Embarassada després ectòpic sense esperar??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
patri28
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 5:19 pm

Embarassada després ectòpic sense esperar??

EntradaAutor: patri28 » dj. nov. 26, 2009 1:04 pm

Hola noies, estic una mica espantada... a veure si podeu ajudarme...
Fa 2 mesos vaig tenir un ectòpic (se suposa, no estava del tot clar), però vaig abortar espontàneament sense tractament de cap tipus, els controls post avort eren correctes!!!

Jo vaig ficar precaucions els dies que es suposava que ovulava, però he degut fer una espècie de quarentena i els dies en que he ovulat no n'he posat!!! (no ho sabia).

La qüestió és que diumenge vaig fer-me una ECO i em va dir la Dra. que l'endometri estava molt gruixut que no tardaria en baixar-me la regla (i que si ho estés no es veuria). Total que avui ja és dijous i res de res. Fa dies que tinc dolors de regla i vaig fer un fluix rosat fa -4 dies, pero va ser puntual i ara cap senyal.

Què en penseu??????? a algú li ha passat????????

Gràcies a totes, és que estic amoïnada...
-Alba-
:: dofí
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

Re: Embarassada després ectòpic sense esperar??

EntradaAutor: -Alba- » dj. nov. 26, 2009 1:22 pm

Patri maca t'explico el meu cas...

vaig tenir un ectopic fa una mica mes d'un mes i encara no m'ha vingut la regla... pero la setmana pasada durant un parell de dies vaig taca una miqueta, molt poquet i ja està...desde ahir em fan una miqueta de mal els pits...

jo també ho vaig expulsar tot soleta sense tractament, nomes antibiotic pero no agafar infeccions...

em sembla que estem en un cas una mica semblant...

no et puc ajudar gaire
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
Mònica3
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 335
Membre des de: dg. jul. 20, 2008 1:28 pm

EntradaAutor: Mònica3 » dj. nov. 26, 2009 1:23 pm

Hola Patri28,

No sé si et seré d'ajuda maca, però primer de tot si la doctora el diumenge no et va veure res més que això que ens expliques, doncs quelcom dolent no serà.
Segon, jo el que faria seria provar de trucar-la per comentar-li, a veure què et diu. A mi també em va passar un cicle que vaig tenir la regla abans d'hora i només va ser 6 dies tacant molt i molt poquet, a vegades el cos té coses d'aquestes...

Molta sort maca, i no et preocupis, tot sortirà bé i ben aviadet tindràs el teu ninet@ aquí, ja ho veuràs.
patri28

EntradaAutor: patri28 » dj. nov. 26, 2009 1:38 pm

gràcies noies!!!! el que passa és que dolors de regla fa dies que en tinc, i després d'aquell tacadet que no va precisar ni de salva slip, res de res, blanc nuclear... per això em ratllo!! pq quan jo tinc dolors de regla, al moment em baixa!! :sogra:

Us aniré contant...
FABIOLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

EntradaAutor: FABIOLA » dj. nov. 26, 2009 10:11 pm

Hola!!!
Jo al setmbre també vaig tenir un ectopic i també sense tractament(el vaig expulsar per mi sola ), estic contenta de haver-os trobat a tu i Alba, doncs no trobava a ningu que li hagues passat com a mi......en fi, que ens van fer esperar un mes, i al ataque un altre vegada, a m la regla hem va retrassar uns 5 dies i jo soc molt puntual....si vas posar precaucions, traquila ja et vindrà!!!!! paciencia.....
Ja que estic posada, us vull comentar una cosa......dona la casualitat, que tinc una amiga que treballa a hospital de Mataro, i que li ha comentat a una gine el meu cas.... us poso amb antecedents .... jo feia 1 any i mig que buscava i al tenir totes les proves fetes i tot ok, ja vam decidir anar a fer una Insem Art. que es el que em van recomanar en el meu cas (infertilitat desconaguda)....pero BINGO al setembre que ja voliem demanar hora , va i em quedo prenyi!!!! no mho podia creure!!!! ara mhan recomanat esperar uns mesets mes i sino anar a IA....pero avui la meva amiga mha dit, que la gine li a dit, que si he tingut un ectopic, es que segurament es que tinc algun problema a les trompes...(fa temps em van fer la histero i es va veure tot be) i que tinc molt numeros que em torni a passar....que fort!!!! mhe quedat planxada!!!! a mi la meva dra no em van dir de tot aixo....i a mes a mes, que segurament que haure de anar directement a In vitro, sense probar les IA.......que si he tingut un ectopic es per algo...i en cambi a mi em van dir que aixo passa i punt, que no busqui una explicacio......
Em podeu dir que us van dir a vosaltres????? alguna explicacio??? Dona la casualitat que tambe soc de Mataro!!!
CIRERA
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dc. set. 23, 2009 10:36 am

EntradaAutor: CIRERA » dv. nov. 27, 2009 7:34 am

Hola noies!
No he escrit gaire al Soc petit, però aquest tema m'afecta.
Resulta que ens vem posar a buscar el gener de 2008, el març'08 m'hi quedo, i el maig'08 a la eco de les 7 setmanes em diuen que tinc un etòpic, no a les trompes si no a l'ovari dret (tenia l'ovari immens, amb el bitxitu a dins). Jo soleta també ho expulso, i tot ok. Ho vaig passar molt malament pels dolors, i vaig estar uns dies sense poder moure'm fins que ho vaig expulsar, per no danyar l'ovari. Fins aquí bé.
Però des d'aleshores el meu gine m'ha estat molt a sobre, en el sentit que, no sabem pq va passar, però pot tornar a passar (això és el què ell em diu sempre i insisteix molt i molt). Així que NO puc fecundar per l'ovari dret, això vol dir: control d'ovulació cada mes, si ovulo pel dret, tots quiets; i si és per l'esquerre, endavant (un pal eh!).
Vem descansar un anyet,... (estavem un pèl agobiats).
El setembre d'aquest any ens hi vem tornar a posar, amb la mala sort que no em venia regla i és pq tenia un quist hemorragic a l'OD (maleït ovari dret). Té relació amb l'ectòpic? El gine em va dir que NO,... que l'òvul no em va baixar i se'm va enquistar.
Total em va venir la regla l'1 de novembre, vem fer eco (el dia 7), em va dir que estava neta, i que aquest mes ovularia per l'OE (el bo), i que ho intentéssim. Sense gaires esperances hem fet deures,... doncs resulta que des que vaig ovular tinc unes punxades als ovaris terribles, i ahir un mal de regla,... els pits inflats,... no se, demà es el dia 28 del cicle, a veure què.
Potser hem fet diana, o potser no!!
Ànims noies, però jo soc de les que pensa que un ectòpic es pot tornar a produïr, així que ull! Millor que us mirin bé, és un pal i un agobio, però hem de mirar per la nostra salut oi?
Ei,... una coseta,... que totes serem mares eh, n'estic segura!
Petonets.
Imatge
-Alba-
Entrades: 3741
Membre des de: ds. ago. 15, 2009 9:22 am
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: -Alba- » dv. nov. 27, 2009 1:09 pm

Bueno, jo us explico:

a urgencias a l'hospital de Mataró quan vaig anar perque tenia perdues el doctor que em va atendre després de dos analisis i d'una eco vaginal molt dolorosa (el tipus no tenia cap tacte...) em va dir que estava tening un sagnat: no era avortamente, pero tampoc era regla... que el que m'havia passat era que el meu cos s'havia preparat per quedar-me embarassada pero que no ho havia aconseguit (dos test d'embaraç i analisis de sang amb beta positiva) i que despres de dos setmanes tornes a anar a urgencias que em farian altre beta...

FLIPANT!

vaig anar al meu gine de la mutua que em va dir que si que havia estat embarassada pero que aquestes coses pasen, el cos es trova amb alguna cosa nova i no l'acepta. Que li pasa a molta gent, que no em preocupes que m'esperes un mes i a començar a buscar.

Penso que potser hi ha casos que pasa per algun tipus de incompatibilitat o per algun problema i altres per el que em va explicar el gine... a mi avui m'ha vingut la regla.. amb alguns dies de retràs pero suposo que es normal, em va dir el gine que podia trigar una mica més...

jo no penso que em pot tornar a pasar, estic animada i positiva... perque sino no guanyo res... bastant paranoica soc... a mi em van fer eco i em van dir que estava tot correcte
ImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

JOEL
patri28

EntradaAutor: patri28 » dv. nov. 27, 2009 1:42 pm

Hola noies!!!

Encara no m'ha vingut la regla, i estic un pél agobiada perquè no vaig pendre precaucions (vaig pendre precaucions més o menys quan ovulo cada mes, però és que aq mes he degut fer una quarentena i he ovulat l dia 40 del cicle!!!!!!!).

Jo penso que un ectòpic no es té perquè tornar a repetir, vull ser optimista. A vegades té lloc l'ectòpic perquè a la fecundació l'òvul o bé l'espermatozou estan danyats i no son "bons" i no és repliquen les cél.lules com toca i es queden com "enganxats" per la trompa. Jo el que em faré si em ve la regla és fer-me una histero, ja la tinc mig programada però necessito que em vingui la regla ja!! que estic al dia 50 del cicle!!!!

A mi la gine, m'ha dit que no m'agobie, que no té perquè tornar a passar!!!! ahir la vaig trucar per dir-li que no sabia si estava embarassada i em va tranquil.litzar dient que si bé és millor haver esperat 1 0 2 regles, que tampoc pasaria res si ho estés, que ja seria mala sort repetir no???

Ànims a totes que ho aconseguirem!!!!
Neu
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. gen. 13, 2008 6:14 pm

EntradaAutor: Neu » dv. nov. 27, 2009 3:40 pm

Perdoneu noies, però em sembla que hi ha una mica de confusió en aquest post.

Primer, Patri, si fa 50 dies que estàs pendent de la regla, com és que no t'has fet un test d'embaràs ja? Si el test surt negatiu no has de patir perquè sense embaràs no hi ha ectòpic.

Segon, Alba, pel que he llegit tu no has tingut un ectòpic, sinó un avortament bioquímic. És una cosa molt diferent!
patri28

EntradaAutor: patri28 » dc. des. 02, 2009 2:07 pm

Hola a totes!!! he estat despareguda i volia explicar-vos com acaba la història:
TORNO A ESTAR EMBARASSADA!!!!
Ja veieu, així que estic acollonideta!!!!!!!! esperant a fer-me la eco d'aki uns 10 dies i veure si estar dins, fora.... ja veurem, però la veritat és que estic molt amoïnada... el que em tranquilitza és que no tinc dolors (com de regla sí però no més), i calculo que dec estar de 4+6. Ja us contaré.

Besets i gràcies per animar-me!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::