Pell reseca amb escames
Pell reseca amb escames
Hola a totes!
Ja fa dies que la Laia té la pell del cos, sobretot la panxa i els laterals del coset i l' esquena una mica tb molt resesca
lo curiós és que a les cames no li té, ni els braços, ni la cara ...
Es com si és pelés però molt poc.
La pediatra em va dir que provés di hidratar-la molt, i li he posat molta crema però segueix més o menys igual
Si li miro la pell amb detall, se li veu parts una mica més marronetes i d' altres més blanques. Sembla com si li marxés el moreno,
però desde l' agost no li ha tocat el sol al cos, no sé, és estrany.
He tornat a demanar hora per la pediatra.
A veure si alguna li ha passat tb alguna vegada ... Ara ja començo a estar preucupada.

Ja fa dies que la Laia té la pell del cos, sobretot la panxa i els laterals del coset i l' esquena una mica tb molt resesca
lo curiós és que a les cames no li té, ni els braços, ni la cara ...
Es com si és pelés però molt poc.
La pediatra em va dir que provés di hidratar-la molt, i li he posat molta crema però segueix més o menys igual
Si li miro la pell amb detall, se li veu parts una mica més marronetes i d' altres més blanques. Sembla com si li marxés el moreno,
però desde l' agost no li ha tocat el sol al cos, no sé, és estrany.
He tornat a demanar hora per la pediatra.
A veure si alguna li ha passat tb alguna vegada ... Ara ja començo a estar preucupada.

Re: Pell reseca amb escames
Pel que comentes sembla ser pell atòpica. No et preocupis que li pot millorar molt aquesta sequedat.
La meva nena té pell atòpica bastant forta i sempre la banyem amb un raig d'oli Dermoil i la ensabonem (no gaire) amb un sabó que es diu Exomega per pells atòpiques de la casa Aderma.
El cos li hidratem tot sencer molt amb una crema molt untuosa hidrófila. Quan no té gaire brot li poso oli d'ametlles i prou.
Ens van aconsellar que li assequessim molt´bé els plecs del cos.
T'aconsello que se la miri un dermatòleg infantil perquè mirant la pell li podrà aconsellar el que li vagi millor.
La meva nena té pell atòpica bastant forta i sempre la banyem amb un raig d'oli Dermoil i la ensabonem (no gaire) amb un sabó que es diu Exomega per pells atòpiques de la casa Aderma.
El cos li hidratem tot sencer molt amb una crema molt untuosa hidrófila. Quan no té gaire brot li poso oli d'ametlles i prou.
Ens van aconsellar que li assequessim molt´bé els plecs del cos.
T'aconsello que se la miri un dermatòleg infantil perquè mirant la pell li podrà aconsellar el que li vagi millor.
Avui he parlat amb la pediatra i m' ha dit que no em preucupés, que li passava a molts nens
que l' unic que podia fer era hidratar-la molt ... Provaré el sabo i la crema que em dius, Goga, que et va anar tan bé.
Abans no li havia passat mai, jo pensava que la pell atopica es tenia desde naixement ...
que l' unic que podia fer era hidratar-la molt ... Provaré el sabo i la crema que em dius, Goga, que et va anar tan bé.
Abans no li havia passat mai, jo pensava que la pell atopica es tenia desde naixement ...
La meva nena també te pell atopica i a part de bañarla amb un sabó especial el que faig de vegades que ba molt be, és que li fico dins d'un mitjonet, una mica de civada, el lligo i el fico a l'aigua. Quant esta empapat el mitjonet feu-lo servir com a esponja. La civada és molt hidratant, i és una alternativa interesant. Mireu la composició dels sabons i cremes especials per pells atòpiques, us adonareu que, de la majoria, l'ingredient principal és la civada. Us animo a probar-ho ja veureu quina passada. Jo tambe l'utilitzo.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |