silla d paseo cybex onix
silla d paseo cybex onix
hola mamis!me gustaria saber si alguien tiene la cybex onix naranja o la azul.gris,es k unicamente la he visto en pag web i dicen k el color varia k no es tan vistoso cm se ve en las webs.va bien?agradeceria k me expliqueis o si no es mucho pedir poner una foto.gracias
Re: silla d paseo cybex onix
Yo también la quería naranja, pero una vez la vi en la tienda más que naranja parece marrón o camel... Al final la cogí gris
Es que crec que hi ha 2 taronjes diferents, no sé si és pel model la onix i la topaz o és per l'any, jo pel carrer he vist la onix i és un taronja alegre, l'altre només l'he vist en fotos.
Per què no t'acostes a una botiga i la veus "en directe"? Jo vaig anar al Corte Ingles a veure la "azul-gris" i home, més aviat és gris.
Al final la vaig acabar comprant per internet a una empresa alemana, i vaig trobar la mateixa però amb un estampat "descatalogat", i és xulíssima tu! A meitat de preu!!
Colors a part, n'estic molt contenta, va molt bé!
Al final la vaig acabar comprant per internet a una empresa alemana, i vaig trobar la mateixa però amb un estampat "descatalogat", i és xulíssima tu! A meitat de preu!!
Colors a part, n'estic molt contenta, va molt bé!
Gracies noies!!!
Anna es en la pagina web on me la vull comprar aquesta que dius , pq hi ha una diferencia de preu bestial,a mytoys,de la onix hi han 2 models a la venda , la azul - gris i la taronja , tu las has vist totes dues en viu i directe? per cert com va la cadireta?aixi no he de tenir cap poral comprarla per la web alemana oi? i si tens la teva hem podies posar una foto , moltes gracies.
Anna es en la pagina web on me la vull comprar aquesta que dius , pq hi ha una diferencia de preu bestial,a mytoys,de la onix hi han 2 models a la venda , la azul - gris i la taronja , tu las has vist totes dues en viu i directe? per cert com va la cadireta?aixi no he de tenir cap poral comprarla per la web alemana oi? i si tens la teva hem podies posar una foto , moltes gracies.
La nostra és taronja, us poso una foto per a que la veieu. Ara està bastant més marranota. El color és bastant sofert, jo la tinc des de finals de març i només l'he posat a la rentadora una vegada. Amb l'ús s'esborren les ratlles grises del seient, a nosaltres no ens ha passat perquè a l'estiu hi portàvem una finda de tovallola, però tinc una amiga que té el mateix model i el seient li ha quedat del tot llis.
La setmana passada vam comprar un saquet d'hivern marró i taronja de la marca Bebedue moníssim, molt més barat que de la marca Cybex o Maclaren.
La setmana passada vam comprar un saquet d'hivern marró i taronja de la marca Bebedue moníssim, molt més barat que de la marca Cybex o Maclaren.
Nosaltres també tenim el taronja i n'estem molt contents. És veritat, però que les raqtlles del seient s'esborren!
Ens ha anat molt bé que es pugués estirar del tot. Però ara, que ja el porta molt poc, ens trobem amb un problema, especialment els dies que porta jaqueta: no li arriben les corretges per lligar-lo!!! Haurem de mirar si fem algun invent!
Ens ha anat molt bé que es pugués estirar del tot. Però ara, que ja el porta molt poc, ens trobem amb un problema, especialment els dies que porta jaqueta: no li arriben les corretges per lligar-lo!!! Haurem de mirar si fem algun invent!
danu79 ha escrit:Nosaltres també tenim el taronja i n'estem molt contents. És veritat, però que les raqtlles del seient s'esborren!
Nosaltres a la Laia li posem les corretges per sota de les aixelles, si no ho fem així se les treu igualment. Com que va agafada per la cintura no es pot escapar, i ara a més a més va a dins del sac.
Moltes gracies mandarina per la foto, m'ha set molta ajuda per decidirme, la comprarem aquesta, tb moltes gracies danu.

danu79 ha escrit:Nosaltres també tenim el taronja i n'estem molt contents. És veritat, però que les raqtlles del seient s'esborren!
Mira't al manual com s'allarguen, es una mica complicat, però si que donen mes del que sembla.
Alguna té el saquet que va amb la cadira?? És que jo l'any passat tenia el Carrera i li vaig comprar un sac universal, però a aquesta no li va be perquè no es poden separar les cintes de les espatlles i les de la cintura
He visitat la web, però m'ha semblat que el sac nomès tapa les cames... 
He visitat la web, però m'ha semblat que el sac nomès tapa les cames... 
marta_mum ha escrit:danu79 ha escrit:Nosaltres també tenim el taronja i n'estem molt contents. És veritat, però que les raqtlles del seient s'esborren!
Mira't al manual com s'allarguen, es una mica complicat, però si que donen mes del que sembla.
çja ho vam fer i crec que les portem al màxim...
danu79 ha escrit:marta_mum ha escrit:danu79 ha escrit:Nosaltres també tenim el taronja i n'estem molt contents. És veritat, però que les raqtlles del seient s'esborren!
çja ho vam fer i crec que les portem al màxim...
doncs aleshores les teves tires deuen ser mes curtes que les nostres...
- Azzure
- :: dinosaure
- Entrades: 5227
- Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
- Ubicació: Mallorca
- Contacta:
littleif ha escrit:Alguna té el saquet que va amb la cadira?? És que jo l'any passat tenia el Carrera i li vaig comprar un sac universal, però a aquesta no li va be perquè no es poden separar les cintes de les espatlles i les de la cinturaHe visitat la web, però m'ha semblat que el sac nomès tapa les cames...
Nosaltres tenim el saquet. Venia de regal amb la cadireta quan la vàrem comprar. Per cert, deixo la foto de la nostra Cybex Onyx per si voleu mirar el color, em sembla que es diu Tango Red.
En quant a les ratlles del seient, tota la raó, es van esborrant amb l'ús.
Per cert, jo el tema de l'arnés encara no l'entenc massa bé? Vosaltres sí heu pogut estirar les cintes més del que ja venien? M'hauré de tornar a mirar el manual perquè em sembla que no ho acabo d'entendre...

Hola San!
Doncs no tinc cap foto de la cadireta!!! Però miraré de fer-ne una i penjar-te-la.
Però és ben bé com les que han posat les companyes, simplement que el fons és blau marí i les ratllets dels costats són una combinació de blau + clar o gris, i granate. La veritat és que és molt maca, i pel color molt soferta!
La web alemana és MyToys, està molt bé comprar allà, és fiable i t'ho envien de seguida. L'únic problema és que la web és completament en alemany, no hi ha la opció de l'anglès. Ja els vaig escriure per demanar-los si la opció hi era, i em van comntestar que no però que per qualsevol dubte que tingués els podia escriure i em contestarien en anglès.
El que no entenc (és que jo l'alemany no el domino!) ho consulto amb el traductor del Google i ja m'hi entenc.
Doncs no tinc cap foto de la cadireta!!! Però miraré de fer-ne una i penjar-te-la.
Però és ben bé com les que han posat les companyes, simplement que el fons és blau marí i les ratllets dels costats són una combinació de blau + clar o gris, i granate. La veritat és que és molt maca, i pel color molt soferta!
La web alemana és MyToys, està molt bé comprar allà, és fiable i t'ho envien de seguida. L'únic problema és que la web és completament en alemany, no hi ha la opció de l'anglès. Ja els vaig escriure per demanar-los si la opció hi era, i em van comntestar que no però que per qualsevol dubte que tingués els podia escriure i em contestarien en anglès.
El que no entenc (és que jo l'alemany no el domino!) ho consulto amb el traductor del Google i ja m'hi entenc.
Moltes gracies a totes! i sobre tot per les fotos aixis puc sapiguer com son els colors.merci
Anna ja esta decidit la comprare per la web alemana, per sort tinc el traductor directe , vull dir que s'hem tradueix la pagina si vull a español, els gasto d'enviament son 15 euros nomes i saps si te garantia la cadireta , mil gracies.
Anna ja esta decidit la comprare per la web alemana, per sort tinc el traductor directe , vull dir que s'hem tradueix la pagina si vull a español, els gasto d'enviament son 15 euros nomes i saps si te garantia la cadireta , mil gracies.
San,jo tb et recomano la cadireta al 100%, va molt bé. Tinc el mateix color q l'Azzure, el Tango red.
Aprofito per fer una pregunta de la q crec saber la resposta encara q no m'agradi
..Les tires es poden treure per possar.les a la part d'adalt dels saquets universals...És q el Pau és molt petit per lligar-ho només d'abaix....
Aprofito per fer una pregunta de la q crec saber la resposta encara q no m'agradi
..Les tires es poden treure per possar.les a la part d'adalt dels saquets universals...És q el Pau és molt petit per lligar-ho només d'abaix....Re: silla d paseo cybex onix
Si San, si que té garantia, però no me la vaig mirar gaire, la vaig guardar amb la factura i llestos! Suposo que és tot correcte...!!!
TETA ha escrit:Aprofito per fer una pregunta de la q crec saber la resposta encara q no m'agradi![]()
..Les tires es poden treure per possar.les a la part d'adalt dels saquets universals...És q el Pau és molt petit per lligar-ho només d'abaix....
Doncs aquesta és la meva pregunta, com es treuen les tires???? És que no tinc ni idea!
Hola noies!
jo també m'estic mirant els Cybex a aquesta pàgina web, i tinc una pregunta. Quina diferència hi ha entre els models "topaz" i els "Onyx"? Es que de preu n'hi ha bastanta....
Ho volia anar a preguntar en alguna botiga, però no se si us hi heu trobat, però a no gaires botigues tenen cotxets Cybex, i quan en tenen, a vegades no tenen tots els models...
I per cert, les que heu comprat a MyToys, hi heu comprat també el saquet? Quin hi encaixa bé, o tots van bé a tot arreu? (es que encara soc molt novata amb tot això!!!).
jo també m'estic mirant els Cybex a aquesta pàgina web, i tinc una pregunta. Quina diferència hi ha entre els models "topaz" i els "Onyx"? Es que de preu n'hi ha bastanta....
Ho volia anar a preguntar en alguna botiga, però no se si us hi heu trobat, però a no gaires botigues tenen cotxets Cybex, i quan en tenen, a vegades no tenen tots els models...
I per cert, les que heu comprat a MyToys, hi heu comprat també el saquet? Quin hi encaixa bé, o tots van bé a tot arreu? (es que encara soc molt novata amb tot això!!!).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |