clearblue

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
bruneta
:: gosset
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

clearblue

EntradaAutor: bruneta » dc. des. 16, 2009 6:37 pm

Hola a totes,

a partir de quans dies de falta és COMPLETAMENT fiable el clearblue ( encara que a algunes hagi detectat l'hormona abans de la falta )???
És més eficaç que el predictor??

Estic nervi..porto 32 dies de cicle, no gaire d'acord, la setmana del 10 al 15 dolors forts d'ovulació, 14 i 15 clara d'ou, 27 mini senyal rosadeta, també algún altre dia..dolors de regla i pits inflats. Avui 32 em llevo mig adormida i em faig un TE , molt malament perque l'he mullat un pèl més del compte..i em surt negatiu. Però no m'hauria d'haver baixat jaaaa???
Jo prenc progesterona per evitar sagnats durant l'ovulació, només 10 dies al mes i un dels efectes, fins ara mai arribat, és amenorrea. Però les tetes segueixen inflades..!!
Potser m'estic ratllant perquè és el 1r intent després d'un embaràs que no va prosperar i ara sé que m'he d'administrar progesterona via vaginal des del 1r dia i pateixo..aiiii! aiii!!!
He pensat esperar fins dilluns però, cal o faig abans clearblue/ predictor????

Quin rotllàs, guapes... neujor:-)
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

Re: clearblue

EntradaAutor: lila29 » dc. des. 16, 2009 6:59 pm

A les instruccions posa des de 4 dies abans, això si ,cada dia amb més fiabilitat, és millor el dia que et falta la guarrindonga que no quatre dies abans. Jo crec que tots els tests son guals, el que passa és que aquest està de moda perquè et posa les setmanes, també és més car, a mi em va costar 17 euros. Lo dolent que té el CLEARBLUE és que la pantalla digital es borra al cap d'unes hores, i clar, no el pots guardar coma record si et surt positiu. En el meu cas em vaig fer els dos, i he guardat el Predictor de record. Per cert, crec que ara,han sortit uns predictors nous, que també t'ho diuen 4 dies abans, el que passa és que aqui no tinc la revista i no t'ho puc mirar..demana-ho a la farmàcia :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

EntradaAutor: lila » dc. des. 16, 2009 8:05 pm

bruneta ha escrit:Jo prenc progesterona per evitar sagnats durant l'ovulació,

perdona, però què vols dir amb això?? que sagnaves uns dies després de la regla??
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
selkie
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dc. des. 16, 2009 8:26 pm

Hola!

no tots els TE detecten la mateixa quantitat d'hormona, n'hi ha de més sensibles que d'altres, el Clearblue està entre els normals.

Segons el gine no totes les dones generem la mateixa quantitat d'hormona i per això hi ha TO o TE que poden fer falsos negatius.

No se si tornaré a comprar un TE de Clearblue, el trobo molt car (16 €) i companyes del SP no els hi han volgut vendre a farmàcies per donar falsos negatius. Suposo que ha de fer il·lusió veure la paraula "embarazada" i que et digui les setmanes, però jo només necessito saber que és positiu, la resta ja me l'ha dirà el gine!

Bruneta, també prenc progestarona del dia 17 al 26 del cicle.

Molta sort amb el TE!
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
lila

EntradaAutor: lila » dc. des. 16, 2009 8:33 pm

selkie ha escrit:
Bruneta, també prenc progestarona del dia 17 al 26 del cicle.

Selkie, per què la prens?? perquè també tens perdues enmig del cicle?

és que jo, des de que fa ja 6 mesos vaig tenir un abort, que sagno al dia 10 o 11 del cicle, quan ja fa tres o quatre dies que se m'ha acabat la regla i no entenc per què em passa... la meva gine no li dóna importància però a mi em preocupa...

(perdona, Bruneta, per fer preguntes en el teu post... es que estic preocupada amb el tema... espero que tinguis sort!!!)
selkie
Entrades: 627
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 10:49 am

EntradaAutor: selkie » dc. des. 16, 2009 8:43 pm

lila ha escrit:
selkie ha escrit:Bruneta, també prenc progestarona del dia 17 al 26 del cicle.

Selkie, per què la prens?? perquè també tens perdues enmig del cicle?
és que jo, des de que fa ja 6 mesos vaig tenir un abort, que sagno al dia 10 o 11 del cicle, quan ja fa tres o quatre dies que se m'ha acabat la regla i no entenc per què em passa... la meva gine no li dóna importància però a mi em preocupa...

Hola Lila,
el gine em va receptar la progesterona juntament amb l'Omifin. El primer cop va ser per provocar la regla (70 dies sense rastre) i un cop va venir i vaig comenar amb l'Omifin, llavors la prenc per regular el cicle. Serveix perquè no hi hagi pèrdues abans d'hora i per si hi ha embaràs ajudar a tirar endavant. A la fase lútea necessitem la progestarona (després de l'ovulació) i hi ha dones que no en segreguem prou quantitat.
Primer em va donar Progevera, més fluix, i com que tacava abans no em vingués la visita ara m'ha donat Utrogestan (és més fort) i aquest cop no em baixa! Si divendres no ha vingut la jafjaj i el TE continua negatiu, hauré de trucar el gine.

Aquest sagnat que comentes és fort o són taquetes? podria ser l'ovulació? si la teva gine no li dóna importància, no et preocupis massa, si fos alguna cosa important ja t'ho hauria comentat, t'hauria fet proves o t'hauria donat medicació. ;-)
Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/2c18c8
Qualsevol nit pot sortir el sol
lila

EntradaAutor: lila » dc. des. 16, 2009 8:59 pm

Gràcies selkie... no són només taquetes, és com si la regla "se'm parés" uns dies i dos o tres dies després continués de nou, sense ser superabundant, però tacant com els dies de final de cicle... el meu marit també diu que deu ser la ovulació, però jo la ovulació la noto 4 o 6 dies després d'això... aix, no sé, quin patir, tot plegat!
bruneta
Entrades: 477
Membre des de: dc. oct. 29, 2008 5:58 pm
Ubicació: maresme

EntradaAutor: bruneta » dc. des. 16, 2009 9:18 pm

Lila, jo m'he passat ben bé 2 anys amb 2 regles x mes, com diu la selkie probablement no generava prou progesterona i les taquetes que experimenten algunes dones durant l'ovulació eren hemorragies !! Si només taques gotetes, cap problema :***:
Ostres selkie, tampoc baixaaa..?? I com et sents físicament? Tens retard???
ImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Elidé
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3386
Membre des de: dc. maig 02, 2007 10:00 pm
Ubicació: Cerdanyola del Vallès

EntradaAutor: Elidé » dc. des. 16, 2009 9:19 pm

Hola Lila,
Entro per dir-te que a mi em va passar el mateix que a tu durant un any (pèrdues entre regles), vaig anar a dos ginecòlegs diferents i no trobaven res anormal, ni tampoc hi donaven massa importància... Finalment va resultar que tenia pòlips, me'ls van operar i problema resolt. No són tan fàcils de veure, de fet a l'IVI, on me'ls van detectar, alguns dies els veien i altres no. Sembla que depenent del dia del cicle en què et fan l'eco es poden veure o no... Els pòlips provoquen sagnats, dificulten l'embaràs i són causa d'avortaments.
En fi, potser no en tens i tot això no et serveix de res, però per si de cas, que et mirin molt bé. Sort!
alba_rubiah
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. des. 10, 2009 4:31 pm

EntradaAutor: alba_rubiah » dj. des. 17, 2009 7:31 am

Molta sort guapa
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. des. 17, 2009 9:08 am

Hola Bruneta,

Jo he fet servir el Clearblue els dos ultims cops i haig de dir que hem sembla el mes fiable.

L'ultim cop el vaig fer servir 1 setmana abans de la primera falta per treure'm la paranoia i perque tambe em tenir que posar progesterona des del primer dia, i sorpresa, em va donar positiu 1-2 setmanes.

Sort!!!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::