GINE A VILAFRANCA DEL PENEDES???
GINE A VILAFRANCA DEL PENEDES???
Hola maques,
Soc nova al soc petit i m'agradaria que m'ajudessiu. Alguna coneix algún gine a Vilafranca del Penedés o pel voltant?
Acabem de començar la busqueda del baby i com que va foc que i vivimc a l'Alt Penedés donc no conec cap gine... a veure si alguna de vosaltres en coneix algún de confiança que vaig super perduda.
moltes gracies!!
Soc nova al soc petit i m'agradaria que m'ajudessiu. Alguna coneix algún gine a Vilafranca del Penedés o pel voltant?
Acabem de començar la busqueda del baby i com que va foc que i vivimc a l'Alt Penedés donc no conec cap gine... a veure si alguna de vosaltres en coneix algún de confiança que vaig super perduda.
moltes gracies!!
- rhoyo
- :: puça

- Entrades: 8
- Membre des de: dg. nov. 22, 2009 12:56 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Contacta:
Re: GINE A VILAFRANCA DEL PENEDES???
Hola,
Jo hem visito a la Mutua Penedès amb el doctor Enric Capdevila i està molt bé.
De totes formes et recomano que primer escollis la clinica on vols fer el part per decidir-te pels ginecòlegs.
Salut
Jo hem visito a la Mutua Penedès amb el doctor Enric Capdevila i està molt bé.
De totes formes et recomano que primer escollis la clinica on vols fer el part per decidir-te pels ginecòlegs.
Salut
Hola,
i benvinguda a l'Alt Penedès, una de les comarques més boniques. (escombrem un mica cap a casa, ji, ji).
Jo també hi visc. Tot i que soc d'AXA i em visito a Barcelona, cada cop que em toca també vaig a la S.S., però em toca a Sant Sadurní. Fins fa un temps hi havia la Dra. Miguel, al meu entendre molt bona, atenta i propera a la pacient. Ara ja no hi vista, i em porta una nova Dra. Prats. Vaig tenir una vista amb ella i em va fer repetir totes les proves per comfimar els diagnòstics anteriors. De moment m'agrada molt també. A més també m'han dit que un dels millors gines de l'hospital de Vilafranca ara vista a Sant Sadurní, un tal Dr. Roig, molt anomenat i amb bona fama.
No sé si t'he ajudat, no sé si demanaves per metge de la S.S. o privats... però espero haver-te donat un cop de mà.
Per cert, vrc, on vius?
Una araçada,
Shila
i benvinguda a l'Alt Penedès, una de les comarques més boniques. (escombrem un mica cap a casa, ji, ji).
Jo també hi visc. Tot i que soc d'AXA i em visito a Barcelona, cada cop que em toca també vaig a la S.S., però em toca a Sant Sadurní. Fins fa un temps hi havia la Dra. Miguel, al meu entendre molt bona, atenta i propera a la pacient. Ara ja no hi vista, i em porta una nova Dra. Prats. Vaig tenir una vista amb ella i em va fer repetir totes les proves per comfimar els diagnòstics anteriors. De moment m'agrada molt també. A més també m'han dit que un dels millors gines de l'hospital de Vilafranca ara vista a Sant Sadurní, un tal Dr. Roig, molt anomenat i amb bona fama.
No sé si t'he ajudat, no sé si demanaves per metge de la S.S. o privats... però espero haver-te donat un cop de mà.
Per cert, vrc, on vius?
Una araçada,
Shila
bones! jo em visito als Serveis Mèdics Penedès i molt bé, per DKV, també hi ha altres mútues a mi l'embaràs m'ha portat el Dr. Rodríguex i l'Anna Blàsquez i cap problema
A reveure
A reveure
El Dr. Roig també te visita privada a Vilafranca i n'han parlat molt bé. Aquestes del Penedès d'on sou?
shila ha escrit:Hola,
Per cert, vrc, on vius?
Una araçada,
Shila
Moltisimes gracies a totes!
Doncs visc a S Pere de Riudebitlles y pensaba anar per la S.S., perque no tinc mutua; Doncs si el Dr Roig té tan bona fama intentaré anar a visitar-lo, ja que en un principi había pensat tenir el part a l'hospital de Vilafranca per proximitat... el que pasa es que no conec a ningú que l'hagi tingut allà... sabeu alguna opinió???
Shila, saps si el Dr Roig visita per les tardes? i la Doctora Prats?
On viviu vosaltres???
petonets!
Hola,
crec qe el Dr. Roig visita perls tardes, però no n'estic segura.
I la Dra. Prat visita pels matins.
Salutacions.
crec qe el Dr. Roig visita perls tardes, però no n'estic segura.
I la Dra. Prat visita pels matins.
Salutacions.
Moltes gracies!!!
M'acabo de cambiar de CAP, ara ja estic al de Santsa... demà demanaré hora a veure per quan pot ser.
M'acabo de cambiar de CAP, ara ja estic al de Santsa... demà demanaré hora a veure per quan pot ser.

jo tinc amigues que han tingut el nen a Vialfranca i molt bé, jo a l 'anar per Mútua vaig tenir al peque a la clínica quirón i tot molt bé.
A reveure
A reveure
Jo em visito als serveis medics penedes per mutua amb l'Anna Torres. Perque el volia tenir a la Quiron.
Pero aquesta doctora es veu que tambe treballa a la S.S al hospital del Vendrell. Per si t'interessa es veu que es un dels hospitals propart natural. Se de gent del garraf que ha anat expressament en aquest hospital per aquest tema.
Pero aquesta doctora es veu que tambe treballa a la S.S al hospital del Vendrell. Per si t'interessa es veu que es un dels hospitals propart natural. Se de gent del garraf que ha anat expressament en aquest hospital per aquest tema.
[http://by.lilypie.com/CyZ9p1/.png[/img]
[http://b1.lilypie.com/m7z2p1/.png[/img]
EL POST DEL MARC viewtopic.php?f=71&t=14268&start=0
[http://b1.lilypie.com/m7z2p1/.png[/img]
EL POST DEL MARC viewtopic.php?f=71&t=14268&start=0
- rhoyo
- :: puça

- Entrades: 8
- Membre des de: dg. nov. 22, 2009 12:56 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
- Contacta:
Hola,
Jo sóc de vilafranca.... la veritat és que el dr roig tothom en parla bé. Jo tinc el capdevila perque la veritat és que diuen que és un dels millors gine... de totes formes mir't el tema del part a Vilafranca perquè hi ha molts foros que no ho recomanen.
Jo sóc de vilafranca.... la veritat és que el dr roig tothom en parla bé. Jo tinc el capdevila perque la veritat és que diuen que és un dels millors gine... de totes formes mir't el tema del part a Vilafranca perquè hi ha molts foros que no ho recomanen.
Ostres, doncs ho tindre en compte aixó de l'Hospital. De tota manera avui mateix he decidit apuntar-me a una mutua, per que estic veient que tot el tema visites ginecologiques per la S.S. pot ser un rollo pel tema esperes...
Vosaltres a on tindreu el part?
Vosaltres a on tindreu el part?
Bones, jo no em visito a Vilafranca però visc a prop i de moment el lloc que té més números per parir si puc és l'Hospital del Vendrell que en principi és molt pro part natural ja que al de Vilafranca em van dir que depèn de la llevadora que et toqui pot ser molt o poc natural el part i la veritat és que preferiria no dependre de la sort per aquest tema...
Hola bona tarda,
Jo em visito a Vilafranca per mutua. Vaig al centre Milenium amb el doctor Rodríguez i de moment perfecte. És molt atén i et diu les coses tal com són. Si algun dia em quedo embarassada sens dubte que voldré que em porti l'embaràs ell.
Jo em visito a Vilafranca per mutua. Vaig al centre Milenium amb el doctor Rodríguez i de moment perfecte. És molt atén i et diu les coses tal com són. Si algun dia em quedo embarassada sens dubte que voldré que em porti l'embaràs ell.
Hola noies
hi ha una pregunta que em té intrigada: què enteneu per un part natural?
Moltes gràcies!!!!!!!!
hi ha una pregunta que em té intrigada: què enteneu per un part natural?
Moltes gràcies!!!!!!!!
bones! jo entenc que part natural, és part natural sense cap tipus de medicació, ni epidural, ni oxiticina,... deixa fer, a vegades pot anar bé ,altres s'ha de recòrer a medicació o fins i tot cesàrea.
Jo també ho entenc així, sense cap tipus d'intervenció "artificial" (epidurals, etc...)
Us dono les gracies a totes per la vostra ajuda. Finalment, com que treballo a Barcelona he escollit a una gine de la Quirón, la Dra García del Real, així que de moment si m'agrada com es ho portaré tot per la Quirón.
Una abraçada
Us dono les gracies a totes per la vostra ajuda. Finalment, com que treballo a Barcelona he escollit a una gine de la Quirón, la Dra García del Real, així que de moment si m'agrada com es ho portaré tot per la Quirón.
Una abraçada
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |