A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Fa poquet que hem fet el cambi al llit i el meu fill ha passat de dormir tranquilament a baixar-se un munt de vegades, finalment hem optat per quedarnos una estoneta a la habitació fins que s'adorm, perque com sap que pot baixar no es tranquilitza per poguerse adormir.
Quin tio..............
Quin tio..............
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
A una amiga meva li va passar exactament igual i ara, gairebé un any després, quan es desperta a mitja nit encara baixa del llit i se'n va al dels papas... ella n'està una mica cansada però no hi pot fer massa més... esperar que ell mateix faci el canvi!
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Hola goga,
La veritat soc relativament nova en el foro pero hem tens una mica desconcertada, penjo un post sobre aliment i hem tractes d'agresiva i en definitava de mala mare, i en aquest hem contestes que "normal" no se si de manera una mica sobradeta. Sempre contestes així a tothom!!! Perque potse soc jo qui no sap molt bè com va això, pero crec que no es obligatori contestar.........
Així que si es això tot el que pots aportar, doncs no es la teva opinió la que més m'interesa.....
La veritat soc relativament nova en el foro pero hem tens una mica desconcertada, penjo un post sobre aliment i hem tractes d'agresiva i en definitava de mala mare, i en aquest hem contestes que "normal" no se si de manera una mica sobradeta. Sempre contestes així a tothom!!! Perque potse soc jo qui no sap molt bè com va això, pero crec que no es obligatori contestar.........
Així que si es això tot el que pots aportar, doncs no es la teva opinió la que més m'interesa.....
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Goga tia, per què et passes així? Hi ha taaantes formes d'expressar el que penses, i ho fas justament de la pitjor manera, sense ni saludar que és bàsic per demostrar un respecte i bona educació. Nena que els nostres peques aprenen d'això, en sèrio, jo m'ho pensaría...i saps que no ho dic per la teva opinió, de fet la comparteixo i penso que és normal que el canvi faci que el nen trobi als seus pares més "distants" i tal....però ho dic per les maneres, com moltes altres vegades.
Riglesisas
, penso que és lògic que el teu fill estigui "provant" les característiques del nou llit jejjej Suposo que és qüestió de temps que s'adapti, t'aconsello paciència i que estiguis amb ell mentre s'adorm si això el fa estar més tranquil, jo mai he pogut deixar la meva filla sola per adormir-se, ja estic "curada de espantos"!!! 
Riglesisas
, penso que és lògic que el teu fill estigui "provant" les característiques del nou llit jejjej Suposo que és qüestió de temps que s'adapti, t'aconsello paciència i que estiguis amb ell mentre s'adorm si això el fa estar més tranquil, jo mai he pogut deixar la meva filla sola per adormir-se, ja estic "curada de espantos"!!! 
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Goga ha escrit:Normal.
Ostres... estas inspirada eh????
riglesias, el que t'han dit la isa i la lila.... dona-li temps, potser es cosa d'explorar i probar (vaja com en l'altre post que has obert... l'he estat seguint pero qualsevol obre la boca!)
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Moltes gràcies per les vostres aportacions i sento obrir un post i que es converteixi en una discursió, no se si es la intenció d'algú pero la meva no....
Es curiós que en un lloc on es busca la opinió del altre, hi hagi gent així, pero crec que ja n'he sentit prou...., jo decidiré a qui presto atenció i a qui no.... no penso seguir responent, ni alimentant una discursió absurda.... si vol un post per dicutir i poguer contestar les perles que contesta que obri un.
Petonets a totes
Es curiós que en un lloc on es busca la opinió del altre, hi hagi gent així, pero crec que ja n'he sentit prou...., jo decidiré a qui presto atenció i a qui no.... no penso seguir responent, ni alimentant una discursió absurda.... si vol un post per dicutir i poguer contestar les perles que contesta que obri un.
Petonets a totes
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Bones riglesias!!!!!!!11111
Nosaltres hem posat l nostre nen a seu llitet també fa un parell de setmanes i ens passa el mateix......... Si no té son quan el portem a dormir s'aixeca un munt de vegades i altres dies a les 6 o les 7 de la matinada se'ns presenta a la nostra habitació!!!!!!!!!
És difícil sabe que hem de fer, jo crec que ja s'acostumarà ell solet i farà el canvi, no???
Nosaltres hem posat l nostre nen a seu llitet també fa un parell de setmanes i ens passa el mateix......... Si no té son quan el portem a dormir s'aixeca un munt de vegades i altres dies a les 6 o les 7 de la matinada se'ns presenta a la nostra habitació!!!!!!!!!
És difícil sabe que hem de fer, jo crec que ja s'acostumarà ell solet i farà el canvi, no???
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
- nuralb
- :: lleona

- Entrades: 990
- Membre des de: dv. nov. 24, 2006 12:59 pm
- Ubicació: Sitges/Sant Pere de Ribes
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Goga ha escrit:isa ha escrit:Goga tia, per què et passes així? Hi ha taaantes formes d'expressar el que penses, i ho fas justament de la pitjor manera, sense ni saludar que és bàsic per demostrar un respecte i bona educació.
Doncs perquè no és la meva manera de ser, no m'agraden les convencions socials hipòcrites tipus "hola guapaaaaaaaaaaaaaa" a una persona que ni coneixes de res, vaig directament al missatge i punt. Cadscú s'expressa com millor li sembla i punt.
Doncs per fer aquesta aportació,...millor et quedes calladeta,..perque ajudar-la, l'ajudes poc,...
i jo penso q aquest foro es per això, per ajudar-se amb les experiencies de cada una,....
i si no t'agrada q la gent es saludi,...doncs no diguis res i et guardes la teva opinio!!
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
Doncs si venenar haurem d'esperar que s'acostumi, jo la sort que tinc que una vegada s'ha adormir no es torna a despertar, la veritat es que dorm tota la nit i si un cas no es troba bè hem crida. Com tots els cambis ens costen pero al final pasen.....
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
riglesies!
estic en la mateixa situació que tu!! la meva nena fa tres dies que l'hem posat a domir al llit gran i ostres! si abans era posar-la al bressol i ja no hi havia nena ara es pot estar una hora aixecant-se del llit!!! tant per fer la migdiada com a la nit!!
així que he provat de posar-la al llit, tancar la porta i esperar que surti.. i aleshores agafar-la, posar-la de nou i torne-m'hi.. pero així ens podem estar una hora!!!
Avui per a fer la migdiada he provat de fer-ho igual, pero al final he agafat la seva cadira, m'he assegut al costat del llit sense dir res i a esperar que s'adormis!!! i després de cantar totes les cançonetes que sap, moure's cap aquí i cap allà en el llit, tirar els peluxos i mil coses més.. s'ha adormit.. ja portàvem 45 min!!!!! si gairebé m'hi adormo jo!!! he sortit i en 1 minut ella també.. ostres.. l'he tornat a posar.. i l'he esperat fora, amb la porta tancada.. ha tornat a surtir.. i l'he tornat a posar... i s'ha adormit!!!!
Total 55 min... fins que s'ha adormit!!! aiiiii! espero que cada dia sigui menys! jeje
estic en la mateixa situació que tu!! la meva nena fa tres dies que l'hem posat a domir al llit gran i ostres! si abans era posar-la al bressol i ja no hi havia nena ara es pot estar una hora aixecant-se del llit!!! tant per fer la migdiada com a la nit!!així que he provat de posar-la al llit, tancar la porta i esperar que surti.. i aleshores agafar-la, posar-la de nou i torne-m'hi.. pero així ens podem estar una hora!!!
Avui per a fer la migdiada he provat de fer-ho igual, pero al final he agafat la seva cadira, m'he assegut al costat del llit sense dir res i a esperar que s'adormis!!! i després de cantar totes les cançonetes que sap, moure's cap aquí i cap allà en el llit, tirar els peluxos i mil coses més.. s'ha adormit.. ja portàvem 45 min!!!!! si gairebé m'hi adormo jo!!! he sortit i en 1 minut ella també.. ostres.. l'he tornat a posar.. i l'he esperat fora, amb la porta tancada.. ha tornat a surtir.. i l'he tornat a posar... i s'ha adormit!!!!
Total 55 min... fins que s'ha adormit!!! aiiiii! espero que cada dia sigui menys! jeje
Re: A sigut cambira-los al llit i aixecar-se mil vegades
M'acabo d'adonar que fa un munt del post... jejeje.. ho vares aconseguir?? algún truquet??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















