És bo que els bebes vagin a l'escola bressol?
- 11dedesembre
- Entrades: 1
- Membre des de: ds. maig 10, 2008 2:33 pm
Re: És bo que els bebes vagin a l'escola bressol?
11dedesembre ha escrit:Mireu què en diuen en aquest blog:
http://criatures.cat/2009/11/visca-lescoleta/
Doncs em sembla molt bé, la veritat. I més, tenint en compte aquests superradicalismes que afloren tan sovint.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
11dedesembre ha escrit:Mireu què en diuen en aquest blog:
http://criatures.cat/2009/11/visca-lescoleta/
Doncs jo també el trobo molt bé.
La Lia ja és tota una princesa!
GOGA PRESIDENTA!!!!
- island
- :: lleona

- Entrades: 936
- Membre des de: dg. maig 31, 2009 9:30 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Goga, m'has estalviat escriure un altre cop un rotllo dels meus!
Estic totalment en sintonia amb tu, noia. No ho hauria pogut expressat millor. Crec que has focalitzat el debat exactament on calia. I has fet una excel·lent interpretació de les dades de què parla l'article, parlant en tot moment de tendències socials (o sociològiques) i predisposicions generals que son fruit d'un model (de societat, de país, de política familiar, educativa....).
Molt bé, de debò. Ha estat un plaer llegir-te!!!! bé, llegir-vos a totes, és un debat molt interessant. N'hauria de prendre nota qui en té competències...
un petó a totes, noies!!!
Estic totalment en sintonia amb tu, noia. No ho hauria pogut expressat millor. Crec que has focalitzat el debat exactament on calia. I has fet una excel·lent interpretació de les dades de què parla l'article, parlant en tot moment de tendències socials (o sociològiques) i predisposicions generals que son fruit d'un model (de societat, de país, de política familiar, educativa....).
Molt bé, de debò. Ha estat un plaer llegir-te!!!! bé, llegir-vos a totes, és un debat molt interessant. N'hauria de prendre nota qui en té competències...
un petó a totes, noies!!!

Goga, fantàstic, crec que no ho podries haver expressat millor

- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Goga ha escrit:Però tot aquest temps que la modernitat ens ha estalviat i que les nostres besàvies no tenien pels seus nombrosos fills, en què l'emprem ara nosaltres?
En el meu cas treballant Goga, treballant fora de casa.
La Lia ja és tota una princesa!
Goga, estic completament d'acord amb tu. Sobretot amb el que comentes de PODER TRIAR. Jo fa poc en parlava amb la meva cosina, la meva cosina és okupa i una miqueta anarquista, clar. Em va preguntar si jo estaba d'acord amb el tipus d'ensenyament obligatori que tenim aquí. Jo tinc la carrera de mestra d'anglès a punt d'acabar, i sóc integradora social en CEIPs, mestra de vocació vamos. Però cada cop, i desde que sóc mare molt més, em desagrada el sistema d'ensenyament que ens estan venent. És una merda. Pretenen converir als nanos en ovelletes totes iguals, que sempre diguin que sí, i quan abans millor....si aprenen als 3 anys molt millor que als 6. Jo trobo que la socialització amb iguals és important, clar que sí, important i divertida per suposat. Però voldría que poguessim triar quan i com. Jo no puc triar si portar la nena a l'escola bressol o no! Amb una societat que el que et facilita és que vagis a la feina i deixis la nena tantes hores com els jefes vulguin...com el que parlen últimament: escoles bressol a les empreses! Vamos, el que faltava....així els nens aprenen a treballar ben d'hora.
En fi, que seguiría i seguiría....
En fi, que seguiría i seguiría....
Totalment d'acord amb el dius Goga, i tu Isa també.
El tema escoles em preocupa molt des que va néixer la meva filla, molt. Crec en els mestres que hi ha avui en dia, al final és una cosa de vocació com tot, però no m'agrada gens el sistema educatiu que hi ha, i que els mestres han de seguir per c...llons!
I oju! Que jo he anat a escola pública tota la vida i en tinc un gran record i vaig aprendre moltíssim, però ha canviat tant tot plegat...
Tinc serios problemes per confiar en l'escola, de veritat, no sé què faré quan la meva petita acabi la llar... però això ja és un altre debat!
Tant de bo poguéssim triar, però sembla que si fas una cosa "no establerta pel sistema", ja ets una anti-sistema o una radical, i no és això tampoc. Hi ha matisos preciosos i molt millors que els totalitarismes, i nenes, em sembla que estem ben ficades en una societat "totalitarista" perquè jutja a tots els que no segueixen les seves directrius.
Per exemple: donar pit més enllà de certs mesos de la criatura, està súper mal vist (evidentment, faig el que em dóna la gana amb les meves tetes!!
)
O bé no dur els petits a la llar a partir de 1 any: t'has de sentir que els nens necessiten estar amb nens... clar, però també poden anar al parc oi?
En fi, és horrible estar tot el dia justificant-te. Jo no ho faig però, a qui no li agradi que s'hi posi fulletes.
L'important és que seguim queixant-nos perquè algun dia poguem triar, i siguin respectades les mares que vulguin dur els seus fills a la llar (per motius X) i les que no els hi portin perque han pogut triar quedar-se a casa a educar elles mateixes els seus fills fins una edat convenient per elles.
Tant de bo!!
(PD: ah!! i no sóc una anarquista radical amb Marteens i rastes eh?
)
El tema escoles em preocupa molt des que va néixer la meva filla, molt. Crec en els mestres que hi ha avui en dia, al final és una cosa de vocació com tot, però no m'agrada gens el sistema educatiu que hi ha, i que els mestres han de seguir per c...llons!
I oju! Que jo he anat a escola pública tota la vida i en tinc un gran record i vaig aprendre moltíssim, però ha canviat tant tot plegat...
Tinc serios problemes per confiar en l'escola, de veritat, no sé què faré quan la meva petita acabi la llar... però això ja és un altre debat!
Tant de bo poguéssim triar, però sembla que si fas una cosa "no establerta pel sistema", ja ets una anti-sistema o una radical, i no és això tampoc. Hi ha matisos preciosos i molt millors que els totalitarismes, i nenes, em sembla que estem ben ficades en una societat "totalitarista" perquè jutja a tots els que no segueixen les seves directrius.
Per exemple: donar pit més enllà de certs mesos de la criatura, està súper mal vist (evidentment, faig el que em dóna la gana amb les meves tetes!!
)O bé no dur els petits a la llar a partir de 1 any: t'has de sentir que els nens necessiten estar amb nens... clar, però també poden anar al parc oi?
En fi, és horrible estar tot el dia justificant-te. Jo no ho faig però, a qui no li agradi que s'hi posi fulletes.
L'important és que seguim queixant-nos perquè algun dia poguem triar, i siguin respectades les mares que vulguin dur els seus fills a la llar (per motius X) i les que no els hi portin perque han pogut triar quedar-se a casa a educar elles mateixes els seus fills fins una edat convenient per elles.
Tant de bo!!
(PD: ah!! i no sóc una anarquista radical amb Marteens i rastes eh?
)Re: És bo que els bebes vagin a l'escola bressol?
CUSCUS ha escrit:helan ha escrit:GOGA PRESIDENTA!!!!
És una broma?
Ehm... m'ha agradat el que ha escrit... no volia ofendre a ningú... cadascú té el seu sentit de l'humor.
Seguint amb la mateixa línia, penso que hauriem d'aprendre mooooltes coses del que ens atrevim a anomenar com el Tercer Món. Allà és inpensable separar-se dels nadons per anar a treballar, les mares es queden amb els nanos o els porten a l'esquena i ningú les jutja com a sobre-protectores o hippies o anarquistes.....la gent les veu com el que són, MARES. Jo també vull ser una mare així aquí, que la meva filla pugui estar amb mi i jo amb ella tant de temps com les dues volguem. I si vaig encara més enllà.....vull triar ser mare quan el cor m'ho digui, no quan m'ho digui la nòmina o els interessos de la hipoteca....ai m'estic anant per altres camins. S'haurà d'obrir un post de mares-anarquistes o algo així i seguirem allà, vale? jejjej
I penso que l'article no critica a les mares que portem els peques a escola bressol, critica el sistema! Com jo, que porto la nena a la llar des dels 7 mesos i mig, i critico el sistema que m'ha forçat a fer-ho així!
I si si, jo també dic que GOGA FOR PRESIDENT, perque ha explicat molt bé els meus pensaments.
I penso que l'article no critica a les mares que portem els peques a escola bressol, critica el sistema! Com jo, que porto la nena a la llar des dels 7 mesos i mig, i critico el sistema que m'ha forçat a fer-ho així!
I si si, jo també dic que GOGA FOR PRESIDENT, perque ha explicat molt bé els meus pensaments.
Goga, m'encanta com t'has explicat i els arguments que has utilitzat!! Hi estic completament d'acord.
helan ha escrit:CUSCUS ha escrit:helan ha escrit:GOGA PRESIDENTA!!!!
És una broma?
Ehm... m'ha agradat el que ha escrit... no volia ofendre a ningú... cadascú té el seu sentit de l'humor.
No m'has pas ofes Helen, i ara! És només que m'ha fer gràcia el comentari.
CUSCUS ha escrit:
No m'has pas ofes Helen, i ara! És només que m'ha fer gràcia el comentari.
Merci!!! És que això d'internet i tal a vegades la gent és molt susceptible i clar, al final entro en un espiral de "paranoia" que pà qué!
Bueno, Goga si et presenta para presidenta, sepas que tienes mi voto!!!
Jo crec que cadascú a de fer el que li sembli millor per els seus fills.........
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |