Netegar la baby cook
Netegar la baby cook
Hola a totes,
a veure si em podeu resoldre el dubte. Estem a punt d'embalar la Baby cook (el temps pasa i el nostre menut es fa gran) i m'agradaria fer-l'hi una netega abans de guardarla (si no la he netegat desde que la vaig comprar). A la tenda venen un liquid de la beaba per netegar la Baby cook pero per el que posa a la etiqueta es vinagre d'alcohol i et claven 4 Euros.
Vosaltres sabeu si es pot netegar amb vinagre normal?
a veure si em podeu resoldre el dubte. Estem a punt d'embalar la Baby cook (el temps pasa i el nostre menut es fa gran) i m'agradaria fer-l'hi una netega abans de guardarla (si no la he netegat desde que la vaig comprar). A la tenda venen un liquid de la beaba per netegar la Baby cook pero per el que posa a la etiqueta es vinagre d'alcohol i et claven 4 Euros.
Vosaltres sabeu si es pot netegar amb vinagre normal?
Re: Netegar la baby cook
Hola! Jo la vaig netejar amb vinagre normal
i no ha passat res (de moment) 
i no ha passat res (de moment) 
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Jo ho vaig fer amb vinagre.... ara potser tornaria a tocar!!! Cal dir que jo amb les olors soc una mica així.... ho vaig fer un cop amb vinagre i 4 o 5 només amb aigua.... ara la primera menjada
no tenia gust de vinagre
Ostres, l'altre dia hi pensava en això.
Que voleu dir... netejar el cistell i l'"olla" (per que m'entengueu) o també el calderí?
Que voleu dir... netejar el cistell i l'"olla" (per que m'entengueu) o també el calderí?
Jo em referia a descalcificar el calderi, que es lo que no he fet desde que la vam comprar. Netegar la cistella i la olla o feia despres de cada us. No soc massa obsessiu amb la neteja pero tamnpoc arribo a aquests extrems
Gracies per les respostes
Gracies per les respostes

Yo la he limpiado con vinagre,tenia una esterilizador que se limpiaba asi y entonces lo empece a usar con la baby cook,ahora yo despues tambien hago lo de limpiarla con agua un par de veces porque el olor que deja es desagradable y no se si llegaria a la comida despues
Nosaltres ho m fet amb vinagre normal, de vi blanc, i si després feia una pudor... així que vam fer després unes tres vegades amb aigua i ja va marxar mes o menys, després tampoc va deixar gust a les papilles.

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
Jo també ho vaig fer un cop amb vinagre normal. Va quedar molta pudor i l'aigua sortia una mica marroneta, però vaig fer uns quants cicles sense res i va marxar.
- cuqueta

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Hola!!
Jo l'he netejada un parell de cops amb el "vinagre" de la marca Baby-cook, després del cicle de rentat t'aconsellen passar aigua pel calderí (surten tot de peletes blanques de la calç que s'ha desincrustat) i fer un cicle amb aigua, sense menjar.
Després d'això queda perfecta, moolt neta i sense gens d'olor ni gust de vinagre.
A la tenda em van dir que si compro vinagre normal més endavant que millor que sigui blanc pq el "marró" deixa el calderí fosc cada vegada que es fa servir.
Jo l'he netejada un parell de cops amb el "vinagre" de la marca Baby-cook, després del cicle de rentat t'aconsellen passar aigua pel calderí (surten tot de peletes blanques de la calç que s'ha desincrustat) i fer un cicle amb aigua, sense menjar.
Després d'això queda perfecta, moolt neta i sense gens d'olor ni gust de vinagre.
A la tenda em van dir que si compro vinagre normal més endavant que millor que sigui blanc pq el "marró" deixa el calderí fosc cada vegada que es fa servir.

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

cuqueta ha escrit:Hola!!
Aiii, no sabia que hi havia un "vinagre" baby-cook!
Ho venen on venen la màquina? Recordes que et va costar i per quants cops serveix el pot?

*********Ja estem maquetant el recull de contes per a hospitals infantils
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=25&t=15332&start=0*********
- noviachuky
- :: dinosaure
- Entrades: 7535
- Membre des de: dt. maig 06, 2008 4:05 pm
Ostres!
Doncs jo la vaig cagar! El primer dia de fer la verdura no vaig netejar el calderí!!!!!!!!!!! Suposo que no passa res pq el meu nen està la mar de bé
Kin cap el meu!
Per cert per descalcificar, que feu? Com la màquina de cafè? Un cicle amb vinagre i després uns quants amb aigua fresca?
Doncs jo la vaig cagar! El primer dia de fer la verdura no vaig netejar el calderí!!!!!!!!!!! Suposo que no passa res pq el meu nen està la mar de bé
Kin cap el meu!
Per cert per descalcificar, que feu? Com la màquina de cafè? Un cicle amb vinagre i després uns quants amb aigua fresca?
jajja novia jo igual k tu... ni idea d'aixo del vinagre jajaj... be anire a comprar-ne per fero de tan en tan..
per cert novia d'allo... son uns 230e aprox en menjar cada 15 dies a part les vitamines i la visita k et costi, a mi la primera visita em va costar 40e i despres crec k son 20, pero se k per barcelona claven uns60 o 70 e... pregumnta-ho.
per cert novia d'allo... son uns 230e aprox en menjar cada 15 dies a part les vitamines i la visita k et costi, a mi la primera visita em va costar 40e i despres crec k son 20, pero se k per barcelona claven uns60 o 70 e... pregumnta-ho.
- cuqueta

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Feia temps que no entrava...
a veure, em va costar uns 4 Euros i n'hi ha per 6 o 7 vegades, la veritat una mica caret...ara no en tinc i crec que compraré vinagre del normal pero blanc.
El vaig comprar a la tenda de puericultura on vaig comprar la babycook.
Jo si no em recordo de netejar el calderí i fer un cicle amb aigua ja la tinc "liada" pq el Marc es declara en vaga de fam unes 3 o 4 menjades...
és de paladar fi el noi

a veure, em va costar uns 4 Euros i n'hi ha per 6 o 7 vegades, la veritat una mica caret...ara no en tinc i crec que compraré vinagre del normal pero blanc.
El vaig comprar a la tenda de puericultura on vaig comprar la babycook.
Jo si no em recordo de netejar el calderí i fer un cicle amb aigua ja la tinc "liada" pq el Marc es declara en vaga de fam unes 3 o 4 menjades...
és de paladar fi el noi

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

Hola,
Cada quan s'ha de netejar el calderí ????
Poso vinagre sol o també he de posar aigua al calderí???
I una vegada tinc el vinagre, he de girar el boto cap a l'esquerra i deixar que s'apagui la llumeta??
Moltes gràcies!!
Cada quan s'ha de netejar el calderí ????
Poso vinagre sol o també he de posar aigua al calderí???
I una vegada tinc el vinagre, he de girar el boto cap a l'esquerra i deixar que s'apagui la llumeta??
Moltes gràcies!!
Només amb vinagre d'alcochol!
Nosaltres estem farts de enviar a reparar babycook's que les han netejat amb vinagre normal i s'han acabat oxidant (la garantía no ho cobreix).
El vinagre d'alcohol és el que es fa servir també per a descalcificar planxes, cafeteres... no és vinagre en sí. Beaba va treure el propi de la marca pequè és força complicat trobar vinagre d'alcohol a les botigues. En algunes drogueries n'hi ha però a molt poquetes.
La neteja va segons l'ús que s'en faci. Si es fa servir un cop cada dia, amb una rentada cada 2-3 mesos n'hi ha prou. El pot de Beaba es de mig litre i dura per 6-7 rentades (un any i mig) que per 4 euros que val (preu obligatori) tampoc és tant.
Nosaltres estem farts de enviar a reparar babycook's que les han netejat amb vinagre normal i s'han acabat oxidant (la garantía no ho cobreix).
El vinagre d'alcohol és el que es fa servir també per a descalcificar planxes, cafeteres... no és vinagre en sí. Beaba va treure el propi de la marca pequè és força complicat trobar vinagre d'alcohol a les botigues. En algunes drogueries n'hi ha però a molt poquetes.
La neteja va segons l'ús que s'en faci. Si es fa servir un cop cada dia, amb una rentada cada 2-3 mesos n'hi ha prou. El pot de Beaba es de mig litre i dura per 6-7 rentades (un any i mig) que per 4 euros que val (preu obligatori) tampoc és tant.
recupero aquest post, perquè necessito que algu em digui on compra el vinagre d'alcohol!! no el trobo enlloc!! merci 

Quin aigua poseu al calderí per cuinar? Jo poso aigua embotellada. També s'hi incrustarà la calç? Cada quan la renteu amb el vinagre?
Mitxi1982: Jo després de molt buscar vaig trobar un vinagre especial per la babycook de la marca Beaba en una botiga que es diu AliBey. Està al Passeig de Sant Joan n.50 de Barcelona, però sé que a Vilassar n'hi ha una altre. L'ampolleta val uns 4 euros i serveix per 3 o 4 vegades.
Iuia: A la botiga em van dir que era millor fer servir aigua embotellada pq l'aigua de l'aixeta porta molta calç..... També em van dir que s'havia de netejar cada 3 o 4 mesos si la fas servir cada dia.
Iuia: A la botiga em van dir que era millor fer servir aigua embotellada pq l'aigua de l'aixeta porta molta calç..... També em van dir que s'havia de netejar cada 3 o 4 mesos si la fas servir cada dia.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |