Part a la Delfos - Institut guilera

Experiències i pors del moment més desitjat.

rhoyo
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. nov. 22, 2009 12:56 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès
Contacta:

Part a la Delfos - Institut guilera

EntradaAutor: rhoyo » dg. nov. 22, 2009 1:01 pm

Hola,

Al maig del 2010 seré mare per primera vegada i el meu ginecòleg (Doctor capdevila) només assiteix els part en aquesta clinica. Algú hem podria explicar com ha estat la experiència? com és el tracte i la clinica....
També m'han comentat que no té uci de neonatos, això és així perque tenia entés que ara és obligatori que en tinguin....
Raquel

ImatgeImatge
Txell_JP
:: pantera
:: pantera
Entrades: 830
Membre des de: dc. set. 24, 2008 4:20 pm
Contacta:

Re: Part a la Delfos - Institut guilera

EntradaAutor: Txell_JP » dg. nov. 22, 2009 9:01 pm

Hola,

Jo també tinc el Dr. Capdevila i vaig tenir el part a la Delfos. Jo vaig anar de part, l'únic dia que el doctor visita fora de Barcelona i em va assistir el Dr.Bogonyà i la llevadora era la Rosa. Jo n'estic contenta del tracte rebut. Vaig tenir un part difícil i després de 4 hores al quiròfan em van fer cessària perquè la petita li havia costat molt encaixar-se (la portava molt amunt) i al final hi havia patiment fetal (a banda de que portava una volta de cordó). Va ser cessària però així que vaig ser a l'habitació la nena era amb mi. Vaig deixar clar que volia donar el pit i tot i que vaig trigar 5 dies amb la pujada de la llet, encara ara amb 11 mesos li dono el pit. Alguna de les enfermeres no tenia gaire paciència ensenyant a donar el pit, però en vaig trobar una de molt maca que em va ajudar molt. La llevadora, la Rosa em va agradar molt i diuen que la Gemma, que atent els parts al matí, també és molt bona. El Dr. Capdevila a mi m'agrada molt i quan vagi pel segon, repeteixo de metge i de clínica.

En fi, espero haver-te ajudat. Petons i que et vagi molt bé!!
pimpi
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2329
Membre des de: dt. gen. 15, 2008 11:16 am
Ubicació: maresme

EntradaAutor: pimpi » dg. nov. 22, 2009 9:17 pm

hola guapa.
jo només vaig fer les classes prepart amb els guilera. La gemma es la llevadora que hem va donar les classes, i el meu dr es el boguñà pero hem porta a sagrada familia i vaig parir allà, tot i que és del mateig equip que el dr. capdevila.
La rosa no la conec, la gema si, i fins i tot hem vaig replantejar de portar l´historial per parir a delfos en contes de sagrada per si hem tocava aquesta llevadora, pero finalment no ho vaig fer.... mandra i que no estava descontenta. Pero no ho descarto gens per un segon fill, esta menys massificat que sagrada familia, i els metges son els mateixos.
Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!

Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
rhoyo
Contacta:

EntradaAutor: rhoyo » dl. nov. 23, 2009 10:38 am

Gràcies per les vostres experiències. La veritat és que com és el primer sóc novata total.
El únic que hem dón auna mica de por és el tema que no tinguin UCI de neonatos, o per lo menys és el que m'han dit...
Raquel

ImatgeImatge
rhoyo
Contacta:

EntradaAutor: rhoyo » dt. des. 15, 2009 6:36 pm

No hi ha ningé més amb experiències a la delfos?
Raquel

ImatgeImatge
alba_rubiah
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dj. des. 10, 2009 4:31 pm

EntradaAutor: alba_rubiah » dj. des. 17, 2009 7:41 am

ho sento guapa pero jo no he sentit res , aveure si alguna noia mes et pot ajudar:)
Rainbow
:: tigre
Entrades: 724
Membre des de: ds. des. 19, 2009 8:03 am

EntradaAutor: Rainbow » dv. des. 25, 2009 6:33 pm

Hola,

jo vaig tenir la meva filla a la Delfos i vaig quedar encantadíssima. Em va portar el doctor Bogunyà i de llevadora vaig tenir la Gemma. El meu part va ser difícil, ja que va ser provocat (42 setmanes) i em va costar moltíssim dilatar. A més, la meva filla portava 3 voltes de cordó al coll i pesava 4 kg!! Tot i així, va ser vaginal. Vaig quedar molt i molt satisfeta.
La part negativa durant l'embaràs va ser la falta de puntualitat (era habitual esperar-te una hora o més) que hi havia sovint a l'hora de tenir la visita. Clar que desconec si això també passa als altres llocs o no.

xxsta:: neujor:-)
Imatge

Imatge
Laetitia
:: lleona
:: lleona
Entrades: 934
Membre des de: dc. juny 24, 2009 1:55 pm

EntradaAutor: Laetitia » dl. gen. 04, 2010 9:44 pm

jo tinc el doctor estadella i pariré a la delfos dintre de poc espero, jejeje... pero com encara no he parit no et puc dir res de la meva experiencia pero tinc dues amigues que han parit allà i estan encantades. el tema de neonatologia a mi també em preocupava i em van dir que qualsevol cosa que tingui el teu bebé se l'emporten a la vall d'hebron que esta al costat, molt aprop.

una abraçada
ImatgeImatge
Senta
:: cèrvol
Entrades: 514
Membre des de: dg. maig 09, 2010 8:31 pm

EntradaAutor: Senta » dl. ago. 09, 2010 3:57 pm

Alguna experiència més? Jo vaig amb el doctor Boguñà i tinc la data prevista de part al febrer.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Jerusita
Entrades: 1
Membre des de: ds. gen. 22, 2011 10:28 am

EntradaAutor: Jerusita » ds. gen. 22, 2011 10:39 am

El doctor Capdevila...El millor!, jo vaig tenir els meus dos fills i em va assistir ell amb la Gemma el primer, i molt bé, la segona amb part natural, i una llevadora estupenda.
I sobre el tema de donar el pit, es lo millor, si has vist donar el pit ja ho saps fer, es instint natural, només has de tenir cura de que agafi be el pit i ja està
Senta
Entrades: 514
Membre des de: dg. maig 09, 2010 8:31 pm

EntradaAutor: Senta » dl. gen. 24, 2011 6:28 pm

Tot i estar contenta amb el seguiment de l'embaràs, al final he decidit canviar-me i donaré a llum a un altre lloc.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Marta_79
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. nov. 25, 2010 8:29 pm

EntradaAutor: Marta_79 » dg. gen. 30, 2011 8:31 pm

Hola noies!
Jo no he parit a la Delfos però tinc dues companyes de feina que sí i la veritat es q estan encantades de com els hi va anar tot! Jo quan hagi de parir ho faré a la Delfos! :)
A mi em van fer un legrat al gener a la Delfos i només tinc paraules d'agraïment per com es van portar amb mi.
Petonets i espero haver ajudat!
susaneta
Entrades: 753
Membre des de: dl. des. 10, 2007 9:31 am

EntradaAutor: susaneta » dc. feb. 09, 2011 12:49 pm

Jo vaig parir a la Delfos i encantada de la vida, el meu metge tambe es el Dr. Capdevila.... genial i perfecte, tots molt amables, em van tractar com una reina, quan vaig arribar amb els dolors van estar pendents de mi tota l'estona, quan em van baixar al paritori, genial!!! la comadrona encantadora, el metge, fins i tot l'anestesista, em feia bromes i tonteries perque no estigués tan pendent del dolor, i per mi RECOMENABLE 200%.

els meus 3 nebots amb nascut també a la delfos, i la meva amiga també el tindrá allá.
ImatgeImatgeImatge
lluneta82
Entrades: 26
Membre des de: dt. juny 26, 2012 8:44 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: lluneta82 » dc. juny 27, 2012 3:59 pm

Hola noies, teniu mes experiencies??? Jo tinc al Dr. Bogonyà.
Gràcies!!!
Imatge
Aquitania
:: conillet
Entrades: 392
Membre des de: dc. gen. 18, 2012 11:12 am

EntradaAutor: Aquitania » dg. gen. 27, 2013 8:56 pm

Hola!! Jo tambe soc pacient del dr. boguña :) i veig que aixo de la impuntualitat ho ha tingut sempre, jijijiji. Pero m'agrada molt, em dona molta confiança i seguretat! Invlus al dentista faig cua ;)
Em visito a la delfos i en un primer moment pensava a donar llum a la Sagrada Familia, pero despres de llegir alguns q altra cosa i per diverses raons personals, he decidit parir a la delfos!
Espero que hi hagi algu mes per a poder compartir l'experiencia del part :) sabeu si s'ha de fer pla de part o realment tenen aixo de part respectat.
Imatge

Imatge
lluneta82

EntradaAutor: lluneta82 » dl. gen. 28, 2013 9:10 am

Hola Aquitania ! Encara estic esperant respostes! jejejjejee!!!!! Al final tindré el baby y sense referencies.
Imatge
Aquitania

EntradaAutor: Aquitania » dl. gen. 28, 2013 5:42 pm

OSTRES, tens tota la raó, i a més estàs a punt a punt :ok: :ok: :ok:

com ho portes? i què has decidit? faràs pla de part o et deixes portar? aixxx, no sé si amb el metge heu parlat d'això, perquè el veig tan passota i despreocupat :ok: :ok: :ok:
Imatge

Imatge
lluneta82

EntradaAutor: lluneta82 » dc. gen. 30, 2013 3:34 pm

jajjaajaaja! Tens raó! Jo no ho he parlat amb ell, però em deixaré portar. I tu com ho portes???
Imatge
Aquitania

EntradaAutor: Aquitania » dj. gen. 31, 2013 8:20 am

Bastant bé! demà tinc la prova de l'O'sullivan, a veure que tal.... i començo a notar-me ja pesada, no perquè estigui gorda sino q vaig mes cansada i em costa més tot. Pero ara m'apunto a piscina, que ja m'han dit que vade fàbula pel mal d'esquena i per la circulacio de les cames >.-<:

que tal la teva recta final??? nerviosa? ja m'explicaràs a la delfos que tal i si t'assisteix el gine, i q tal la comadroina, i tot! ja tens tot preparat??? :ok:
Imatge

Imatge
lluneta82

EntradaAutor: lluneta82 » dj. gen. 31, 2013 10:47 am

Segur que et va tot molt be!
Jo encara no ho tinc preparat "estoy en ello" jejejejejee!!! Una mica nerviosa si que estic, però tot sortirá molt be!
Demà començo amb els monitors.
Va quedant menys, ja veuras com passa volant les setmanes!
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::