No li agrada el peix ...

Teòricament poden menjar de tot.

Lluna
:: gosset
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

No li agrada el peix ...

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 27, 2009 7:09 pm

A la Laia li costa molt menjar peix, l' unic que es menja una mica és el llenguado a la planxa, però el deixa quasi tot,
he provat altres i res...
Quin tipus de peix els hi doneu, i com el prepareu?
Estic preucupada pq hauria de menjar més peix, el que es menja potser ni arriba a ser una racció setmanal :ufs:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: No li agrada el peix ...

EntradaAutor: Ítaca » dt. oct. 27, 2009 7:22 pm

No et puc ajudar gaire pq a mi encara em falta una mica per donar-li peix... :-D , però... i si li fas una cremeta de verdures i li fiques a dins tot triturat?? No sé... jo crec q faré això pq mengi el peix q li toca, sino se'l menja al plat... ojos q no ven...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. oct. 27, 2009 7:49 pm

A mi em passa el mateix. El peix se'l menja barrejat amb la papilla de verdures, i quan li faig devora el plat. Però quan li presento el peix passat per la paella a trossets em diu que nanai...
sandra77
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sandra77 » dt. oct. 27, 2009 8:12 pm

I el rap, al meu li agrada molt. O bé el poso amb l'arròs bullit quan s'està fent i queda bullit i molt bó o amb la verdura també bullit.
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 27, 2009 8:47 pm

Si quan menjava tot triturat no tenia aquest problema, menjava peix 3 cops per setmana, amb el gust d ela verdura no
debia notar tan el gust de peix com sol, suposo. Però fa molt de temps que no vol res triturat.
El rap l' havia menjat alguna vegada, força bé, i jo tota contenta pq ja menjava bé el peix, i res al cap de poc temps va dir que no en volia, i res de res.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dt. oct. 27, 2009 8:57 pm

Goga,
clar que no m' agrada tot, però penso que als nens quan son petits és el moment d' intentar que els hi agradin coses tan importants
en una dieta com ara el peix, la fruita, i la verdura ...
La laia al principi de fruita tampoc en volia a trocets, i ara li agraden moltissim el plàtan i la poma a talls,i moltes altres fruites ...
Potser també puc trobar la manera de que li agradi el peix tb.
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dc. oct. 28, 2009 6:22 am

sandra77 ha escrit:I el rap, al meu li agrada molt. O bé el poso amb l'arròs bullit quan s'està fent i queda bullit i molt bó o amb la verdura també bullit.

Però després li tritures o li dones a trocets?
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
perla
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1099
Membre des de: dv. des. 14, 2007 11:46 am

EntradaAutor: perla » dc. oct. 28, 2009 9:40 am

I si proves de fer-li croquetes de peix? no sé, tot trituradet i arrebossat igual cola!
Imatge
Imatge
Didac
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

EntradaAutor: Didac » dc. oct. 28, 2009 11:00 am

Has provat amb aquests packs congelats que son "bocaditos de merluza" o algo per l'estil. Entre l'arrreboçat i que el peix que tenen te poc gust a peix i son una bona manera de introduir el peix, despres poc a poc, li passes al peix arreboçat per tú, al fregit i finalment a la planxa .

Les croquetes tambe son una bona entrada inicial pero millor del super que tenen menys peix i per tant menys gust (o les fas tu mateixa amb menys peix).

Amb el nostre va funcionar, no adora tot el peix pero l'acepta i alguns li agraden (salmo i peix blau sobretot). Els bocaditos s'els vaig deixar de donar perque trovaba que eren molt artificials (tot i que al princuipi era la seva virtud).

El sistema va funcionar inclus amb mi. M'ho vaig haber d'aplicar a mi mateix quan tenia 18-20 anys per apendre a menjar peix. Els meus pares no van aconseguir que menges peix de petit (tot i que ho van intentar bastant) i vaig haber d'apendre jo als 18-20 cosa que em va costar bastant esforç i temps, si s'ho estalvies al teu fill quan sigui gran millor.
Imatge
Imatge
isa
:: dofí
Entrades: 3178
Membre des de: dj. oct. 11, 2007 1:56 pm
Ubicació: Al poble del meu cor!

EntradaAutor: isa » dc. oct. 28, 2009 11:06 am

Didac ha escrit:Has provat amb aquests packs congelats que son "bocaditos de merluza" o algo per l'estil. Entre l'arrreboçat i que el peix que tenen te poc gust a peix i son una bona manera de introduir el peix, despres poc a poc, li passes al peix arreboçat per tú, al fregit i finalment a la planxa .

Les croquetes tambe son una bona entrada inicial pero millor del super que tenen menys peix i per tant menys gust (o les fas tu mateixa amb menys peix).

Amb el nostre va funcionar, no adora tot el peix pero l'acepta i alguns li agraden (salmo i peix blau sobretot). Els bocaditos s'els vaig deixar de donar perque trovaba que eren molt artificials (tot i que al princuipi era la seva virtud).

El sistema va funcionar inclus amb mi. M'ho vaig haber d'aplicar a mi mateix quan tenia 18-20 anys per apendre a menjar peix. Els meus pares no van aconseguir que menges peix de petit (tot i que ho van intentar bastant) i vaig haber d'apendre jo als 18-20 cosa que em va costar bastant esforç i temps, si s'ho estalvies al teu fill quan sigui gran millor.

Eii doncs a mi em sembla molt bona idea, de fet la Paola només accepta el peix al puré disfressat, o en "varitas de merluza". Ara m'has fet pensar que aviat puc començar a fer jo les "varitas" amb peix de debó!!!
Passeu pel post de la Pao viewtopic.php?f=35&t=6220
Imatge
Imatge
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dc. oct. 28, 2009 3:33 pm

Lo de les barretes, bocadtos i tot això.., si que ho vaig provar,i no li agradaven tampoc,
després un dia va tastar el llenguado i en va menjar una mica, i vaig pensar
mira, millor que no li hagin agradat les barretes aquelles de peix, millor que mengi peix peix , que no coses preparades... Però si en menja 2 o 3 trocets ja és molt, ho tornaré a provar,
lo de fer com croquetes es bona idea, a veure si cola :-:)
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Didac
Entrades: 211
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 9:40 am

EntradaAutor: Didac » dc. oct. 28, 2009 3:41 pm

Sempre es millor si fas servir peix de debo, els bocaditos aquells tenien una textura molt sospitosa. No se de que els feien ?-) pero casi millor no saber-ho .
Imatge
Imatge
isa

EntradaAutor: isa » dj. oct. 29, 2009 12:05 pm

Eiii Dídac!! Ahir al vespre vaig fer jo mateixa les varetes de peix a la Paola, amb peix de debó! I sorpresa, li van agradar molt!!! Aixx que bé, jo només ho havia intentat bullit o a la planxa, i la única forma que se'l mengés era al puré.
A partir d'ara, faré varetes a saco!! :love:
Imatge
Imatge
pigadeta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4871
Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
Contacta:

EntradaAutor: pigadeta » dj. oct. 29, 2009 3:18 pm

Isa... com els vas fer.. va posa'ns la recepta
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dv. oct. 30, 2009 5:57 am

Si, Isa, explica com les vas fer, que les farè jo tb a veure si a mi tb em funcionen ...
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
isa

EntradaAutor: isa » dv. oct. 30, 2009 6:03 pm

Uola nenes, facilísimo: li vaig explicar el què a la peixatera, i ella em va ajudar, em va dir uns quants peixos que podía ella netejar i tallar en forma de varetes perque jo les arrebossés. Em vaig emportar lluç, ho vaig arrebossar amb ou i mooolt pà ratllat i ja ta!! jejejje. La veritat és que li va agradar bastant, ho seguiré intentant aviam si va colant perque em desespera veure com ja fa cara de fàstic només de veure el peix... Animeu-vos i ens anem explicant!
Imatge
Imatge
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dv. oct. 30, 2009 7:31 pm

Hola Isa!
I tan que ho provaré, avui li he fet rap a la planxa i s' ha menjat dos o tres troços camuflats amb altres coses... un fracàs
A veure si li agrada de la teva manera, espero que si :ok:
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Lluna

EntradaAutor: Lluna » dv. oct. 30, 2009 9:25 pm

Per sopar li he posat rap que m' havia sobrat de migdia , li he fet arrebossat i res, que me' l mengi jo,
però aquesta tarda ha berenat molt i no tenia massa gana, i he arribat a la conclusió de que el peix li haig de donar quan tingui molta gana ;-) el dia que li doni peix intentaré que no piqui res
De totes maneres no tenia pà ratllat, només li he passat per ou, provaré a fer les barretes ben arrebossades
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
carlotta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: ds. oct. 31, 2009 8:59 pm

EntradaAutor: carlotta » dc. nov. 04, 2009 10:04 am

Hola... una altra que s'apunta a noves maneres de donar peix.

Jo fins al 2 anys banstant bé, però ara fà uns mesos que em costa tot.Jo li dono: llenguado, gall (que és més barato), rap, lluç, varitas de pescanova de merluza es una bona solució també, les tinc a ma sempre i com no cal descongelar.... De vegades se les menjaa amb ketchup però ... mira menja una mica de peix.
Quan compro gall fresc o llenguado dos truquillos:
1. amb el llenguado el deixo amb llet i que molt suau...
2. El gall, llenguado, els tallo a filets estrets i els rebosso, primer amb farina, desprès amb ou i desprès am pa ratlat i queda bonísi, (aquest es truco de la iaia).
A veure que més ens diuen!
Imatge Imatge
isa

EntradaAutor: isa » dj. nov. 05, 2009 7:58 am

Bon dia! Ahir vaig tornar a fer les varetes de peix jo a casa, i...... la nena no en va menjar ni una. Ho va provar amb mala cara i va dir un NO rotund! Jejjej jo que em pensava que sería bufar i fer ampolles, la setmana passada s'ho va menjar la mar de bé, doncs no. Haurem de seguir provant altres formes....quin rotllo! :ufs:
Imatge
Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::