos-tres dies. El primer i el segon normal i el tercer només una miqueta de taques. A veure si amb la histero si hi ha més drenatge. Vaig pensar de comentar-li al ginecòleg el dia de la visita daqui un parell de setmanes.

Els resultats me'ls han donat avui mateix i ara he obert el sobre i posa que tot normal.

molta sort a les dues!

:girafa:
Imatge
peke
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

EntradaAutor: peke » dj. nov. 26, 2009 4:04 am

Hola noies, entro en aquest post perquè estic amoïnada.

Bé, us explico una mica, portem buscant des de l'octubre de 2008 i quan va fer un any vam començar amb les proves:
_ primer amb TO, que em van sortir negatius.
_ segon semiograma del Pekeman, que va sortir regular ja que la normalitat són 20 milions d'espermes i ell té 8 milions...
_ tercer visita del Pekeman a l'andròleg (el ginecòleg dels homes) i li va dir que no tenia cap problema mèdic ni cap obstrucció als conductes que provenen dels testicles, però que calia repetir la prova per contrastar resultats.
_ quart m'he fet les analítiques hormonals i tot OK!
_ cinquè, a l'espera de la segona prova del Pekeman (que no està gaire convençut de fer-se-la) el gine m'ha recomanat fer una histero...i per això sóc aquí perquè em pugueu orientar.

El gine m'ha recomanat el doctor R. Salvador, de Barcelona, la clínica està al c. València, alguna el coneix?
Què em podeu dir de la histero? Estic amoïnada....

Gràcies per endavant
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
nuru

EntradaAutor: nuru » dj. nov. 26, 2009 8:02 am

Hola Peke, no ens coneixem però t'he anat llegint per aquí. A mi em van recomanar prendre una Buscapina una hora abans de fer-me la prova. Per mi va ser una mica molest perquè el doctor no veia una de les trompes i va haver de forçar una mica l'estri unes quantes vegades (i ha resultat estar obtruïda...). No sé, jo vaig tenir la sensació com quan em van fer una ecografia vaginal la primera vegada, però això és molt personal, eh?

Sobre el doctor no te'n puc dir res perquè no el conec.

Ànims que, passet a passet ja hi arribarem. :elefant:

Cirereta
:: zebra
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

EntradaAutor: Cirereta » dj. nov. 26, 2009 10:31 am

Bon dia, nenes.

A mi em toca la histero demà. He anat llegint cosetes al post, però no gaires, perquè si no, em vénen tots els mals :-D :-D

A mi, la histero, me la fa fer el gine nou amb qui vaig ara (especialitzat en infertilitat).
Em va dir que una horeta abans em prengués un ibuprofè i un sobre que es diu Zitromax, que té pinta de ser força dolent Imatge Imatge

Després, em va dir que em donarien els resultats el mateix dia. Que em farien esperar una estona, però que sortiria de la clínica amb els resultats a la mà. Aquí he llegit que algunes dieu que els resultats triguen una setmaneta o així... No sé, ja veurem al final com va ?-) ?-)

Peke: No et puc dir res del metge ni de la clínica, perquè no els conec.
Jo procuro no patir massa i pensar que és una prova més per saber per què no ens quedem :-())
Malgrat que pugui fer una miqueta de mal, segur que serà suportable.
Suposo que ja saps de què va la prova: t'introdueixen un contrast i et van fent radiografies per mirar les trompes. Ara bé, no sé quant triga la prova ni res, però espero que passi ràpid. :ok:

Demà ja us explicaré com ha anat, per si a alguna us ajuda llegir una experiència més.
clareta
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dj. nov. 26, 2009 11:06 am

Hola guapes!
Ei, no patiu que la prova dura poc.. això si, com més relaxades, millor. A mi em donàren una ampolleta (m'ho vaig ficar pel culet) per a relaxar les cames, no sabia res d'això, a l'entrar alli m'ho digueren.. Et fiquen el contrast, i comproven la permeabilitat de les trompes, i fan radiografies a l'uter..
A l'acabar vaig tenir mal com si fos la warry, però en un ratet em va passar.
Respecte als resultats, a mi no me'ls donàren en el moment..
Que vaja molt bé!
Imatge

Imatge
Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » dj. nov. 26, 2009 11:10 am

Gràcies, Clareta! Ets un :***:
No et deus pas recordar de quanta estona et van tenir fent-te la prova?
clareta

EntradaAutor: clareta » dj. nov. 26, 2009 11:19 am

No hi ha de que nsole, bonica
Donç exactament, si et dic la veritat, no ho sé.. però ja et dic que no massa, et fiquen el liquid, et diuen que et moguis cap a un costat i l'altre per a que passe, i van fent les radiografies, és ràpid.
És més la por del que pensem que és la prova que res, jo quan vaig sortir d'alli, ho vaig fer plorant, ma mare pobreta, no sabia com consolar-me, i no era pel mal, sinò per l'angoixa que duïa dins i el pes que m'havia acabat de llevar, jeje.
Imatge

Imatge
Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » dj. nov. 26, 2009 11:25 am

Aix, catxis... :-()-) :-()-)
Sí tens raó. Crec que és més el que ens imaginem de la prova que la prova en sí. I clar, a això hem de sumar el neguit de per què no ens quedem :-()) i les proves anteriors per anar descartant cosetes.
En fi, però s'ha de fer. Quin remei!

Petonets :--/)
clareta

EntradaAutor: clareta » dj. nov. 26, 2009 11:37 am

jeje, si.. així és
Que vaja bé demà, ja ens contes.
Un petonet
Imatge

Imatge
nuru

EntradaAutor: nuru » dj. nov. 26, 2009 1:13 pm

Nsole A mi em van tardar uns 25 minuts. Com que el metge va voler fer una altra intentona per comprovar que la trompa dreta no era permeable, va fer-me estar uns 5 minuts quieta (estant en la postura de gine tampoc em podia moure gaire... :-:) ). Em va explicar que si em relaxava una mica potser es podria veure i llavors va tornar a fer alguna altra radiografia. Per això crec que en general deu durar uns 15 o 20 minuts...

Molta sort i ja t'aniré llegint per aquí o pel súperpost de grafiqueres.

Clareta :--/) ens veurem al post de Ra, més tard explicaré la visita al centre de RA que vam fer ahir.

Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » dj. nov. 26, 2009 2:33 pm

Gràcies, Nuru!
Faré uns quants Imatge Imatge Imatge abans d'anar-hi per estar ben relaxadeta ;-) :-D

I també m'aguantaré les ganes de fer pipi, que la Duneta em va dir que et fan un TE abans de la prova. I clar, si llavors no te'n vénen ganes, et fan esperar. :-((
Però potser a mi no me'l faran, perquè demà tan sols estaré a CD7. Però mira, per si de cas... :-D
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dj. nov. 26, 2009 6:53 pm

Suerte mañana!!!
peke

EntradaAutor: peke » dj. nov. 26, 2009 11:58 pm

Bona nit noies, moltes gràcies a totes per respondre i per donar-me ànims. La veritat és que es fa una mica dur perquè jo no he dit res a ningú, excepte la meva millor amiga, i això de dur en silenci el patiment de la búsqueda i de les proves...hi ha dies que em dóna per plorar, aparentment sense motiu, i segur que és de tot el que porto acumulat, en fi, tot sigui per aconseguir el gran somni.

NSOLE que vagi molt i molt bé demà, ja ens explicaràs.

Gràcies a totes per escoltar-me, us ho agraeixo molt i molt.

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » dv. nov. 27, 2009 1:32 pm

Hola, guapes.

Per fi puc entrar.

Kitiara, Peke, Clareta, Nuru: Gràcies pels ànims :-()-)

Doncs tu, aquest matí, una horeta abans de la prova m’he pres l’ibuprofè i el Zitromax.
Fins aquí, :ok:

He estat prou tranquil•la, però m’han fet força mal. Primer, la prova me l’ha fet una noia que no en sabia massa (i al costat hi havia el metge, guiant-la i donant-li instruccions). I només en introduir-me l’aparell aquell per obrir-te (ara no recordo el nom), m’ha fet un mal horrorós. He tingut la sensació que no estava lubricat (o això, o jo estava tan nerviosa que no entrava ni a la de tres). :-((

Al final sí que m’han donat els resultats al moment, eh. Jo em pensava que no.
Us en faig un resum:
Només m’han pogut veure la trompa esquerra. La dreta, no. Però el metge m’ha dit que la trompa que es veu està molt bé i que, aparentment, no hi ha d’haver problemes perquè em quedi prenyi: és permeable i dóna de si.
Pel que fa a l'altra trompa, potser m’hauran de fer alguna prova més per veure què coi passa. Pot ser que tingui la matriu una mica desviada o poden ser altres coses. Però ara he d'anar al meu gine per veure què diu i què fem. Ja hi he trucat i tinc hora el 16 de desembre a les 13.15 h. Quins nervis, no sé si podré esperar tant. :menjadonuts: :menjadonuts:

Estic una mica preocupada, no us diré que no (encara que el metge diu que em puc quedar prenyi), però intentaré no amoïnar-me gaire fins que no parli amb el gine.

Això sí, nenes, quins nervis que he passat amb la ditxosa trompa: m’han fet posar de costat, una altra vegada al mig, han hagut de sacsejar-me i tot, fer-me un tacte vaginal… Buf, pensava que no s’acabava mai.

Clareta: M’ha passat com a tu. Quan he sortit d’allà, que hi havia el meu nino a la sala d’espera (s’ho ha manegat a la feina per acompanyar-me), m’he posat a plorar dels nervis que duia a sobre. Buf, quin mal ratu.

Ei, amb això no vull desanimar ningú, eh! Bé hi ha moltes noies a qui la prova els ha anat la mar de bé i quasi no els ha fet mal. Sobretot, eh :ok: :love: Jo només us explico la meva experiència, que no ha de ser necessàriament la vostra.

Però ara ja està i estic supercontenta d'haver-m'ho tret ja de sobre :pandi:

Nuru: Ja veus que m'ha passat com a tu: només m'han vist la trompa esquerra. La dreta, no. Si tens un momentet, m'agradaria saber què t'han dit a tu d'això que no hagin pogut veure-la.

Després, hi ha una altra cosa que m'ha cridat l'atenció: el gine no va donar massa importància a la prova, en el sentit que en unes horetes segurament ja estaria bé i podria anar a treballar i tot.
En canvi, els de l'hospital m'han dit que fes repòs, que res de treballar, que potser tindré febre (38), que potser tindré dolor de regla, que potser tindré pèrdues... que millor que em quedi a casona reposant i estiradeta.
Vaja, dos extrems: uns tant i els altres tan poc.
Jo la veritat és que em trobo força bé.

Una altra cosa: No m'han fet cap TE (hi ha noies a qui sí els l'han fet) i al final, quan ja anava per vestir-me, m'han donat una compresa per a les possibles pèrdues. Jo us recomano a les qui us hagueu de fer la prova que us emporteu un salvaslip, perquè la compresa que m'han donat és d'aquelles immenses. Quina incomoditat!!! :-D :-D :-D

Petons, guapes! :--/) :--/)
nuru

EntradaAutor: nuru » dv. nov. 27, 2009 3:49 pm

nsole ha escrit:(...)

Nuru: Ja veus que m'ha passat com a tu: només m'han vist la trompa esquerra. La dreta, no. Si tens un momentet, m'agradaria saber què t'han dit a tu d'això que no hagin pogut veure-la.

Després, hi ha una altra cosa que m'ha cridat l'atenció: el gine no va donar massa importància a la prova, en el sentit que en unes horetes segurament ja estaria bé i podria anar a treballar i tot.
En canvi, els de l'hospital m'han dit que fes repòs, que res de treballar, que potser tindré febre (38), que potser tindré dolor de regla, que potser tindré pèrdues... que millor que em quedi a casona reposant i estiradeta.
Vaja, dos extrems: uns tant i els altres tan poc.
Jo la veritat és que em trobo força bé.

Una altra cosa: No m'han fet cap TE (hi ha noies a qui sí els l'han fet) i al final, quan ja anava per vestir-me, m'han donat una compresa per a les possibles pèrdues. Jo us recomano a les qui us hagueu de fer la prova que us emporteu un salvaslip, perquè la compresa que m'han donat és d'aquelles immenses. Quina incomoditat!!! :-D :-D :-D

Petons, guapes! :--/) :--/)

Nsolé, sembla que hàgim anat a la mateixa clínica (tot i que sé que no pq no som d'allà mateix)! Contesto per temes que si no em perdo:
-Sobre la trompa: doncs no m'han donat cap motiu. La gine del centre de RA em va dir que no se sap per què s'obstrueixen.
-Sobre la prova: a mi també em van fer mal. És més, l'espècul (la Neu em va dir com es deia l'aparell) o algun altre estri d'aquells es va trencar mentre el metge l'estava usant (crec que inconscientment jo estava fent més força de la que tocava...). A més, l'últim que devem estar quan ens fan aquesta prova és lubricades, dic jo, no!? Entre que "allò" es va trencar i que se'm va començar a fer llarg, quan em va dir que no es veia la trompa ja em vaig començar a neguitejar de forma més conscient. També em va fer radiografies de costat, i en aquesta posició és més molest.
-Sobre la post-prova: mmm, val, ho reconec, em vaig marejar. Ho dic amb la boca petita perquè em fa una mica de vergonya i perquè tampoc vull espantar a ningú :-:) . És que jo en comptes de posar-me nerviosa abans d'una cosa important, m'hi poso després i llavors passa el que passa... Quan em vaig recuperar vaig anar una estoneta a casa però llavors havia d'anar al despatx a acabar una feina que tenia pendent i com que era poca estona hi vaig anar. Molèstia de regla sí que en vaig tenir fins l'endemà, i quan em va venir la regla també vaig tenir dolorets (amb un gelocatil em passava) també la vaig tenir molt abundant, en comparació a com la tinc d'uns anys cap aquí, clar. A mi no em van fer TE.

Tranquil·la, amb un trompa neta n'hi ha de prou de sobres, ja ho saps oi? En el meu cas ho tinc pitjor perquè tinc OP, que em sembla que a tu no t'ho han dit mai, oi? Ara espera't al dia de visita amb la gine i parleu de com està tot.
* * * * * * *
Ara que repasso voldria demanar perdó pel rotllassu (haig d'aprendre a sintetitzar) i per l'especificitat d'algunes imatges, <:-)

peke

EntradaAutor: peke » ds. nov. 28, 2009 4:07 am

Nsole i Nuru gràcies per explicar les vostres experiències!!! Sí que és cert que cada dona és un món, però ajuda a conèixer de primera mà com us ha anat.

Nsole, tal com diu la Nuru saps que amb una trompa bé tot és possible, a més no pots descartar que l'altra no estigui bé, simplement no s'ha vist. Tot i això esperaria a que el gine et digués, o interpretés correctament els resultats, no?

Doncs això que dieu de trobar-vos malament després de la histero, jo m'estic plantejant demanar festa a la feina i no anar-hi, no tinc gaire problemes en aquest aspecte així que potser ho faré i em quedaré més tranquil·la.

Bé guapes, us torno a agrair els vostres consells. Que passeu un bon cap de setmana!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::