AJUDA! RÖMER o JANÉ, cadira cotxe
AJUDA! RÖMER o JANÉ, cadira cotxe
hola!!
NECESSITO AJUDA, estic feta un embolic. Estic fent la llista de naixement i estic triant les cadires d seguretat del cotxe. Tenia clar d'agafar les de la ROmer, però la de la botiga m'ha conselllat les de la JANë, q trobeu?quina és millor?
RÖMER//SafefixTT Grup1 o JANé EXO
RÖMER //kidfix o JANÉ Montecarlo Plus Grup2/3
he estat mirant pag. de cadiretes d seguretat i d Jané no surt res, q trobeu?la d la botiga m'ha aconsellat qualitat preu les d Jané. Diu q la RÖMER delgrup 2/3 tapa la visió lateral del nen. és veritat?algú la té?
NECESSITO AJUDA, estic feta un embolic. Estic fent la llista de naixement i estic triant les cadires d seguretat del cotxe. Tenia clar d'agafar les de la ROmer, però la de la botiga m'ha conselllat les de la JANë, q trobeu?quina és millor?
RÖMER//SafefixTT Grup1 o JANé EXO
RÖMER //kidfix o JANÉ Montecarlo Plus Grup2/3
he estat mirant pag. de cadiretes d seguretat i d Jané no surt res, q trobeu?la d la botiga m'ha aconsellat qualitat preu les d Jané. Diu q la RÖMER delgrup 2/3 tapa la visió lateral del nen. és veritat?algú la té?
Re: AJUDA! RÖMER o JANÉ, cadira cotxe
Hola Mart,
A mi em passa el mateix que tu. No sé si comprar-me una Romer o Jané Exo. Surten més de de preu les Jane Exo però a mi, al contrariq eu a tu, a la botiga m'han recomanat Romer, ja que diuen que han passat més proves i test de seguretat.. Ara el dubte que tinc és que no sé quina triar d'aquestes 3:
Römer Safefix plus Isofix
Römer Safefix TT Isofix
Römer Duo Plus Isofix
Si t'ho mires a aquesta pàgina web, surten millor de preu, a més, hi ha varies noies que hi han comprat els cotxets Mutsy i n'estan molt satisfetes:
http://www.pingpong-online.com/
Ja em diràs que et diuen, ja que també m'anirà molt bé saber-ho.
A mi em passa el mateix que tu. No sé si comprar-me una Romer o Jané Exo. Surten més de de preu les Jane Exo però a mi, al contrariq eu a tu, a la botiga m'han recomanat Romer, ja que diuen que han passat més proves i test de seguretat.. Ara el dubte que tinc és que no sé quina triar d'aquestes 3:
Römer Safefix plus Isofix
Römer Safefix TT Isofix
Römer Duo Plus Isofix
Si t'ho mires a aquesta pàgina web, surten millor de preu, a més, hi ha varies noies que hi han comprat els cotxets Mutsy i n'estan molt satisfetes:
http://www.pingpong-online.com/
Ja em diràs que et diuen, ja que també m'anirà molt bé saber-ho.
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Ara potser enlloc d'ajudar-te encara t'embolicaré més, però jo et vull aconsellar la Axiss de Bebé Confort.
És molt còmoda pel nen (té visió als costats, s'inclina pq pugui dormir millor...), i encara més per tu: crec que és la única que es gira de costat per poder posar i treure el nen. Pensa que és una passada. Nosaltres només la tenim en un cotxe, i l'altre no el vull agafar mai per anar amb el nen, pq agafo mal d'esquena cada cop que l'he de posar i treure. Pensa que el nen hi anirà molt temps, i pesarà molts quilos. Si aquests quilos els has d'aixecar mentre gires l'esquena patiràs molt més que no pas si pots tenir l'esquena recta. Això sempre que tinguis un cotxe de 4 portes, esclar, sinó no val la pena!
Bé, jo t'he donat la meva opinió, ara tu mateixa ;)
És molt còmoda pel nen (té visió als costats, s'inclina pq pugui dormir millor...), i encara més per tu: crec que és la única que es gira de costat per poder posar i treure el nen. Pensa que és una passada. Nosaltres només la tenim en un cotxe, i l'altre no el vull agafar mai per anar amb el nen, pq agafo mal d'esquena cada cop que l'he de posar i treure. Pensa que el nen hi anirà molt temps, i pesarà molts quilos. Si aquests quilos els has d'aixecar mentre gires l'esquena patiràs molt més que no pas si pots tenir l'esquena recta. Això sempre que tinguis un cotxe de 4 portes, esclar, sinó no val la pena!
Bé, jo t'he donat la meva opinió, ara tu mateixa ;)
- thankyou78
- :: poltre

- Entrades: 647
- Membre des de: dg. jul. 19, 2009 10:13 am
Nosaltres tenim la Romer sense isofix (pq el nostre cotxe no té per posar isofix ) i a la botiga on la vam comprar ens la van instal.lar amb el cinturó estem molt contents. S'aguanta molt bé i al nen se'l veu molt comode i ens van dir que en el tema de la seguretat aquesta marca és un 10. De detalls pràctics les fundes són fàcils de treure. Espero haver-te ajudat
PD: Altres que he sentit que estan bé són les de la marca Britax, i d'altres més econòmiques i segures són les de la marca Play
PD: Altres que he sentit que estan bé són les de la marca Britax, i d'altres més econòmiques i segures són les de la marca Play
Nosaltres estem molt contents amb la maxi cosi (ara el grup 1) amb isofix. Entre les dues que dius Romer és la número 1 en seguretat. Això si, per la meva experiència, sempre amb isofix. És molt més còmode i penso que molt més segur.
A nosaltres, tant aquí al fòrum com a la botiga, ens van aconsellar molt i moltíssim la Romer, i vam tenir molts dubtes sobretot pel tema preu, és que trobo que és caríssima1
Finalment ens vam decidir per la Romer, una que té isofix i que és a partir de 9kg.
N'estem contents perquè després d'un any de trote segueix perfectament anclada i robusta (és que uns amics van comprar una de bebeconfort que és feia com més petita i més gran movent-se els "alerons" i en menys d'un any tota ella belluga i a mi no em dóna gens de seguretat, que allò bellugi tant).
Ara, em segueix racant el tema preu... però trobo que van estar ben invertits!
Finalment ens vam decidir per la Romer, una que té isofix i que és a partir de 9kg.
N'estem contents perquè després d'un any de trote segueix perfectament anclada i robusta (és que uns amics van comprar una de bebeconfort que és feia com més petita i més gran movent-se els "alerons" i en menys d'un any tota ella belluga i a mi no em dóna gens de seguretat, que allò bellugi tant).
Ara, em segueix racant el tema preu... però trobo que van estar ben invertits!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Hola noies, jo estic embarassada del meu primer
.
Jo sempre havia sentit que Römer era millor marca. Però l'Axis de Bebé Confort té que ser molt còmoda per posar i treure al
.
Aquestes cadiretes es poden agafar des del grup 0+, oi? És que m'agradaria no haver de comprar 12 cadiretes diferents. No sé si m'enteneu y no sóc molt partidària del Maxi Cosi o derivats, més que res per l'esquena del bebé ja que nosaltres fem molt cotxe diari.
.Jo sempre havia sentit que Römer era millor marca. Però l'Axis de Bebé Confort té que ser molt còmoda per posar i treure al
.Aquestes cadiretes es poden agafar des del grup 0+, oi? És que m'agradaria no haver de comprar 12 cadiretes diferents. No sé si m'enteneu y no sóc molt partidària del Maxi Cosi o derivats, més que res per l'esquena del bebé ja que nosaltres fem molt cotxe diari.
moltes gracies a totes.
seguire pensant, pero segurament q agafare del grup 1 la Jané Exo i dl grup 2/3 la Römer kidfix
seguire pensant, pero segurament q agafare del grup 1 la Jané Exo i dl grup 2/3 la Römer kidfix
wapa entra en la web del RAC, a nosoytos en la preaparacion al parto nos estuvieron hablando de este tema
segun el rac el años pasado febrero la mejor era romer seguida de chicoo
jane quedaba muy detras...
pero pa gustos.... los colores!!!
bs
segun el rac el años pasado febrero la mejor era romer seguida de chicoo
jane quedaba muy detras...
pero pa gustos.... los colores!!!
bs

si alguien tiene codigos de barras, pins o descuentos de mi 1º danone, blevit-blemil, nutriben, o puntos kinder y no los va a usar...acordarse de mi plis....GRACIAS!![/i]
Nosaltres anem a comprar la Römer amb Isofix, a part de que ens l´han recomenat a la botiga de puericultura a la web del RAC la recomanen com la millor cadireta de seguretat que ara mateix hi ha al mercat.

- mari09
- :: tortuga

- Entrades: 348
- Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
- Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat
En quines botigues trobeu la Römer?? Es que jo no compro en internet....
Gràcies!
Gràcies!
mari mira't la web de ping-pong, que t'ha dit la indai
nosaltres també estem en procés per la cadireta a partir de 9 kg, i ens convwenç molt la romer
nosaltres també estem en procés per la cadireta a partir de 9 kg, i ens convwenç molt la romer
- mari09
- :: tortuga

- Entrades: 348
- Membre des de: dl. jul. 14, 2008 11:59 am
- Ubicació: Barcelona/ Cornellà de LLobregat
nius, es per aixó que vaig dir que no compro per internet,aquella pagina no posa les botigues...encara que estiguin bé de preu 

nius ha escrit:mari mira't la web de ping-pong, que t'ha dit la indai![]()
Hola niues,
quina Romer us heu mirat?
Nosaltres la SAFEFIX PLUS ja que nosaltres no tenim el Top teather( el tercer punt) aleshores no podem agafar la safefix plusTT.
Ens han dit que la safefix plus va amb una pota que fa de 3r punt i que també és d'altsissima gama i la nº 1 en proves a Alemanya.
Encara ho estem pensant, però segurament agafarem aquesta amb l'estampat Elisa.
El dilema ara és si agafar-ho al ping-pon o no. realment la diferencia de preu és abismal, crec que surt 150 eutos més barata!!! També ens ho hem de mirar bé...potsr els gastos d'envio són molt cars, ja investigarem...
[url=http://lilypie.com][img]http://m1.lilypie.com
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |