4D i el bebè a la realitat
4D i el bebè a la realitat

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 26, 2008 9:51 am, en total s’ha editat 1 vegada.
4D
Hola, jo me la vaig fer i es una passada, i això que tenia el braç al mig de la cara (vam estar 3/4 d'hora a la Eco per veure si la baixava).
A mi em va impressionar molt la primera vegada que li vaig veure la cara, et possen la imatge a la pantalla com si fos una eco normal i van passant filtres fins que apareix la cara en 3D
. Desprès es veien imatges dels peuets, de com s'els agafava, posava ganyotes quan el molestaven...
A nosaltres ens va agradar moltissim i desprès si que s'assembla bastant, quan la veure la meva mare em va dir que tenia els mateixos "morritos" que jo i ha sigut aixi !!!!
A mi em va impressionar molt la primera vegada que li vaig veure la cara, et possen la imatge a la pantalla com si fos una eco normal i van passant filtres fins que apareix la cara en 3D
. Desprès es veien imatges dels peuets, de com s'els agafava, posava ganyotes quan el molestaven...
A nosaltres ens va agradar moltissim i desprès si que s'assembla bastant, quan la veure la meva mare em va dir que tenia els mateixos "morritos" que jo i ha sigut aixi !!!!

-
VisitantVi
- mainadaabord
- :: dragona

- Entrades: 4479
- Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm
- mainadaabord

-
VisitantVi
- mainadaabord

- mainadaabord

Me la vaig fer a la Clínica Girona. Em tocava la Dra. Alegre però aquell dia estava malalta i me la va fer la Dra. Negrié. Em va agradar molt pq va tenir molta paciència amb mi i amb la Martina, q no hi havia manera q es deixés veure.
Ara bé, tb t'haig de dir q la Dra. Negrié és aquella q jo comentava q li avança el part a una noia q conec pq se'n va de congrés...
Per cert, es veu q el congrés aquest serà molt concorregut pq hi va tb una de les ginecòlogues q estan a la consulta q jo vaig. Però tinc sort q el meu gine no hi va... Ahir em va dir: com vols q me'n vagi de congrés si aquella setmana me n'han de parir 6??? Ooohh!!!
Ara bé, tb t'haig de dir q la Dra. Negrié és aquella q jo comentava q li avança el part a una noia q conec pq se'n va de congrés...
Per cert, es veu q el congrés aquest serà molt concorregut pq hi va tb una de les ginecòlogues q estan a la consulta q jo vaig. Però tinc sort q el meu gine no hi va... Ahir em va dir: com vols q me'n vagi de congrés si aquella setmana me n'han de parir 6??? Ooohh!!!
- mainadaabord

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |