HISTEROSALPINGOGRAFIA

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cirereta
:: zebra
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA

EntradaAutor: Cirereta » ds. nov. 28, 2009 10:03 am

Nuru: Moltes gràcies, guapa. M’has ajudat molt. :-()-) :-()-)
No, de moment no m’han dit res d’OP. Però amb prou feines vaig per la segona prova. La primera va ser l’analítica hormonal (OK) i, ara, la histero.
Em sap molt greu que t’ho passessis tan malament. Amb els nervis que vaig patir jo, no vull ni pensar què deuria ser que, a sobre, es trenqués l'espècul (gràcies, no em recordava del nom).
Així doncs, pot ser que no s'arribi a saber què passa amb la trompa, no? Mmm... quin rotllo. :-((
I si et vas marejar, què vols que et digui: no hi ha per menys, després de la remenamenta. No t’ha de fer vergonya. Mira'm a mi, que vaig plorar i tot.

Sí, ja m’han dit que amb una trompa n’hi ha prou, però voldria saber què li passa a l'altra, tot i que potser em quedaré sense saber-ho, pel que em comentes.
El metge va dir que igual m'hauran de fer alguna altra prova (però això ho ha de dir el meu gine), com ara una histeroscòpia o una ecografia.
Si al final m'han de fer la histeroscòpia i em toca la mateixa noia, sortiré corrent, t'ho juro! :-D

Jo ahir em vaig trobar força bé: no vaig tenir ni febre, ni pèrdues, ni mal de regla. Això sí, cap al vespre vaig tenir la sensació d’estómac regirat (encara ara la noto) i tinc mal gust de boca, com quan tens l’estómac brut. I avui m’he llevat ben aixafada i estic ben adolorida de la part de baix. Estava millor ahir. :-((

Peke: Si al final t'has de fer la prova, per si de cas, ja que dius que a la feina no tens massa problema, agafa’t el dia lliure, sí. Pot ser que no passi res, però més val prevenir, perquè ja veus la de coses que poden passar (febre, mal de regla, pèrdues…). Així que millor no haver de patir.
Espero que si te l'has de fer, et vagi molt bé i et toqui, almenys, una persona que en sàpiga.
Jo crec que en una prova d’aquest tipus, que ja és en una zona delicada de per si, les mans del metge hi han de fer molt. Potser si m’ho hagués fet el metge directament no hauria patit tant, no sé… :-:)

Bé, guapes. Gràcies per tot i bon cap de setmana! :--/)
clareta
:: girafa
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dl. nov. 30, 2009 7:34 am

Bon dia a totes!
Nsole bonica, anava a preguntar-te com has quedat, però ja ho he llegit.. Senc molt que et fera mal l'espècul eixe, però pensa que ja ho has passat i ja està, i si el metge ho ha vist i diu que està ok, donç res, endavant! Ostres, i també et va passar el que a mi quan vas sortir? Ara m'entens millor, no? jeje
Nuru reineta, també vas cap a Ra? Senc molt que ens tinguem que trobar alli, però si no potser d'altra manera, donç res, cap alli que ens anem i amb molts ànims!
Això d'agafar lliure en la feina peke, jo si ho vaig fer, per si un cas no sabia com estaria desprès...
Imatge

Imatge
Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » dl. nov. 30, 2009 7:40 am

Clareta: I tant que t'entenc! :-()-) Buf, quins nervis i quina mala estona que vaig passar. Però ara ja està. El dia 16 de desembre suposo que el gine ja em dirà si cal que fem alguna altra prova més o què. Bé, ens veiem a les grafiqueres :--/)
clareta
Entrades: 2851
Membre des de: dt. oct. 16, 2007 9:07 am

EntradaAutor: clareta » dl. nov. 30, 2009 7:48 am

Nsole, molt bé boniqueta, ara a aprofitar perquè també he sentit dir que desprès de la histero algunes dones es queden prenyis (ja puc dir-te que no és el meu cas, jeje) però si ho diuen.. En fi, a les gràfiques ens vegem!
Imatge

Imatge
peke
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
Ubicació: L'Ametlla del Vallès

EntradaAutor: peke » dc. des. 02, 2009 5:35 pm

Hola noies, moltes gràcies pels vostres consells.
Finalment tinc la prova el dimecres que ve a les 17.30h de la tarda a Barcelona; la infermera em va dir que em prengués un enema unes 3 hores abans i si volia un paracetamol o ibuprofè una estona abans de la prova.
A la feina li vaig comentar al meu cap que havia de fer-me unes proves i que no sabia com em trobaria, em va dir que no em preocupés per la feina que el primer era jo, que si l'endemà podia anar a treballar perfecte i sinó que em quedés a casa reposant.

Us volia fer una pregunta una mica personal? La prova us la vau fer per mútua o vau pagar? És que jo tinc mútua però aquesta prova no entra i costa 210€; quant us va costar?

Gràcies per endavant, sou uns sols!!

Ah, una altra cosa, el gine em va dir que després d'aquesta prova ja només quedava una que es diu Prova postcoital (o algo així), us l'heu feta? Us sona?
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
PALME
Entrades: 1119
Membre des de: ds. nov. 28, 2009 6:01 pm

EntradaAutor: PALME » dc. des. 02, 2009 7:41 pm

Peque,

Jo em vaig fer la prova per mutua, el gine de la mutua em va fer la sol.licitud i cap problema.

Pel q fa a la medicació abans de la proba, em van receptar antibiotic i un tranquilitzant per relaxar. Després vaig tenir alguna molestia però amb gelocatil es va passar.

Espero haver.te ajudat

Fins aviat :pandi:
Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » ds. des. 05, 2009 8:25 am

Peke: Així que et toca dimecres que ve? Espero que et vagi de conya, guapa. Molta sort i ja ens ho explicaràs, eh :ok:
Jo me la vaig fer per mútua i sí que m'entra. Com és que a tu no? ?-) ?-)
Pel que fa al preu, ja seria això que dius (tinc alguna amiga que també se l'ha feta i els preus són si fa no fa).
Quin bon rotllo, el teu cap. >.-<: Menys mal. Si tot va bé, et trobaràs perfectament, però amb tants efectes secundaris que diuen que poden haver-hi, millor prevenir.

Jo, la prova postcoital, no me l'he feta (encara).
He buscat info a Internet i he trobat això. Espero que t'ajudi:

Prueba postcoital:

Esta prueba permite evaluar la capacidad de penetración del esperma en el moco cervical, así como su supervivencia en este medio. La prueba debe realizarse justo antes de la ovulación. Se deben tener relaciones naturales unas horas antes de la consulta. En el consultorio se obtendrá una muestra del moco cervical que será examinada en el laboratorio para evaluar el número y la movilidad de los espermas vivos. Este examen no produce dolor y el resultado se obtiene en un breve periodo de tiempo.

La prueba postcoital también aporta información valiosa acerca de la cantidad y calidad del moco cervical, y la posible presencia de anticuerpos antiesperma.

Por lo anterior, este estudio es también sugestivo del potencial reproductor del varón; sin embargo, no es un sustituto de la espermatobioscopía directa, la cual da una mayor y más certera información acerca del varón.

:--/) :--/) :--/)
minimandarina
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm

EntradaAutor: minimandarina » ds. des. 05, 2009 8:43 am

Sóc nova al fòrum tot i que des de que em vaig quedar embarassada de la meva princesata que us llegeixo i ella ara ja té un any i mig. Fa temps que estem buscant un nou embaràs i no hi ha manera i ara el gine ens fa fer una histerosalpingografia. La veritat és que estic una mica espantada i també penso i espero que surti bé però llavors si tot està en ordre què més em faran fer per aconseguir el nostre objectiu?
La veritat és que aquest fòrum a mi m'ha servit molt i espero que ara que m'he decidit a escriure jo també us pugui dir una mica la meva. Moltes gràcies a totes i moltíssima sort!
Imatge

Imatge
mire3282
:: lleona
Entrades: 936
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 8:37 pm

EntradaAutor: mire3282 » ds. des. 05, 2009 11:27 pm

Bona nit!!

fa dies que llegeixo akest post i ara m'atreveixo a escriure. fa temps que hi estic per aki, i akest mes ja fara un any que buskem. la veritat es k es fa molt dur, es molt dificil :-(

el gine em va fer una ecografia vaginal i llavors em van diagnosticar ovaris polikistics. m'han derivat a la unitat de fertilitat i ens han enviat unes proves. al meu marit li faran analisis de sang i analisis de semen i a mi, un analisis hormonal i una histerosalpingografia.

la veritat es k el nom no acompanya a pensar gaire coses bones jajajaja m'han dit que me la faran una setmana despres de la regla, haig de prendre un antibiotic el dia d'abans per evitar infeccions, i mitja hora abans de la prova un ibuprofe amb un diazepan. estic una mica espantada...
Imatge

Imatge
nuru
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » dg. des. 06, 2009 12:36 am

Peke que vagi molt bé la proba, a mi em va entrar per la mútua ja no vaig ni preguntar el preu. Sobre la prova postcoital, doncs no en tenia ni idea... no te acostarás... (i avui serà literal!)

Mire3282 a mi i al meu marit ens han fet fer les mateixes proves que a vosaltres, i jo també tinc ovaris poliquístics. Ja veuràs com tot anirà bé. Sort!

Minimandarina benvinguda. Com que ja teniu una princeseta per casa segur que no serà complicat buscar-li un germanet@. Molts ànims.
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
peke

EntradaAutor: peke » dg. des. 06, 2009 12:09 pm

Bon dia noies, com esteu?

Jo vaig fent, a dies millor i altres pitjor...hi ha estones que m'agafa un baixon i m'agafen unes ganes de plorar enormes...en fi, ho superarem.

NSOLE gràcies per la informació!!! Pel que fa al meu cap, li vaig comentar que la prova me la fan dimecres a la tarda i en teoria dijous a les 06.00 començo a treballar pel què em va dir que quan surtís de la clínica el truqués per dir-li com em trobava i qualsevol cosa, doncs que dijous em quedés a casa descansant. La veritat és que no tinc gaire problemes perquè sóc funcionària.
Ah, el fet que no entri la prova per mútua deu ser pel tipus de mútua, no? He de trucar demà a la mútua i rpeguntar-ho.
Ja em queda menys per la prova i quan hi penso començo a patir...sort que vosaltres m'animeu!!

Minimandarina, benvinguda al post! Jo no tinc gaire experiència en aquest tema, tot i que fa més d'un any que busquem, però si necessites alguna cosa no dubtis a demanar-ho.

Mire3282, a nosaltres també ens han fet les mateixes proves que a vosaltres i de moment les meves totes correctes (encara em falta la histero que me la fan dimecres) però al Pekeman li va sortir menys quantitat d'esperma del "normal" i amb menys mobilitat. Ara s'ha de tornar a fer un altre semiograma.

Nuru, gràcies per contestar, i tu com estàs?

Bé guapes, espero que passeu un bon pont :love: :love: :love:
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
minimandarina

EntradaAutor: minimandarina » dl. des. 07, 2009 8:10 pm

Moltes gràcies Nuru i Peke per la benvinguda. En situacions que no coneixes és bo poder compartir les inquietuds i que hi hagi gent disposada a escoltar-te i ha ajudar-te. Sort a totes!
Imatge

Imatge
peke

EntradaAutor: peke » dt. des. 08, 2009 10:07 am

Bon dia noies, com esteu passant aquest dies de pont?
Espero que tot molt bé i començant a preparar coses per Nadal.
Jo he treballat tot el pont i avui també, així que poca cosa he fet.

Demà arriba el dia D; demà a la tarda em fan la histero i començo a estar nerviosa. Per una part tinc moltes ganes que passi tot, però per l'altra em fa patir.
Aquesta tarda passaré per la farmàcia a buscar un enema que em va dir la infermera que em posés 3 o 4 hores abans.
Bé, quan passi tot ja us ho explicaré.

Gràcies per escoltar-me i pel vostre suport.
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
mire3282

EntradaAutor: mire3282 » dt. des. 08, 2009 11:21 am

hola noies!!

gracies per la benvinguda, la veritat es que reconforta molt trobar algú que passa pel mateix que tú.
jo començo a patir una mica, perque diumenge m'havia de venir la regla i no ha aparescut. no crec que estigui prenyada; el problema es que com la histero la fan una setmana despres de la regla i nosaltres el 21 marxem cap a sevilla a passar el nadal, si es retrassa molt no arribaré a fer-la :-( en fi, ja veurem com va.

peke ja veuras com tot surt molt be!! molts anims desde aqui ;-) ;-)

a les demes, k acabeu de passar un bon pont :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
minimandarina

EntradaAutor: minimandarina » dt. des. 08, 2009 8:37 pm

Peke que vagi molt bé demà i molta sort!!!!!!!!!
Imatge

Imatge
Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » dc. des. 09, 2009 10:42 am

Minimandarina: Espero que la histero surti bé. Després, no sé quines proves us faran. Jo, ara mateix, estic a l’espera de portar els resultats de la histero al gine, així que no t’ho puc dir perquè no ho sé. ?-) Si tot està bé, potser hi ha altres factors que entren en joc: estrès, per exemple. No ho sé, la veritat...

Mire3282: Sí que és dur, sí, quan portes tant de temps sense aconseguir el teu somni. Espero que et vagi molt bé la prova. Ja tens hora?

Peke: Clar, deu ser pel tipus de mútua. Quina ràbia que no t'entri, doncs. :-((
Ei, tens la prova avui, no? Espero que vagi molt bé. A quina hora hi has d’anar? Molts ànims, guapa! :-()-) :-()-)
mire3282

EntradaAutor: mire3282 » dc. des. 09, 2009 11:34 am

bon dia!!

nsole encara no m'ha baixat la regla. em van dir que truques el mateix dia que em baixes i em donarien dia i hora. la regla hauria d'haver baixat el diumenge, pero no ho ha fet. encara que l'ultima vegada vaig tenir un retard d'11 dies, aixi que no em preocupa. kin dia has d'anar al gine?

minimandarina a tu quan te la fan?
Imatge

Imatge
nuru
Entrades: 235
Membre des de: dg. oct. 19, 2008 7:03 pm

EntradaAutor: nuru » dc. des. 09, 2009 12:44 pm

Peke que vagi molt bé aquesta tarda! :ok:
Mire3282 tant de bo no et calgués fer-la i estessis :-()) , però si no pot ser relax a esperar que es decideixi a baixar la maleïda.
El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.

*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
minimandarina

EntradaAutor: minimandarina » dc. des. 09, 2009 2:21 pm

A mi me la fan el divendres de l'altra setmana. Ja estic nerviosa.
Peke, ja te l'han fet? Com ha anat? Espero que tot bé.
Ànims a totes!
Imatge

Imatge
Cirereta

EntradaAutor: Cirereta » dj. des. 10, 2009 8:03 am

Mire3282: Com diu la Nuru, esperem que no et baixi i t’estalviïs la prova. I si no, no passa res, que aquí som moltes que hi hem sobreviscut :ok:
Al gine, hi ha d'anar el dia 16. En tinc unes ganes, ja...

Peke: Com va anar ahir, guapa?

Minimandarina: Tranquil·la, no passa res. Vés fent respiracions :-)
Imatge Imatge Imatge

Nuru: :--/) :--/)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::