HISTEROSALPINGOGRAFIA
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
hola noies!!!
peke com va anar ahir?
mimi tranquil·la tot surtira genial
nsole ja queda menys guapa
nuru
avui m'ha baixat la regla aixi que estic trucant per veure quan em donen hora. I aquesta tarda he de trucar per demanar hora per l'anàlisi hormonal també. Ja us diré que tal.
petons
peke com va anar ahir?
mimi tranquil·la tot surtira genial
nsole ja queda menys guapa
nuru
petons

- --->alisaga<---
- :: lleona

- Entrades: 938
- Membre des de: dt. nov. 10, 2009 4:10 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
mire cariñuu!! ya queda menos para la siguiente prueba! al final podras hacertela antes de irte a Sevilla no?
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
chicas!!!
el 17/12 a las 12'30h tengo la prueba
ahora empiezo a ponerme nerviosita
ali siiiiiiiii!!!!ya queda menos
el 17/12 a las 12'30h tengo la prueba
ali siiiiiiiii!!!!ya queda menos

- --->alisaga<---
- :: lleona

- Entrades: 938
- Membre des de: dt. nov. 10, 2009 4:10 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
muy bien neni!! si que van rapidos!!

- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies, gràcies a totes per preguntar per mi i sento no haver contestat abans, però em trobava fatal.
Bé començo la meva crònica (la qual sento dir que no és gaire positiva):
La prova la vaig tenir ahir a les 17.30h al Centre de diasnòstic per la imatge, de Barcelona, amb el Dr. Rafael Salvador (recomanant pel meu gine).
Durant tot el matí que hi vaig estar pensant i per molt que volia evitar els nervis, sé que dins meu hi eren.
Abans de la prova vaig parlar amb el doctor i em va dir que em tranquil·litzés que no pasava res, que tindria els mateixos dolors que en una revisió ginecològica.
Al asseure'm a la camilla, amb l'aparell de radiografies a sobre i veient l'instrumental mèdic que farien servir, inevitablement em vaig posar nerviosa.
Primer em van ficar l'espècul (em sembla que es diu així), el qual va ser foooorça molest, i deprés em van introduir les cànules però una d'elles es va desplaçar (no em digueu cap a on, però jo sentia al metge que deia a l'infermer: ha agafat un altre camí, s'ha torçat i l'hem de col·locar bé),a tot això vinga a remenar i ja e començava a fer força mal.
Però el pitjor encara havia d'arribar; un cop amb les cànules a l'interior em van retirar l'espècul (uff quina alegria!) i un cop col·locada en posició de radiografia va arribar el pitjor: en introduir-me el líquid de contrast (juntament amb la pressió per fer-lo pujar) vaig notar un dolor tant fort que semblava que m'etiguessin clavat una espasa d'abaix a dalt. Era un dolor tal que vaig començar a fer espasmes. El metge em va dir que intentés relaxar-me i vam parar uns minuts. Seguidament em van tornar a injectar líquid i creia que m'agafava algo, em van començar a saltar les llàgrimes i vaig exclamar que em feia molt mal.
El doctor em va dir que necessitaven continuar però que a causa del dolor hi havia espasmes i no permetien l'accés del líquid.
Ho va tornar a intentar, amb més pressió, i va ser quan vaig agafar al metge pel braç i li vaig demanar que ho deixés, que no suportava el dolor. Em va dir que per algun motiu el líquid no passava entre les trompes i que la prova no havia sortit bé.
A les radiografies es veu com el líquid es queda a l'uter i no passa a cap de les trompes.
Segons l'informe: " En radiografia simple no vemos tumores ni calcificaciones pelvianas. Inyectamos contraste en fase proliferativa del ciclo. Vemos conducto cervical de longitud y calibre normales. Cuerpo uterino triangular, de dimensiones normales. Trompas impermeables durante el transcurso de toda la exploración con espasmo istmico bilateral persistente y doloroso."
No entenc gaire de medicina però no pinta bé, perquè no sé perquè tinc les trompes obstruïdes.
Durant tota la nit he tingut forts dolors com de warry, però més intensos, i al matí havia d'anar a la feina a les 06.00 i he trucat que no em trobava bé, així que sóc a casa fent repòs.
Ara físicament em trobo millor, no em fa gaire mal, però psicològicament no estic bé.
Ara esperaré a veure què em diu el gine, hi aniré la setmana que ve.
Sento molt explicar-vos el rollo negatiu, però necessito parlar amb algú ja que excepte la meva millor amiga, ningú sap que estem buscant i que estem fent proves.
Gràcies per tot,
Un peto
Bé començo la meva crònica (la qual sento dir que no és gaire positiva):
La prova la vaig tenir ahir a les 17.30h al Centre de diasnòstic per la imatge, de Barcelona, amb el Dr. Rafael Salvador (recomanant pel meu gine).
Durant tot el matí que hi vaig estar pensant i per molt que volia evitar els nervis, sé que dins meu hi eren.
Abans de la prova vaig parlar amb el doctor i em va dir que em tranquil·litzés que no pasava res, que tindria els mateixos dolors que en una revisió ginecològica.
Al asseure'm a la camilla, amb l'aparell de radiografies a sobre i veient l'instrumental mèdic que farien servir, inevitablement em vaig posar nerviosa.
Primer em van ficar l'espècul (em sembla que es diu així), el qual va ser foooorça molest, i deprés em van introduir les cànules però una d'elles es va desplaçar (no em digueu cap a on, però jo sentia al metge que deia a l'infermer: ha agafat un altre camí, s'ha torçat i l'hem de col·locar bé),a tot això vinga a remenar i ja e començava a fer força mal.
Però el pitjor encara havia d'arribar; un cop amb les cànules a l'interior em van retirar l'espècul (uff quina alegria!) i un cop col·locada en posició de radiografia va arribar el pitjor: en introduir-me el líquid de contrast (juntament amb la pressió per fer-lo pujar) vaig notar un dolor tant fort que semblava que m'etiguessin clavat una espasa d'abaix a dalt. Era un dolor tal que vaig començar a fer espasmes. El metge em va dir que intentés relaxar-me i vam parar uns minuts. Seguidament em van tornar a injectar líquid i creia que m'agafava algo, em van començar a saltar les llàgrimes i vaig exclamar que em feia molt mal.
El doctor em va dir que necessitaven continuar però que a causa del dolor hi havia espasmes i no permetien l'accés del líquid.
Ho va tornar a intentar, amb més pressió, i va ser quan vaig agafar al metge pel braç i li vaig demanar que ho deixés, que no suportava el dolor. Em va dir que per algun motiu el líquid no passava entre les trompes i que la prova no havia sortit bé.
A les radiografies es veu com el líquid es queda a l'uter i no passa a cap de les trompes.
Segons l'informe: " En radiografia simple no vemos tumores ni calcificaciones pelvianas. Inyectamos contraste en fase proliferativa del ciclo. Vemos conducto cervical de longitud y calibre normales. Cuerpo uterino triangular, de dimensiones normales. Trompas impermeables durante el transcurso de toda la exploración con espasmo istmico bilateral persistente y doloroso."
No entenc gaire de medicina però no pinta bé, perquè no sé perquè tinc les trompes obstruïdes.
Durant tota la nit he tingut forts dolors com de warry, però més intensos, i al matí havia d'anar a la feina a les 06.00 i he trucat que no em trobava bé, així que sóc a casa fent repòs.
Ara físicament em trobo millor, no em fa gaire mal, però psicològicament no estic bé.
Ara esperaré a veure què em diu el gine, hi aniré la setmana que ve.
Sento molt explicar-vos el rollo negatiu, però necessito parlar amb algú ja que excepte la meva millor amiga, ningú sap que estem buscant i que estem fent proves.
Gràcies per tot,
Un peto
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Mire3282:

Peke: Carinyet, em sap molt de greu.
Aix, espero que et passin els dies ben ràpid fins a la visita amb el gine i puguis sortir de dubtes.
Si a mi la prova em va fer molt mal amb una sola trompa obstruïda, no vull ni pensar el mal que et deuria fer a tu. He quedat acollonida amb això dels espasmes...
Ara, el pitjor, físicament parlant, ja ha passat. Emocionalment, però, no és així ni de bon tros, ja ho sé, i és per això que espero de tot cor que el gine t’expliqui ben bé què passa i quines solucions hi ha (segur que n'hi ha alguna) i què s’hi pot fer.
Mentrestant, t’envio una superabraçada virtual

Si tens ganetes de parlar-ne més, ens trobaràs aquí.

Peke: Carinyet, em sap molt de greu.
Aix, espero que et passin els dies ben ràpid fins a la visita amb el gine i puguis sortir de dubtes.
Si a mi la prova em va fer molt mal amb una sola trompa obstruïda, no vull ni pensar el mal que et deuria fer a tu. He quedat acollonida amb això dels espasmes...
Ara, el pitjor, físicament parlant, ja ha passat. Emocionalment, però, no és així ni de bon tros, ja ho sé, i és per això que espero de tot cor que el gine t’expliqui ben bé què passa i quines solucions hi ha (segur que n'hi ha alguna) i què s’hi pot fer.
Mentrestant, t’envio una superabraçada virtual

Si tens ganetes de parlar-ne més, ens trobaràs aquí.
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
ostres peke, em sap molt de greu de veritat
estic amb la nsole, espero que passin aviat els dies i si tens ganes de parlar amb algu, nosaltres estem aki. ho pots fer quan vulguis
un peto i una abraçada

estic amb la nsole, espero que passin aviat els dies i si tens ganes de parlar amb algu, nosaltres estem aki. ho pots fer quan vulguis
un peto i una abraçada

- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Peke quina mala estona! LLegint el teu relat ja em feia mal a mi i tot. Espero que físicament ja estiguis millor, mentalment és una altre tema.
Recupera't ben aviat i molts ànims!!!
Recupera't ben aviat i molts ànims!!!
- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Avui he anat a buscar les indicacions per fer abans de la prova i després i m'he descudat de demanar si hi he d'anar en dejú i quanta estona dura aproximadament.
Algú de vosaltres m'ho podria aclarir.
Moltes gràcies i bon cap de setmana!
Algú de vosaltres m'ho podria aclarir.
Moltes gràcies i bon cap de setmana!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Peke òndia, sí que ho vas passar malament. Potser jo et vaig espantar una mica també, si va ser així, perdona'm. M'has deixat súper parada amb això dels espasmes, quin mal! Ara no recordo si et van dir de prendre algun tranquil·litzan abans o no, però t'hagués anat bé, no? El motiu de l'obstrucció de les trompes a mi no me'l van saber dir, però no pensis que és "culpa" teva, és el cos que tenim que de vegades no és tant perfecte com voldríem. Ara tu tranquil·la, que quan tinguis els resultats ja t'orientaran cap una banda o cap a l'altra.
minimandarina ara tu no t'espantis, eh? Sobre el que preguntes, crec que no cal anar en dejú, a mi la prova me la van fer just després de dinar. La durada aproximada jo crec que és d'uns 20 minuts. Que tinguis sort.
nsole ja falta menys per la visita al gine, oi? Que vagi bé! I altre per tu:
minimandarina ara tu no t'espantis, eh? Sobre el que preguntes, crec que no cal anar en dejú, a mi la prova me la van fer just després de dinar. La durada aproximada jo crec que és d'uns 20 minuts. Que tinguis sort.
nsole ja falta menys per la visita al gine, oi? Que vagi bé! I altre per tu:

El nostre tresor va venir a nosaltres per iniciativa pròpia,
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
després de 4 anys de cerca i havent passat per RA.
*Va néixer la inoblidable nit del 24 d'octubre de 2011*
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies, moltes gràcies a totes per escoltar-me i donar-me ànims, de veritat que moltes gràcies.
Em sap greu si amb el meu relat he espantat a algú,no vull que les noies que teniu pendent la histero penseu en la meva experiència, generalment no passa de tenir dolors semblant a warry, però en el meu cas al tenir les trompes obstruïdes va ser més dolorós.
Us he de dir que físicament ja em trobo molt bé, no em fa mal i ja no tinc pèrdues, prova superada!
El problema és psicològic...crec que necessito temps. Això de la búsqueda s'està fent llarg i costerut i al final m'he enfonsat del tot. A més el Pekeman no és que m'ajudi gaire, ja que no entén perquè estic així..en fi,no us atabalaré amb els meus problemes...ho sento no em vull posar trista.
Us vull donar ànims a totes i desitjar-vos que ben aviat s'acabi aquest camí i tinguem un 2010 per recordar.
Que passeu un bon cap de setmana!!
Em sap greu si amb el meu relat he espantat a algú,no vull que les noies que teniu pendent la histero penseu en la meva experiència, generalment no passa de tenir dolors semblant a warry, però en el meu cas al tenir les trompes obstruïdes va ser més dolorós.
Us he de dir que físicament ja em trobo molt bé, no em fa mal i ja no tinc pèrdues, prova superada!
El problema és psicològic...crec que necessito temps. Això de la búsqueda s'està fent llarg i costerut i al final m'he enfonsat del tot. A més el Pekeman no és que m'ajudi gaire, ja que no entén perquè estic així..en fi,no us atabalaré amb els meus problemes...ho sento no em vull posar trista.
Us vull donar ànims a totes i desitjar-vos que ben aviat s'acabi aquest camí i tinguem un 2010 per recordar.
Que passeu un bon cap de setmana!!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Peke: Un petonarro. El 2010 serà el nostre any, ja ho veuràs com sí
Minimandarina: Jo ho vaig demanar i em van dir que no calia anar-hi en dejú.
Nuru: Com vas, guapa? Sí, ja em falta poquet per al gine. Dimecres.
Minimandarina: Jo ho vaig demanar i em van dir que no calia anar-hi en dejú.
Nuru: Com vas, guapa? Sí, ja em falta poquet per al gine. Dimecres.

- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola guapes, com esteu?
Jo millor, estic més animada. Dijous aniré al gine a portar-li els resultats de la histero, a veure què em diu.
vosaltres com esteu?
Minimandarina, per fer la histero no cal anar en dejú, a mi però em van recomanar fer-me un enema (lavativa) unes hores abans. Quan tens la prova? Espero que et vagi molt i molt bé!
Jo millor, estic més animada. Dijous aniré al gine a portar-li els resultats de la histero, a veure què em diu.
vosaltres com esteu?
Minimandarina, per fer la histero no cal anar en dejú, a mi però em van recomanar fer-me un enema (lavativa) unes hores abans. Quan tens la prova? Espero que et vagi molt i molt bé!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies... es la primera vegada que escric aqui... pero es que ahir vam estar a la gine amb el meu home, i ens han donat per fer-nos una analitica cadascun i despres les proves basiques, la histero i el seminograma.
He mirat per fer-me la histero per privat, aqui a Igualada a l'hospital, i es veu que en principi fins al febrer no tindran hora, i tampoc estan segurs... es clar com que te l'han de fer entre els dies 7 i 10 del cicle, potser no hem coincidirà i ens anem al març...
Us volia preguntar, vosaltres us l'heu fet per privat pagant? o per la SS... gracies a totes...
He mirat per fer-me la histero per privat, aqui a Igualada a l'hospital, i es veu que en principi fins al febrer no tindran hora, i tampoc estan segurs... es clar com que te l'han de fer entre els dies 7 i 10 del cicle, potser no hem coincidirà i ens anem al març...
Us volia preguntar, vosaltres us l'heu fet per privat pagant? o per la SS... gracies a totes...


GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935






- --->alisaga<---
- :: lleona

- Entrades: 938
- Membre des de: dt. nov. 10, 2009 4:10 pm
- Ubicació: Barcelona
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Mire wapa mañana tienes la prueba no? haber que tal sale todo! tu estate tranquila y piensa que solo es un ratito y ya te lo quitas de encima!!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
hola guapas!!
mañana tengo la prueba a las 12'30h y la verdad es que estoy bastante nerviosilla.
ali gracias guapi
peke un besote
nsole com ha anat el gine?
mimi tu la tens divendres no? a veure si dema puc entrar i explicar com m'ha anat
laurita jo me la faig per la seguretat social
un petonet a la resta

mañana tengo la prueba a las 12'30h y la verdad es que estoy bastante nerviosilla.
ali gracias guapi
peke un besote
nsole com ha anat el gine?
mimi tu la tens divendres no? a veure si dema puc entrar i explicar com m'ha anat
laurita jo me la faig per la seguretat social
un petonet a la resta

Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
mire guapa!!! que vagi molt bé i tinguis sort!!!!! si te la fas per SS quan has esperat?? has d'estar molt temps??? gracies reina... 


GRAFICA DEL POSITIU: http://www.fertilityfriend.com/home/2dd121
EL MEU POST I LA MEVA CRONICA: viewtopic.php?f=91&t=20935






- minimandarina
- :: papallona

- Entrades: 132
- Membre des de: dl. jul. 27, 2009 12:13 pm
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Mire espero que demà vagi molt bé i ja ens explicaràs com ha anat.
Molta sort!
Molta sort!
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
moltes gràcies guapes!!!
laurita vaig anar al gine 01/12/09 i em van dir que quan em vingues la regla truques per demanar hora. el dia 10 em va venir, vaig trucar i em van donar per dema, justa una setmana després. la veritat es que jo em vaig quedar parada del poc temps que ha passat perque la visita la tinc el dia 19/01/09.
laurita vaig anar al gine 01/12/09 i em van dir que quan em vingues la regla truques per demanar hora. el dia 10 em va venir, vaig trucar i em van donar per dema, justa una setmana després. la veritat es que jo em vaig quedar parada del poc temps que ha passat perque la visita la tinc el dia 19/01/09.
- peke
- :: gosset

- Entrades: 405
- Membre des de: dg. set. 28, 2008 11:51 am
- Ubicació: L'Ametlla del Vallès
Re: HISTEROSALPINGOGRAFIA
Hola noies!
Aquest matí he anat al gine a portar-li els resultats de la histero però no hi era ha hagut de marxar a assistir un part, així que hi tornaré demà.
Mire com ha anat tot? Espero que molt bé i que sobretot tu et trobis bé. Quan puguis ja ens explicaràs com ha anat, ok?
Laura, jo m'ho vaig fer per privat i pagant, ja que a la clínica on vaig anar (on em va recomanar el gine) no tenien conveni amb mútua. Vaig pagar 210€.
Mimi, tu tens la prova demà, no? Et desitjo moltíssima sort.
Nsole, i tu com estàs? Has anat al gine? Què ha dit?
Aquest matí he anat al gine a portar-li els resultats de la histero però no hi era ha hagut de marxar a assistir un part, així que hi tornaré demà.
Mire com ha anat tot? Espero que molt bé i que sobretot tu et trobis bé. Quan puguis ja ens explicaràs com ha anat, ok?
Laura, jo m'ho vaig fer per privat i pagant, ja que a la clínica on vaig anar (on em va recomanar el gine) no tenien conveni amb mútua. Vaig pagar 210€.
Mimi, tu tens la prova demà, no? Et desitjo moltíssima sort.
Nsole, i tu com estàs? Has anat al gine? Què ha dit?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





















