Part Natural, ¿alguna mami amb experiència?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Lalirondalla
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. oct. 12, 2009 12:19 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Part Natural, ¿alguna mami amb experiència?

EntradaAutor: Lalirondalla » dt. nov. 03, 2009 12:37 am

Hola noies!

sóc la Lali, bastant nova a soceptit. M'he posat a buscar embaràs fa poc i cada cop m'atrau més la idea de tenir un part natural... potser més i tot des de l'anunci del part de Flex (jo en vaig fer la música i estava alguns dies del rodatge). És el que més il·lusió em faria doncssóc molt més de medicina natural i homeopatia de que metges clàssics. Ara, quan tinc aquells dolors de regla tant forts, pensar que el part ho és molt més.. m'agafa una mica de por, sincerament. Si és natural, penso, és un dolor que s'ha de poder aguantar...
alguna mami de part natural que em pugui fer 5 cèntims de la seva experiència?

Moltes gràcies!!!
Lali.
nuscka
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2351
Membre des de: dj. maig 17, 2007 5:12 pm

Re: Part Natural, ¿alguna mami amb experiència?

EntradaAutor: nuscka » dt. nov. 03, 2009 10:32 am

jo vaig tenir part natural, a l'hospital de Mataró.
El meu part va ser moooolt ràpit, i si que va fer mal, pero penso que per poder fer part natural t'has de sentir molt acompanyada, i a Mataró nom'en vaig sentir gens. Potser tenir una doula al costat t'ajudaria (algú ha parit amb doula? ens pot donar la seva experiència?)

Jo he parit dues vegades, la primera amb epidural, i la segona tal cual.
I recordo haver "patit" més amb el primer part que ara amb el segon. En el primer part em van tenir molta estona estirada a les corretges (3 hores) sense poder-me moure, i em vaig "xupar" totes les contraccions fortes estirada, que és de la pitjor manera que les pots passar.
en canvi amb aquest segon, va anar tot tant ràpit que quasi no reocrdo el dolor.

viewtopic.php?f=50&t=10089&start=20

aqui tens la crònica del part, a veure si t'animo....
ImatgeImatge
helan
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. maig 25, 2009 10:11 am

EntradaAutor: helan » dt. nov. 03, 2009 3:26 pm

Hola,

et recomano que et llegeixis "Parto seguro" d'unes llevadores holandeses. Però jo encara no em preocuparia pel part, primer t'has de quedar embarassada, i són nou mesos que la veritat a mi se'm van fer llargs. Amb això vull dir que segurament primer et llegiràs llibres sobre l'embaràs i quan et sentis preparada ja et podràs informar sobre el part.

La homeopatá et pot ajudar amb el part, però ves a un metge homeòpata que en sàpiga. Hi ha fins hi tot ginecòlegs homeòpates... no vagis a un homeòpata a seques. Et pot ajudar amb la dilatació i amb el dolor.

Tema dolor: les contraccions fan mal, però la segona menys que la primera. Són com una muntanya rusa, van fent més o menys mal, i si controles la respiració, el dolor és més suportable. I el part en sí, doncs ja et faltarà tan poc que és igual el dolor, no? Has de pensar que és un dolor amb un fi molt bonic...

Molta sort!
island
:: lleona
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

EntradaAutor: island » dt. nov. 03, 2009 4:32 pm

Hola guapa, aquí téns un enllaç que parla d'algunes expriències de part natural. Jo em vaig posar l'epidural (ho tenia clar), però vaig tenir un part molt bonic i en tot moment vaig notar el nen com sortia però sense dolor.
Jo tinc una miga que ha tingut un part natural a l'hospital del vendrell, i es veu que és un dels llocs més ben preparats pel tema.

Triis el que triis estarà bé, però no t'obessionis en tenir un part natural. Pot ser que per moltes coses al final no el puguis teinr. Sobretot no et sentis frustrada,que és un dels problemes que hi pot haver quna un es crea unes expectatives massa idíliques del part. Crec que està bé tenir-ho clar, però també ser consicents que no sempre es poden respectar els plans de part. L'important és la vostra salut!!! sort!!!

viewtopic.php?f=12&t=12722

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::