Avortament bioquimic
Avortament bioquimic
Hola chicas.
Es lo que me ha pasado esta vez, un aborto bioquimico.
No dejo de pensar que no debería haberme hecho el test, así no me hubiera enterado, pero ya no se puede volver atrás.
Esta vez ha sido más rápido, pero me siento igual de vacia, y tal vez más sola....mucho más sola.
Pienso en las fechas que vienen, y que volverán a saberme igual de mal que el año pasado, los dos en el mismo mes...
Es lo que me toca vivir, aunque ahora no me replanteo nada, espero que el año que viene sea mi año bueno.
Ahora tengo que volver a levantarme y ser fuerte.
Un besito para todas!
Es lo que me ha pasado esta vez, un aborto bioquimico.
No dejo de pensar que no debería haberme hecho el test, así no me hubiera enterado, pero ya no se puede volver atrás.
Esta vez ha sido más rápido, pero me siento igual de vacia, y tal vez más sola....mucho más sola.
Pienso en las fechas que vienen, y que volverán a saberme igual de mal que el año pasado, los dos en el mismo mes...
Es lo que me toca vivir, aunque ahora no me replanteo nada, espero que el año que viene sea mi año bueno.
Ahora tengo que volver a levantarme y ser fuerte.
Un besito para todas!
Re: Avortament bioquimic
EXENDRA preciosa lo siento mucho!!! con la ilusión que nos hizo tu positivo, sé muy bien lo mal que deves de estar ahora mismo , te mando un abrazo muy fuerte y muchos animos , aunque sé que ahora esto no te servirá de mucho,

Exedra, només puc dir-te que molts ànims i endavant, endavant. Al final ho aconseguirem, ja veuràs com si! Jo ja he passat per això tres vegades, aquest últim també va ser bioquímic, i penso que si no havia de ser millor que no sigui de bon principi. Ja sé que és un tòpic i no consola massa, però les coses sempre poden ser pitjors. El dolor ara és intens, però ha de ser molt pitjor si l'embaràs ja és avançat. Ja veuràs com el proper s'agafarà fort!
El 2010 serà el nostre any. Una mega abraçada guapa! Estem amb tu!

El 2010 serà el nostre any. Una mega abraçada guapa! Estem amb tu!

Exedra maca! Em sap molt de greu... T'envio molts ànims i una abraçada molt gran. Segur que el 2010 et somriu perquè t'ho mereixes! Petonets
Ostres Exedra, em sap molt greu pel que estàs passant. Plora i fes tot el que calgui per treure el que sents de dins. I carrega piles per tornar a la càrrega.
Ja veuràs com al finalconseguiràs el somni de ser mare.
Estem aquí pel que necessitis guapa.
Ja veuràs com al finalconseguiràs el somni de ser mare.
Estem aquí pel que necessitis guapa.
EXEDRA ho sento moltissim, moltissim............cuida't molt cuca....t'envio molts petonets

- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Em sap molt molt greu Exedra. T'envio molts ànims i una forta abraçada. Prent-te el teu temps per recuperar-te que l'any que ve és el teu segur!!!

Molt ànims Exedra!
Jo també en porto 2, un de quimic i un amb legrat i almenys en el meu cas el segon va ser molt pitjor, perquè passar dues vegades seguides per aquest tràngol et deixa molt baixa de moral, et preguntes si es que tens alguna cosa que no funciona, per què a les altres noies els va tan bé i a tu no... en fi, que sapigues que no estas sola i molts molts ànims.
Potser en aquests moments res del que et diguin et consolarà, pero segur que conforme passi el temps de mica en mica et trobaràs millor i tindràs ganes de tornar-hi!
Jo també en porto 2, un de quimic i un amb legrat i almenys en el meu cas el segon va ser molt pitjor, perquè passar dues vegades seguides per aquest tràngol et deixa molt baixa de moral, et preguntes si es que tens alguna cosa que no funciona, per què a les altres noies els va tan bé i a tu no... en fi, que sapigues que no estas sola i molts molts ànims.
Potser en aquests moments res del que et diguin et consolarà, pero segur que conforme passi el temps de mica en mica et trobaràs millor i tindràs ganes de tornar-hi!

Ostres Exedra, m'he quedat de pedra!! Em sap molt de greu! plora tant com necessitis!
Una megaabraçada!
Una megaabraçada!
Exedra, como lo siento..... Que injusto! un besazo y deja que te cuiden! 

Em sap molt de greu Exedra... JO també he passat per aquí i és molt dur. Petonets
- Elidé
- :: dofí

- Entrades: 3386
- Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Vallès
¡Qué experiencia tan dura, Exedra! Siento que la hayas tenido que volver a vivir... Espero que recuperes pronto el ánimo y que a la tercera vaya la vencida, sin sobresaltos y hasta el final. 

Molts ànims guapa... Sé que és dur, hi he passat, però ja veuràs com finalment tindràs un petit miracle als braços...
A mi em va passar també un mes de novembre i saps que vaig fer per nadal? Li vaig escriure una carta als reis (escrita de veritat i posada a la bústia) amb el que volia amb tota l'ànima... Nomès el pensament possitiu que li vaig dedicar em va fer molt de be. Ara costa, però sempre pensa possitiu...
Una abraçada molt forta i molts ànims.
A mi em va passar també un mes de novembre i saps que vaig fer per nadal? Li vaig escriure una carta als reis (escrita de veritat i posada a la bústia) amb el que volia amb tota l'ànima... Nomès el pensament possitiu que li vaig dedicar em va fer molt de be. Ara costa, però sempre pensa possitiu...
Una abraçada molt forta i molts ànims.
Exedra cada vegada que veig que alguna de nosaltres li passa el mateix que a mi em va passar no puc parar de preguntar-me Perquè passen aquestes coses tant injustes.
Plora tant com puguis i ja saps que estem aqui pel que necessitis.
T'envio un petó molt gran guapa i ja ho saps el 2010 serà el nostre.
Plora tant com puguis i ja saps que estem aqui pel que necessitis.
T'envio un petó molt gran guapa i ja ho saps el 2010 serà el nostre.
ostras Exedra me he quedado de piedra!!! hace días que pensaba en tí porque no te veía... y ahora mismo lo acabo de leer y se me ha helado la sangre... de verdad que lo siento muchisimo cielO!!!!!!!!!
si necesitas hablar, gritar, llorar... lo que sea.. aquí nos tienes para estar contigo, vale??? mil abrazosssssssssss!!!!!!

si necesitas hablar, gritar, llorar... lo que sea.. aquí nos tienes para estar contigo, vale??? mil abrazosssssssssss!!!!!!

- nusi_nusi
- :: dinosaure
- Entrades: 6157
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 9:21 pm
- Ubicació: Vallès Oriental
- Contacta:
ho sento moltissim Exedra, ho sento, aquestes coses no haurien de passar mai!!!!
no hi ha dret!!!
em tens aqui pel que necessitis!
no hi ha dret!!!
em tens aqui pel que necessitis!
El post d'en Martí: viewtopic.php?f=71&t=16960
El post de l'Helena : viewtopic.php?f=115&t=30924&hilit=Nusi_nusi
El meu post punt de creu: http://elblogdenusinusi.blogspot.com.es/
Ostres Exedra em sap molt de greu!!!!
Jo fa 8 mesos vaig passar per una cosa similar... ànims... amb el temps tot es veu diferent!!
Això sí jo no deixo de preguntar-me perquè tot és tan injust, ostres!!!
Mil abraçades

Jo fa 8 mesos vaig passar per una cosa similar... ànims... amb el temps tot es veu diferent!!
Això sí jo no deixo de preguntar-me perquè tot és tan injust, ostres!!!
Mil abraçades

ilergeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. nov. 11, 2009 10:10 am, en total s’ha editat 1 vegada.

24/11: TE +
21.12.10: Gine SS- Eco inicial (sentim el cor)
18.01.11: Gine - Eco 1r.T: tot ok! TS ok! (12 setmanes)
07.02.11: Gine privat. (15 setmanes) Sembla NEN!!
17.03.11: Gine - Eco Morfològica:NENA! És dirà LAIA!
27.04.11: Gine - Resultats O'Sullivan OK!.
20.06.11: Eco 3T: 2300kg
20-07.11: Eco privat: 3100kg

jooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee y yo sin enterarmeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!
Exedra cariñuuuuu..... menudo palo mecaguentó......... como estas??? vaya tela titi, yo no me habia enterao, y encima te mandé un privi el otro dia preguntandote cositas... aixxxxx... ahora me siento mal... por no enterarme antes... Espero y te deseo que te recuperes prontito para volver a intentarlo de nuevo cariñet.... Ojalá prontito tengas tu positivo que tanto te mereces, y que todo vaya hacia adelante con fuerzas!!!!!!!!!
MUCHOS BESOSSSS Y ABRAZOS CARIÑET Y CUIDATE MUUUUUCHO!!!!!! Y ACUERDATE, QUE AQUI ESTAMOS MUCHAS ESPERANDOTE EHH???

Exedra cariñuuuuu..... menudo palo mecaguentó......... como estas??? vaya tela titi, yo no me habia enterao, y encima te mandé un privi el otro dia preguntandote cositas... aixxxxx... ahora me siento mal... por no enterarme antes... Espero y te deseo que te recuperes prontito para volver a intentarlo de nuevo cariñet.... Ojalá prontito tengas tu positivo que tanto te mereces, y que todo vaya hacia adelante con fuerzas!!!!!!!!!
MUCHOS BESOSSSS Y ABRAZOS CARIÑET Y CUIDATE MUUUUUCHO!!!!!! Y ACUERDATE, QUE AQUI ESTAMOS MUCHAS ESPERANDOTE EHH???

GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935

Anima guapa! es complicat, pero has de mirar la part positiva, ja queda menys per tonar a intentar-ho! petons!!! muakksss
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

07.11.2009