PERQUÈ TOTHOM PUGUI TORNAR A VEURE LES IMATGES!
PERQUÈ TOTHOM PUGUI TORNAR A VEURE LES IMATGES!
Hola a tothom,
fa bastant temps que entrava en aquesta pàgina per veure i intentar viure les experiències de totes vosaltres, però ara fa uns dies....que tan sols les puc viure....ja no vec les vostres panxes ni les fotos dels vostres bebes, ni tan sols la robeta que fiqueu a la venta per si algú la vol comprar!
No entenc massa bé aquesta decissió...per haver escrit 100 missatges pots veure les fotos...si n'has escrit 2 ja no....bé...no sé si penseu com jo...!!si voleu opinar sobre el tema ja sabeu....!avere si TOTHOM POT TORNAR A VEURE LES FOTOS SENSE NECESSITAT D'HAVER D'ESCRIURE 100MISSATGES!
Una abraçada!
fa bastant temps que entrava en aquesta pàgina per veure i intentar viure les experiències de totes vosaltres, però ara fa uns dies....que tan sols les puc viure....ja no vec les vostres panxes ni les fotos dels vostres bebes, ni tan sols la robeta que fiqueu a la venta per si algú la vol comprar!
No entenc massa bé aquesta decissió...per haver escrit 100 missatges pots veure les fotos...si n'has escrit 2 ja no....bé...no sé si penseu com jo...!!si voleu opinar sobre el tema ja sabeu....!avere si TOTHOM POT TORNAR A VEURE LES FOTOS SENSE NECESSITAT D'HAVER D'ESCRIURE 100MISSATGES!
Una abraçada!
- bruselineta
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dl. oct. 05, 2009 5:08 pm
- Ubicació: Bruxelles, Belgique
Re: PERQUÈ TOTHOM PUGUI TORNAR A VEURE LES IMATGES!
Mmmm... no hi estic del tot d'acord. A mi m'agrada la idea dels 100 missatges, jo encara no puc veure les imatges però això m'assegura una mica la privacitat també. I en certa manera em fa gràcia i tot l'espera, és com una mena de "baptisme SP" 
PS. Aixo sí, quan arribi als 100 em faré un tip de tornar enrera als fòrums per tafanejar les fotos que no veas jeje

PS. Aixo sí, quan arribi als 100 em faré un tip de tornar enrera als fòrums per tafanejar les fotos que no veas jeje
doncs no ens queda mes que arribar als 100 missatges :) anims!
sí!!!!!!! encara ens queda per poder veure les imatges.... pero bueno, és el que dieu, així també hi ha més privacitat, que al tractar-se de nens petits... está bé! el que sería genial és que només no es poguessin veure les que son imatge de nens, així es mantindria la privacitat, peró totes podríem disfrutar de les altres imatges ( robeta, panxetes, cosetes pels bebes....)
ET CONTESTO = QUE AL POST QUE HAS OBERT A EMBARASSADES
AMB UNA RECTIFICACIO....
Portes registrad@ desde finals de setembre... has estat mirant i llegint sense dir res fins el 26/10 i perque va ser quan vas deixar de veure fotos.... despres 2 missatges el 6/11 i el 9/11 parlant d'una receppta i avui de cop fas 2 missatges per queixar-te perque no es poden veure les fotos....
Que es queixi una persona que porta un any i 80 missatges, vale.... pero una persona que porta ni dos mesos registrada i 6 missatges.... doncs que no ho trobo logic....
Ho sento si algu es sent una mica ofes... pero jo agraeixo aquesta norma....
Edita l’entradaElimina l’entradaInforma d’aquesta entradaRespon citant el text de l’entradaRe: PERQUÈ TOTHOM PUGUI VEURE LES FOTOS!
Autor: Su_ » dt. nov. 10, 2009 3:29 pm
A veure hi ha un minim de missatges i un minim de registre.... veig que portes desde setembre registrad@ i que tens pocs missatges...
A mi m'encanta veure fotos... pero tambe et dic que no m'agrada la ideia que tothom em pugui veure a mi, la meva eco, les meves coses pel sols fet de que estigui registrat....
100 missatges no son res... pero implica que t'has molestat en parlar, comunicarte amb la gent... i aixo es el que et donara el dret a veure les fotos de la gent amb la que previament has parlat...
Suposo que amb mes rao quan les fotos que es poden veure son de menors.... a tu t'agradaria que tothom pogues entrar al forum i pogues veure fotos dels teus nens??? mmmmmm sincerament............. a mi no! com a minim que el que vulgui veure-les s'hagi molestat una mica.... es mes el dia que neixi la meva petita potser no deixo publicar cap foto al forum, ni al facebook ni la deixo pujar a Picassa.... si algu la vol veure potser passo la foto per mail... o per privat.... la imatge d'un menor ha d'estar mes protegida....
Potser els 100 missatges es queden curts no creus???? es mes jo als posts de socpetitons restringiria el poder veure les fotos si no portes mes de 200, 300.... 500...
AMB UNA RECTIFICACIO....
Portes registrad@ desde finals de setembre... has estat mirant i llegint sense dir res fins el 26/10 i perque va ser quan vas deixar de veure fotos.... despres 2 missatges el 6/11 i el 9/11 parlant d'una receppta i avui de cop fas 2 missatges per queixar-te perque no es poden veure les fotos....
Que es queixi una persona que porta un any i 80 missatges, vale.... pero una persona que porta ni dos mesos registrada i 6 missatges.... doncs que no ho trobo logic....
Ho sento si algu es sent una mica ofes... pero jo agraeixo aquesta norma....
Edita l’entradaElimina l’entradaInforma d’aquesta entradaRespon citant el text de l’entradaRe: PERQUÈ TOTHOM PUGUI VEURE LES FOTOS!
Autor: Su_ » dt. nov. 10, 2009 3:29 pm
A veure hi ha un minim de missatges i un minim de registre.... veig que portes desde setembre registrad@ i que tens pocs missatges...
A mi m'encanta veure fotos... pero tambe et dic que no m'agrada la ideia que tothom em pugui veure a mi, la meva eco, les meves coses pel sols fet de que estigui registrat....
100 missatges no son res... pero implica que t'has molestat en parlar, comunicarte amb la gent... i aixo es el que et donara el dret a veure les fotos de la gent amb la que previament has parlat...
Suposo que amb mes rao quan les fotos que es poden veure son de menors.... a tu t'agradaria que tothom pogues entrar al forum i pogues veure fotos dels teus nens??? mmmmmm sincerament............. a mi no! com a minim que el que vulgui veure-les s'hagi molestat una mica.... es mes el dia que neixi la meva petita potser no deixo publicar cap foto al forum, ni al facebook ni la deixo pujar a Picassa.... si algu la vol veure potser passo la foto per mail... o per privat.... la imatge d'un menor ha d'estar mes protegida....
Potser els 100 missatges es queden curts no creus???? es mes jo als posts de socpetitons restringiria el poder veure les fotos si no portes mes de 200, 300.... 500...
doncs jo també fa poc que estic registrada i no puc veure les fotos que es posen al fòrum però hi estic TOTALMENT D'ACORD! ara per ara m'agradaria poder veure-les i participar també en aquest aspecte però entenc la restricció del fòrum. Hi ha molta gent que només entraria per curiositat, gent de la qual has de confiar de les seves intencions...se'n veuen de tots colors i més per internet.
Si realment vols ser una part activa del fòrum vas participant, mica en mica, explicant els teus neguits i desitjos i és així com vas establint relacions amb les altres persones...i abans que ens donem compte ja haurem arribat als 100 missatges!!
vingaaa a participar!!
Si realment vols ser una part activa del fòrum vas participant, mica en mica, explicant els teus neguits i desitjos i és així com vas establint relacions amb les altres persones...i abans que ens donem compte ja haurem arribat als 100 missatges!!
vingaaa a participar!!

cigroneta ha escrit:doncs jo també fa poc que estic registrada i no puc veure les fotos que es posen al fòrum però hi estic TOTALMENT D'ACORD! ara per ara m'agradaria poder veure-les i participar també en aquest aspecte però entenc la restricció del fòrum. Hi ha molta gent que només entraria per curiositat, gent de la qual has de confiar de les seves intencions...se'n veuen de tots colors i més per internet.
vingaaa a participar!!
Cigroneta a tu ja et queda menys per poder arribar!
Jo estic d'acord amb Petit/a... no ens interesa pas les fotos dels nens, per aixó hi ha comunitats i no pas forums, pero d'altres si, roba, accesoris, manualitats sobre tot, receptes de cuina, etc, etc... no només hi ha fotos de nens aqui.
Però ànims que algun dia ho aconseguirem això dels 100!
Però ànims que algun dia ho aconseguirem això dels 100!
Su_ ha escrit:cigroneta ha escrit:doncs jo també fa poc que estic registrada i no puc veure les fotos que es posen al fòrum però hi estic TOTALMENT D'ACORD! ara per ara m'agradaria poder veure-les i participar també en aquest aspecte però entenc la restricció del fòrum. Hi ha molta gent que només entraria per curiositat, gent de la qual has de confiar de les seves intencions...se'n veuen de tots colors i més per internet.
vingaaa a participar!!
Cigroneta a tu ja et queda menys per poder arribar!
síii, però em sembla que arribaré abans als 100 missatges que no al mes de registre! així que hauré d'esperar fins al meu mesaniversari del fòrum!!

Estic d'acord amb tu, Su_!!
A mi no m'agrada possar fotos de mi i menys de la meva filla per internet. I de fet no ho faré mai. No saps mai qui pot estar mirant!!
Celebro la mesura optada per socpetit.
Així que a participar!!

A mi no m'agrada possar fotos de mi i menys de la meva filla per internet. I de fet no ho faré mai. No saps mai qui pot estar mirant!!
Celebro la mesura optada per socpetit.
Així que a participar!!
Jo també estic totalment d'acord en aquesta restricció de les fotos i, personalment, la vaig trobar una mica curta, 100 missatges son molt pocs comparat en que gent que no coneixes de res pugui xafardejar les fotos de tu o del teu petit.
SOM UNA NACIÓ, NOSALTRES DECIDIM!!!!!!
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
VULL VOTAR JA!!!!!
El post de la BLANCA i de l'ARNAU: viewtopic.php?f=50&t=13826
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
pues jo tampoc puc veure fotos, ni res....no se perque...
[
- amalia1976
- :: tigre

- Entrades: 710
- Membre des de: dt. feb. 19, 2008 4:17 pm
- Contacta:
jajaja...ara ja puc...o m´ho heu arreglat ara, o jo estic una mica tonta i no ho mirava bé.... en fin...
Que també crec que està bé lo del limit dels 100 missatges....
Que també crec que està bé lo del limit dels 100 missatges....

[
Perdoneu-me soc nova , però tambè m´agrada aquesta norma del fòrum i entenc clarament l´intenció,... sé que em queda poc, i aviat les podré veure, no passa res.

Jo tambñe hi estic d'acord amb aquesta norma.
Penso que és un manera de protegir la intimitat de les que pengen fotos.
Penso que és un manera de protegir la intimitat de les que pengen fotos.

Hola a totes!!! Ami tb em sembla be q no tothom q entri nomes per llegir pugui veure totes les fotos, q nomes les poguem veure les q realment estem interesats en estar i participar en aquest forum.
Si q es veritiat q hi ha altres fotos com aixo la robeta o cotxets, ero suposo q es dificil controlar de q es la foto.
Un altre cosa, no oblidem mai q penjar fotos o no es una decisió personal i voluntaria.
Si q es veritiat q hi ha altres fotos com aixo la robeta o cotxets, ero suposo q es dificil controlar de q es la foto.
Un altre cosa, no oblidem mai q penjar fotos o no es una decisió personal i voluntaria.
Jo fa molt poquet que m'he registrat al socpetit, però estic d'acord amb el que dieu la majoria, és una bona mesura posar un mínim de misatges per accedir a veure les fotos, sinó qualsevol podria fisgonejar...
Ho trobo bé que calgui una implicació i una participació
Ho trobo bé que calgui una implicació i una participació
Jo també estic d'acord amb la mesura dels 100 missatges, però també opino i que no es molesti ningú, que si hi ha gent que no es fia de qui pugui mirar les fotos dels seus fills pués que no les posi. Jo mai posaré fotos de la meva filla perquè ja tingui 100, 1000 o 10000 missatges, potser és una persona que em coneix i entra només per tafanejar. Només és una opinió, eh, que cadascú faci amb lo seu el que vulgui. Però nó només són les fotos, eh! perquè si amb una foto et coneixen després amb el nick et poden veure tot i aquí es parla de coses molt íntimes com per exemple de les relacions sexuals. No m'agradaria anar per carrer i pensar que algú que em coneix sapiga si m'ha vingut la regla, si he fet deures, etc.
Jo també estic d´acord en que hi hagi una mica de mesura....ja que si vols llegir i veure fotos sobre la vida de unes altres persones, veig completament logic que participis en aquesta experiència....
Jo també fa molt poc que estic inscrita i he participat molt poc fins ara i em sembla perfecte posar filtres! És veritat que els temes que es parlen aquí són molt personals molt sovint i restringir una mica, ni que sigui amb el tema fotos només pot ser bó.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |