MISSATGES PER LA ISABEL!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Su_
:: girafa
Entrades: 2063
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

MISSATGES PER LA ISABEL!

EntradaAutor: Su_ » dj. nov. 19, 2009 3:25 pm

Be com diu el titol aquest post es perque tothom que vulgui li deixi un missatge a la nostra estimada Isabel!

Tothom que la coneix la estima, i es que es una dona que sempre esta pendent de tothom.. que te paraules boniques per totes...

Fa temps que no entra al SP... pero aixo no significa que no s'enrecordi de nosaltres!

Segur que li fara molta il.lusio rebre un mail amb un recopilatori de missatges de totes nosaltres!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
feminacora
:: lleona
:: lleona
Entrades: 932
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 4:17 pm

Re: MISSATGES PER LA ISABEL!

EntradaAutor: feminacora » dj. nov. 19, 2009 3:33 pm

Isabel, espero que la vida te sonria....Se te hecha de menosssss.....BESOSSSSSSSSSSSSS
Imatge
07/08/10 TE Positivooooooooo
farcellet
:: zebra
Entrades: 1038
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 9:12 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: farcellet » dj. nov. 19, 2009 3:56 pm

Hola Isabel,

Me'n recordo molt de tu i espero que estiguis bé i tot rutlli a la teva vida.

Moltes gràcies per tot i molts petons :-()-) !
Imatge

El teu somriure em fa feliç
Imatge
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dj. nov. 19, 2009 4:18 pm

Isabel, jo també et trobo a faltar! Vam passar uns mesos molt bons fent-nos companyia al post de grafiqueres i els teus missatges eren una lliçó d'humanitat plens d'optimisme per tirar endavant malgrat els obstacles. Si ens has seguit hauràs vist que moltes ho han aconseguit (aquest mes és espectacular). Algunes de les "Belles" encara seguim en la lluita, desitjant que aviat ens arribi el nostre moment.

Espero que la vida t'estigui tractant bé i estiguis passant per un bon moment, malgrat tinguis el tema "embaràs" aparcat.

Ja saps on som. Et tenim present encara que ara no hi siguis. Esperem retrobar-te ben aviat!

Una abraçada bén càlida guapa! :-()-)
ariadna
Entrades: 2483
Membre des de: dj. ago. 31, 2006 3:38 pm

EntradaAutor: ariadna » dj. nov. 19, 2009 4:25 pm

ai Isabel!! se't troba tant a faltar!!!!!!

em van servir de tant les teves aportacions grafiqueres i personals als inicis de la recerca...
espero (i estic segura) que tot et vagi bé! que hagis aconseguit el somni d'ajudar a moltes persones (que de fet, virtualment ja ho feies) i que la vida et somrigui!!!

un milió de petons!! i recorda que aquí al SP et trobem a faltar i t'enviem molta energia positiva!!!!!!!

Fins aviat!
2010 & 2016
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. nov. 19, 2009 4:30 pm

Que tinguis sort i que trobis el que et va mancar ahir!!!

Una abraçada ben Isabel!!
manu23
Entrades: 1233
Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » dj. nov. 19, 2009 4:31 pm

Isabel guapa, s'et troba molt a faltar, a mi em vas ajudar molt en els començaments de les grafiques i sempre t'estaré agrida!!!!

Espero que "te vaya bonito" i que algun dia molt a prop aconsegueixis el teu somni!!!!!

Un peto enorme :-()-)
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dj. nov. 19, 2009 4:59 pm

Isabel!! Jo també me'n recordo molt de tu!! Una de les millors companyes de fatigues grafiqueres que hi ha hagut!!! Tu sempre animant, estant pendent de tothom... se't troba a faltar!! :love:
Espero que t'estigui anat tot molt i molt bé, i que ben aviat aconseguiu el que us falta per acabar de ser feliços!! :-())

:-()-) :-()-) :-()-)
ImatgeImatge
Imatge
Duneta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4598
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 8:54 am
Ubicació: Tarragona

EntradaAutor: Duneta » dj. nov. 19, 2009 5:02 pm

Hola guapi! espero que tot et vagi bé i que aviat aconseguiu els vostres somnis!

Un petó gegant :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Imatge
MILU
:: tigre
Entrades: 773
Membre des de: dl. des. 22, 2008 1:13 pm
Ubicació: Alt Empordà

EntradaAutor: MILU » dj. nov. 19, 2009 5:14 pm

:love: Isabel :love: , sonarà a tòpic, però sovint penso amb tu...com us anirà? esperant que us hagueu pogut dedicar al vostre somni, pel que veig que ha comentat la Su, així és. Com me n'alegro. Com li va anar al teu fill per aquelles terres...i mil cosetes més...

Tenia clar que el dia que cantés el positiu un dels primers missatges d'agraiment seria per tu, però per quins "picarols" cal esperar a llavors!! Merci, per tot el que m'has ensenyat, que no només té a veure amb les gràfiques...m'has ensenyat coses més importants, merci guapa!! Desitjo que us vagi tot genial, segur que si!! Un petonàs :--/) :--/)
Buscant Des del 2008
17 Cicles

Imatge

CONTROLTEMP. http://www.fertilityfriend.com/home/250783

Buscant des de Novembre del 2013
Imatge
Jurdi
Entrades: 1517
Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dj. nov. 19, 2009 6:33 pm

Isabel reina com va tot ? T'he de dir que et trobo moltíssim a faltar,espero i desitjo que la vida et somrigui i que hagis aconseguit tots els somnis que et propossaves.

Moltes gràcies per ensenyar-nos el món de les grafiques i la seva interpretació,sempre tenies una paraula o una explicació maca uns ànims per totes nosaltres quan defalliem,eret's la mama de totes nosaltres ens cuidaves i ens mimaves.

Un petó ben gran i ja ho saps t'ens una amiga virtual.
Imatge
raqrodser
Entrades: 1551
Membre des de: dj. feb. 28, 2008 6:58 pm

EntradaAutor: raqrodser » dj. nov. 19, 2009 6:43 pm

ISABEL :--/) , jo també et trobo molt a faltar!!!
No oblidaré mai la teva ajuda amb les gràfiques, el teu positivisme i, sobretot, els teus bons consells.
Espero que hagis aconseguit tots els teus somnis o estiguis en el camí de fer-ho, no només el de tornar a ser mare, sinó també la teva realització professional com a cuidadora en el món de les persones amb discapacitats. Tens tanta bondat al teu cor, que no et podies dedicar a una altra cosa!! :love:
Desitjo entrar algun dia al SP i trobar-me un missatge teu, explicant-nos com et van les coses. Fins llavors, t'envio una abraçada enorme i milers de petons! :-()-) :-()-) :-()-)
ONA (15 març 2010)
PAU (26 febrer 2013)
... i per l'octubre 2016... ÍRIA :cnena:
Irina
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dj. nov. 19, 2009 10:23 pm

Hola Isabel!!!

Una abrac,ada ben forta!
Espero que estigueu be!!!! :ok: :ok: :ok:
Segueix lluitant quan hagis carregat forces!
clareta
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dv. nov. 20, 2009 7:38 am

Hola Isabel, boniqueta!
Dir-te, que encara que no entris des de fa un temps, almenys jo senc com si seguires amb nosaltres, la teua gràfica està en el seu lloc, i a sovint la mire dessitjant veure algun canvi en ella.
Espere que estigues bé, i pel que ens diu Su i digueres tú alguna vegada, estàs molt contenta amb la feina que fas. Això és genial.
I respecte a l'embaràs, donç diuen que la naturalesa és sàvia, així que tard o prompte aplegarà el seu moment.
Si tens un ratet, passa't per aci a saludar-nos que ens alegrarem totes molt.
Cuida't, un petó.
I gràcies Su per fer-li ho aplegar
Imatge

Imatge
martaBCN
Membre des de: dj. gen. 03, 2008 9:32 pm

EntradaAutor: martaBCN » dv. nov. 20, 2009 9:53 am

Isabel encara que no entris al SP et trobem molt a faltar, les teves paraules sempres ens animaven i sempres ens estaves animant i ara estem aquí nosaltres per dir-te que vas ser molt bona companya grafiquera i que ens recordem de tu.

Bueno esperem tenir aviat noticies bones, i espero que hagis fet realitat el teu somni.

Petons :-()-)
Imatge Imatge
Arga
Entrades: 732
Membre des de: dc. gen. 14, 2009 4:00 pm

EntradaAutor: Arga » dv. nov. 20, 2009 10:56 am

Ei Isabel guapa, ja veus com t'estimem per aquí. Estic segura que si hi hagués més gent al mon com tu segur que no hi haurien guerres!!!!!
Bé kuka, que estic segura que d'aquí poquet has de tenir el teu desitg, ja que les persones bones només han de rebre coses bones!!
Guapa que totes ens recordem molt de tu ja ho veus!!! Un HIPER-MEGA-SUPER PETONÀS!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/2540f6

1ª FIV-ICSI 03/2010 Frescos (+) Abort bioquímic / Congelats 06/2010 (-) - QUIRON
2ª FIV-ICSI 11/2010 Frescos (-) Congelats 01/2011 (-) - CIRH
En llista d'espera a Sant Pau des d'Abril de 2010!
1ª visita Sant Pau: 28 Setembre 2011
3ª FIV
06/03/2013 Punció-Congelació òvuls
16/02/2016 fecundació ovulets
Isabel
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dv. nov. 20, 2009 11:24 am

Molt bon dia a totes!!!

…no m’ho puc creure!!!
Per primera vegada no sé ni per on començar, em falten paraules per dir-vos tot el que sento. De vegades, la paraula “gràcies” és suficient per mostrar agraïment, però en aquest cas, se’m queda curta!!!

SOU TOTES GENIALS!!!! Les millors ciber-amigues que qualsevol persona voldria tenir al seu costat, i de les que jo, em sento absolutament orgullosa.

Abans de que m’enrotlli com una persiana (em conec), deixeu-me felicitar i transmetre una enorme abraçada a TOTES les futures mamis grafiqueres. A les que porteu lluitant des de qui sap quan i heu caigut i us heu tornat a aixecar milers de vegades, a les que heu tingut la gran sort de no haver d’esperar gaire, i a les que com jo, seguiu lluitant i que ben aviat també penjareu el vostre positiu, a les que heu compartit amb mi “penes i glòries” i a les que no em coneixeu, però jo us he llegit de tant en tant en la intimitat del meu silenci davant d’aquesta pantalleta. Totes, absolutament totes, sense saber-ho, formeu part de mi i dels meus somnis i il•lusions. I no ho dubteu ni un moment, sereu de les primeres en compartir la meva felicitat quan arribi el moment.

Fa molts i molts dies que no entrava al socpetit, però no em demaneu el motiu, avui tenia una gran necessitat de fer-ho...i és que l’instin no em falla gaire... i casualment em trobo amb un parell d’agradables sorpreses. Els embarassos de totes vosaltres i aquest apartat fet per a mi amb tot el vostre amor.

Feia dies que no plorava, i avui no puc parar de fer-ho!!! Són llàgrimes de felicitat que surten del fons de l’ànima i no puc ni vull, frenar-les. I és que és tan agradable aquest plorar!!! És maco saber que hi ha persones que a més de recordar-te, et tenen una estimació especial.

Com us ha explicat la Su_, la vida em somriu!!! He aconseguit un dels meus somnis. La meva feina (que no puc dir feina, ja que per a mi és molt més que això) no podria anar millor. Tinc cura de adolescents amb discapacitat intel•lectual. No és gens fàcil també us ho haig de dir, tenen el seu caràcter, les seves crisis d’agressivitat, he viscut moments molt i molt difícils...però un petó, una abraçada o un somriure d’ells no te preu, ho compensa tot. Aprenc molt d’ells, humanitat, humilitat, senzillesa, sinceritat...
Viuen en una llar i la meva feina és fer-los-hi la vida més fàcil, més agradable, tenir cura d’ells com si fossin els meus fills (de fet algun em diu mami). Tenir cura de la seva higiene, ajudar-los a fer deures, escoltar-los quan volen parlar, acompanyar-los quan es senten tristos, jugar amb ells, fer-los riure, renyar-los... donar-los allò que no tenen, un ambient de família. He arribat a tenir una complicitat tan especial amb ells que és difícil d’explicar.

La meva nena va voler saber que és el que feia la mama a la seva feina, jo sempre li explicava cosetes i em veia tan contenta que a l’agost, es va fer voluntària, suposo que per curiositat...gran sorpresa, va quedar “enganxada” i des del setembre que treballa amb mi. Te una gran vocació i això també és un regalet més que m’ha fet la vida.
El meu home segueix a l’atur, no hi ha feina per enlloc, però si tot segueix anant igual de bé, pel gener començarà a formar-se per convertir-se també, en cuidador igual que la nena i jo. N’estic tan orgullosa d’ells!!!

A finals d’aquest mes ens anem a viure a prop de la feina, no veiem gaire raonable haver de fer cada dia quasi dues hores de camí per anar i tornar del treball. Així que Su_ serem quasi veïnes!!! Anem a viure a Sant Salvador de Guardiola.

El nano ja va deixar l’exèrcit a mitjans de l’estiu. La seva aventura i ganes de conèixer Madrid ja estava satisfeta, a més, estaven a punt d’enviar-lo al Líban de missió i el sentit comú ha guanyat. Ha tornat a viure amb nosaltres, però només una temporadeta. Ara ell s’ha llogat un piset aquí on vivim i es queda amb la que espero que sigui ben aviat, la meva nora.

Tema nuvolet...doncs no ho hem aparcat del tot, però si que intentem que sigui la vida la que decideixi quan és el moment (si és que ha de ser-hi). Evidentment quan arribi, quan sigui, ens farà feliços. Hem entès que hi ha moments en la vida per a tot i que només ens cal esperar el nostre sense deixar de viure i gaudir del que tenim ara. Hi ha una frase que m’agrada molt i que expressa el que estem vivint: Per crear una vida no se’n poden destruir d’altres...i així anem fent camí, més units, més tranquils i més feliços que mai...

Una vegada més, MOLTES FELICITATS a les que ja heu passat pel “període” de recerca i el vostre somni ja és tangible. MOLTA SORT i MOLTA FORÇA a les que seguiu en la lluita. Dir-vos que no defalliu mai, però que al igual que nosaltres, no deixeu de gaudir el que teniu avui, el que la vida ja us ha donat.

MOLTES GRÀCIES a TOTES, TOTES I TOTES per fer-me saber que al igual que jo, vosaltres també teniu un raconet en el vostre cor que pertany a la Isabel.

Aniré traient el caparronet per aquí de tan en tan, mentre, us deixo la més forta i sincera abraçada per a cada una de vosaltres, i el desig de que ben aviat tots els nostres somnis es compleixin.
Edat: 38 anys
Temps de recerca:(setembre-2006)
Tractaments:
5-cicles d'Omifin
1 FIV/ICSI amb resultat negatiu
4-cicles d'Omifin
En llista d'espera per RA a la SS. Decembre-2009

http://www.fertilityfriend.com/home/257dce

Qui lluita pot guanyar, qui no lluita ho té tot perdut!!!
    manu23
    Entrades: 1233
    Membre des de: dv. juny 09, 2006 4:00 pm
    Ubicació: valles oriental

EntradaAutor: manu23 » dv. nov. 20, 2009 1:09 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Isabel ara la que plora amb les teves paraules soc jo, trobava tant a faltar els teus escrits...
    Un peto enorme guapa!!!!! :love:
    Su_
    Membre des de: dj. gen. 03, 2008 3:01 pm

EntradaAutor: Su_ » dv. nov. 20, 2009 1:34 pm

AIX QUIN FART DE PLORAR!! PRIMER AMB ELS MISSATGES DE LES NENES I DESPRES AMB EL TEU MISSATGE!

ISABEL QUE T'ESTIMEM MOLT!

ES QUE LA TEVA MANERA D'ESCRIURE ES UNICA... I ES NORMAL QUE ET TROBEM A FALTAR...

M'alegro molt que la teva nena treballi amb tu... te el cor de la seva mama! i el teu home s'ho esta pensant??? OSTRES DE GRAN VULL QUE LA MEVA FAMILIA SIGUI LA MEITAT QUE LA TEVA! molt be el teu fill... millor sortir quan encara no l'havien destinat!

Nena m'has aixafat la sorpresa! jajajaja pero mira... no em molesta! al contrari... per una vegada que decideixes entrar al SP... que millor que trobar-te aixo!

UN PETONARRO BEN FORT
    Imatge
    Imatge
    Jurdi
    Entrades: 1517
    Membre des de: dl. març 16, 2009 11:25 am
    Contacta:

EntradaAutor: Jurdi » dv. nov. 20, 2009 1:54 pm

Isabel aixó no es fa home estic plorant com una magdalena es poc.

Estic contenta que tot et vagi bé i per cert,ara et tindrè més a prop de casa meva.
    Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 37 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::