Cotxet en un Beetle
Cotxet en un Beetle
Hola a tothom,
Tinc un petit problema, a veure si em podeu fer un cop de mà. He estat mirant cotxets de bebé i ara que teníem decidit que ens agradava el de Bebecar resulta que no havíem pensat que el meu cotxe és un Beetle i no crec que hi càpiga. Algú s'ha trobat? Sabeu de cap cotxet que estigui bé que em càpiga a un Beelte?
Moltes gràcies,
Sílvia.
Tinc un petit problema, a veure si em podeu fer un cop de mà. He estat mirant cotxets de bebé i ara que teníem decidit que ens agradava el de Bebecar resulta que no havíem pensat que el meu cotxe és un Beetle i no crec que hi càpiga. Algú s'ha trobat? Sabeu de cap cotxet que estigui bé que em càpiga a un Beelte?
Moltes gràcies,
Sílvia.
Re: Cotxet en un Beetle
Hola!!!
El Maxi cosi city CX t'hi cap segur, perquè tinc una amiga que tenia un beetle i es va comprar aquest cotxet pel nen i li cabia!!
Et passo l'enllaç de la pàgina web perquè te'l miris!
http://www.maxi-cosi.com/es-es/cochecit ... si-citi-cx
I sino, altres cotxets que pleguin petit són els Jané, els Chicco i el Bugaboo Bee.. No sé si n'hi han més...
ESpero haver-te ajudat!
El Maxi cosi city CX t'hi cap segur, perquè tinc una amiga que tenia un beetle i es va comprar aquest cotxet pel nen i li cabia!!
Et passo l'enllaç de la pàgina web perquè te'l miris!
http://www.maxi-cosi.com/es-es/cochecit ... si-citi-cx
I sino, altres cotxets que pleguin petit són els Jané, els Chicco i el Bugaboo Bee.. No sé si n'hi han més...
ESpero haver-te ajudat!
ei, jo també tinc un Beetle!! i quina merrrrda pel cotxet, tu! A nosaltres ens van regalar l'S4 i havia de tirar els seients de darrera endavant! Als 3 mesos ja em vaig comprar el MacLaren, i ni aquest hi cap! bé, vertical, amb les rodes estampades al vidre. Però horitzontal, ni de conya! Al maleter, al ser rodó...
Noia, a prendre mides!! que tinguis soooort!!!
Noia, a prendre mides!! que tinguis soooort!!!
Sí, de mides n'hauré de fer i moltes, probaré aquest que em dieu de la City i m'esperaré a veure que surt de la Jané 2010 i sino sempre puc ficar una part entre els seients...
Moltes gràcies per les respostes! Ja us diré que he fet al final.
Moltes gràcies per les respostes! Ja us diré que he fet al final.
Per si hi ha algú més en la situació us explico com va anar la proba. L´únic que cabia l'estructura amb la cadira és el Jané. El cuco no hi pot entrar així que mentre l'hagi de fer servir l'hauré de ficar al cotxe però com a mínim és qüestió només dels primers mesos. En fi, ara només queda que surti la Jané d'aquest any, espero que no triguin perquè se'm tirarà el temps a sobre.
PETONETS!
PETONETS!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |