IOGUR

Teòricament poden menjar de tot.

gemmaurrea
:: gosset
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

IOGUR

EntradaAutor: gemmaurrea » dl. set. 28, 2009 12:08 pm

Hola mames

L'Isaac té 1 any, i fins ara li he donat iogurs del de "mi primer..." que diuen que estan fets amb llet de continuació.

De moment ell encara pren pit, així que de llet de vaca, de moment res de res, i tinc ganes d'esperar fins als 18 o 24 mesos, depèn de com vagi el pit.

La meva pregunta és quen li puc introduir els iogurs "normals", els que estan fets amb llet de vaca... i és que nosaltres els prenem fets amb llet de vaca ecològica, i suposo que deu ser millor una vaca eciològica que una llet química de continuació, però em fa por donar-li al nen pensant que serà millor, i que li senti malament perque la seva panxona no està prepara per digerir-ho...

en fi, que més o menys quna heu començat a donar "iogur normal" als bebès?

gràcies mames
techary
:: zebra
Entrades: 1967
Membre des de: dj. maig 01, 2008 1:20 pm
Ubicació: Vallés oriental
Contacta:

Re: IOGUR

EntradaAutor: techary » dl. set. 28, 2009 12:26 pm

hola!!!!!!! aixo depen de cadascu pero jo al primer li vaig donar primer danone fins a l·any i despres normals en canvi al segon ja li donc normals i perfecte!!!! fa pit encara i no e tingut cap tipus de problema,li donc de la fageda encara que també algun mi primer danone pero esporadicament :ok:per la llet de vaca si que esperare als 18 mesos :girafa:
ImatgeImatge

ImatgeImatge

ImatgeImatge
Azzure
:: dinosaure
Entrades: 5227
Membre des de: dv. gen. 18, 2008 2:42 pm
Ubicació: Mallorca
Contacta:

EntradaAutor: Azzure » dl. set. 28, 2009 2:36 pm

La Marta pren iogurt normal des dels 9 mesos i li encanta :ok:
Imatge
Imatge

Imatge
tolinso
:: dinosaure
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dl. set. 28, 2009 3:02 pm

nosaltres aqui no hem trobat iogurts fets amb llet de continuacio, aixi que la Julia menja iogurts normals des dels 7 mesos. Son organics, pero vaja.... tanto monta monta tanto! No et preocupis que amb 1 any cap problema :ok:
petazetas
:: girafa
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dl. set. 28, 2009 3:32 pm

jo com la tolinso, la meva nena menja iogurts normals i petitsuisse des dels 7 mesos i la mar de bé des del primer dia.

De fet no li he donat mai mi primer danone :-:)

De fet tant el meu pediatra com les noies de la llar d'infants, que van fer un curs de nutrició infantil fa molt poc, coincidien en que iogurt normal, res de pendre els de llet de continuació.
La Lia ja és tota una princesa!
Trastu
Entrades: 1891
Membre des de: dt. juny 05, 2007 11:35 am

EntradaAutor: Trastu » dt. set. 29, 2009 3:09 pm

Nosaltres no hem comprat mai "mi primer danone"... sempre ha menjat iogurts normals
Ah! I encara fem teta i ella també pren llet de vaca! No és pas incompatible, aixó! :ok:
Imatge
gemmaurrea
Entrades: 484
Membre des de: dj. gen. 01, 2009 11:12 am
Contacta:

EntradaAutor: gemmaurrea » dc. set. 30, 2009 7:32 am

Merci mamis

Probaré de donar-li iogurs normals.

Respecte la llet de vaca prefereixo esperar fins als 18 mesos per començar-li a donar amb independència de seguir fent pit.ç

Gràcies de nou!!!
COCO
:: rateta
:: rateta
Entrades: 160
Membre des de: ds. set. 15, 2007 6:46 pm

EntradaAutor: COCO » dt. oct. 06, 2009 2:24 pm

Jo també vaig caure en la trampa dels MI PRIMERA DANONE però als 9 mesos ja li barrejaba amb la fruita el iogurt normal. El mi primer danone no està fet amb llet de continuació sinó amb llet adaptada, porta proteïnes de llet de vaca i, és més, porta nata. I per més picarols valen 3 euros el pack de 4 iogurts. Si mires una mica per internet trobaràs informació. Crec que porta més merdes un Mi primer danone que un iogurt normal.
Lluna
Entrades: 485
Membre des de: dl. març 05, 2007 7:58 pm

EntradaAutor: Lluna » dc. oct. 14, 2009 3:19 pm

Jo encara li estava donant iogurts MI primer danone fins ara a la Laia i té quasi 2 anys ... els hi comprava pensant que eren millor per a ella :ufs: ... li començaré a donar-li de normals
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
petazetas
Entrades: 2418
Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
Ubicació: Badalona - Barcelona

EntradaAutor: petazetas » dc. oct. 14, 2009 3:38 pm

Jo li dono iogurts de la marca La Fageda, son molt bons. No els tenen a tot arreu però valen molt la pena.
La Lia ja és tota una princesa!
su392
Entrades: 2634
Membre des de: dt. abr. 15, 2008 1:15 pm
Ubicació: Osona

EntradaAutor: su392 » dl. oct. 19, 2009 1:33 pm

ei! Jo també li dono de la Fajeda ( Natruals, sense sucre, efecto bifidus ) i els devora .
Llàstima que agafem mocs un rera l'altre i últimament, no ni dóno :ufs:

És que són bonissims... per nosaltres hem descobert els Llaminers de la Fajeda gust maduixa ! D'escandol! :-D :-D
Imatge
||*||
akane2008
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dj. feb. 21, 2008 9:36 am

EntradaAutor: akane2008 » dl. oct. 19, 2009 1:50 pm

a la meva li agraden molt els flams de la fageda!probare a veure si els yogurs de sabors li agraden també de la fagedda, aquests que dieu perque no li fan massa el pes..

aprofito per fer una consulta... l'altre dia a casa dels meus pares no tenia yogur per donar-li i el meu pare va treure un de savia de danone de maduixa i resulta que li va agradar moltissimi em descobert que aquest se'ls menja sencers.... però clar, són de soja i no sé si és bo que prengui encara... no li han sentat malament però tinc el dubte...
El meu blog de cuina i trucs

cocinayrecetas.hola.com/detectivedecuchara
cire
:: peixet
:: peixet
Entrades: 263
Membre des de: ds. juny 13, 2009 4:38 pm

EntradaAutor: cire » dl. nov. 09, 2009 2:48 pm

Hola, el meu baby ara te 6 mesos i mig i l'hi dono Mi Primer Danone pq es el que m'ha dit el pediatre, pero a la proxima visita l'hi preguntare si pot pendre danone natual normal.
Imatge
SILVYAGV
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 524
Membre des de: dv. oct. 09, 2009 11:34 am

EntradaAutor: SILVYAGV » dt. des. 01, 2009 12:35 pm

uff quin lio cada uno opina diferente y ya nos e q hacer mi prdiatra dice mi 1º danone pq tiene mesno grasa y es mas sano.,.. n cambio por aqui leo lo contrario....
ya podian ponerse todos de acuerdo y decir lo mismo jaja
Imatge

Imatge

si alguien tiene codigos de barras, pins o descuentos de mi 1º danone, blevit-blemil, nutriben, o puntos kinder y no los va a usar...acordarse de mi plis....GRACIAS!![/i]
vanenar
:: conillet
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dj. oct. 22, 2009 10:59 am

EntradaAutor: vanenar » dl. des. 28, 2009 11:35 pm

Jo li vaig donar MI primer Danone potser el primer mes.............. després el pediatra hem va dir que li donés els iogurts normals que eren millor i més baratos. M'ho va vendre com si "MI PRIMER DANONE" fos una mica per treure cales a les mames "primerizas". La veritat és que vaig canviar als normals de seguida i són els que continua prenent ara.
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::