proteines??
proteines??
hola
pel paper que ens ha donat la pediatra de l'amlimentaico a partir de l'any entenc que nomes pot pendre proteines un cop al dia i clar a la guarde ja li donen per dinar, quina opcio hem queda per sopar???????
es que vull donarli algo mes que el bibi de cereals...
pel paper que ens ha donat la pediatra de l'amlimentaico a partir de l'any entenc que nomes pot pendre proteines un cop al dia i clar a la guarde ja li donen per dinar, quina opcio hem queda per sopar???????
es que vull donarli algo mes que el bibi de cereals...
Re: proteines??
osti! quina manera de fer ballar el cap a les mares! el meu , amb 8 mesos, em diu que li comenci a donar proteïnes per sopar!
El sopar pot ser una truita (sola o també amb formatge, o amb pésols), una sopeta, una amanida de llegums, una llesca de pa amb tomàquet i formatge...
PERO
SI ES LLEGUMS O TRUITA JA SON 2 PROTEINES......
SI ES LLEGUMS O TRUITA JA SON 2 PROTEINES......Re: proteines??
Una pregunta d'ignorant.... però per quina raó no és poden donar 2 cop proteines ?? Quin és la conseqüència ???
Ara m'he quedat amb el dubte.. perquè nosaltres no mirem res de res...
Per dinar menja carn i per sopar moolts dies peix ( que suposo que també són proteines no?? )
Ara m'he quedat amb el dubte.. perquè nosaltres no mirem res de res...
Per dinar menja carn i per sopar moolts dies peix ( que suposo que també són proteines no?? )
petaro ha escrit:PERO![]()
![]()
![]()
![]()
SI ES LLEGUMS O TRUITA JA SON 2 PROTEINES......
És que a mi la pediatra no em va posar cap impediment per menjar proteïnes 2 cops al dia, jo el que feia és no repetir el tipus de proteina. Si al migdia carn, a la nit peix. Si al migdia llegums, per la nit ou (màxim 1 ó 2 per setmana).
Et copio el menú que em va donar la meva pediatra per als nens de 12 a 18 mesos:
- ESMORZAR:
1) Suc natural de fruita.
2) Papilla de cereals ó Llet amb pa (el pa pot ser amb mantega i melmelada o amb tomàquet i oli amb formatge o pernil).
- MIG MATÍ:
1)
- DINAR:
1) Pasta ó Puré de verdures ó Arròs.
2) Carn ó Peix ó Ou.
3) Pa
4) Fruita o postres lactis.
BERENAR:
1) Fruita ó Pa am tomàquet amb pernil o formatge i suc de taronja ó Iogurt amb galetes.
SOPAR:
1) Igual que el dinar, o de tant en tant papilla de cereals però sense repetir.
Jo també vaig convinant les proteïnes per sopar, quan al dinar menja pollastre, al vespre truita; quan menja peix per dinar, vedella per sopar... un altre dia menja pa amb tomàquet amb pavo i formatge i un altre una hamburguesa, potser algun dia una crema de verdures variades... A mi tampoc em va dir que no poguessin menjar proteïnes dos cops al dia...
Cada pediatra hi diu la seva.
Cada pediatra hi diu la seva.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |