###Saber el sexe del nadó a partir del segon fill ###
Re: ###Saber el sexe del nadó a partir del segon fill ###
cuqueta ha escrit:Em de mirar la lluna que hi havia el dia que vam tenir el nostre primer fill , en principi hi han dues possibilitats:
- Lluna menguant --------------- Anem continuant; tindrem el segon fill del mateix sexe que em tingut el primer.![]()
ó
![]()
![]()
- Lluna creixent ----------------- Canvi de Gent; el segon fill serà del sexe contrari del primer![]()
ó
![]()
![]()
Sembla una tonteria pero jo ho he estat mirant amb la gent que en té més d'un i es compleix...
Ja m'ho direu les que en teniu més d'un
Quina gràcia!!! La meva tieta, que té 4 filles, m'ho estava comentant l'altre dia!!! Cada vegada que paria una veïna seva anava a l'hospital a veure-la i li deia, si en tens una altre tornarà a ser nena, i així va ser en tots els casos!!!
Jo ja la he fet l'encàrrec de mirar la lluna el dia que neixi la Carla!!!

je, je a mi em surt una altra nena... no sé ni tan sols estem buscant un germanet/a però mira, fa gràcia... ostres com es nota que no tinc gaires ganes de treballar avui

Noies aviat podre sortir de dubtes! Estic embarassada de cinc setmanes
i crec que segons la lluna que hi havia el dia que va nèixer el meu peque ara hem tocaria
Ja us diré si l'encerta o no?!?!?!?! JEJEJE
i crec que segons la lluna que hi havia el dia que va nèixer el meu peque ara hem tocaria
Ja us diré si l'encerta o no?!?!?!?! JEJEJE
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
La tabla china no habla de edad real, sino de edad lunar, éso significa que es vuestra edad en el momento de la concepción más uno. Si teníais por ejemplo 30 años, pues tenéis que mirar en la columna del 31
A mí con mi primer hijo me ha acertado
A mí con mi primer hijo me ha acertado
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Veig que la dita popular de la lluna gairebé sempre l'encerta
jejeje
vanenar ja ens diras si esperes una
, i seria un altre cas complert

vanenar ja ens diras si esperes una
, i seria un altre cas complert

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- cuqueta

- Contacta:
caterina ha escrit:cuqueta ha escrit:Em de mirar la lluna que hi havia el dia que vam tenir el nostre primer fill , en principi hi han dues possibilitats:
- Lluna menguant --------------- Anem continuant; tindrem el segon fill del mateix sexe que em tingut el primer.![]()
ó
![]()
![]()
- Lluna creixent ----------------- Canvi de Gent; el segon fill serà del sexe contrari del primer![]()
ó
![]()
![]()
Sembla una tonteria pero jo ho he estat mirant amb la gent que en té més d'un i es compleix...
Ja m'ho direu les que en teniu més d'un
Quina gràcia!!! La meva tieta, que té 4 filles, m'ho estava comentant l'altre dia!!! Cada vegada que paria una veïna seva anava a l'hospital a veure-la i li deia, si en tens una altre tornarà a ser nena, i així va ser en tots els casos!!!
Jo ja la he fet l'encàrrec de mirar la lluna el dia que neixi la Carla!!!
Jjajaja quina gràcia la història de la teva tieta amb les 4 nenes!!! i la veina informant "una altra nena", "una altra nena",...i vinga nenes!!! li has preguntat si a la quinta anava per nen o per nena??

Ja se que com una eco no hi ha res (tot i que pot fallar) però és curiós.
Segons la lluna em toca que sigui un altre nen.
Però la taula xinesa em diu nena i la medalla, tant al yoneniman com a mi, ens diu també nena...
Ja ho veurem el dia del part, volem que el sexe sigui sorpresa!
Segons la lluna em toca que sigui un altre nen.
Però la taula xinesa em diu nena i la medalla, tant al yoneniman com a mi, ens diu també nena...
Ja ho veurem el dia del part, volem que el sexe sigui sorpresa!
es fort pero cert,a mi em surt nen i la eco a donat que es nen jajaja fa molta gracia,no se si es casualitat pero es original.
lo fort es que jo volia anar a veure si el proxim em sortia nena pero si neix per quant em toca seria nen un altre cop jajajaj bueno primer tindrem aquest i despres ja veurem jajaj
Que curiós..................... jo en unes setmanes també us podré dir si aixó de les llunes "funciona" o no
Vrio tu ja saps que portes????
Vrio tu ja saps que portes????
[url=http://lilypie.com][img]http://lb4m.lilypie.com/rmBBp2.png[/img][/url] [url=http://lilypie.com][img]http://lb2m.lilypie.com/NKhWp2.png[/img][/url]
Un altre "truc" que m'han dit avui:
S'ha de mirar el remolí del cap del primer fill.
- Si el té al centre el pròxim serà una nena.
- Si el té en un costat serà un nen
A mi ja no em quadra res jeje Els meus resultats són:
- Medalla: Nen (si es compleix), nena, nen, nen (al yoneniman li surt el mateix)
- Taula chinesa: el primer deia nen i ho va acertar, aquesta vegada surt que ha de ser nena
- Remolí: el té a un costat, per tant hauria de ser un nen
- Lluna: em surt nen (no se si ho he fet bé...)
Estic en un 50% de nena i un 50% nen... què serà? jeje
S'ha de mirar el remolí del cap del primer fill.
- Si el té al centre el pròxim serà una nena.
- Si el té en un costat serà un nen
A mi ja no em quadra res jeje Els meus resultats són:
- Medalla: Nen (si es compleix), nena, nen, nen (al yoneniman li surt el mateix)
- Taula chinesa: el primer deia nen i ho va acertar, aquesta vegada surt que ha de ser nena
- Remolí: el té a un costat, per tant hauria de ser un nen
- Lluna: em surt nen (no se si ho he fet bé...)
Estic en un 50% de nena i un 50% nen... què serà? jeje
- ((!*Miriam!*))
- :: dinosaure
- Entrades: 7299
- Membre des de: dl. abr. 28, 2008 6:13 pm
- Ubicació: Lladó
- Contacta:
Aixó dels remolins, a mi sempre mho an dit de una altre manera...
Si el té al mitg, part girat ( o sigui, diferent sexe) i si el té al mitg repeteixies sexe!
A mi mha funcionat!
L'Arnau el té al costat i eh tingut una nena!
Si el té al mitg, part girat ( o sigui, diferent sexe) i si el té al mitg repeteixies sexe!
A mi mha funcionat!
L'Arnau el té al costat i eh tingut una nena!
- Gasteiztik
- :: zebra

- Entrades: 1275
- Membre des de: dc. oct. 11, 2006 3:39 pm
Jo el del remolí també el coneixia, i a mi em va dir el remolí al centre, el mateix sexe, remolí a un costat, sexe diferetn. I es compleix. També es compleix el de les llunes, l´Eider va nèixer el dia després de canviar a lluna creixent!!!
Gasteiztik ha escrit:Jo el del remolí també el coneixia, i a mi em va dir el remolí al centre, el mateix sexe, remolí a un costat, sexe diferetn. I es compleix. També es compleix el de les llunes, l´Eider va nèixer el dia després de canviar a lluna creixent!!!
Jo també l'havia sentit dir així lo del remolí.
A mi em surt tant el remolí com les llunes del mateix sexe. Ja us ho diré quan em quedi embarassada del segon.
Doncs si el remolí és com dieu, em surt nena. Ara ja són 3 "trucs" que diuen nena contra 1 que diu nen jeje
Ah! l'altre dia em van dir que feia panxa de nena. Al final, amb tanta nena em sortirà un altre nen i tindré un "xasco"
Ah! l'altre dia em van dir que feia panxa de nena. Al final, amb tanta nena em sortirà un altre nen i tindré un "xasco"
I si es lluna nova o plena?
Ostres quina gràcia aquest post. A mi em surt que el següent serà nen, quan arribi el moment ja us ho diré. Per cert, l'Emma té el remolí al costat, o sigui que per aqui també em tocaria nen!
No sabia d'aquest post!
Nosaltres hi creim molt amb les llunes, de fet no conec cap cas que hagi fallat. Quan va néixer la meva gran ja em van dir que per la lluna ens tocava una altra nina i així va ser. Ara em diuen que el proper serà nin, tot sigui que m'animi per veure si és cert
Com va això dels remolins?? és el que es coneixen com les "coronilles"?? La gran no sé on la té així que no ho puc mirar però la petita en té i un remolí al mig
Per cert, les llunes només funcionen si són parts que segueixen el seu curs natural; no serveix amb parts o cesàries programades.
Nosaltres hi creim molt amb les llunes, de fet no conec cap cas que hagi fallat. Quan va néixer la meva gran ja em van dir que per la lluna ens tocava una altra nina i així va ser. Ara em diuen que el proper serà nin, tot sigui que m'animi per veure si és cert
Com va això dels remolins?? és el que es coneixen com les "coronilles"?? La gran no sé on la té així que no ho puc mirar però la petita en té i un remolí al mig
Per cert, les llunes només funcionen si són parts que segueixen el seu curs natural; no serveix amb parts o cesàries programades.
ragi ha escrit:I si es lluna nova o plena?
Només és lluna plena o nova un moment determinat; s'ha de mirar l'hora de la lluna i l'hora del naixement.
- cuqueta

- Contacta:
Hola guapes!!
Doncs jo ja estic embarassada del segon. El Marc va nèixer amb quart menguant i efectivament espero un altre nen
A la nostra família s'ha complert sempre, devem ser una mica llunàtics
La meva cunyada ve tenir la nena en quart creixent i ara té un nen. Ma cosina un nen també en quart creixent i ara té una nena.
A veure si estic de sort i el Jan neix en quart creixent, m'agradaria anar a pel tercer i que fos nena
He vist que a la Vanevar, la Vrio i la Yoneni també sel's va complir, què tal la resta?
Doncs jo ja estic embarassada del segon. El Marc va nèixer amb quart menguant i efectivament espero un altre nen
A la nostra família s'ha complert sempre, devem ser una mica llunàtics
La meva cunyada ve tenir la nena en quart creixent i ara té un nen. Ma cosina un nen també en quart creixent i ara té una nena.A veure si estic de sort i el Jan neix en quart creixent, m'agradaria anar a pel tercer i que fos nena
He vist que a la Vanevar, la Vrio i la Yoneni també sel's va complir, què tal la resta?

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |