Part a la clínica del Remei i amb el Dr. Bellart

Experiències i pors del moment més desitjat.

Lele
:: cèrvol
Entrades: 512
Membre des de: dg. maig 17, 2009 11:32 am

Part a la clínica del Remei i amb el Dr. Bellart

EntradaAutor: Lele » dv. nov. 13, 2009 7:46 am

Bon dia,

Voldria saber si alguna de vosaltres ha tingut el seu fill a la clínica del Remei i a més amb el Dr. Bellart. Agrairïa si algú em pogués explicar la seva experiència o bé amb la clínica o bé amb el gine o amb tot dos.

Gràcies!!
Lydia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 908
Membre des de: dg. oct. 14, 2007 9:29 pm

Re: Part a la clínica del Remei i amb el Dr. Bellart

EntradaAutor: Lydia » dv. nov. 13, 2009 7:57 am

Jo he tingut els dos nens a la Clínica del Remei i m'han tractat super bé. Sempre he tingut la sort de que les enfermeres eren molt atentes i les dues comadrones que he tingut, han sigut super agradables... ara bé, tinc una amiga i ma germana que van parir el mateix cap de setmana alla al Remei (coincidencies de la vida a més tenien habitacions contigues), i els va tocar una comadrona que no vegis, estupida i mal educada, suposo que va com va. Però jo si que te l'ha recomano, només hi he tingut bones experiencies.
Imatge

Imatge
Esquiroleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 128
Membre des de: dl. jul. 21, 2008 4:56 pm
Ubicació: Baix Llobregat

EntradaAutor: Esquiroleta » dv. nov. 13, 2009 2:40 pm

Jo vaig tenir el meu fill a la clínia del Remei aquest mes d'agost i molt bé. Però no va ser amb aquest doctor. Jo era una mica reticent a tenir-lo allà perquè no és un hospital gran i no té UCI de neonats però com que confiava molt en la doctora que em portava, m'hi vaig decidir.
Les infermeres, molt carinyoses, sobretot les que em van atendre al paritori. I els dos anestesistes (va coincidir canvi de torn) que em van atendre per posar l'epidural, uns "àngels", ni m' hi vaig enterar. La llevadora era la que treballa amb la dra. i és un encant.
A planta, les infermeres anaven una mica atabalades de feina perquè aquells dies tenien havien nascut uns 20 nens (canvi de lluna) però no tinc cap queixa. Vaig haver d'insistir una mica perquè m'ajudessin amb la lactància al poc de nèixer el meu fill ja que les infermeres de la nurserie no donaven a l'abast però una infermera de planta ho va fer.
Que tinguis un part curt i gaudeixis d'aquest moment tant especial!!
Lele

EntradaAutor: Lele » dv. nov. 13, 2009 2:49 pm

Moltes gràcies per les vostres experiències!!

El meu ginecòleg l'altra dia em deia que també podia tenir-lo a la Teknon, però que ell treballa amb les dues clíniques. Em va fer dubtar, però com des que em vaig quedar embarassada em va parlar de la clínica del Remei ja m'hi havia concienciat. Sé que la Teknon tenen per neonats, però ara ja estic de 35 setmanes i no crec que em fés falta. A més les classes de pre-part que vaig les donen totes llevadores de la Remei i no sé, però em tranquil·litza més conèixer ja les llevadores.
nuriaau
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

EntradaAutor: nuriaau » dg. nov. 15, 2009 10:56 am

Hola LELE,

Jo també pariré al Remei, estava entre la del Pilar i la del Remei, em feia dubtar que al Remei no hi hagués UCI neonatal, però la majoria de gent m'ha comentat que a la del Remei t'ajuden més amb la LM....ja ho veurem quan ens hi trobem, a mi no m'atèn aquest doctor ni conec a les llevadores.

Ostres, veig que estem del mateix temps! je,je,...a veure si coincidirem a la clínica!
Lele

EntradaAutor: Lele » dl. nov. 16, 2009 3:50 pm

Ostres, ostres!! T'imagines que coincidim!! Si estem just del mateix temps!! Això sí que faria gràcia!!

Com que et tinc a la llista que em va passar la Su, ja t'enviaré un missatge quan estigui allà si arribem realment a la data que ens toca!!
mon
:: conillet
Entrades: 354
Membre des de: dl. juny 11, 2007 9:21 pm

EntradaAutor: mon » dl. nov. 16, 2009 10:20 pm

Jo vaig tenir al emu petit al Remei el passat Juliol i la veritat que un 10!!! La meva llevadora va ser supermaca, em venia a veure cada dia per veure com em trobava, les infermeres de la nursery també molt maques, com que el meu petit va estar la primera nit a la incubadora, van deixar entrar al meu home a la nit per poder-lo grabar ja que jo el vaig veure molt poquet, en general molt bé, si en tingues un altre el tornaria a tenir allà. Estan tot el dia pendents de tu i del bebe.
Imatge
]
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
mamadiana
:: tortuga
Entrades: 341
Membre des de: ds. set. 15, 2007 9:17 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: mamadiana » dl. nov. 16, 2009 10:23 pm

Jo també vaig parir al Remei i superbé: les infermeres són molt agradables (excepte una el torn de nit, que ens va tractar fatal... :sogra: ) i t'ajuden molt amb la lactància. Venen vàries vegades cada dia a veure com estàs, si vols res, si t'han de col·locar bé al nen al pit... I la llevadora un sol, una santa!! Em va donar el mòbil particular i la vaig estar trucant tot el primer mes!! Quina paciència que va tenir amb mi!! I a més fora d'hores, perquè la trucava en cap de setmana i tot :gat: (es que vaig tenir depressió post-part gairebé durant dos mesos...). El meu gine em va dir que si la nena hagués tingut algún problema ells tenen com a hospital al que traslladar els nadons a Sant Joan de Déu, que a més tenen ambulàncies especialment preparades, i que si és més urgent es fa el trasllat amb helicòpter, o sigui que tranquil·les.
Aneu-hi confiades, està molt bé :ok: :ok: !!

Per cert, si no és molta indiscreció, a les que ja heu parit al Remei us van fer cessàrea o va ser part vaginal?
Imatge
Imatge Imatge
mon

EntradaAutor: mon » dl. nov. 16, 2009 10:26 pm

A mi hem van fer cessària, perque ho preguntes??
Imatge
]
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dl. nov. 16, 2009 10:40 pm

Perquè és de les clíniques amb l'índex de cessàrees més elevat de Barcelona. A mi també me'n van fer una (d'aquí la meva depressió post-part, perquè des del meu humil punt de vista crec que la van fer per conveniència). De totes maneres un 10 en la resta, repetiria també.
Imatge
Imatge Imatge
mon

EntradaAutor: mon » dt. nov. 17, 2009 9:32 am

No ho sabia, si es veritat que molta gent que coneg que ha parit allà ha sigut per cessària, la meva va ser per urgencia, al nen li baixaven molt les pulsacions i no sabien el pq.
Imatge
]
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dt. nov. 17, 2009 10:37 am

Lele ha escrit:Bon dia,

Voldria saber si alguna de vosaltres ha tingut el seu fill a la clínica del Remei i a més amb el Dr. Bellart. Agrairïa si algú em pogués explicar la seva experiència o bé amb la clínica o bé amb el gine o amb tot dos.

Gràcies!!

Ostres lele! jo tinc al Bellart de gine, però m'aten a la maternitat (i per tant no se quin equip tindré per parir...)
Sembla bon paio, no? :content:
Imatge
nuriaau

EntradaAutor: nuriaau » dt. nov. 17, 2009 11:56 am

LELE, jo també tinc el teu telèf, ja,ja,ja...a veure si coinciderem!! :-D

Llegir tants comentaris bons sempre tranquilitza. Per l'índex de les cessàrees crec que depèn de cada gine. El meu ja em va dir ahir que ells tenien per norma si venia poc dilatada posar oxcitocina i tal per accelerar el part i no estar moltes hores dilatant, i que si la nena venia gran enklloc de fòrceps em farien cessària....no ho sé, ho vaig trobar tot molt planificat i em va decepcionar bastant, però en fi, com ja dic això depèn de cada gine. espero arribar ja ben dilatada i si la nena està bé no haver de passar per tot això.

Per cert, ahir vam probar d'anar a la clínica del Remei amb el cotxe (nosaltres venim de fora i entrem per la diagonal)....i vam tardar moltíssim!!! Vam baixar per diagonal, ens vam fer un embolic amb la plaça Lesseps que estan fent obres....al final vaig trucar i em van dir que el camí més curt és agafar la ronda de dalt, sortida 7, és així?
mamadiana

EntradaAutor: mamadiana » dt. nov. 17, 2009 12:36 pm

El millor és agafar ronda de dalt, sortida 7, i destrés anar a buscar Travessera de Gràcia, i enllaçar amb el C/ Escorial. Està ple de pàrquings, o sigui que no hi ha problema. (Vosaltres podeu entrar pel pàrquing de la clínica, que ni que estigui ple et deixen almenys 15 minuts...
Imatge
Imatge Imatge
Lele

EntradaAutor: Lele » dt. nov. 17, 2009 4:09 pm

Hola noies,

Meri68: vaja, no sabia que el Doctor Bellart també asistís a la Maternitat!! Sí, la veritat és que sembla bon paio. A veure que tal durant el part!!

Nuriaau: caram amb el teu gine!! Jo també crec que això de la cessàrea depèn del gine perquè el nostre en principi no n'és tan partidari, però és clar si hi ha problemes sí que en fa. De fet com em deia que el nen venia molt gran (que després comparant tampoc n'hi ha per tant!!) li vaig preguntar si hauríem de pensar en una cessàrea i em va dir que no, que intentés fer el màxim de dilatació a casa i que quan estigués allà la clínica veuríem què tal va tot, però que encara que fós gran i jo baixeta, no hi hauria d'haver cap problema.
Referent a la situació de la clínica, la veritat és que no és precisament l'ideal si vius fora de Barcelona. És el mateix que ens passa a nosaltres perquè venim de l'altra banda, del Maresme. Nosaltres hem fet el camí dos cops perquè el meu maridet i Barcelona no són molt amics i s'atavala una mica i la segona vegada ho vam fer per la Ronda de Dalt sortida 6 i molt millor. És clar, que ho vam probar un diumenge, però tot i així molt millor. El tema del trànsit és el que més atavalada em té perquè si és a hores puntes no em podré arriscar a quedar-me molta estona a casa: entre el nus de la Trinitat, la Ronda i els semàfors de la ciutat!! Ara si és per la nit o en cap de setmana no tardem tant.

El camí que vam fer és (pensa que veniem just de l'altra banda): Ronda de Dalt sortida 6, donar la volta a la rotonda i sortir per Passeig de Sant Gervasi, la primera que puguis a l'esquerra (C/ Craywinckel) i aniràs a parar al C/República Argentina i tot recte. Abans d'arribar a la Plaça Lesseps et trobaràs un cartell cap a l'esquerra que indica per agafar la Travessera de Dalt i una vegada a la Travessera de Dalt i abans d'arribar al C/Escorial, al C/ Torrent de les Flors gires a la dreta (Ja hi ha un cartell de clínica del Remei) a la 3a travessia a l'esquerra i surts davant just de la Clínica.

El meu maridet ho vol tornar a provar ell solet perquè sempre acabo guiant-lo jo i diu que això no pot ser perquè aquell dia potser no li puc donar indicacions. Potser seria millor que ho provessiu en diumenge o així i sense tant de trànsit potser ho veieu molt més clar.

Espero haver-te pogut ajudar!!
Ly
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 4:52 pm

EntradaAutor: Ly » ds. nov. 21, 2009 10:14 pm

hola noies!
jo també vaig tenir la meva nena al remei el passat mes d'Abril. Vaig estar super contenta, la veritat es que dintre del que es estar en un hospital em vaig sentir molt a gust, les infermeres i noies de la nursery molt atentes i amables, excepte una del torn de nit que tenia molt mala baba. Vaig estar molt contenta pq em van ajudar molt amb el tema de la LM, cada vegada que tenia dubtes les avisava i es passaven per l'habitació a ajudar-me, em van explicar moltes tècniques i cosetes importants per la cura dels primers dies del bebé i inclus els vaig trucar en un parell d'ocasions els primers dies d'estar a casa i em van atendre molt i molt bé. La comadrona PASTORA, un 10 però dels bons.
Això sí, em vaig endur una cessàrea (la veritat es que em vaig quedar una mica fustradota, tot i que igualment és moooooooolt emocionant) però és clar, pasava 10 dies de la dpp i no vaig dilatar en 12 hores, això si no vaig patir gens.
Ah! i moooolt important, vaig aconseguir que el meu marit estigués amb mi a la cessàrea, però clar això depen del vostre gine i de l'anestesista.

Aneu-hi tranquiles i gaudiu de les primeres hores de vida dels vostres nadons.
ImatgeImatge
nuriaau

EntradaAutor: nuriaau » dg. nov. 22, 2009 6:01 am

gràcies per les indicacions sobre com arribar a la clínica, la veritat és que pels que som de fora i se'ls fa una muntanya conduir per barcelona (com a mi, je,je) és una mica complicat. Però bueno, ara amb les indicacions sols ens falta anar practicant de tant en tant per no perdre'ns ni posar-nos més nerviosos el dia D :ok:

LELE noia, que bé el teu gine!! El meu em sembla que té pinta de tirar pel dret.....

LY ostres, que bé que el teu home pogués estar amb tu a la cessàrea! Ja li comentaré al meu gine a la pròxima visita!
Moltes gràcies per explicar la teva experiència!
mon

EntradaAutor: mon » dg. nov. 22, 2009 10:44 pm

El meu home també va poder estar amb mi la cessària. La veritat es que ho vaig agrair molt!!!
Imatge
]
Lele

EntradaAutor: Lele » dg. nov. 22, 2009 11:25 pm

Noies, moltes gràcies pels vostres comentaris. En general veig que tothom en parla prou bé de la clínica!! Ja no em falta gaire per poder comprovar-ho, així que ja us ho explicaré!!

Bona nit!!
campi
:: poltre
:: poltre
Entrades: 617
Membre des de: dg. nov. 22, 2009 3:33 am

EntradaAutor: campi » ds. des. 12, 2009 10:14 pm

Jo fa 4 anys vaig tenirel meu fill al remei i la veritat vaig quedar contenta.
Va ser un part induit perque hi havia sufriment fetal pero no em van fer cesarea. Vaig dilatar en 3 hores desde que em van trencar les aigues i emvan possar una mica de oxitocina.
La llevadora la Pastora va ser super profesional i crec que va ser ella amb algunes manipulacions que em va fer dilatar tant rapid i aixi estalviar-me la cesarea. Tenien el quirofan del costat preparat per si al final havia de ser cesarea d'urgencies.
L'unic que vaig trobar a faltar va ser ajuda amb la lactancia tot i que veig que totes esteu super contentes amb el tema. La llevadora va atendre el meu part com a favor a la meva ginecologa i just despres començava les vacances. Potser per aixo no em van acabar d'explicar algunes coses. Al final em van donar unes mugroneres perque em van dir que tenia els mugrons molt petits i que li costaria molt agafar-se. I despres ja no hi va haver manera que s'agafes mai directament. Vaig fer lactancia materna pero sempre amb les mugroneres.

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::