Coixi "anti-velco", val la pena??
Coixi "anti-velco", val la pena??
Hola,
m´agradaria saber si alguna de vosaltres, té aquest tipus de coixi i si va bé. Tinc un cas molt proper de mort sobtada a la familia, ara estic embarassada i clar em preocupa bastant aquest tema, m´han dit que aquest tipus de coixins va bé, pero no se.
Algu l´ha fet o el fa servir? funciona?
m´agradaria saber si alguna de vosaltres, té aquest tipus de coixi i si va bé. Tinc un cas molt proper de mort sobtada a la familia, ara estic embarassada i clar em preocupa bastant aquest tema, m´han dit que aquest tipus de coixins va bé, pero no se.
Algu l´ha fet o el fa servir? funciona?
Re: Coixi "anti-velco", val la pena??
jo el vaig usar poc temps (uns 3 mesos) però va bé i et quedes més tranquila la veritat...
- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
No cal q et gastis calers en això... poses una tovallola o un "arrullo" enrotllat, i a l'esquena del bebè... i ja ho tens solucionat. Pensa q a l'hospital és el q utilitzen...
A part, q la meva nena va aguantar dormint de costat com a molt fins el mes i mig - dos... ara sempre dorm d'esquena...
A part, q la meva nena va aguantar dormint de costat com a molt fins el mes i mig - dos... ara sempre dorm d'esquena...
Jo amb el primer nen no el vaig fer servir. Vaig utilitzar les tovalloles enrotllades (així ho feien a l'hospital). Hi ha tantes coses a comprar...
Ara, amb el bebè que ve en camí si que l'agafaré. Com que tinc tot lo del gran, el gasto serà minim i aprofitaré per comprar les cosetes que vaig trobar a faltar.
Ara, amb el bebè que ve en camí si que l'agafaré. Com que tinc tot lo del gran, el gasto serà minim i aprofitaré per comprar les cosetes que vaig trobar a faltar.
- petazetas
- :: girafa

- Entrades: 2418
- Membre des de: dj. oct. 30, 2008 8:51 am
- Ubicació: Badalona - Barcelona
Jo vaig utilitzar o tovallola o la seva manteta. De fet a la clínica van usar la meva manteta!
També em va anar molt bé la minicuna dream, que ja té el matalàs que s'aixeca als costats (tipus canviador) i que evita precisament que es pugui donar la volta.
També em va anar molt bé la minicuna dream, que ja té el matalàs que s'aixeca als costats (tipus canviador) i que evita precisament que es pugui donar la volta.
La Lia ja és tota una princesa!
Gracies, no s´em havia acudit aixo de la tovallola enrotllada.
Petazetas també mirare aquesta minucuna que dius.
Petazetas també mirare aquesta minucuna que dius.
Nosaltres també feiem servir la tovallola enrotllada, imitant les llevadores d el'hospital de St Pau, que ho feien així.
I ens va anar fantàstic
I ens va anar fantàstic
- cristina1671
- :: cèrvol

- Entrades: 562
- Membre des de: dv. nov. 16, 2007 4:08 pm
- Ubicació: L'Hospitalet Llobregat (Barcelona)
Coincideixo amb el que et comentes moltes companyes: una manteta enrotllada o una tovallola fa la mateixa funció.
Nosaltres ens vam gastar els diners i l'únic que va aprofitar el meu fill va ser el nino que acompanyava al coixí. Personalment no em gastaria els diners i si et vols quedar tranquil·la pots tenir una petita tovallola enrollada que et farà la mateixa funció.
Enhorabona per l'embaràs!!!

Nosaltres ens vam gastar els diners i l'únic que va aprofitar el meu fill va ser el nino que acompanyava al coixí. Personalment no em gastaria els diners i si et vols quedar tranquil·la pots tenir una petita tovallola enrollada que et farà la mateixa funció.
Enhorabona per l'embaràs!!!

- llumer
- :: dofí

- Entrades: 3140
- Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
- Ubicació: el vallès occidental
La idea de la tovallola es bona, pero... si et surt una peque que perd la pipa amb la facilitat de la meva... a mi el coixi em va anar bé, perque la part de la panxa, li posava mes amunt i em servia perque li aguantes una mica la pipa...
Jo el recomano, pero depen del bebe, n'hi ha que no perden la pipa ni per casualitat!!!
Jo el recomano, pero depen del bebe, n'hi ha que no perden la pipa ni per casualitat!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |