Bolquers de roba i comoditat

Els bolquers, el xumet..

nurdeu
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Bolquers de roba i comoditat

EntradaAutor: nurdeu » dg. nov. 22, 2009 9:05 pm

Hola noies, aquesta setmana passada el Nil ha estat molt malament, tenia una irritació molt bèstia als testicles i al cul, tant que fins i tot li sortia sang!!!

Buscant solucions vaig pensar en comprar-li uns bolquers de roba a veure si així millorava una mica, i la meva sorpresa és que no només ha millorat una mica, sinó que amb un dia està mooooooooooolt millor :-D :-D :-D

M'han agradat tant, i són d'un tacte tan dolç, que m'estic plantejant fer-ne ús habitualment, ja sé que és una mica tard, però més val tard que mai!!!

Ara bé, tinc un dubte que no deixa que m'acabi de decidir... Les que en feu servir habitualment d'aquest tipus de bolquers, com ho feu quan aneu a passar un dia a fora? Què en feu dels bolquers un cop bruts? No és molt incòmode? A veure si em podeu fer veure la part positiva i em convenceu!!!!!

Gràcies per endavant!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ANNNA
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1356
Membre des de: dt. set. 25, 2007 4:50 pm

Re: Bolquers de roba i comoditat

EntradaAutor: ANNNA » dg. nov. 22, 2009 10:15 pm

Nurdeu, em va molt bé que obris el post perquè jo també estic a punt de fer el canvi a bolquers de roba.
Últimament la Isolda té unes irritacions bestials al culet, li estant sortint els queixals o jo què sé ?-) però pobreta avui ha sigut massa. No li puc ni tocar el culet amb una tovalloleta per netejar-li, li deu picar moltíssim, així que ja fa uns dies que per canviar-la li rento amb aigua tèbia, a l'antiga, i sembla que li va molt millor. Ara el següent pas són els bolquers.

La cosa és que abans de parir ja els vaig comprar i al final per mandra no els hem estrenat mai. Però juntament amb els bolquers vaig comprar una bosseta de roba com plastificada, la duus a sobre quan has d'estar fora i hi poses els bolquers bruts.
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dl. nov. 23, 2009 5:57 am

Anna, a mi em passa el mateix, no el puc ni tocar, pobret fa una llàstima. L'altre dia plorava ell i jo!! Prova de posar-li els bolquers, jo no sé si ha estat casualitat però ha millorat molt!!

Això de la bossa està bé, però al final del dia no fa una catipén bestial?
meri68
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2934
Membre des de: ds. des. 01, 2007 2:35 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: meri68 » dl. nov. 23, 2009 7:25 am

Jo no us puc aconsellar, però se que hi ha un post que en parla:
viewtopic.php?f=27&t=12361
Imatge
montserratt
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 27, 2009 11:03 am

EntradaAutor: montserratt » dl. nov. 23, 2009 7:57 am

benvinguda al meravellos mon dels bolquers de roba
jo els faig servir des de fa molt
n'he provat de molts tipus i marques i la veritat es que no he tingut problemes amb cap, a vegades es dificil trobar el panyal perfecte pero es questio d'anar provant, a mi actualment em van molt be els que fa una noia de per aqui http://gloriadsn.blogspot.com
perque son grans i la meva petita sembla que no te pressa per deixar els bolquers

si vols anar a fora has de portar una bossa per tancar-los a dins (en venen i tot) tambe pot ser una bossa
tambe pots sortir amb un parell de bolquers de roba i un parell dels altres (per si de cas)

quins son els que has provat tu?
nurdeu

EntradaAutor: nurdeu » dl. nov. 23, 2009 10:18 am

Gràcies Meri i Montserratt!! Doncs faig servir uns que es diuen blueberry, la veritat és que són molt còmodes de fer servir, però avui per exemple he tingut problemes per la nit, el bolquer surt sec per fora però el nen s'ha mullat tot, se li deu escapar el pipi per alguns banda. Ahir també em va passar i vaig pensar que era una novatada però avui ho he fet a consciència, amb dos forros i tot!!! Algun remei???

Miraré això de la bossa de plàstic. Me'n recomaneu uns altres a part dels que faig servir?
riglesias
:: peixet
:: peixet
Entrades: 275
Membre des de: dt. oct. 13, 2009 5:06 pm

EntradaAutor: riglesias » dc. nov. 25, 2009 2:44 pm

No havia pensat mai en fer-los servir pero prenc bona nota :pandi:
Imatge

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat