HNA ASSEGURANÇA DE SALUT
Re: HNA ASSEGURANÇA DE SALUT
Jo estic amb ells i la veritat és que no m'han donat cap problema. D'entremig em vaig quedar embarassada i he tingut un nen i tot ok. Si tens una bona oferta, no m'ho pensaria.
Hola atram, jo també sóc de la HNA i no he tingut mai cap problema, n'estic força contenta la veritat. Jo actualment estic embarassada i ara quan neixi la meva nena també la faré a ella. Altres companyes que també ho són i han tingut crios m'han dit que val molt la pena.
Jo tb hi sóc i et dic el mateix, no he tingut cap problema durant l'embaràs, no m'han fet pagar res de res.
Les classes de preparació me n'han pagat el 80% i despres que vaig tenir lumbàlgia tb em van pagar el 80%.
Les classes de preparació me n'han pagat el 80% i despres que vaig tenir lumbàlgia tb em van pagar el 80%.
Jo també sóc de HNA de fa molts anys. Encara no estic embarassada, però he fet servir molt els serveis de la mútua i no he tingut mai cap problema. Són una mica capcuadrats amb el tema autoritzacions i tal però deu ser així a tot arreu...
Jo també sóc de HNA i al nen també l'hi vem fer i cap problema. DE fet el nostre pediatre ens va dir que és la mútua que menys pegues posen a l'hora de pagar!
jo tb estic a l'hna i no en tinc cap queixa.
Jo també soc de HNA i abans era de Sanitas i m'agrada molt més HNA.
Em sonava que hi havia un forum que parlava de HNA. És aquest. Al final fins i tot i hi ha una noia que s'ofereix per fer descompetes!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=5&t=10425
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=5&t=10425
y de precio que tal?????
Esta muy bien!
y que entra? que centros tiene? explicame porfi!
y que entra? que centros tiene? explicame porfi!
x exemple....jo tot l'embaràs, amb totes les proves, analítiques, ecos en tres d tot tot i tot (menys el dvd).....el part....inducció....i finalment cesària...i 4 nits a l'hospital, amb acompanyant.............no vam haver de pagar res!!!!
jo hi estic molt contenta, la veritat!.
jo hi estic molt contenta, la veritat!.
chicassssssssss seguramente tambien cogere HNA

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |