PLORA QUAN ANEM EN COTXE
PLORA QUAN ANEM EN COTXE
Hola noies!!!
Tinc un nen de 2 mesos i mig i des de fa uns 15 dies plora quan anem en cotxe. És un nen molt rialler que no plora gairebé mai, per això no acabo d'entendre ben bé què li passa. El porto a darrera i lògicament, va d'esquenes al sentit de la marxa i penso que potser és perquè no em veu i se sent sol. He provat de parlar-li, posar-li música, li he penjat un mòbil amb animalets ben vistosos que fan soroll i res, només calla si algú va darrera amb ell. Però què faig quan vaig sola???
Tot i que he trucat al taller mecànic per si em poden desactivar l'airbag del seient del copilot per poder-lo posar a davant, volia saber si a algun dels vostres petits els ha passat el mateix i quines solucions vau trobar!!!
Tinc un nen de 2 mesos i mig i des de fa uns 15 dies plora quan anem en cotxe. És un nen molt rialler que no plora gairebé mai, per això no acabo d'entendre ben bé què li passa. El porto a darrera i lògicament, va d'esquenes al sentit de la marxa i penso que potser és perquè no em veu i se sent sol. He provat de parlar-li, posar-li música, li he penjat un mòbil amb animalets ben vistosos que fan soroll i res, només calla si algú va darrera amb ell. Però què faig quan vaig sola???
Tot i que he trucat al taller mecànic per si em poden desactivar l'airbag del seient del copilot per poder-lo posar a davant, volia saber si a algun dels vostres petits els ha passat el mateix i quines solucions vau trobar!!!
Re: PLORA QUAN ANEM EN COTXE
Jo quan conduïa sola la portava al davant, vols dir que t'ho han de desactivar des del taller? En el meu cotxe, quan obres la porta hi ha un botonet per activar i desactivar, jo de tu em miraria el manual del cotxe.
Sí, ja ho he mirat. Jo tinc un Polo i n'hi ha que tenen aquest botó que dius tu (dins la guantera) i n'hi ha, com el meu, que no ho tenen, no sé per quin motiu. Per això em volia arribar fins al taller.
Jo em fer un fart d'anar amb cotxe amb la nena amb al maxicosi i anava sempre al davant al seient del copilot. Jo tinc el sistema del airbag que es desactiva per la porta. Jo de tu aniria al taller a que m'ho arreglin. I mentrestant, has probat de possar música? La neus la calma la música.
ai, es un bon patiment aixó... a veure si et desactiven l'airbac i la pots posar a davant.
- Piruet
- :: lleona

- Entrades: 935
- Membre des de: dl. set. 17, 2007 1:25 pm
- Ubicació: Bigues (Vallès Oriental)
Noia, no saps com t'entenc..... un dels motius pels quals vem canviar de cotxe (evidentment, no l'únic motiu, però un d'important...) va ser aquest !
Perquè al Cherokee que teniem no se li podia ni desconectar l'airbag !!!
( i vem mirar la Voyager i tampoc es podia !!!
... em van dir que a cap cotxe americà es pot !!!
Vem comprar l'Espace i és d'aquests que té el botonet a la guantera !!!
Mentre no et desconecten l'airbag...... sacs de paciència !!!!!
Petonets !!!
Perquè al Cherokee que teniem no se li podia ni desconectar l'airbag !!!
( i vem mirar la Voyager i tampoc es podia !!!
... em van dir que a cap cotxe americà es pot !!!
Vem comprar l'Espace i és d'aquests que té el botonet a la guantera !!!
Mentre no et desconecten l'airbag...... sacs de paciència !!!!!
Petonets !!!
Prova de no abrigar-lo massa, l'Adrià s'agobiava de la calor, van una mica "anxovats"....
No se m'acut res més, bé, nosaltres li vam posar una joguina que venen a l'imaginarium a la finestra, és per parar el sol i porta uns ninotets ,fa música i dóna voltes, ens va anar molt bé, a la que rondinava de seguida li posàvem i callava, es quedava al.lucinat mirant-ho
No se m'acut res més, bé, nosaltres li vam posar una joguina que venen a l'imaginarium a la finestra, és per parar el sol i porta uns ninotets ,fa música i dóna voltes, ens va anar molt bé, a la que rondinava de seguida li posàvem i callava, es quedava al.lucinat mirant-ho

Moltes gràcies noies!!
Dilluns vaig pitant al taller a veure si desactiven l'airbag!!!
Dilluns vaig pitant al taller a veure si desactiven l'airbag!!!
Hola! Jo quan anava sola al cotxe la portava al davant perque així ella em veia i no es posava tan nerviosa. La calor, com ja t'han dit, també els fa molt.
Això, això, ves pitant dilluns al mecànic i a veure si et poden desconectar l'airbag. Segur que així estareu les dues molt millor en els vostres viatges.
Sort!
Això, això, ves pitant dilluns al mecànic i a veure si et poden desconectar l'airbag. Segur que així estareu les dues molt millor en els vostres viatges.
Sort!

HOla!
Has provat de posar un mirall davant seu? Va penjat del recolzacaps i tu el pots veure des del retrovisor central. Ell aprendra a veure't a tu.
Nosaltres el vam comprar perque en cap dels dos cotxes podem desactivar l'aribag i la Hana tambe comenc,ava a gemegar...
El que tenim es un os panda que te el mirall rodo a la panxa, li agrada molt i sobretot li pots parlar i anar dient cosetes i ella ens mira i va rient...
a veure si trobo un enllac, per la web i te l'ensenyo...ja esta, es exactament aquest:
http://www.amazon.com/BearView-Infant-M ... B000BONWXW
Has provat de posar un mirall davant seu? Va penjat del recolzacaps i tu el pots veure des del retrovisor central. Ell aprendra a veure't a tu.
Nosaltres el vam comprar perque en cap dels dos cotxes podem desactivar l'aribag i la Hana tambe comenc,ava a gemegar...
El que tenim es un os panda que te el mirall rodo a la panxa, li agrada molt i sobretot li pots parlar i anar dient cosetes i ella ens mira i va rient...
a veure si trobo un enllac, per la web i te l'ensenyo...ja esta, es exactament aquest:
http://www.amazon.com/BearView-Infant-M ... B000BONWXW
Hola noies, pujo el post: en el meu cas tambe em passa sovint. Cada dia mati i tarda anem amb cotxe conduint jo sola, i ella va darrera mirant en el sentit contrari de la marxa. Ara ja te 3 mesos i moltes vegades es posa a plorar i la veritat és que em poso molt nerviosa perque voldria parar per consolar-la pero no puc, de fet moltes vegades no té gana ni res, simplement rondina pero plora cada cop més que sembli que s'ofegui i tot i fan patir mooooolt. I com més vols parar més trànsit hi ha, sempre el tipic iaio davant..i em poso nervi, en fi que estic pensant en posar-la tambe al seient del copilot per aixi que ella em vegi i poster es calma més. Tambe una altra possibilitat que pensava és que potser es mareja; em van dir q fins q no van en el sentit de la marxa es marejen mooolt.
Les que aneu soles conduint gairebe totes porteu el bebe davant? crec que m'ho plantejare i el passare davant
Les que aneu soles conduint gairebe totes porteu el bebe davant? crec que m'ho plantejare i el passare davant
CRÒNICA:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=18535
La nostra princeseta va néixer el 5 d'octubre de 2010 a les 7:50h
MERCADILLO: https://picasaweb.google.com/105865966059035089930
A nosaltres quasi no ens plora quan anem amb cotxe però també hi tenim instal.lat el mirall i quan somica li diem alguna cosa i ens veu i es calma i fins i tot riu si fem moneries, al nostre cotxe també em d'anar al taller si volem desactivar l'airbag
Hola! Al final crec que no passarem la cadireta al seient del copilot perque el meu marit diu que no és tant segur pel nen en cas de col·lisió..o sigui que hauré de seguir com fem. De fet sempre em toca a mi anar sola (perque ell treballa) i quan hi som tots dos jo ja vaig a darrera i la tranquilitzo i ell condueix (suposo que a totes us passa igual): hauré de respirar fons i no poasr-me nervi quan plori d'aquella manera...aixxxxxxxx
Estic amb tu que és més segur darrera en cas de colisó, però personalemtn crec que és molt mes perillós conduïr lo poc concentrada que condueixes amb ells plorant d'aquella manera, jo personalment em posava tant hipernerviosa, que vam decidir posar-la al davant quan anava amb el maxicosi, i oli en un llum.
Això sí, de seguida que va fer el pès vam posar una cadireta mirant endavant, al seient de darrera.
Això sí, de seguida que va fer el pès vam posar una cadireta mirant endavant, al seient de darrera.
marta_mum ha escrit:Estic amb tu que és més segur darrera en cas de colisó, però personalemtn crec que és molt mes perillós conduïr lo poc concentrada que condueixes amb ells plorant d'aquella manera, jo personalment em posava tant hipernerviosa, que vam decidir posar-la al davant quan anava amb el maxicosi, i oli en un llum.
nena és exacte el que em passa a mi ! Em poso nervi i llavors condueixo més rapid per veure on puc parar o arribar abans, és inconscient..i si et trobes el tipic iaio pel mig em poso encara més nervi aixxxxxxx
Amb el maxicosi davant va amb els cinturons i prou oi? no hi ha cap peça (isofix) que quedi més collat i sigui més facil?
Nosaltres tenim aquesta base: sabeu si pot anar al seient del copìlot?
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |