Despertar-se a la nit

Els hàbits de dormir.
bruixeta73
:: formigueta
Entrades: 57
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 8:31 am

Despertar-se a la nit

EntradaAutor: bruixeta73 » dc. nov. 11, 2009 6:50 pm

Hola noies,
El meu fill Roger té set mesos mai ha sigut gens dormilega. Ni durant el dia ni durant la nit.
Quan li donava pit se'm despertava un munt de vegades a la nit i només es tornava a dormir quan el posava al pit.
Vaig deixar de donar-li pit quan vaig haver d'incorporar-me a la feina i pensavem que la cosa milloraria però va continuar despertant-se.
Vam esperar que fes els 6 mesos per aplicar-li el mètode Estivill i només vam aconseguir que s'adormis sol perquè continua despertant-se quatre o cinc cops cada nit.
La qüestió es que no sabem que fer perquè quan es desperta a la nit no es que es desvetlli sino que només vol que anem li posem el xumet o li donem un bibe i segueix dormint, però clar, al cap de mitja hora, o una hora, tornem'hi a ser. I a partir de les 7 allí ja no dorm ningú.
Total, que ja no sé que fer. No sé que és el que fem malament (el nen té les seves rutines, és dorm solet i sense plorar, etc.) i ni sabem perquè el Roger no dorm, almenys sis o set hores d'una tirada.
¿Algú li passa el mateix? ¿Algun consell?
És que no veig la llum al final del túnel....
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Despertar-se a la nit

EntradaAutor: neuetes » dc. nov. 11, 2009 7:42 pm

I si li molesta alguna cosa, com les dents? ja li surten les dents? en té alguna?
En aquesta edat ja començen a sortir i potser té neguit i el mal no el deixa dormir. Si veus que abans d'anar a dormir té una mica de neguit dona-li una mica d'epiretal, potser descansarà més (i vosaltres també). Però si és un nen poc dormidor... com no faci un canvi cap a l'any...

I paciència. Moooooooooolta paciència. Perque amb nens sino és un all és una ceba. I anar faltats de son va amb el càrrec de pares, jo no he dormit una nit sencera desde que tinc la nena i ja veus que té més de 19 mesos!! a ella el que li fa despertar-se a les nits és la boca i ara que li surten els queixals ÉS HORRORÓS!! per això et dic lo de la boca.

Que vagi molt bè!!! :ok: :ok: :ok:
creueta
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dc. nov. 11, 2009 7:45 pm

segurament en roger no dorm sis o set hores d'una tirada perquè no hi ha gaires nens de la seva edat que ho facin...

vaja, l'experiència del meu voltant és aquesta!

Si llegeixes sobre els cicles de son dels nens, veuràs que han d'anar enganxant diferents fases de son de mitja hora o tres quarts de durada, i que és una qüestió madurativa que les aprenguin a enganxar tornant-se a adormir tots sols.

La qÜestió és, si no recordo malament el que explicava la Jové a Dormir sin lágrimas, que tots, fins i tot els adults, ens "despertem" uns 10 cops a la nit, que "utilitzem" per canviar de postura, per exemple, però nosaltres ja sabem ajuntar els cicles i tornar-nos a adormir.

Els petits encara no en saben, la gran majoria, si més no, i es desperten sovint, entre cicle i cicle.

L'Ona ha tingut èpoques millors i pitjors, i el meu únic consell és PACIÈNCIA. Vindran temps millors, segur!
Diuen que a partir de l'any comença a millorar... Ehem, hi ha casos de tot, però jo, si més no, les primeres nits seguides les he començat a dormir a partir de l'any... Amb d'altres pel mig que no són gens seguides, eh... Bé, sí, de despertars seguits, podríem dir... :-:)

Ànims!!!
Imatge
Imatge
NURI
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 517
Membre des de: dt. maig 20, 2008 9:43 am
Contacta:

EntradaAutor: NURI » dc. nov. 11, 2009 8:00 pm

A mi amb la peke amb passa el mateix.
Del primer mes fins el quart menjava es despertava suvint normal son petits i menjava, dos cops a les nits,

Ara que cuasi te 6 messets amb passa com a tu bruixeta cap alla a les 8 i mitja la passo a dormir i fins les 3 o les 4 no res i a partir d'aquesta hora tot va de caiguda, es desperta molt sovint cada 20 minits o 15 avagades, a cap alla a les 5 menge teti i a partir de les set ja no dorm avagades fins i tot avanç de les set i tot. I avagades cap al mati la posso a dormir amb mi sobretot el dissabte o diumenge que no haig de portar a Laia a l'escola.

La veritat es hurroros amb la gran no amb va passar dormila la mar de be. Desde que ha nascut Aina hem dormit 5 nits contades be.

El meu consell es molt paciencia i tu tambe intenta descansar el maxim possible. Jo avadades vaig a dormir cap a les 10. i intento fer migdiada si puc.

Jo tambe espero que aixo passi, el meu consol es que no estera tota la vida aixo no!!

Haviam si ens podeu aconsellar
Imatge
Imatge Notes:
noviachuky
Entrades: 7535
Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm

EntradaAutor: noviachuky » dc. nov. 11, 2009 8:06 pm

:pandi: Ja veig que no som els únics doncs! :pandi: :pandi: Sento tenir alegria pero es que a nosaltres ens passa exactament igual igualet!
El Jan al principi dormia super bé, només es despertava per menjar i a les nits dormia tota la nit seguida desde que tenia 1 setmaneta de vida, pero això va canviar, i a mi em fa l'efecte que es desde que treballo. Ara de dia no dorm, o només dorm alguna migdiada de 30 minuts i pq sortim al carrer i a la nit li costa molt agafar la son i també es desperta simplement pq li posem la pipa i li donem el seu llençol.
En fi, ja veig que com diuen moltes haurem de tenir paciència i confiar en que facin un canvi, si pot ser aviat millor.

Petons per totes!
Imatge

Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. nov. 11, 2009 8:14 pm

La nostra baldufa també ha dormit sempre "fatal"! S'ha despertat 3, 4, 5, 6... cops durant la nit fins cap allà als 15 mesos que ens va començar a fer nits seguides i ara ja pràcticament les dorm totes bé (a no ser que estigui malaltona).

La veritat és que és molt i molt dur (i en el nostre cas, cada cop que es despertava es desvetllava i estàvem entre una i dues hores per tornar-la a dormir, algunes nits la solució era posar-la al nostre llit, però no sempre es calmava, de fet, generalment encara s'excitava més...).

Res, que jo crec que és qüestió de maduració... jo també em preguntava què fèiem malament, però ja t'ho dic: maduració i prou... temps al temps i paciència!

Tot passa... encara que quan hi ets et poses histèric! Ho dic per experiència...
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
bruixeta73
Entrades: 57
Membre des de: dc. ago. 05, 2009 8:31 am

EntradaAutor: bruixeta73 » dc. nov. 11, 2009 8:34 pm

Buenu ja veig que el meu no és un cas aillat.
I ostres, es que comparo el Roger amb la meva primera filla, l'Aina, i em desespero, perquè a ella també li costava dormir-se molt, però a partir dels 6 mesos quan va aprendre a dormir soleta doncs feia tota la nit "d'un tiron", i aquest petit és que no m'ha dormit mai !!!!
I ja sé que toca esperar, quin remei ! Però és que sempre estic esperant: tothom em deia quan acaba de neixer: tranquila que al mes canvia, i res; tranquila que als 2 mesos fan un canvi, i res; als 4 quan vaig deixar de donar-li pit, tranquila que ja veuràs que amb el biberó et dormira tota la nit, i res; tranquila que als 6 mesos canvia, i res. I ara vosaltres em dieu que a l'any també fan un canvi. I ja veig que seguirem igual, tenint paciència i aguantant !!!!
I descansar doncs com moltes de vosaltres puc descansar poc perquè entre el petit, la feina, la casa i sobretot l'altra filla, que té 4 anys, doncs poc es pot descansar.
Doncs, res, esperarem a veure si fa l'esperant canvi, no?
Això si, no dorm, però per la resta tinc un fill preciós (com totes no?). ;-)
Gràcies, noies pel suport.
magia
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dg. set. 28, 2008 2:49 pm
Ubicació: Osona - Vallès

EntradaAutor: magia » dc. nov. 11, 2009 9:39 pm

Totalment d'acord amb els comentaris: son cicles de vida i han d'aprendre a dormir, en Jan també ho ha fet durant molts mesos (ara en té 16) i encara hi ha nits que ho fa (1 o 2 cops), però anem millorant...ANIMS!!! :ok:
ImatgeImatge
enadeu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. gen. 14, 2009 3:30 pm

EntradaAutor: enadeu » dj. nov. 12, 2009 8:21 am

Bruixeta, tal i com diuen has de penir pàciencia a veure com evoluciona la cosa. Hi ha un post dintre de TOT UNA MICA que es diu VOLEU ENSENYAR-LOS A DORMIR que està molt bé. Jo per sort per dormir no tinc gaires problemes però llegint aquest post descubreixes coses noves que sembpre van bé.
Sort i ànims.
Imatge
Imatge
marta_mum
:: girafa
Entrades: 2129
Membre des de: dt. feb. 24, 2009 8:32 pm
Ubicació: Sant Boi

EntradaAutor: marta_mum » dj. nov. 12, 2009 9:59 am

Ostres, no voldria ara entrar en la típica guerra Estivill-González, però la meva nena també és de les difícils, mes en agafar el son que no pas en anar-se despertant, i em sembla una cosa normal, i no penso que em pren el pèl ni aquestes coses, sinó que té les seves necessitats, i per això a la nit m'estiro amb ella una estoneta fins que s'adorm, i després ja la poso a la cuna. És un moment nostre, molt maco.

Després sí que es va despertant durant la nit, sempre ho ha fet, però ho trobo totalment normal, de moment la tinc amb la cuna al costat del llit i així si té un sustet o no troba el xumet o té un petit malson o té fred o calor, avui tenia set, doncs amb un moment me n'adono i l'atenc de seguida i si la cosa és posa mes difícil doncs ens l'estirem al llit entre tots dos i ja està. A tots en passa que a mitja nit ens hem d'aixecar a tapar-nos o a destapar-nos, o tenim pipi o un malson...
De totes maneres a mi el mètode estivill només em sembla bé aplicar-lo a nens bastant grans, a partir de 4 o 5 anys, perque penso que és normal que nens mes petits tinguin les seves pors i necessitin estar amb la mare o saber que hi és durant la nit.

I jo no m'ho pendria com un suplici, sinó mes aviat com que és lo normal, ja sé que hi ha excepcions, i alguns nens s'adormen a qualsevol lloc, jo tinc un nevodet que a la que et despistes ja se t'ha dormit, al mig del terra del menjador hi tot! però no és lo habitual.

Petons!
creueta
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dl. nov. 16, 2009 10:28 am

marta_mum ha escrit:I jo no m'ho pendria com un suplici, sinó mes aviat com que és lo normal,

Marta_mum, estic amb tu que és el més normal, però què vols que et digui, de vegades també és un bon suplici! :-D :-D

Res, tu, pacièeeeeeeencia!!!

Podríem dir que encara sort que la primera et va sortir bona dormidora! ;-)

LILA, així als 15 mesos va millorar, la cosa? Només me'n queda un i mig! >.-<: ;-)
Imatge
Imatge
mamiale
Entrades: 178
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 1:41 pm

EntradaAutor: mamiale » dl. nov. 16, 2009 4:41 pm

bruixeta73 ha escrit:ni sabem perquè el Roger no dorm, almenys sis o set hores d'una tirada.

diria que ningu dorm això d'una tirada a no ser que estigui sota sedació.
els cicles del son són així. els nens no saben gestionar-ho tan bé com els adults i a més tenen cicles diferents que van evolucionant. és dur. però és normal. per mi el millor és atendre les seves necessitats (que per la nit no solen coincidir amb les nostres) i tenir paciència.
Imatge
Mª José
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

EntradaAutor: Mª José » dc. nov. 25, 2009 2:49 pm

Vaja!!! Anava a obrir un post però veig que NO ESTIC SOLA!!! :-D :-D :-D :-D

Ara farà quasi 1 mes que hem fet trasllat de cuna cap a la seva habitació, encara fem teti, i quan dormia a la seva cuna al costat del nostre llit podia despertar-se 1 ó 2 cops per fer teti. Ara li volem treure l´hàbit de fer teti durant la nit i quan es desperta, bé més bé neguita, li donem aigua (encara que si es posa molt nerviós i plora massa li enchufo el pit i ale a mumir!!!). La questió és que desde que està a la seva habitació es pot despertar fins a 7-8 vegades, la nit que ho fa 3 és tota una meravella!!! :r) i a les 8 del matí com a màxim ja està el tio de jaleo i ja no s´adorm.

Segons el que he llegit én aquest post pues hem de tenir mooooooooolta paciència, que hi hem de fer si no??? :ok: Llavors entenc que és una cuestió de maduració i que amb el temps (no si sap quan... :r) ) tot això canviarà. Suposo també que en el nostre cas el canvi d´habitació li ha soposat un petit "estrés" i crec que per això és desperta més cops. La qüestió és que ell està molt agust a la seva habitació i encara que per la nit es desperta molts cops a la migdiada hem aconseguit ficar-lo despert a la cuna i en un obrir i tancar d´ulls està fent nones zz:-)

Poquet a poquet!!!

:-()-)
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
immi
Entrades: 1365
Membre des de: dc. juny 04, 2008 2:37 pm
Contacta:

EntradaAutor: immi » dv. nov. 27, 2009 6:43 pm

I es que a vegades sembla que tornem enrere, oi? la yaiza ha passat de dormir del tirón ( li vam fer Estivill i per nosaltres va ser increible!!) i ara de cop es deperta a la 1 o així amb gana, a vegades penso que es imposible que tingui gana, menja un bibi de 240 amb cereals cap a les 20 hs, doncs a la 1 es depserta i es pren un bibi de 180 o així, i ja dorm fins les 6:30, que ha sortit matinadora, quan dieu que els vostres dormen fins les 8, quina enveja!!! ella es deperta cap ales6-6:30 i ja no hi ha tu tia que la torni fer dormir, fins les 10 del matí que dorm 30 minuts, penso tb que son cicles, que igual estan mes neguitosos o potser son les dentetes( té les de baix i ara li estan sortin les de dalt) ai no sé, hi ha que hem diu que si l'acostumo a donar-li bibi a la 1 mai el podrem treure, no sé...però se'l menja senser, això es que té gana, no? hem probat de donar-li aigua, llavors es desperta ales 3, total, aquesta nit ha sigut la unica que no s'ha despertat, aixxx
Aprendemos a ser hijos cuando somos padres
Imatge
Mª José
Entrades: 1131
Membre des de: dt. gen. 08, 2008 9:37 am

EntradaAutor: Mª José » dv. des. 04, 2009 2:28 pm

L´Adrián ara ha fet un gran canvi, ha deixat enrere les farinetes de cereals per la nit i es "jala" uns bibes de 240 ml amb 5 cullerades de cereals que fan tremolar!!! I això que fa una setmana era imposible imaginar que es podria beure un bibe de llet (com a molt podia beure entre 60-90 ml) perquè era anti-bibes total!!! :r)

Doncs desde aquesta setmana que es pren els bibes dorm de meravella (per a mi es fenomenal!!!), ja no es desperta ni 7 ni 8 vegades tans sols 1 cop cap a les 5-6 que li enchufo un bibe de 180-210 ml i es queda sopa fins les 9 del matí!!! Encara que avui ha fet una mica el marrano i s´ha despertat a les 2, crec que tenia gana perquè li he donat una mica de bibe (120 ml) i se la pres senser i s´ha dormit un altre cop.

Estic moooooooooooolt contenta, espero que duri!!! :content: :content: :content:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
MaMiBlume
Entrades: 2406
Membre des de: dt. feb. 12, 2008 1:00 pm
Ubicació: Badalona

EntradaAutor: MaMiBlume » dv. gen. 08, 2010 12:09 pm

ostres mª jose com jala l'adrian!!

una altra que s'apunta al club de les nit interruptus!
si segurament tot és maduració només cal que mooolta paciencia! pr no vegis com et poses kuan son les 3 i no pots dormir i s'adorm i sap qie al cap de 10 min et tornarà a cridar !! aaaah

hi ha nits millors i pitjors, pr en Guillem des del neixament que es desperta minim 2 o 3 cops a les nits... rondina una mica pk li cau la pipa o té sed...

ara ja no menja a lanit, fem una papilla de 180ml a les 20.30h i cap a les 21.30h ja veus que fa careta de son i els portem a la seva habitació, ja no s'adorm a braços.. al contrari, de seguida vol que el deixis al llit estirat, aixó si agafant la mama com un desesperat. Li vaig cantant i parlant suau i kuan veig que està ben relaxat ja marxo. a vegades rondina una mica i avegades ja s'hi queda... pr al cap d'una o dues horetes ja rondina i aixi fins els 6h que pren el seu bibi de 240ml i després... no s'adorm si no es queda al nostre llit ben arraulit al meu costat! ami m'encanta si ho he de reconeixe! pr m'encantaria més si de 12 a 6 hagues pogut dormir bé...

té els dentetes de baix i potser son les de dant que li fan malet... potser li hauria de donar més chamodent i es tranquilitzaria.. epireal em sembla massa medicament per donar-li cada nit...
potser li hauria de donar més aigua o més llet a mitja nit... o bibi després dels cereals.. nose pas! fins ara ho he portat bastant bé pr ara comença a desquiciar una mica... sobretot kuan el meu marit treballa de nit i jo estic sola nit i mati... es fa moolt dur!

noies... PACIENCIA OI??
:ok:
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
LAURAHN
:: peixet
:: peixet
Entrades: 261
Membre des de: dc. nov. 18, 2009 10:27 pm

EntradaAutor: LAURAHN » dv. març 12, 2010 10:00 pm

Lo de despertar-se a les nits veig que és un problema general, pero que hem de fer, va con el lote.
L'Hugo es despertava un parell de cops cada nit fins el 18 mesos, a partir d'aqui havia dies que es despertava i d'altres no, pero ara tenim la Nuria te 9 mesos i encara es desperta un parell o tres de cops per nit, i si a aixó li afegim quan es desperta l'Hugo doncs hi ha nits que has vist totes les hores del rellotge, pero som feliços i ja ho diuen "mal de muchos consuelo de tontos"
Imatge
Imatge
entrerius
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dc. març 17, 2010 5:24 pm

Hola bruixeta73

El meu fill te 11 mesos i .....dormir???? es algo que recordo que un dia podia fer 8 hores seguides i que no puc fer-ho des de que em vaig quedar embaraçada!!!

Ell sempre ha dormit amb nosaltres i també despertenat-se cada 2 hores per menjar, per xumar o per consolar-se quan es desperta.
Sobre les 20:30: Fa un sopar de cullera cada nit i desprès pit abans de dormir (sobre del 21:30h).
Entre les 24:00 i la 1:00 es desperta i li dono un bibe de cereals de 270ml mig dormit encara i torna a caure rodó.
Despres ja és una incognita....cada dia es diferent: hi ha dies que es desperta mes i altres menys, depen de si li fa malt les dents...o ves a saber que li passa aquell dia...
Ara tenim adosat el seu llitet al nostre. .....però cada nit acabem dormint els tres al mateix llit: uns dies a partir de les 2, altres a les 4 ...
L'altre dia va fer fins a les 5 al seu llitet!!!!! no ens ho podiem creure...però igual es desperta i jo allargo la ma per consolar-lo i es torna a dormir.
Jo el que faig al anar a dormir es dir-li: "quin llitet mes guapo que tens, que be s'hi dorm, que si quines joguines mes xules que hi ha....." i de vegades funciona ...jejejeje....i aleshores mig adormit va reptant cap al seu llitet i comença l'odisea de cercar la posició per dormir!!!!! De vegades es tira 1/2h de rellotge donant tombs primer pel seu llit, despres torna al nostre, torna al seu...es dona cops contra les parets, contra el capçal del llit....però jo crec que està dormit..per que no diu ni piu.... ara nosaltres penso que haurem de posar-nos casc per dormir per que "ES TIRA" es deixa anar allí on li sembla i es fum cada cop .....!!!!!!...ara se sent puuum..ara se sent pooooc.... uns cops!!!!....jo FLIPO de veritat. I el tio tan panxo
Així és el nostre fill i així les nostres nits...!!!
No et puc ajudar gaire pel que veus...però al menys és un consol saber que moltes families estiguem igual.

Jo també volia deslletar-lo per veure si podiem dormir mes...però els despertars eren molt pitjors. Li costava molt tornar a dormir... He llegit les mil i un mètode....però he decidit fer cas de les necessitats del meu fill i de les nostres:
Les nostres necessitats: DORMIR i descansar
Les necessitats del petit: menjar, dormir i sentir-se segur
Depen del dia necessita mes seguretat o consol i vol estar enganxat a mi...i d'altres necessita mes el seu espai....i nosaltres el deixem que ens ho digui i el deixem fer...
No se si fem be o malament actuant així... però això passa a tots els nivellls....anem improvisant a mesura que ens hi trobem

Petons i PACIENCIA!!!!
TXETA
Entrades: 3580
Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:54 pm

EntradaAutor: TXETA » dg. abr. 04, 2010 8:40 am

M'uneixo al club!!!!!

Em vaig a desfogar... :-:)

El dormir no era problema fins que vaig tornar a treballar, bé, i va coincidir amb la sortida de les dues primeres dentetes. Als 3 mesos dormia 8-9h seguides, impresionant! doncs ara pagaria per dormir-ne 4 de seguides, o 3 neu:-D Amb l'Aleix tenim diferents "problemes":

1. No sap dormir sol, perquè no sabem com fer-ho :miko: necessita els bracets, que no era problema fins ara que pesa 11kg i jo tinc els canells destrossats.
2. Amb el papa no hi ha manera que dormi, no ho ha aconseguit MAI, l'agafa ell i no hi ha manera, per tant em menjo jo els moments de dormir :ufs:
3. Es desperta mil vegades a la nit. Seguim fent LM i per la matinada em demana pit. Normalment acabem els tres al llit, quan es dorm m'espero una mica que estigui ben adormit i el passo al seu llit, però de vegades estic tant cansada que em dormo amb ell i em desperto casi al matí i ha acabat dormint tota la nit amb nosaltres.

Ara us explico l'altra part, que és la millor neu:-D

Estem totalment en contra del mètode estivill, no volem que el peque hagi de plorar per aprendre a dormir, pel que em vaig llegir el llibre de la Rosa Jové i em va semblar fantàstic, igual que Besame mucho. Vam decidir al Nadal, amb el meu home que és una època, que ja li passarà i que si necessita bracets doncs bracetets, i que si fem collit doncs en fem. Però els meus braços no poden més i l'Aleix cada vegada es fa més gran. El moment de dormir no es fa gaire llarg, en uns 10' s'adorm a coll, cosa que he aconseguit gràcies al llibre de la Rosa Jové, però aleshores no hi ha manera de posar-lo al seu llit. I per tant com que no sap dormir sol, a la matinada té aquestes fases de son i no sap tronar a agafar la son sol.
A més amb el collit no dormo bé, dormo en tensió i em llevo amb un mal d'esquena increible.

I a sobre la family dient-nos que el nen es mal acostuma al llit, que no pot ser, que hem de fer alguna cosa... mira tu què fàcil quan tu dorms tota la nit com un angelet! S'accepten voluntaris per venir a casa i ensenyar-li a dormir, això si, jo me'n vaig a un hotel! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Total, que aquests dies a més a més, de vacancetes voliem intentar ensenyar li a dormir, no sé gaire com, però ha tornat a sortir una denteta i hem tingut febre i coll vermell i tos, així que no és el millor moment. I com que tampoc tenim clar com fer-ho...

Possibles solucions:

- Deixar el pit per la nit i deixar de ser un xumet humà.

- He llegit sobre el mètodo pare però no sé jo, jo ho veig com una possible solució però el meu home es posa molt nervios, li passa al nen i no arreglem res.

- Hem provat el mètode de deixar-agafar i res, comença a plorar en braços i tot i se'ns trenca el cor.

- Seguir així fins que un dia ens sorprengui i dormi solet i tooota la nit! neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

- Que quan tingui nòvia li ensenyi a dormir neu:-D

Així que aquestes son les meves nits... i dic les meves perquè el meu estimat marit ni s'entera! :ufs: :ufs: :ufs: dorm com una soca, l'altre dia vam estar des de les 4 a les 7 de parranda pel passadís i ni es va enterar, així que no sé què fer!

Socorro!!!! neu:-D

Gràcies per llegir-me, m'havia de desfogar neukiss-)
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
nena83
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4086
Membre des de: dv. set. 05, 2008 6:41 pm

EntradaAutor: nena83 » dg. abr. 04, 2010 7:41 pm

Una altra que s'apunta al club de mares-desesperades-que-necessiten-dormir-al-manco-una-nit-sencera neu:-D
Perdoneu-me, però m'alegra una mica veure que no estic sola i que no sóc la única que té unes ulleres que li arriben al melic...
Na Marta ha estat sempre poc dormidora, no ha dormit mai més de 3 hores seguides, ni de dia ni de nit... però portem unes setmanes terríbles! Fem collit, tenim un llitet aferrat al nostre i ella hi comença la nit però després ja es passa al nostre llit.
La seva hora habitual d'anar a dormir és les 22'30-23'00, abans impossible! I si algun cop he intentat que a les 9 es dormís, es desperta a les dotze i ja no vol dormir més i està ben feliç i activa... així que la portem a dormir més tart i així aguanta al manco fins les 2 i nosaltres descansem dues horetes o tres, perquè després ja és impossible... Doncs portem dues setmanes que a les 2 es desperta plorant i només es consola amb el pit o si l'agafem en braços i la passetjam pel passadís. Es torna a dormir i després ja es passa despertant-se cada mitja hora o 20 minuts durant tota la nit :ufs: Ja he comprovat que no és perquè tingui gana, m'utilitza de xumet i ja no sabem que fer per ajudar-la a que es torni a dormir sense plorar.
Estem en contra del mètode estivill, tenim clar que no volem que plori i que no es tracta d'ensenyar-la a dormir, sinó que és un procés natural que requereix maduració i que podem ajudar-la però no forçar el seu procés... M'he llegit Dormir sin lágrimas y Bésame mucho i m'ha ajudat molt a entendre-ho tot.Tinc assumit que hem de deixar passar el temps, però és clar, algun dia la desesperació s'apodera de nosaltres!
Va nenes, ànims!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge Imatge

Torna a “La nit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::