Part natural a l'hospital del Vendrell. Alguna experiència?

Experiències i pors del moment més desitjat.

Aidyana
:: poltre
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

Part natural a l'hospital del Vendrell. Alguna experiència?

EntradaAutor: Aidyana » dt. nov. 10, 2009 5:39 pm

Hola marones!

Estic embarassada del meu segon fill. A l'Aïda la vaig tenir al Sant Pau de BCN i no en tinc cap queixa, però va ser un part "tradicional", força medicalitzat.

Aprofitant que aquest segon el tindré en un hospital pro-part natural, voldria saber si algú ha parit allà (o coneix algú que ho ha fet) i com anat l'experiència.
No estic encara molt decidida, però m'agradaria, com a mínim, intentar-ho durant la fase de dilatació i després ja ho veurem...

Gràcies pels vostres comentaris!
Imatge

Imatge
Ayrs
:: zebra
Entrades: 1824
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 9:47 pm
Ubicació: Molins de Rei

Re: Part natural a l'hospital del Vendrell. Alguna experiència?

EntradaAutor: Ayrs » dt. nov. 10, 2009 9:36 pm

En conec uns quants, i la veritat: envejables!! Però això es així si només t'atenen les llevadores, perque els gines son una altra historia...
N'hi ha una que es diu Idoia que té molt bona fama. La coordinadora es molt maca també, almenys la que hi havia l'any passat que es diu Núria. Moltes d'elles son formades a Anglaterra.

Jo quan hi vaig anar perque hi pensava parir vaig sortir molt contenta i m'hi veia parint, però en ser part de natges no vaig poder anar.
ImatgeImatge
Imatge
Tara
Entrades: 1327
Membre des de: dv. feb. 27, 2009 10:32 am

EntradaAutor: Tara » dc. nov. 11, 2009 7:47 am

Hola,Aidyana.

Les noies que conec que van tenir el part a El Vendrell,totes estan molt contentes.Jo hi vaig anar a conèixer les instal·lacions perquè amb el primer també volia un part natural.Quan entres allí entens que les experiències que t´expliquen siguin tant positives.No sembla que estiguis en un hospital.L´ambient és molt relaxant i les llevadores són un encant.Al final no vaig poder tenir un part natural,ja que vaig ingressar d´urgència per una infecció i em van fer una cessàrea,però amb aquest segon embaràs vull intentar el part natural,i ho faré a El Vendrell.

Et recomano que et posis en contacte amb l´hospital,i concertis una cita per visitar les instal·lacions. :--/)
lia
Entrades: 611
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 5:16 pm

EntradaAutor: lia » dc. nov. 11, 2009 11:13 am

Hola noies! jo si tot va bé hi aniré a parir! ja vam tenir cita amb la llevadora i ens va agradar i ara hi anem a preparació pel part i ens encantaaaaaaa!!!!! tenim a una de les llevadores que es diu Miriam i es un sol, també vam coneixer la Nuria i molt maca! a mi la veritat es que em dona molta confiança!

Conec vaires noies que hi han parit i n'estan encantades, una va parir natural, una altra finalment va voler pidoral, una altra per problemes la placenta va acabr amb cessària però totes molt contentes amb l'atenció.

Ho tenim a mitja horeta esperem arribar a temps!
Imatge

Imatge
esperantabril
Entrades: 1910
Membre des de: ds. maig 06, 2006 6:44 pm

EntradaAutor: esperantabril » dc. nov. 11, 2009 2:17 pm

Hola maca, jo vaig tenir a la nena al Vendrell, pots llegir el meu post... jo volia part natural i vem acabar en cesàrea perquè no hi va haver més remei, tant les llevadores com els metges es van portar perfecte i van lluitar pel part natural fins que no hi va haver més opció,...jo vaig sortir encantada i amb els ulls blaus plens de comprensió de la Núria grabats per sempre més en mi... si llegeixes el meu part espero que et serveixi per decidir! petonets!!!
Imatge

Imatge
Aidyana
Entrades: 660
Membre des de: dc. des. 10, 2008 5:42 pm
Ubicació: Baix Penedès

EntradaAutor: Aidyana » dj. nov. 12, 2009 6:16 pm

Gràcies mares!

El dia 23 tinc llevadora i li plantejaré el tema. Jo em visito al CAP de Calafell, que és on visc, però em toca parir al Vendrell. A veure com m'ho mplanteja i què decidim amb l'Aidyano.

Esperantabril, llegiré la teva crònica. Gràcies!

lia, m'esperaré a veure com et va a tu! Segur que arribes a temps! jo vaig tardar 20 hores en el primer part, així que segur que hi arribes! Molta sort en la recta final del teu embaràs!

Gràcies a totes!
Imatge

Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::